abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 10 augustus 2006 @ 22:53:04 #1
128220 Peter6000
pi_40694196
Vorige delen:

Radiohead
Radiohead - Deel 2
Radiohead - Deel 3
Radiohead - Deel 4
Radiohead - Deel 5



Radiohead 28 augustus in de HMH, deel 4
Thom Yorke - The Eraser

http://www.ateaseweb.com/
http://www.radiohead.com/


De legendarische openingspost van het allereerste deel door Tong80
quote:
Wat een walgelijke band is het eigenlijk. Ik zit nu naar Rockpalast te kijken, en hetzelfde truukje van de gekwelde mens passeert de revue.
Ze hebben ooit 2 geweldige nummers opgenomen. Maar ja toen was de inspiratie op. Wat moet je dan ? Dan ga je de gekwelde jongeman uithangen. En vooral heel erg moeilijk kijken, en de nummers moeten ook lang duren, en veel echo's op de gitaren, en de stroboscopen moeten we ook niet vergeten. En zo verantwoord, en zo intellectueel, en vooral zo media bewust. Kom op pubers !! trap in deze val !!

Wat een creeps zijn het eigenlijk
pi_40694241
vanaf KID A ben ik aafgehaakt.
toen gingen ze zichzelf serieus nemen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_40694414
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
vanaf KID A ben ik aafgehaakt.
toen gingen ze zichzelf serieus nemen
En wie zegt dat dat een slechte zaak is?
Heb zin in donderdag!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 02:14:26 #4
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_40700679
die quote van tong80

radiohead is de beste rockband tot nu toe imho
pi_40710040
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
vanaf KID A ben ik aafgehaakt.
toen gingen ze zichzelf serieus nemen
of ze lappen juist alles aan hun laars sindsdien, zo kan je t ook bekijken
(:
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:54:50 #7
155044 2722532
Mortigi Tempo
pi_40712840
Ik zag ze bij het eerste concert dit jaar in de HMH en straks weer op Pukkelpop. Heb er zin in

Ik adoreer Jonny Greenwood
pi_40738752
Interview: Thom Yorke (over Eraser)
Aldus.
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:17:26 #9
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_40776405
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
vanaf KID A ben ik aafgehaakt.
toen gingen ze zichzelf serieus nemen
Leuk zo'n reactie van iemand die dus absoluut niet weet waar die over praat
pi_40807716
28 Augustus in de HMH, en ik sta vooraan!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_40808472
Dit hoesje ziet er wel heel erg geïnspireerd door..... uit


Comets on Fire - Avatar

verder wel een leuk bandje trouwens hoor (lijkt totaal niet op radiohead verder). Als je nieuwsgierig bent geworden moet je de 3 voor 12 luisterpaal maar ff checken!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_40876648
Hoppa, hier plaats ik een TVP
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:16:55 #13
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40876717
Die quote !
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 10:55:26 #14
128220 Peter6000
pi_40897544
Op http://www.pukkelpop.be is ook een livestream

Weet niet of Radiohead daar ook op komt, maar ze beginnen vanavond om 12 uur.
pi_40905186
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef Peter6000 het volgende:
Op http://www.pukkelpop.be is ook een livestream

Weet niet of Radiohead daar ook op komt, maar ze beginnen vanavond om 12 uur.
Dat ga ik even in de gaten houden.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:39:03 #16
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40921682
EDIT: Lama
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:05:06 #17
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40922504
Radiohead komt zo op de stream!!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:15:05 #18
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_40924398
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:05 schreef -skippybal- het volgende:
Radiohead komt zo op de stream!!
bij mij doet ie t niet
pi_40924856
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
vanaf KID A ben ik aafgehaakt.
toen gingen ze zichzelf serieus nemen
Hier idem. Wat een vervelende muziek hebben ze daarna gemaakt. Een zanger die niet meer normaal kan zingen, en voor een zanger die al niiet bijster goed kan zingen... gitaren die verkocht zijn aan een museum en zielloze, ongeinspireerde experimenten. En dat al voor 3 albums lang! Dat ze er mee wegkomen, is me volkomen een raadsel. Die popjournalisten hebben torren in hun kop. Maar gelukkig hebben we the Bends en in mindere mate OK Computer nog...
pi_40927917
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 01:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Hier idem. Wat een vervelende muziek hebben ze daarna gemaakt. Een zanger die niet meer normaal kan zingen, en voor een zanger die al niiet bijster goed kan zingen... gitaren die verkocht zijn aan een museum en zielloze, ongeinspireerde experimenten. En dat al voor 3 albums lang! Dat ze er mee wegkomen, is me volkomen een raadsel. Die popjournalisten hebben torren in hun kop. Maar gelukkig hebben we the Bends en in mindere mate OK Computer nog...
pi_40929721
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 07:55 schreef The_truth_is_so_boring het volgende:

[..]

'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:37:28 #22
128220 Peter6000
pi_40930371
Het was weer geweldig gisteren, of eigenlijk nog vandaag

Beetje tam publiek, maar ook ingetogen kan je natuurlijk genieten. Hopelijk begreep Thom dat ook, want het traditionele dansje bij Idiotheque bleef uit.
Met als één van de hoogtepunten de eerste minuut van Exit Music, waarbij iedereen gewoon stil was, je hoorde alleen gejuich uit een andere tent, was echt fantastisch. (er ontstond aan het eind van het nummer achter mij nog bijna een vechtpartij omdat iemand er dronken doorheen ging schreeuwen, persoon in kwestie droop snel af ).

Was allemaal natuurlijk minder proberend, dan in Amsterdam.
Er stond een geweldige professionele show, en o wat waren ze weer goed.
Dat geconcentreerd bezig zijn met hun muziek straalde er ook nu weer vanaf, ben benieuwd naar de uitvoeringen van de nummers op hun nieuwe album.

Weet iemand of "I only stay with you because there is nobody else" oid een nieuw liedje is? Kende het niet, werd mooi uitgevoerd met zowel gitaar als piano.

Verder van alle albums weer nummers, behalve van Pablo Honey, het ene nog mooier uitgevoerd dan het andere.

Kreeg alleen een plaatsvervangende depressie bij het zien van Beck, wat een treurigheid. Snel stoppen, is mijn advies.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:42:38 #23
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_40930505
Dit hier al eens langsgekomen?
1,000,000 demons can't be wrong...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:29:11 #24
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_40931630
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
Het was weer geweldig gisteren, of eigenlijk nog vandaag

Beetje tam publiek, maar ook ingetogen kan je natuurlijk genieten. Hopelijk begreep Thom dat ook, want het traditionele dansje bij Idiotheque bleef uit.
Met als één van de hoogtepunten de eerste minuut van Exit Music, waarbij iedereen gewoon stil was, je hoorde alleen gejuich uit een andere tent, was echt fantastisch. (er ontstond aan het eind van het nummer achter mij nog bijna een vechtpartij omdat iemand er dronken doorheen ging schreeuwen, persoon in kwestie droop snel af ).

Was allemaal natuurlijk minder proberend, dan in Amsterdam.
Er stond een geweldige professionele show, en o wat waren ze weer goed.
Dat geconcentreerd bezig zijn met hun muziek straalde er ook nu weer vanaf, ben benieuwd naar de uitvoeringen van de nummers op hun nieuwe album.

Weet iemand of "I only stay with you because there is nobody else" oid een nieuw liedje is? Kende het niet, werd mooi uitgevoerd met zowel gitaar als piano.

Verder van alle albums weer nummers, behalve van Pablo Honey, het ene nog mooier uitgevoerd dan het andere.

Kreeg alleen een plaatsvervangende depressie bij het zien van Beck, wat een treurigheid. Snel stoppen, is mijn advies.
ze deden exit music ?

keeenker waarom ben ik niet gegaan

oja, geen geld
pi_40931775
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Dit hier al eens langsgekomen?
Niet dat ik weet
Oh, and that's a bad miss!
pi_40940960
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 07:55 schreef The_truth_is_so_boring het volgende:

[..]

Plezant tegenargument
pi_40942933
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Dit hier al eens langsgekomen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_40943540
GE-WEL-DIG, van zulke muziek reggea maken
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_40944903
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Plezant tegenargument
Nee die argumenten van jou zijn lekker. Dat jij het niks vind is je goed recht, maar om het dan maar meteen af te doen als zielloze, ongeinspireerde experimenten is ook een beetje kortzichtig hoor. Het is niet voor niks dat vooral Kid A maar ook Amnesiac zo hoog aangescheven staan. Maar goed, als je The Bends beter vindt dan OK Computer dan ben je eigenlijk al verloren.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:41:03 #30
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40944929
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:40 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Nee die argumenten van jou zijn lekker. Dat jij het niks vind is je goed recht, maar om het dan maar meteen af te doen als zielloze, ongeinspireerde experimenten is ook een beetje kortzichtig hoor. Het is niet voor niks dat vooral Kid A maar ook Amnesiac zo hoog aangescheven staan. Maar goed, als je The Bends beter vind dan OK Computer dan ben je eigenlijk al verloren.
Pot, ketel, zwart.....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40945925
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:40 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Nee die argumenten van jou zijn lekker. Dat jij het niks vind is je goed recht, maar om het dan maar meteen af te doen als zielloze, ongeinspireerde experimenten is ook een beetje kortzichtig hoor. Het is niet voor niks dat vooral Kid A maar ook Amnesiac zo hoog aangescheven staan. Maar goed, als je The Bends beter vindt dan OK Computer dan ben je eigenlijk al verloren.
Ach, op Kid A staan nog wel aardige dingen, maar om daar nou op voort te borduren?

En tja, als je zoals ik opgroeit met nummers als Just, My Iron Lung, Fake Plastic Trees, Street Spirit, the Bends en het daar dan hoogstens drie nummers van OK Computer dat niveau halen (Lucky telt niet mee, dat nummer komt niet eens uit die sessie)... verder is plaat te roemen vanwege die invloed die hij gehad heeft op een hoop kutbandjes die dachten dat ze origineel bezig waren toen ze ook half vals gingen zingen en/of gingen flirten met electronica... vind je het gek dat het na 1997 weer jaren duurde voor er weer een toffe rockplaat van een nieuwe band te verkrijgen was... nee zoals ik al zei: Radiohead teert op oude klassiekers. Ze hadden zich beter Boringhead kunnen gaan noemen ná 2000.
pi_40967903
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ach, op Kid A staan nog wel aardige dingen, maar om daar nou op voort te borduren?

En tja, als je zoals ik opgroeit met nummers als Just, My Iron Lung, Fake Plastic Trees, Street Spirit, the Bends en het daar dan hoogstens drie nummers van OK Computer dat niveau halen (Lucky telt niet mee, dat nummer komt niet eens uit die sessie)...
Welke nummers zijn dat dan volgens jou? Paranoid Android, Airbag, Subterainean (?), Let down, Exit music, Karma Police, Climbing up the walls, Lucky, No surprises. stuk voor stuk beter dan alles op The Bends.
quote:

vind je het gek dat het na 1997 weer jaren duurde voor er weer een toffe rockplaat van een nieuwe band te verkrijgen was...
En dat verwijt je Radiohead? Los van het feit dat het volslagen onzin is.
quote:
nee zoals ik al zei: Radiohead teert op oude klassiekers.
Dat slaat al helemaal nergens op, kijk eens naar hun setlists zou ik zeggen.
quote:
Ze hadden zich beter Boringhead kunnen gaan noemen ná 2000.
Tool.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:47:22 #33
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_40968207
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

zoals ik al zei: Radiohead teert op oude klassiekers. Ze hadden zich beter Boringhead kunnen gaan noemen ná 2000.


wat een complete onzin
ik vind alles van radiohead echt waanzinnig goed
maar dan toch vind ik the bends (pablo honey tel ik niet mee) daarvan het minste. En de mooiste nummers, die staan verspreid over al hun albums: street spirit, exit music, paranoid android, how to dissapear completely, pyramids song, you and whose army, like spinning plates, where i end and you begin, i will
  † In Memoriam † zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:09:02 #34
128220 Peter6000
pi_40968796
Hier toch nog maar ff de setlist van afgelopen donderdag
Al is het maar om de variatie te laten zien.

01 Airbag
02 The National Anthem
03 There There
04 Where I End And You Begin
05 Exit Music
06 Karma Police
07 Nude
08 I Might Be Wrong
09 Myxomatosis
10 Paranoid Android
11 No Surprises
12 The Gloaming
13 All I Need
14 Pyramid Song
15 Just
16 Idioteque
17 How to Disapear Completely

Encore:

18 Like Spinning Plates
19 You And Whose Army
20 Lucky
21 Fake Plastic Trees
22 Everything In Its Right Place

Dat ene nummer dat ik niet kon plaatsen blijkt "All I need" te heten:

All I Need

I'm the next act
waiting in the wings
I'm a flash flood
running through your ground floor
I am all the days
that you choose to ignore

You are all I need
You are all I need
I'm in the middle of a picture
Lying in the leaves

I'm a cloud of moths
who just wants to share your light
I'm just an insect
trying to get out of the night

You only stick with me
because there are no others

You are all I need
You are all I need
I'm in the middle of a picture
Lying in the leaves

It's all wrong
It's all right
It's all wrong


Linkje van Chicago



[ Bericht 0% gewijzigd door Peter6000 op 19-08-2006 15:14:19 ]
pi_40970859
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:47 schreef Bog het volgende:

[..]



wat een complete onzin
ik vind alles van radiohead echt waanzinnig goed
maar dan toch vind ik the bends (pablo honey tel ik niet mee) daarvan het minste. En de mooiste nummers, die staan verspreid over al hun albums: street spirit, exit music, paranoid android, how to dissapear completely, pyramids song, you and whose army, like spinning plates, where i end and you begin, i will
Ben jij met Radiohead opgegroeid of heb je ze pas sinds hun pure electronische albums leren kennen?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:48:36 #36
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_40980030
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ben jij met Radiohead opgegroeid of heb je ze pas sinds hun pure electronische albums leren kennen?
nouh, ik ben niet met ze opgegroeid, wel met klassieke muziek, beatles, byrds, neil young enz, en natuurlijk happy hardcore, flippo flash hits, scatman john, 2 brothers on the fourth floor, 2 unlimited, daarna kwam er hiphop en dance/trance bij, en daarna ondekte ik muse en kwam ik weer terug op de beatles byrds neilyoung klassiek en ging ik zelf op zoek naar veeeuuul meer muziek waaronder radiohead, zo'n 2 jaar geleden. (veel te laat ik weet het)
t begon met paranoid android, waaronder snel veel van hun vroegere muziek mijn oren gingen plezieren, exit music, lucky, street spirit, fake plastic trees. Ook probeerde ik de wat nieuwere dingen van ze uit alleen dat vond ik gewoon lelijk. Maar in de loop van de tijd veranderde dat en vond ik de nieuwere dingen helemaal geweldig!!
zo geweldig dat ik dat nu het geweldigst vind!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:57:00 #37
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_40980363
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Dit hier al eens langsgekomen?
!
Zyggie.
pi_40994339
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:48 schreef Bog het volgende:

[..]

nouh, ik ben niet met ze opgegroeid, wel met klassieke muziek, beatles, byrds, neil young enz, en natuurlijk happy hardcore, flippo flash hits, scatman john, 2 brothers on the fourth floor, 2 unlimited, daarna kwam er hiphop en dance/trance bij, en daarna ondekte ik muse en kwam ik weer terug op de beatles byrds neilyoung klassiek en ging ik zelf op zoek naar veeeuuul meer muziek waaronder radiohead, zo'n 2 jaar geleden. (veel te laat ik weet het)
t begon met paranoid android, waaronder snel veel van hun vroegere muziek mijn oren gingen plezieren, exit music, lucky, street spirit, fake plastic trees. Ook probeerde ik de wat nieuwere dingen van ze uit alleen dat vond ik gewoon lelijk. Maar in de loop van de tijd veranderde dat en vond ik de nieuwere dingen helemaal geweldig!!
zo geweldig dat ik dat nu het geweldigst vind!
Haha okay.. maar dan kun je je dus misschien voorstellen dat als Radiohead van Creep en Just enzo kent, dat er de kans bestaat dat hun muziek op een bepaald punt niet meer interessant voor je wordt, omdat ze te ver af zitten van het geluid dat jij zo te gek vond.
pi_40996332
Ach ik vond Kid A de eerste 10 x ook nog niet zo geweldig hoor, na The Bends en OK Computer gehoord te hebben. Ik snap ook wel dat mensen het niks vinden, maar het is zo jammer dat die mensen het meteen afdoen als experimenteelgeneuzel, wat het zeker niet is.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:12:16 #40
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_41000946
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:44 schreef spacemangraig het volgende:
Ach ik vond Kid A de eerste 10 x ook nog niet zo geweldig hoor, na The Bends en OK Computer gehoord te hebben. Ik snap ook wel dat mensen het niks vinden, maar het is zo jammer dat die mensen het meteen afdoen als experimenteelgeneuzel, wat het zeker niet is.
*helemaal mee eens is
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:40:42 #41
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41023018
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ach, op Kid A staan nog wel aardige dingen, maar om daar nou op voort te borduren?

En tja, als je zoals ik opgroeit met nummers als Just, My Iron Lung, Fake Plastic Trees, Street Spirit, the Bends en het daar dan hoogstens drie nummers van OK Computer dat niveau halen (Lucky telt niet mee, dat nummer komt niet eens uit die sessie)... verder is plaat te roemen vanwege die invloed die hij gehad heeft op een hoop kutbandjes die dachten dat ze origineel bezig waren toen ze ook half vals gingen zingen en/of gingen flirten met electronica... vind je het gek dat het na 1997 weer jaren duurde voor er weer een toffe rockplaat van een nieuwe band te verkrijgen was... nee zoals ik al zei: Radiohead teert op oude klassiekers. Ze hadden zich beter Boringhead kunnen gaan noemen ná 2000.
Waarom teert Radiohead volgens jou op oude klassiekers?
pi_41027342
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:40 schreef peaceman het volgende:

[..]

Waarom teert Radiohead volgens jou op oude klassiekers?
Omdat ik me gewoon niet kan voorstellen dat fans van Radiohead (ik bedoel niet de fanatieke, dat soort fans vinden álles goed wat een band doet, die neem ik niet serieus) zitten te schreeuwen om 'klassieke' songs als 'There There', 'Knives out', 'Pyramid Song' en '2+2=5'... ik zou bij zo'n concert spontaan in slaap vallen denk ik. Gebruiken ze hun gitaren eigenlijk nog wel?

Maar ik hou al op... Heb gemerkt dat je beter geen kritiek kunt hebben op heilige huisjes als Radiohead en Tool
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:40:10 #43
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41028687
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Omdat ik me gewoon niet kan voorstellen dat fans van Radiohead (ik bedoel niet de fanatieke, dat soort fans vinden álles goed wat een band doet, die neem ik niet serieus) zitten te schreeuwen om 'klassieke' songs als 'There There', 'Knives out', 'Pyramid Song' en '2+2=5'... ik zou bij zo'n concert spontaan in slaap vallen denk ik. Gebruiken ze hun gitaren eigenlijk nog wel?

Maar ik hou al op... Heb gemerkt dat je beter geen kritiek kunt hebben op heilige huisjes als Radiohead en Tool
Kritiek mag best, mits het gegrond is en vraag die je stelt over gitaren bewijst gewoon dat je niet goed ingelicht bent. Bovendien is jouw mening natuurlijk niet per definitie een algemene norm.
pi_41101355
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Omdat ik me gewoon niet kan voorstellen dat fans van Radiohead (ik bedoel niet de fanatieke, dat soort fans vinden álles goed wat een band doet, die neem ik niet serieus) zitten te schreeuwen om 'klassieke' songs als 'There There', 'Knives out', 'Pyramid Song' en '2+2=5'... ik zou bij zo'n concert spontaan in slaap vallen denk ik. Gebruiken ze hun gitaren eigenlijk nog wel?
Je moest eens weten hoe hard 2+2=5 live rockt. Het nummer begint notabene met een gitaar die ingeplugt wordt..
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_41102440
Maandag!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_41137931
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Dit hier al eens langsgekomen?
Vond ik Rodeohead toch leuker.
pi_41142669
Maandag is het zo ver m'n 5de Radiohead concert
Are you nuts??
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:23:01 #48
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_41176744
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef whosvegas het volgende:
Maandag is het zo ver m'n 5de Radiohead concert
Mijn tweede concert... Ik heb er zin in!
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_41176835
Veel plezier allen!
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:28:36 #50
128220 Peter6000
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:25:06 #51
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_41194908
De live dvd is wel vet
OOЯ
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:26:26 #52
128220 Peter6000
pi_41194924
Lowlands festival organiser Eric van Eerderburg was interviewed in today's Dutch newspaper Parool. Eric, reviewing the past festival weekend, was asked about the differences between this years Pukkelpop (Belgium) and Lowlands (Netherlands) bills and apparently Radiohead were the missing link.

"(...) Radiohead were booked to play two gigs at V in England this year, and were looking to play a warm-up gig in the Europe mainland. We were in talks to book them on Friday, but the Pukkelpop festival in Belgium started on Thursday, giving the band the advantage of returning back to England a day earlier. So they chose to play Pukkelpop instead. Next year Radiohead will release a new album, and this time we WILL book them. (...)"

http://www.ateaseweb.com/news/archive/2006/08/lowlands_determ.php

Mi is Radiohead veel te groot voor Lowlands. Ik dacht wel eens gelezen te hebben, dat ze juist niet één enorme publiekstrekker wilden boeken.
Maar goed, ik ben waarschijnlijk niet objectief.
pi_41285258
Wanneer komt die nieuwe plaat?
pi_41288536
morgen
pi_41288611
jaja en gekke puurtje vanacht zeker in slaapzak voor de deur laten liggen.
pi_42096066
Gaat dat nieuwe album nog lukken in 2006?
pi_42099757
Nee hoor.
pi_42147174
Geen album dit jaar?

Hier een interview met Yorke:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/30285642
  zaterdag 30 september 2006 @ 09:49:40 #59
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_42254823
Dat was al een tijdje bekend....
pi_42255634
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 09:49 schreef peaceman het volgende:
Dat was al een tijdje bekend....
Niet iedereen weet of leest alles....
Wanneer dan wel?
  † In Memoriam † zaterdag 30 september 2006 @ 16:24:28 #61
128220 Peter6000
pi_42259513
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 11:09 schreef The_truth_is_so_boring het volgende:

[..]

Niet iedereen weet of leest alles....
Wanneer dan wel?
Ergens volgend jaar, weet ook niet wanneer.

Maar dit jaar waren er 4 fantastische tourmaanden met als hoogtepunt het afsluitende optreden in de HMH op 28 augustus.
En er zijn al veel nieuwe albumliedjes bekend en op Internet vindbaar.
pi_42266797
Begrijpt nog steeds niet waarom een band als radiohead al toe is aan update #6. Naar mijn mening de meest overgewaarde band van de laatste 20 jaar. Mijn argumenten?

- De eerste platen zijn aardige, maar niet bijster originele variaties op 'echo-rock' ala U2. Creep is een lekker nummer, High and dry is een pure U2 rip off, maar wel een aardig nummer.
- Daarna gaat het 'downhill', op OK computer beginnen ze al 'artistiek doen' te verwarren met goede muziek, maar Kid A is helemaal een lege huls: muzikanten die denken dat avantgardistisch 'doen' hetzelfde is als vernieuwend zijn, en die vreselijke zeikstem van Yorke er nog eens bovenop, puur pretentieuze onzin.
- De platen die daarna kwamen heb ik nog geeneens beluisterd, maar de persfoto's van Yorke zeiden me al voldoende: ik zie een aansteller die doet alsof de wereld tegen hem is, ik zie een 'pose', een misantroop die 'wraak' neemt op de wereld middels zogenaamd vernieuwende, maar eigenlijk heel middelmatige muziek, en de mensen die er allemaal intrappen. Kotsneigingen krijg ik ervan. En die platen heb ik ook niet meer geluisterd, de recensies zeiden mij voldoende.

Samengevat, radiohead, en vooral Thom Yorke, zijn poseurs, die er op zich aardig in slagen mensen erin te luizen, maar muzikaal gezien weinig van waarde hebben gebracht. Veel Kitsch, weinig kunst.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:49:49 #63
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_42266859
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:46 schreef Riverpoet-32 het volgende:
blaat blaat
hier past maar 1 reactie aangezien er niets op feiten gebaseerd wordt:
pi_42269620
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:46 schreef Riverpoet-32 het volgende:
En die platen heb ik ook niet meer geluisterd, de recensies zeiden mij voldoende.
Er zijn geen negatieve radiohead recensies. Verder kan ik me totaal niet vinden in jouw argumenten, maar jij waarschijnlijk ook niet in de mijne. Ik vind Radiohead namelijk wel vet.
pi_42270245
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:46 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Begrijpt nog steeds niet waarom een band als radiohead al toe is aan update #6.
Met deze post gaan we al weer een aardig eind richting #7 denk ik
quote:
Naar mijn mening de meest overgewaarde band van de laatste 20 jaar. Mijn argumenten?

- De eerste platen zijn aardige, maar niet bijster originele variaties op 'echo-rock' ala U2. Creep is een lekker nummer, High and dry is een pure U2 rip off, maar wel een aardig nummer.
Ik vind de eerste platen leuk maar wel de minst interessante voor mijzelf.
quote:
- Daarna gaat het 'downhill', op OK computer beginnen ze al 'artistiek doen' te verwarren met goede muziek, maar Kid A is helemaal een lege huls: muzikanten die denken dat avantgardistisch 'doen' hetzelfde is als vernieuwend zijn, en die vreselijke zeikstem van Yorke er nog eens bovenop, puur pretentieuze onzin.
Vanaf OK computer wordt het juist geweldig. Waarom zijn ze eerst U2 rip-off en als ze iets anders gaan doen opeens 'artistiek'.
quote:
- De platen die daarna kwamen heb ik nog geeneens beluisterd, maar de persfoto's van Yorke zeiden me al voldoende: ik zie een aansteller die doet alsof de wereld tegen hem is, ik zie een 'pose', een misantroop die 'wraak' neemt op de wereld middels zogenaamd vernieuwende, maar eigenlijk heel middelmatige muziek, en de mensen die er allemaal intrappen. Kotsneigingen krijg ik ervan. En die platen heb ik ook niet meer geluisterd, de recensies zeiden mij voldoende.

Samengevat, radiohead, en vooral Thom Yorke, zijn poseurs, die er op zich aardig in slagen mensen erin te luizen, maar muzikaal gezien weinig van waarde hebben gebracht. Veel Kitsch, weinig kunst.
Dus, je hebt niet geluisterd, maar wel een mening erover?
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 2 oktober 2006 @ 00:57:53 #66
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_42300581
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:46 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Begrijpt nog steeds niet waarom een band als radiohead al toe is aan update #6. Naar mijn mening de meest overgewaarde band van de laatste 20 jaar. Mijn argumenten?

- De eerste platen zijn aardige, maar niet bijster originele variaties op 'echo-rock' ala U2. Creep is een lekker nummer, High and dry is een pure U2 rip off, maar wel een aardig nummer.
- Daarna gaat het 'downhill', op OK computer beginnen ze al 'artistiek doen' te verwarren met goede muziek, maar Kid A is helemaal een lege huls: muzikanten die denken dat avantgardistisch 'doen' hetzelfde is als vernieuwend zijn, en die vreselijke zeikstem van Yorke er nog eens bovenop, puur pretentieuze onzin.
- De platen die daarna kwamen heb ik nog geeneens beluisterd, maar de persfoto's van Yorke zeiden me al voldoende: ik zie een aansteller die doet alsof de wereld tegen hem is, ik zie een 'pose', een misantroop die 'wraak' neemt op de wereld middels zogenaamd vernieuwende, maar eigenlijk heel middelmatige muziek, en de mensen die er allemaal intrappen. Kotsneigingen krijg ik ervan. En die platen heb ik ook niet meer geluisterd, de recensies zeiden mij voldoende.

Samengevat, radiohead, en vooral Thom Yorke, zijn poseurs, die er op zich aardig in slagen mensen erin te luizen, maar muzikaal gezien weinig van waarde hebben gebracht. Veel Kitsch, weinig kunst.

jij snapt het woordt kunst niet helemaal geloof ik
waar luister jij zoal naar dan?
  Moderator maandag 2 oktober 2006 @ 01:11:23 #67
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42300848
He een Radiohead topic Ik heb deze fantastische band veel te laat ontdekt (dit jaar pas ) en god wat zijn te toch geweldig! Ik was bij het optreden in de HMH op 28 augustus en was echt zwaar onder de indruk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen the Bends en OK Computer echt goed ken en nog moet wennen aan de latere albums, maar ik begin het steeds mooier te vinden. Live was het sowieso top
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 2 oktober 2006 @ 01:27:52 #68
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_42301135
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 01:11 schreef MaJo het volgende:
He een Radiohead topic Ik heb deze fantastische band veel te laat ontdekt (dit jaar pas ) en god wat zijn te toch geweldig! Ik was bij het optreden in de HMH op 28 augustus en was echt zwaar onder de indruk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen the Bends en OK Computer echt goed ken en nog moet wennen aan de latere albums, maar ik begin het steeds mooier te vinden. Live was het sowieso top
probeer es how to dissapear completely uit zou ik zeggen
misschien wel mijn favorietste nummer ooit allertijden
  Moderator maandag 2 oktober 2006 @ 01:31:27 #69
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42301194
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 01:27 schreef Bog het volgende:

[..]

probeer es how to dissapear completely uit zou ik zeggen
misschien wel mijn favorietste nummer ooit allertijden
Ja die is mooi Net als Everything in it's right place, begin al steeds meer te wennen aan Kid A
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 2 oktober 2006 @ 01:48:07 #70
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_42301427
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 01:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja die is mooi Net als Everything in it's right place, begin al steeds meer te wennen aan Kid A

iemand met smaak
pi_42312164
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:57 schreef Bog het volgende:

[..]


jij snapt het woordt kunst niet helemaal geloof ik
Of hij heeft gewoon een andere smaak/mening.. Dat kan ook nog weetje.
pi_42312783
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:35 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Of hij heeft gewoon een andere smaak/mening.. Dat kan ook nog weetje.
Wat ik zo grappig vind, is dat er mensen zijn die dan moeite gaan doen om hun mening te ventileren in een Radiohead topic. Kijk, ik vind Jay Z ook kut...maar ik ga dan niet de moeite nemen om een Jay Z topic op te zoeken en te zeggen waarom ik hem en zijn muziek zo slecht vind...beetje verspilde moeite naar mijn mening..
(:
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:52:29 #73
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_42316383
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:35 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Of hij heeft gewoon een andere smaak/mening.. Dat kan ook nog weetje.
tokkies hebben ook een andere smaak/mening...die vinden nummers zoals toppertje "kunst"...

niet iedereen z'n mening is relevant als ie t over kunst heeft

en radiohead is kunst, dat hij de muziek nou niet snapt, daar kan ik niks an doen, ik snap ook geen drol van jazz ofzo, maar daar hoor je mij ook niet over
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:55:46 #74
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_42317533
Dat ie een andere mening heeft is niet zo erg, dat kan. Dat ie daarentegen volslagen onzin uitkraamt (en als feiten ventileert) is enkel triest.
pi_42335029
Radiohead staat weer op 1 in een KinkFM lijstje!
Kink FM 1111
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_42814265


Lief
pi_42814515
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:46 schreef Riverpoet-32 het volgende:
- Daarna gaat het 'downhill', op OK computer beginnen ze al 'artistiek doen' te verwarren met goede muziek, maar Kid A is helemaal een lege huls: muzikanten die denken dat avantgardistisch 'doen' hetzelfde is als vernieuwend zijn, en die vreselijke zeikstem van Yorke er nog eens bovenop, puur pretentieuze onzin.
- De platen die daarna kwamen heb ik nog geeneens beluisterd, maar de persfoto's van Yorke zeiden me al voldoende: ik zie een aansteller die doet alsof de wereld tegen hem is, ik zie een 'pose', een misantroop die 'wraak' neemt op de wereld middels zogenaamd vernieuwende, maar eigenlijk heel middelmatige muziek, en de mensen die er allemaal intrappen. Kotsneigingen krijg ik ervan. En die platen heb ik ook niet meer geluisterd, de recensies zeiden mij voldoende.

Samengevat, radiohead, en vooral Thom Yorke, zijn poseurs, die er op zich aardig in slagen mensen erin te luizen, maar muzikaal gezien weinig van waarde hebben gebracht. Veel Kitsch, weinig kunst.
Ik kan me de ergernis over dat 'houdinkje' heel goed voorstellen, ben er zelf ook geen liefhebber van. Maar ja, houdinkje of niet, de muziek vind ik geweldig en ECHT wel wat anders dan wanneer ik een synthesizer pak en daar interessantdoenerig mee ga staan pielen

Ben erg benieuwd waar ze op het volgende album mee gaan komen, en ook of het het laatste album wordt, zoals wordt vermoed.
pi_42815041
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:51 schreef thaleia het volgende:


Ben erg benieuwd waar ze op het volgende album mee gaan komen, en ook of het het laatste album wordt, zoals wordt vermoed.
Is dat zo?
Wanneer gaat dat album gereleased worden?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:10:36 #79
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_42815084
2007, ze zitten net in de studio....
pi_42816073
Nouja, zoals door vrienden van mij wordt vermoed, maar is puur gespeculeer hoor
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:42:43 #81
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_42816144
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:39 schreef thaleia het volgende:
Nouja, zoals door vrienden van mij wordt vermoed, maar is puur gespeculeer hoor
Zo wordt al jaren gedacht, dus eerst zien, dan geloven is hier wel op van toepassing...
pi_42818525
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:00 schreef nein het volgende:

[..]

ik ga dan niet de moeite nemen om een Jay Z topic op te zoeken en te zeggen waarom ik hem en zijn muziek zo slecht vind...beetje verspilde moeite naar mijn mening..
Ik wel, soms is het gewoon leuk om in topics te lopen zeiken en andere mensen op hun teentjes te trappen.
Are you nuts??
pi_42819336
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:53 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Ik wel, soms is het gewoon leuk om in topics te lopen zeiken en andere mensen op hun teentjes te trappen.
Ja maar ik heb dan ook wél een leven

Waar is je mooie thom plaatje?
(:
pi_42821215
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:51 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd waar ze op het volgende album mee gaan komen, en ook of het het laatste album wordt, zoals wordt vermoed.
Ik 'zie' je dat wel eens vaker zeggen, ben benieuwd of dat ook echt zo zal zijn. Ben ook wel benieuwd naar eventueel solo-werk van andere Radioheaders eigenlijk.
Aldus.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:16:37 #85
52513 whosvegas
The Trickster
pi_42827982
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:14 schreef nein het volgende:

[..]

Ja maar ik heb dan ook wél een leven

Waar is je mooie thom plaatje?
Bij de grote Fok update was ik m'n avatar kwijt en daar na kon ik het plaatje niet meer uploaden, omdat het te groot was

Maar, wat vindt je van mijn nieuwe avatar?
Are you nuts??
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:37:28 #86
71333 BUG80
Stop making sense
pi_42828252
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:57 schreef Bog het volgende:

[..]


jij snapt het woordt kunst niet helemaal geloof ik
waar luister jij zoal naar dan?
Snap jij het woord woordt wel?

Riverpoet, van iemand met de hoes van Chronic Town in zijn avatar had ik zo'n betoog eigenlijk niet verwacht. OK Computer is mijn favoriete album allertijden. Niet alleen vanwege de mooie songs, maar ook vanwege de manier waarop Radiohead "experimenteren in de rock" destijds een nieuwe definitie gaf. Kid A is natuurlijk weer iets heel anders, maar vind ik ook geweldig.

Ik zou zeggen, ga ze eens live bekijken als je de kans krijgt (op een festival ofzo). Wedden dat je toch op z'n minst onder de indruk zult zijn van wat deze mannen neerzetten.
pi_42836574
Ik waardeer de muziek van Radiohead en heb ook verschillende CD's van ze.. alleen wat kenmerkend is als ik er naar ga luisteren is dat ik er altijd depressief van wordt. Clips soms ook al.

Maar de muziek sowieso.. altijd.
Zijn er meer mensen die dit hebben, als ze er naar luisteren, maar het wel waarderen (de muziek)?
pi_42858133
Ik heb net een concert van hun in Glastonbury in 2003 binnengehaald. Ge-wel-dig.
pi_42858316
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:08 schreef OldJeller het volgende:
Ik waardeer de muziek van Radiohead en heb ook verschillende CD's van ze.. alleen wat kenmerkend is als ik er naar ga luisteren is dat ik er altijd depressief van wordt. Clips soms ook al.

Maar de muziek sowieso.. altijd.
Zijn er meer mensen die dit hebben, als ze er naar luisteren, maar het wel waarderen (de muziek)?
Mja meeste nummers wel ja, maarja, die kop van Thom is ook niet doorgaans. Ik voel me bij de muziek altjd 'anders' dan voel dan dat ik begrepen wordt en iemand heb die in hetzelfde schuitje zit. "I'm mad aswell."

Beetje raar om uit te leggen.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:09:29 #90
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_42858403
Ik word er juist niet depressief van. De schoonheid van de liedjes maakt mij juist eerder vrolijk.
pi_42858709
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:09 schreef peaceman het volgende:
Ik word er juist niet depressief van. De schoonheid van de liedjes maakt mij juist eerder vrolijk.
Zijn stem vind ik wel enigsinds deprimerend hoor...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:34:11 #92
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_42858782
Ik kan me wel voorstellen dat mensen dat hebben hoor. Maar ik kan zo intens genieten van muziek dat het 'depressieve' karakter geen invloed op mij heeft. Zo ook bij bijvoorbeeld: Great Lake Swimmers, Tom McRae, Ane Brun, Tindersticks enz. enz.
Natuurlijk is het wel zo dat je deze muziek niet moet opzetten als je een al wat neerslachtige bui hebt...
pi_42860047
Och, ik word ook nooit deppresief van muziek hoor... Net zoals peaceman dat zei, ik word vrolijk van de schoonheid
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:34:30 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42863721
Ik sluit me helemaal bij peaceman en -Dries- aan, ik word zo verblind door de schoonheid van zijn stem en de muziek dat ik er niet depressief van wordt. Ik heb wel dat sommige dingen me echt raken, maar op een hele andere manier
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42863777
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:29 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

Zijn stem vind ik wel enigsinds deprimerend hoor...
Het is idd wel redelijk deprimerend, ik luister het ook graag als ik down ben, niet dat het me opvrolijkt of dat ik er nog verdrietiger van wordt, maar gewoon omdat ik daar dan in de stemming voor ben.
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
pi_42866995
quote:
- De eerste platen zijn aardige, maar niet bijster originele variaties op 'echo-rock' ala U2. Creep is een lekker nummer, High and dry is een pure U2 rip off, maar wel een aardig nummer.
- Daarna gaat het 'downhill', op OK computer beginnen ze al 'artistiek doen' te verwarren met goede muziek, maar Kid A is helemaal een lege huls: muzikanten die denken dat avantgardistisch 'doen' hetzelfde is als vernieuwend zijn, en die vreselijke zeikstem van Yorke er nog eens bovenop, puur pretentieuze onzin.
- De platen die daarna kwamen heb ik nog geeneens beluisterd, maar de persfoto's van Yorke zeiden me al voldoende: ik zie een aansteller die doet alsof de wereld tegen hem is, ik zie een 'pose', een misantroop die 'wraak' neemt op de wereld middels zogenaamd vernieuwende, maar eigenlijk heel middelmatige muziek, en de mensen die er allemaal intrappen. Kotsneigingen krijg ik ervan. En die platen heb ik ook niet meer geluisterd, de recensies zeiden mij voldoende.

Samengevat, radiohead, en vooral Thom Yorke, zijn poseurs, die er op zich aardig in slagen mensen erin te luizen, maar muzikaal gezien weinig van waarde hebben gebracht. Veel Kitsch, weinig kunst.
En dat heeft een R.E.M. avatar ! Over poseurs gesproken! Wahaha!
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:55:14 #97
71333 BUG80
Stop making sense
pi_42868331
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:56 schreef TheArowana het volgende:

[..]

En dat heeft een R.E.M. avatar ! Over poseurs gesproken! Wahaha!
R.E.M. poseurs?? Ik hoop dat je een grapje maakt??
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:29:41 #98
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_42869047
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:46 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Begrijpt nog steeds niet waarom een band als radiohead al toe is aan update #6. Naar mijn mening de meest overgewaarde band van de laatste 20 jaar. Mijn argumenten?

- De eerste platen zijn aardige, maar niet bijster originele variaties op 'echo-rock' ala U2. Creep is een lekker nummer, High and dry is een pure U2 rip off, maar wel een aardig nummer.
- Daarna gaat het 'downhill', op OK computer beginnen ze al 'artistiek doen' te verwarren met goede muziek, maar Kid A is helemaal een lege huls: muzikanten die denken dat avantgardistisch 'doen' hetzelfde is als vernieuwend zijn, en die vreselijke zeikstem van Yorke er nog eens bovenop, puur pretentieuze onzin.
- De platen die daarna kwamen heb ik nog geeneens beluisterd, maar de persfoto's van Yorke zeiden me al voldoende: ik zie een aansteller die doet alsof de wereld tegen hem is, ik zie een 'pose', een misantroop die 'wraak' neemt op de wereld middels zogenaamd vernieuwende, maar eigenlijk heel middelmatige muziek, en de mensen die er allemaal intrappen. Kotsneigingen krijg ik ervan. En die platen heb ik ook niet meer geluisterd, de recensies zeiden mij voldoende.

Samengevat, radiohead, en vooral Thom Yorke, zijn poseurs, die er op zich aardig in slagen mensen erin te luizen, maar muzikaal gezien weinig van waarde hebben gebracht. Veel Kitsch, weinig kunst.
Je analyseert zo fucking te veel. Luister, geniet, keur af, maar deze gedachtes zijn niet nodig.
Zyggie.
pi_42870606
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:16 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Bij de grote Fok update was ik m'n avatar kwijt en daar na kon ik het plaatje niet meer uploaden, omdat het te groot was

Maar, wat vindt je van mijn nieuwe avatar?
nou... euhh *kuch*
a) ik snap hem niet, als er iets gesnapt moet worden
b) hij is zo pixelachtig...

maar hij valt wel meer op
(:
pi_42870687
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:31 schreef nein het volgende:

[..]

nou... euhh *kuch*
a) ik snap hem niet, als er iets gesnapt moet worden
b) hij is zo pixelachtig...

maar hij valt wel meer op
Ik vind deze wel leuk eigenlijk:
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_42871106
Thom Yorke is vandaag te gast in de Culture Show op BBC 2 (officieel begonnen om 20:45 uur, maar het gaat nu over schilderijen).

Ben benieuwd wat er zoal gezegd gaat worden.
pi_42872147
nou, ik vond t een leuk interview...
EN leuk om te horen dat ie zo trots is op How to dissapear...
(:
pi_42872765
Zn beste werk noemt hij het zelfs!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:34:09 #104
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_42893739
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:03 schreef Longmen het volgende:
Zn beste werk noemt hij het zelfs!
ik ben het compleet eensch met thom!
how to dissapear completely is het beste nummer van radiohead!
pi_42895755
die muts had wel wat meer mogen vragen over het nieuwe album..
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_42898319
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:34 schreef Bog het volgende:

[..]

ik ben het compleet eensch met thom!
how to dissapear completely is het beste nummer van radiohead!
Tja twijfel nog.... Everything in it's right place mag er ook wezen!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_42899689
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 20:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Tja twijfel nog.... Everything in it's right place mag er ook wezen!
Dat nummer ken ik niet

How To Dissappear Completely (and never be found) vind ik zelf een uitermate goede keuze
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:47:19 #108
52513 whosvegas
The Trickster
pi_42900456
The trickster is nog altijd mijn old time favorite

En van de nieuwere nummers: I might be wrong. Vooral als ze het live spelen, die dikke vette gitaar
Are you nuts??
pi_42900469
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:25 schreef Evertje het volgende:

[..]

Dat nummer ken ik niet
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:47 schreef whosvegas het volgende:
En van de nieuwe nummers: I might be wrong. Vooral als ze het live spelen, die dikke vette gitaar
Dat heb ik dus vooral met Everything....
Maar I might be wrong en How to.... doen er eigenlijk niets aan onder...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:52:47 #110
52513 whosvegas
The Trickster
pi_42900706
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:47 schreef Longmen het volgende:

[..]


[..]

Dat heb ik dus vooral met Everything....
Maar I might be wrong en How to.... doen er eigenlijk niets aan onder...
The Trickster is het tweede nummer op de My Iron Lung EP:
http://www.greenplastic.com/discography/eps/index.php

How to ... is idd ook een gaaf nummer
Are you nuts??
pi_42903865
Knives Out vind ik ook een erg fijn nr.
pi_42904367
Hij zei ook dat hij hoopt dat mensen ooit nog eens zouden zeggen dat Kid A het beste album is.

En over goede nummers gesproken, eigenlijk heeft elk album wel topnummers:
Thinking About You, Bullet Proof, Street Spirit, Exit Music, Lucky, Everything in it's Right Place, You and Whose Army, Where I End and You Begin, There There, etc.

Wát een band is het toch
pi_42904420
Mijn favoriete nummer is 2+2=5, in de HMH ging ik toen echt compleet uit mijn dak, wat een nummer. Maar ook Lucky is geweldig, die ben ik pas echt gaan waarderen na dat concert.
pi_42909601
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:52 schreef whosvegas het volgende:

[..]

The Trickster is het tweede nummer op de My Iron Lung EP:
http://www.greenplastic.com/discography/eps/index.php

How to ... is idd ook een gaaf nummer
eh ja dat wist ik wel hoor.
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:34 schreef Good-for-nothing het volgende:
Hij zei ook dat hij hoopt dat mensen ooit nog eens zouden zeggen dat Kid A het beste album is.
Ik vind dit album iig beter dan OK Computer!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:02:22 #116
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43009833
Ik zag vandaag in de Plato een cd staan die Radiodread heet.... nummers van Radiohead die bewerkt zijn, zo leek mij... eigenlijk wel nieuwsgierig of het iemand wat zegt...
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:19:35 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43010204
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:02 schreef peaceman het volgende:
Ik zag vandaag in de Plato een cd staan die Radiodread heet.... nummers van Radiohead die bewerkt zijn, zo leek mij... eigenlijk wel nieuwsgierig of het iemand wat zegt...
Gezien de naam lijkt het me geen compliment voor Radiohead Verder zegt het me niets.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:27:02 #118
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43010350
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Gezien de naam lijkt het me geen compliment voor Radiohead Verder zegt het me niets.
Nou mijn 1e gedachte was dat er wellicht wat jamaicaanse invloeden in de bewerkingen zitten. Ik was ook wel nieuwsgierig, maar had alleen geen zin om te gaan luisteren....

(ik heb jou trouwens gister toegevoegd op msn, is dat nog overgekomen?)
pi_43010662
http://www.kindamuzik.net(...)ibute-to-ok-computer
Is eigenlijk best wel leuk hoor Gewoon vergeten dat het eigenlijk Radiohead nummers zijn en lekker wegluisteren. Stond een tijdje geleden op de luisterpaal.
pi_43010865
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:02 schreef peaceman het volgende:
Ik zag vandaag in de Plato een cd staan die Radiodread heet.... nummers van Radiohead die bewerkt zijn, zo leek mij... eigenlijk wel nieuwsgierig of het iemand wat zegt...
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Dit hier al eens langsgekomen?
Ja dus. De volkskrant noemde het 'te goed om het af te doen als grap'
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:55:14 #121
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43010900
Ah Totaal gemist
Ga het binnenkort eens luisteren...
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:07:01 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43011102
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nou mijn 1e gedachte was dat er wellicht wat jamaicaanse invloeden in de bewerkingen zitten. Ik was ook wel nieuwsgierig, maar had alleen geen zin om te gaan luisteren....

(ik heb jou trouwens gister toegevoegd op msn, is dat nog overgekomen?)
Nu ik het hoesje zie snap ik hem ja, inderdaad Jamaicaans. Ik dacht bij dread aan "to dread something" dus dacht dat het misschien een flauwe parodie was ofzo.

Yep is helemaal overgekomen Zit alleen niet zo heel vaak op msn
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:47:22 #123
128220 Peter6000
pi_43011924
Radiodread lijkt me een prima voorprogramma voor Radiohead
Karma police klinkt wel ontspannend, iig.

Maar zonder de echte Radiohead, zou ik ze zeker niet gaan zien.
pi_44066958
Vanavond Thom Yorke bij Jonathan Ross en zijn geweldige "friday night with..."
http://www.bbc.co.uk/later/show/index_20061201.shtml
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:11:58 #125
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_44067652
Nee, dat is 'Later.. With Jools Holland'. Komt op BBC2.

Bij Jonathan Ross komen The Fratellis, ook leuk.
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:26:43 #126
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_44068095
hoe laat?
pi_44068152
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nee, dat is 'Later.. With Jools Holland'. Komt op BBC2.

Bij Jonathan Ross komen The Fratellis, ook leuk.
Sorry bedoel Holland idd.
Hoe laat?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:29:15 #128
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_44068163
00.40 uur op bbc2
tot 1.50 uur
pi_44068222
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:29 schreef Bog het volgende:
00.40 uur op bbc2
tot 1.50 uur
Laat man.. Zou t op internet komen?
Frattelis zijn ook leuk idd...

[ Bericht 6% gewijzigd door Longmen op 01-12-2006 22:38:09 ]
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 4 december 2006 @ 21:09:12 #130
45537 oor
Kloon van Yvonne
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 21:29:51 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44146294
quote:
Geen idee maar ik zou het er niet voor over hebben
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_44146358
Ik zag net dat ik Radiohead - Live @ Berlin binnen had in de download. Is het overgeproduceerde Oost-Europese porno.
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 21:33:39 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44146473
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:31 schreef Polvere het volgende:
Ik zag net dat ik Radiohead - Live @ Berlin binnen had in de download. Is het overgeproduceerde Oost-Europese porno.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 4 december 2006 @ 21:48:52 #134
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_44147124
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:31 schreef Polvere het volgende:
Ik zag net dat ik Radiohead - Live @ Berlin binnen had in de download. Is het overgeproduceerde Oost-Europese porno.
Staat Radiohead wel op de soundtrack dan misschien ? (black star, air bag, vegetable en blow out zouden misschien niet misstaan)
  maandag 4 december 2006 @ 22:29:22 #135
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44148016
quote:
Gelijk maar even besteld
pi_44170474
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:48 schreef Pink_Floyd het volgende:

[..]

Staat Radiohead wel op de soundtrack dan misschien ? (black star, air bag, vegetable en blow out zouden misschien niet misstaan)
Enter Music (For A Porn Film) is ook niet te versmaden in dat opzicht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44201299
zijn er (knappe) live dvd's van Radiohead?
  woensdag 6 december 2006 @ 20:03:14 #138
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44203822
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef Echoes het volgende:
zijn er (knappe) live dvd's van Radiohead?
er is er 1 officieel ja en nog een hele mooie live dvd is het ook

veel uit de bends tijdperk


Live at the astoria 27-5
Artiest: Radiohead
EAN: 0724349141896
Referentienummer: 876030
Soort Drager: Music DVD
Genre: Muziek vision
Release datum: 28-11-2005
OOЯ
pi_44204115
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:03 schreef oor het volgende:

[..]

er is er 1 officieel ja en nog een hele mooie live dvd is het ook

veel uit de bends tijdperk


Live at the astoria 27-5
Artiest: Radiohead
EAN: 0724349141896
Referentienummer: 876030
Soort Drager: Music DVD
Genre: Muziek vision
Release datum: 28-11-2005
Maar gezien de release is dit geen the bends dvd?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 6 december 2006 @ 20:14:36 #140
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44204255
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:11 schreef Longmen het volgende:

[..]

Maar gezien de release is dit geen the bends dvd?
oude opname
OOЯ
pi_44235090
ok, ik hou toch meer van het ok computer en hail to the thief tijdperk...daar is dus nix van?
  donderdag 7 december 2006 @ 22:27:10 #142
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44235945
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:58 schreef Echoes het volgende:
ok, ik hou toch meer van het ok computer en hail to the thief tijdperk...daar is dus nix van?
probeer een dvd bootleg.

ik weet niet hoe het met de bootlegs is van radiohead. maar dat zijn gewoon live opnames van tv. maar dan van speciale tv zenders. dus zonder al te veel reclame. en het icoontje van een bijvoorbeeld mtv is haast niet te zien. de kwaliteit is redelijk. geluid is meestal gewoon top.

je vind ze vaak bij kleine cd winkeltjes. vooral de cd winkels met import. of inkoop. ik weet er een te vinden in mijn stad. maar je kan een plaatboef proberen. beetje in een achterafstraatje zitten die cd winkels meestal.

http://www.jukeboxx.nl/ is mijn favoriete cd winkel in dat soort dingen

je betaald er wel dik voor. zo rond de 20 a 30 euro. je kan ook kijken op ebay en marktplaats.
OOЯ
  donderdag 7 december 2006 @ 22:28:26 #143
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44235970
ow en eerst vond ik ok computer echt te gek. toen luisterde ik meer van radiohead en nu vind ik de bends echt een top plaatje.

maar het begon bij het nummer creep dat ik kriebels in mijn buikje kreeg.
OOЯ
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:10:55 #144
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_44666365
heeft iemand die nieuwe livenummers van fromthebasement videotape en down is the new up al ?
pi_44666985
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:10 schreef Bog het volgende:
heeft iemand die nieuwe livenummers van fromthebasement videotape en down is the new up al ?
Nee heb jij een linkje?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:53:51 #146
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_44667381
quote:
Nigel Godrich on 'From The Basement'
As previously reported, Radiohead producer Nigel Godrich's "From the Basement" will be available for download December 18, right here. The first show includes a preview of two new Radiohead tracks; 'Down Is The New Up' and 'Videotape'.

Taking time out from working on the new Radiohead record, Godrich told Pitchfork in a recent interview, "We've got a lot of people that I'd like to see on the show [that] we're talking to. [But] I don't want to mention their names. Obviously, I'm really interested to capture some really iconic, bigger names-- really the whole point is to get people who are having their moment, to try and get a definitive record of what they're doing."

"And also, I've got a lot of friends in smaller bands," continued Godrich, "and there's an element of trying to promote stuff that we think is good."

Indeed, Godrich first conceived of "From the Basement" as a means of authentically documenting the pulse of music being made today. "Beck and I [had] been watching Rock and Roll Circus, that Rolling Stones movie that they made after they'd been on tour...we were just saying how amazing it was to see such a snapshot of that time: You get to see them, warts and all...hanging out with John Lennon and Eric Clapton and all these people.

"[We were] just saying what a shame it was that there wasn't anything that really felt as honest as that anymore, at the moment."

Drawing further inspiration from British television music series "The Old Grey Whistle Test", Godrich soon landed upon the idea of a television program. But despite early reports, "From the Basement" will not appear on British television-- instead it will be available solely as an Internet download.

Explained Godrich, "They were quite prepared to put it out on TV if we would take a sponsor, like a mobile phone company or whatnot, and I was just like, 'No fucking way, that's just not the point at all.'

"The idea is to be independent-- to have no agenda, to the point that we don't have to present that, because I don't want anybody to-- it's got to be neutral."

Oh right, and that Radiohead record? "We're just getting on with it, really...I honestly really don't know [how long it will take], and that's the truth." [read the full interview at Pitchfork]
bron: http://www.ateaseweb.com/news/archive/2006/12/nigel_godrich_o.php

of gewoon: http://www.fromthebasement.tv/
maar je moet er voor betalen om het hele nummer te horen
maar dat stukje videotape klinkt geniaal!
thom is er zelf ook erg trots op
pi_44677897
quote:
Radiohead take a break from recording
Radiohead are taking a break from recording to start up again in the new year, Thom posted on Dead Air Space. Thom also commented on the media speculating on the forthcoming album.


From their website.. "The session features solo performances of "Videotape" and "Down Is The New Up" - two new tracks from the forthcoming Radiohead album, due to be released in 2007." Oh really? Says who? They obviously know more than i do myself. We don't know what will make it to the record, neither do they, neither do you. It drives me nuts the way people take it upon themselves to fluff stuff up like this. I just played a couple of songs on piano that happened to be ones that the band were working on at the time. And that was quite a while ago now. Sheesh. ANyway.......................................... We are taking a break now starting up again in jan. Have a good christmas everyone, if you celebrate it that is, love peace and hope for the future x Thom
Thom edited his post later on:


www.fromthebasement.tv this site is up now... and luckily they have the facts straight about the songs.. so no beef do i have no more. so thats alright then. 'videotape' i was very proud of. and it doesnt sound like the version that we are working on now.. which is even better... they are sketches obviously just me on the piano. check it oot. We are taking a break now starting up again in jan. Have a good christmas everyone, if you celebrate it that is, love peace and hope for the future x Thom Thom
bron: www.ateaseweb.com
pi_44678586
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:53 schreef Bog het volgende:

[..]

bron: http://www.ateaseweb.com/news/archive/2006/12/nigel_godrich_o.php

of gewoon: http://www.fromthebasement.tv/
maar je moet er voor betalen om het hele nummer te horen
maar dat stukje videotape klinkt geniaal!
thom is er zelf ook erg trots op
Klinkt geniaal idd! Zeer jammer dat bedag.... Maar ga misschien wel betalen, smaakt naar meer.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:59:53 #149
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_44678641
Radiohead zou komend jaar toch op lowlands staan? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
pi_44678688
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:59 schreef ralfseltje het volgende:
Radiohead zou komend jaar toch op lowlands staan? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Is nog een gerucht en niet officieel dus.
  zaterdag 23 december 2006 @ 20:00:03 #151
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_44689400
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:55 schreef Longmen het volgende:

[..]

Klinkt geniaal idd! Zeer jammer dat bedag.... Maar ga misschien wel betalen, smaakt naar meer.
en stuur em dan gelijk ff naar bog
pi_44693712
Videotape is gekocht, wat is je mailadres?
En wie gaat de andere video kopen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:57:58 #153
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_44696041
thx you verry mucho!!

[ Bericht 40% gewijzigd door Bog op 24-12-2006 14:25:27 ]
  zondag 24 december 2006 @ 00:00:35 #154
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_44696108
nu die ander nog
tsja, ...als ik zoeen mastercard had, had ik em wel gekocht, maar die heb ik dus niet
  Moderator zondag 24 december 2006 @ 04:44:32 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44699708
Kan er ook een exemplaar naar indiegirlmajo@gmail.com gestuurd worden? Dan ben ik je eeuwig dankbaar Als ie goed klinkt schaf ik misschien die andere wel aan
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 24 december 2006 @ 09:16:23 #156
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44700223
En ook naar mijn email in mijn profiel?
  zondag 24 december 2006 @ 09:19:58 #157
11502 nipeng
The last ride is free
pi_44700250
O gaaf een "me too" topic!

Betreft het obscuur spul ofzo?
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 09:26:24 #158
128220 Peter6000
pi_44700297
Videotape speelden ze ook 28 augustus in Amsterdam, een avond waaraan ik nog steeds met dankbaarheid terugdenk, dat ik dat nog heb mogen meemaken.
En volgend jaar komen ze vast weer, Dusseldorf, Antwerpen, Rotterdam: schat ik zo in

peter6000@gmail.com
  zondag 24 december 2006 @ 09:27:18 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44700304
Rotterdam
Nee dat hoop ik toch niet.. niet Ahoy
  † In Memoriam † zondag 24 december 2006 @ 09:30:23 #160
128220 Peter6000
pi_44700329
quote:
Op zondag 24 december 2006 09:27 schreef peaceman het volgende:
Rotterdam
Nee dat hoop ik toch niet.. niet Ahoy
Aangezien het Gelredome de laatste keer niet vol was, verwacht ik een kleinere lokatie.
Heb me met REM wel vermaakt in Ahoy (enige keer dat ik er was, 2 jaar geleden), maar als ze maar komen is het al goed, wat mij betreft.
  zondag 24 december 2006 @ 09:33:33 #161
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44700347
quote:
Op zondag 24 december 2006 09:30 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Aangezien het Gelredome de laatste keer niet vol was, verwacht ik een kleinere lokatie.
Heb me met REM wel vermaakt in Ahoy (enige keer dat ik er was, 2 jaar geleden), maar als ze maar komen is het al goed, wat mij betreft.
Op zich mee eens, maar het kan dat het er toen mee te maken had dat het Nederlands Elftal een beslissingswedstrijd speelde en het was ook nog eens een keer in november...niet echt een maand voor stadionconcerten. Maar ik zie ze dan liever weer in de HMH.
Bij REM heb ik me ook wel vermaakt, maar in galmbak Ahoy lukt het ze zelden om het geluid goed af te stellen.
Eigenlijk verwacht ik ze ook wel op een festival komend jaar.
  zondag 24 december 2006 @ 09:36:34 #162
11502 nipeng
The last ride is free
pi_44700363
Een opname van een avond waar je bij bent geweest is tof ja.

Met de adressen zo op het forum heb je wel kans dat er meer spam in jullie mailbox komt. Zou ze niet te lang laten staan.
pi_44701259
jullie hebben mail!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_44710164
quote:
Op zondag 24 december 2006 09:26 schreef Peter6000 het volgende:
Videotape speelden ze ook 28 augustus in Amsterdam, een avond waaraan ik nog steeds met dankbaarheid terugdenk, dat ik dat nog heb mogen meemaken.
En volgend jaar komen ze vast weer, Dusseldorf, Antwerpen, Rotterdam: schat ik zo in

peter6000@gmail.com
Zoiets als het weekje in 2003. Oberhausen, Brussel, Arnhem, wat een geweldige week was me dat

Als ik zoiets weer kan doen doe ik het zo weer!

Longmen zou je ook naar mijn email kunnen sturen? Thanks!
  zondag 24 december 2006 @ 17:02:53 #165
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_44712030
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:15 schreef Longmen het volgende:
jullie hebben mail!
hij doet t niet
hij vraagt naar een licentie en dan flipt peecee
iemand tips om dat te verhelpen?
pi_44772768
Geen idee. Zal eens kijken of ik opnames kan maken van het nummer ofzo.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_44778827
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2006 @ 22:37:27 #168
128220 Peter6000
pi_44778978
quote:
Je brengt me wel op een idee

http://www.youtube.com/watch?v=O0MI3gtaqfY <---- deze dus.
pi_44779147
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:37 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Je brengt me wel op een idee

http://www.youtube.com/watch?v=O0MI3gtaqfY <---- deze dus.
Kan natuurlijk ook zo ja!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 27 december 2006 @ 23:03:14 #170
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44779891
de ene dvd van dat ze op tour zijn zie je ook dat ze die videoclip opnemen. dat is dan ook versneld opgenomen. en dan zie je ook hoe vaak hij de balen er in heeft dat het iedere keer fout gaat..
OOЯ
  woensdag 27 december 2006 @ 23:04:37 #171
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_44779936
ik heb om de week een ander favoriet nummertje, zeer tof,
OOЯ
pi_44781849
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:37 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Je brengt me wel op een idee

http://www.youtube.com/watch?v=O0MI3gtaqfY <---- deze dus.
Thanks en wauw, is weer mooi zeg.

Ben echt benieuwd naar de nieuwe cd en de daaropvolgende tour
pi_44782162
Nu die andere track nog op youtube krijgen!

Wanneer staat de release in 2007 op de agenda?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 28 december 2006 @ 00:24:31 #174
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_44782531
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:37 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Je brengt me wel op een idee

http://www.youtube.com/watch?v=O0MI3gtaqfY <---- deze dus.

bog is u eeuwig dankbaar!
pi_44898293
Als iemand decoderings tips heeft.... "down is the new up" is nl ook binnen, maar ook op YouTube lukt het me niet.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 31 december 2006 @ 18:34:04 #176
52513 whosvegas
The Trickster
pi_44898428
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:58 schreef Evertje het volgende:

[..]

Thanks en wauw, is weer mooi zeg.

Ben echt benieuwd naar de nieuwe cd en de daaropvolgende tour
Hopelijk spelen ze dan weer in de HMH, ik vind het een prima tent
Are you nuts??
  zondag 31 december 2006 @ 19:33:25 #177
11502 nipeng
The last ride is free
pi_44899925
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:10 schreef Longmen het volgende:
Nu die andere track nog op youtube krijgen!

Wanneer staat de release in 2007 op de agenda?
Ohhh boefje

Nou ja geniet ervan zolang het nog duurt. Ben bang dat de muziek industrie YouTube gaat kapotmaken.
pi_44900463
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:33 schreef nipeng het volgende:

[..]

Ohhh boefje

Nou ja geniet ervan zolang het nog duurt. Ben bang dat de muziek industrie YouTube gaat kapotmaken.
Waarom?
  zondag 31 december 2006 @ 19:59:59 #179
11502 nipeng
The last ride is free
pi_44900509
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:57 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Waarom?
Copyright gerelateerde zaken.
pi_44900687
Ja, maar YouTube bestaat niet enkel uit muziek gerelateerde filmpjes. Dus ik zie niet in waarom alleen de muziek industrie YouTube zou kunnen kapotmaken.
  zondag 31 december 2006 @ 20:11:52 #181
11502 nipeng
The last ride is free
pi_44900746
Weet ik. Ze doen een miljardenclaim waardoor de boel opblazen.
Ik hoop het niet maar het bovenstaand scenario zou best kunnen plaatsvinden.
  maandag 1 januari 2007 @ 13:50:08 #182
71333 BUG80
Stop making sense
pi_44912738
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:11 schreef nipeng het volgende:
Weet ik. Ze doen een miljardenclaim waardoor de boel opblazen.
Ik hoop het niet maar het bovenstaand scenario zou best kunnen plaatsvinden.
Ik zie niet in waarom de muziekindustrie ook maar enige schade ondervindt aan Youtube. Sterker nog, ik heb het gevoel dat ze er netto aan verdienen. Het is gewoon één groot promotiemiddel.

Ik snap de filosofie van de muziekindustrie echt niet, ze proberen zó wanhopig de technologieen te ondermijnen die ze juist zouden moeten omarmen.
  maandag 1 januari 2007 @ 15:12:34 #183
11502 nipeng
The last ride is free
pi_44914481
Ik snap ze ook niet. Bands begrijpen het zelf wel, er zijn genoeg bands die zelf spul op YouTube zetten heb ik zo het idee.
pi_44920527
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:12 schreef nipeng het volgende:
Ik snap ze ook niet. Bands begrijpen het zelf wel, er zijn genoeg bands die zelf spul op YouTube zetten heb ik zo het idee.
Inderdaad, Alamo race track heeft met Black Cat Jon Brown de doorbraak via YouTube beleefd....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 22:30:39 #185
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_45328867
Videotape is wel masterlijk. ik luister de live versie de hele tijd . is er iets van een single uit ofzo van dit nummer, ik wil der normale versie eens horen, liefs zodat ik hem kan spelen op mijn ipod
OOЯ
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2007 @ 22:33:02 #186
128220 Peter6000
pi_45328944
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef oor het volgende:
Videotape is wel masterlijk. ik luister de live versie de hele tijd . is er iets van een single uit ofzo van dit nummer, ik wil der normale versie eens horen, liefs zodat ik hem kan spelen op mijn ipod
Het is één van de nummers op de nieuwe CD die dit jaar uitkomt.
Dus er is nog geen "normale" versie.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 22:41:08 #187
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_45329173
ik moet alleen nog hail the thief eens kopen, en dan dit jaar nog een nieuwe .
OOЯ
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:30:56 #188
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_45449909
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:41 schreef oor het volgende:
ik moet alleen nog hail the thief eens kopen, en dan dit jaar nog een nieuwe .
en de special edition heb ik binnen, laat nu maar de nieuwe cd komen
OOЯ
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:48:10 #189
52513 whosvegas
The Trickster
pi_46177342
Volgens Amazon wordt het nieuwe Radiohead album op 1 augustus gereleasd.
http://www.ateaseweb.com/(...)pre-order_your_1.php

Dat is op tijd voor Lowlands! Dus radiohead op Lowlands 2007
Are you nuts??
pi_46178499
Wellicht!
pi_46179551
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef whosvegas het volgende:
Volgens Amazon wordt het nieuwe Radiohead album op 1 augustus gereleasd.
http://www.ateaseweb.com/(...)pre-order_your_1.php

Dat is op tijd voor Lowlands! Dus radiohead op Lowlands 2007
dat gerucht doet al de ronde. De grote lowlandsbaas heeft vorig jaar gezegd dat Radiohead dit jaar op LL zou staan omdat ze ze toen niet konden krijgen.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zaterdag 10 februari 2007 @ 22:17:58 #192
52513 whosvegas
The Trickster
pi_46186716
Dat kan ik me ook nog herhinneren, maar nu komt het ook nog mooi uit met de release van het nieuwe album. Dus volgens mij bestaat er een grote kans dat ze op Lowlands komen.
Are you nuts??
pi_46229056
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 18 februari 2007 @ 09:58:40 #194
52513 whosvegas
The Trickster
pi_46418785
Are you nuts??
pi_46566420
quote:
Op zondag 18 februari 2007 09:58 schreef whosvegas het volgende:
Gratis concerten:
http://www.radiohead-notforprofit.com/
Damn, de links van het optreden in The Koko werken niet. Een van de mooiste concerten waar ik bij ben geweest, zou hem graag herbeleven.
pi_46567180
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:21 schreef Evertje het volgende:

[..]

Damn, de links van het optreden in The Koko werken niet. Een van de mooiste concerten waar ik bij ben geweest, zou hem graag herbeleven.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Dat was toch in een klein zaaltje?
Are you nuts??
pi_46569629
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:43 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Dat was toch in een klein zaaltje?
Ik heb er dan ook het dubbele voor neergelegd via Ebay.
Maar het was het dubbel en dwars waard. Was inderdaad maar met 1000 bezoekers geloof ik. En twee uur voor de deuren openging stond al een rij die tot twee hoeken ver ging. Ik moest maar blijven lopen om achteraan te sluiten.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 08:02:54 #198
52513 whosvegas
The Trickster
pi_46584879
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:54 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ik heb er dan ook het dubbele voor neergelegd via Ebay.
Maar het was het dubbel en dwars waard. Was inderdaad maar met 1000 bezoekers geloof ik. En twee uur voor de deuren openging stond al een rij die tot twee hoeken ver ging. Ik moest maar blijven lopen om achteraan te sluiten.
Cool, gave setlist ook

Lijkt me heel gaaf om ze in een klein zaaltje te zien, zoals de Melkweg. De HMH is toch iets groter, maar toch altijd beter dan het Geldredom, met allemaal bellende mensen (mbt het voetbal ). Ben benieuwd wanneer het nieuwe album er komt en of ze op Lowlands komen
Are you nuts??
pi_46608734
Ik ook.... aarg. Ik hoop zo dat ze op lowlands komen, en ik ben erg benieuwd naar het nieuwe album. Wanneer is de release?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 00:11:10 #200
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_46612078
waarom is like spinning plates live toffer/mooier dan de cd versie?


ik bedoel. het is gewoon heel anders
OOЯ
pi_46621501
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:11 schreef oor het volgende:
waarom is like spinning plates live toffer/mooier dan de cd versie?


ik bedoel. het is gewoon heel anders
Is zo. Live is het nummer fantastisch.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_46627683
Ik ga zo goed als zeker naar Lowlands. Sta dan toch al op een camping die een half uurtje rijden ervandaan ligt, dus goede nachtrust is gegarandeerd. Nu hopen dat Radiohead komt
What Would Goku Do
pi_46627708
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef viagraap het volgende:
Ik ga zo goed als zeker naar Lowlands. Sta dan toch al op een camping die een half uurtje rijden ervandaan ligt, dus goede nachtrust is gegarandeerd. Nu hopen dat Radiohead komt
welke camping is dat?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_46627932
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:00 schreef Longmen het volgende:

[..]

welke camping is dat?
De Schatberg, vlakbij Nunspeet. Of Elspeet. Maakt niet veel uit
Is vooral een camping gericht op jongeren, maar toch schijnt het heel gezellig te zijn, geen klojo's en tentenpissers enzo.
What Would Goku Do
  maandag 5 maart 2007 @ 12:10:47 #206
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_46936066
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:08 schreef VESPERTINE het volgende:
(L)
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48267707
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 12 april 2007 @ 20:49:55 #209
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_48268160
quote:
vette site
OOЯ
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 19:35:27 #210
128220 Peter6000
pi_48578861
Tijdens het argeloos intoetsen van Radiohead op BOL.COM valt mijn oog tot mijn stomme verbazing op: klik

Ik geloof dat het in 1998 is uitgebracht voor de Noord-Amerikaanse markt, en de releasedatum voor Nederland/ Europa is dus begin april 2007.

klik2
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:39:31 #211
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_48579005
OOЯ
  zaterdag 21 april 2007 @ 21:41:30 #212
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_48582572
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:35 schreef Peter6000 het volgende:
Tijdens het argeloos intoetsen van Radiohead op BOL.COM valt mijn oog tot mijn stomme verbazing op: klik

Ik geloof dat het in 1998 is uitgebracht voor de Noord-Amerikaanse markt, en de releasedatum voor Nederland/ Europa is dus begin april 2007.

klik2
is toch wel in het nieuws geweest dat deze plaat opnieuw uit zou komen....
  zaterdag 21 april 2007 @ 22:54:20 #213
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_48584349
15 mei de single videotape.
OOЯ
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2007 @ 23:24:22 #214
128220 Peter6000
pi_48585162
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:41 schreef peaceman het volgende:

[..]

is toch wel in het nieuws geweest dat deze plaat opnieuw uit zou komen....
Ik heb er in dit topic iig niets over gelezen.
Maar goed, soms blijkt geen nieuws uiteindelijk goed nieuws te zijn.
  zondag 22 april 2007 @ 09:14:23 #215
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_48590286
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 23:24 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik heb er in dit topic iig niets over gelezen.
Maar goed, soms blijkt geen nieuws uiteindelijk goed nieuws te zijn.
Dat kan zo zijn, maar ik neem aan dat je je nieuws niet alleen van Fok! haalt...
Ik had die plaat overigens al lang..
pi_48594676
Ja ik heb alle EP's ook al. Draai ze eigenlijk nooit.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_48596631
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:54 schreef oor het volgende:
15 mei de single videotape.
Eindelijk, album een maandje later gok ik.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 24 april 2007 @ 07:53:33 #218
52513 whosvegas
The Trickster
pi_48656403
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:02 schreef spacemangraig het volgende:
Ja ik heb alle EP's ook al. Draai ze eigenlijk nooit.
De My Iron lung EP draai ik regelmatig.
Vooral The Trickster vindt ik een heel gaaf nummer, een van de gaafste nummers die ze ooit gemaakt hebben. Jammer dat ze The trickster nooit live spelen.
Are you nuts??
  woensdag 25 april 2007 @ 13:05:29 #219
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_48702202
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 07:53 schreef whosvegas het volgende:

[..]

De My Iron lung EP draai ik regelmatig.
Vooral The Trickster vindt ik een heel gaaf nummer, een van de gaafste nummers die ze ooit gemaakt hebben. Jammer dat ze The trickster nooit live spelen.
Idd een zwaar ondergewaardeerd liedje. En op lowlands, als dat tenminste doorgaat, wordt het hoog tijd dat ze het eens gaan spelen!
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:16:15 #220
52513 whosvegas
The Trickster
pi_48792974
Morgen, de nacht van de popmuziek en ze gaan beelden van de 2 meter sessies van Radiohead uitzenden!!!
Enig speur werk leverde het volgende op:
http://www.greenplastic.c(...)p?showID=299#setlist

Zouden die cd's nog ergens te koop zijn?
Are you nuts??
  zaterdag 28 april 2007 @ 00:04:37 #221
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_48795811
bedoel je deze:
OOЯ
  zaterdag 28 april 2007 @ 00:06:43 #222
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_48795862
eerlijk gezegt is de muziek op deze single niet echt het topwerk van radiohead. leuk om te hebben maar vind de high and dry single wel mooier, vetter dan de 2 meter sessies disc
OOЯ
  zaterdag 28 april 2007 @ 08:50:43 #223
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_48799892
Talk Show Host staat wel op die ene single en Talk Show Host is

Kortom: ik heb die ook
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:33:36 #224
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_48817390
Aah, eindelijk nieuw Radiohead materiaal, ik verheug mij.
quote:
De My Iron lung EP draai ik regelmatig.
Vooral The Trickster vindt ik een heel gaaf nummer, een van de gaafste nummers die ze ooit gemaakt hebben. Jammer dat ze The trickster nooit live spelen.
Ja fijne EP, blij dat ik die eens zeer impulsief op veel te jonge leeftijd gekocht heb. The Trickster is zeker ook een lekker nummer, één van hun beste zou ik persoonlijk niet zeggen, maar ik vind dat heel die EP er mag zijn eigenlijk..
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_48819929
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:16 schreef whosvegas het volgende:
Morgen, de nacht van de popmuziek en ze gaan beelden van de 2 meter sessies van Radiohead uitzenden!!!
Enig speur werk leverde het volgende op:
http://www.greenplastic.c(...)p?showID=299#setlist

Zouden die cd's nog ergens te koop zijn?
NU op Ned 3
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 30 april 2007 @ 15:25:47 #226
168576 Idioteque
take the money and run
pi_48864532
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:54 schreef oor het volgende:
15 mei de single videotape.
waar haal je dat vandaan als ik vragen mag?? nergens iets over te vinden ;x
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:54:37 #227
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_49273849
iemand die mijn boxje wil kopen? pm je bod maar. dan kijk ik wel of ik hem verkoop

gr.

Ronny
OOЯ
pi_49274492

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:35:06 #229
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_49275354
Nigel Godrich

Dus weer naar de stijl van The Bends en OK Computer?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_49280613
Komen ze de studio nog eens uit?!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_49282375
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
Nigel Godrich

Dus weer naar de stijl van The Bends en OK Computer?
Of Kid A, of Amnesiac of Hail to the Thief...
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:48:32 #232
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_49283262
ik heb de street spirit limited cd box op marktplaats gezet. voor de geintresseerden. is met duidelijke foto's
OOЯ
pi_49283385
En ik zou toch zweren dat ze met iemand anders dan nigel zouden opnemen...

achjaaaa..who cares!
(:
pi_49283440
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:22 schreef Man_in_a_Shed het volgende:

[..]

Of Kid A, of Amnesiac of Hail to the Thief...
hahaha ja inderdaad..

nigel was maar op 2 nummers producer op the bends trouwens.
(:
  vrijdag 11 mei 2007 @ 22:40:45 #235
52513 whosvegas
The Trickster
pi_49285167
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:48 schreef oor het volgende:
ik heb de street spirit limited cd box op marktplaats gezet. voor de geintresseerden. is met duidelijke foto's
Ik heb best wel belangstelling
Alleen geen idee wat ik zou moeten bieden

Hoeveel wil je ervoor hebben?
Are you nuts??
  vrijdag 11 mei 2007 @ 22:58:34 #236
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_49285748
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 22:40 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Ik heb best wel belangstelling
Alleen geen idee wat ik zou moeten bieden

Hoeveel wil je ervoor hebben?
mja ik kan zo ook niet echt een bedrag noemen. mail maar een bod. waarvan jij denkt dat is het je waard. ik laat de biedingen even een tijdje lopen. als er echt alleen maar te lage biedingen komen, dan verkoop ik hem gewoon niet. dat staat gewoon vast. ik denk wel dat het minimaal rond de 70 euro waard is. dus doe een bod. en ik denk er over na. de hoofdprijs die de mensen op ebay behalen zal ik niet halen. omdat het marktplaats is. reden hiervoor is dat ik alleen in nederland verzend.


dus doe een bod via emailvenster van marktplaats. en ik zal het bijhouden.
OOЯ
pi_49320525
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 20:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ach, op Kid A staan nog wel aardige dingen, maar om daar nou op voort te borduren?

En tja, als je zoals ik opgroeit met nummers als Just, My Iron Lung, Fake Plastic Trees, Street Spirit, the Bends en het daar dan hoogstens drie nummers van OK Computer dat niveau halen (Lucky telt niet mee, dat nummer komt niet eens uit die sessie)... verder is plaat te roemen vanwege die invloed die hij gehad heeft op een hoop kutbandjes die dachten dat ze origineel bezig waren toen ze ook half vals gingen zingen en/of gingen flirten met electronica... vind je het gek dat het na 1997 weer jaren duurde voor er weer een toffe rockplaat van een nieuwe band te verkrijgen was... nee zoals ik al zei: Radiohead teert op oude klassiekers. Ze hadden zich beter Boringhead kunnen gaan noemen ná 2000.
Ik snap wel dat je OK Computer niet geheel digged, datzelfde gevoel had ik ook toen ik t net hoorde. Maar als je het album een paar keer hoort dan wordt ie beter mijns inziens. Nu vind ik het album 1 van de beste albums die gemaakt is, dit komt omdat het album interessant BLIJFT. Als ik t een paar maanden niet gehoord heb kan ik ineens weer zin krijgen in OK Computer.

Enigste 'minpunt' van het album vind ik dat het allemaal een beetje depri overkomt.
Nietemin is het instrumentaal, qua lyrics en hoe je erin op kan gaan van een ongelooflijke kwaliteit.

De critici hebben gewoon gelijk, OK Computer kan gezien worden als de Sgt Pepper van de jaren negentig. Nog steeds vind ik t album vernieuwend.
  zondag 13 mei 2007 @ 01:55:51 #238
60404 nein
nerd!
pi_49321514
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 22:58 schreef oor het volgende:

[..]

mja ik kan zo ook niet echt een bedrag noemen. mail maar een bod. waarvan jij denkt dat is het je waard. ik laat de biedingen even een tijdje lopen. als er echt alleen maar te lage biedingen komen, dan verkoop ik hem gewoon niet. dat staat gewoon vast. ik denk wel dat het minimaal rond de 70 euro waard is. dus doe een bod. en ik denk er over na. de hoofdprijs die de mensen op ebay behalen zal ik niet halen. omdat het marktplaats is. reden hiervoor is dat ik alleen in nederland verzend.


dus doe een bod via emailvenster van marktplaats. en ik zal het bijhouden.
Pff..ik weet nog wel dat vlak voor ok computer uit was, dat mensen 300 dollar boden op de pinkpop editie van The bends op Ebay, niet te geloven! Dus volgens mij kan je echt wel 70 euro vragen ja..
(:
  zondag 13 mei 2007 @ 01:59:13 #239
60404 nein
nerd!
pi_49321574
Heuj verrek, ik heb die 2 meter box ook realiseer ik me net
(:
  zondag 13 mei 2007 @ 10:05:09 #240
52513 whosvegas
The Trickster
pi_49324112
idd niet te geloven
Ik zou die 2 meter sessies box (en die pink pop editie van the bends) willen hebben, maar ik ga er dus echt geen 70 euro voor betalen.

Ik zat eerder te denken aan 20 euro, dus oor, laat maar zitten

[ Bericht 3% gewijzigd door whosvegas op 14-05-2007 07:45:48 ]
Are you nuts??
  zondag 13 mei 2007 @ 12:52:46 #241
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_49327384
mja ik heb hem ook maar uit de verkoop gehaald. hoogste bod was 25 euro. ik wacht wel tot ik meer van verkop via ebay af weet.
OOЯ
  zondag 13 mei 2007 @ 17:50:00 #242
60404 nein
nerd!
pi_49337287
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:52 schreef oor het volgende:
mja ik heb hem ook maar uit de verkoop gehaald. hoogste bod was 25 euro. ik wacht wel tot ik meer van verkop via ebay af weet.
Lijkt me slim ja, in het buitenland zijn zulke edities echte collector's items!
(:
  zondag 13 mei 2007 @ 17:52:11 #243
60404 nein
nerd!
pi_49337362
Over die My Iron Lung EP gesproken:

niet alleen the trickster is gaaf, maar vergeet vooral Permanent Daylight niet....die klinkt zoooooo mooii op een goed stel koptelefoons/boxen.
(:
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:09:54 #244
52513 whosvegas
The Trickster
pi_49551710
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:54 schreef oor het volgende:
15 mei de single videotape.
Hey oor, hoe kwam je aan die info, er klopte dus niks van.

Iemand meer info over het nieuwe album?
Are you nuts??
pi_49554247
quote:
Op zondag 13 mei 2007 17:50 schreef nein het volgende:

[..]

Lijkt me slim ja, in het buitenland zijn zulke edities echte collector's items!
Geldt dat, puur uit nieuwsgierigheid, eigenlijk ook voor die Kid A misdruk, dat ding dat begint met 40 seconden van een iets anders (eind live cd)?
pi_49569313
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:52 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Geldt dat, puur uit nieuwsgierigheid, eigenlijk ook voor die Kid A misdruk, dat ding dat begint met 40 seconden van een iets anders (eind live cd)?
Die heb ik ooit (in de tijd van Kid A) op Ebay voor 300 dollar van eigenaar zien wisselen..
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_49569514
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Die heb ik ooit (in de tijd van Kid A) op Ebay voor 300 dollar van eigenaar zien wisselen..
Serieus? Heb je een linkje wat daar iets over zegt? Dat doen mijn Kid A CD namelijk.
Aldus.
  zondag 20 mei 2007 @ 14:24:41 #248
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_49569591
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:09 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Hey oor, hoe kwam je aan die info, er klopte dus niks van.
nee er klopte inderdaad niets van
quote:
Iemand meer info over het nieuwe album?
mja iemand wel een betrouwbare fansite
OOЯ
pi_49569770
Jeumig. Da's wel heel veel geld voor een kapotte cd. Maar voorlopig vind ik mn streak van limited editions (vooruit, alleen maar vanaf Kid A) veel te mooi om op te geven
pi_49569976
Ik vind er wel wat over maar die prijzen zullen wel meevallen, als het om 100.000 misprints gaat ...
Aldus.
pi_49571042
sorry ik kon het niet laten..
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_50038484
Dit is wellicht interessant: http://www.vipsart.nl/
tentoonstelling van Stanley Donwood's werk voor Radiohead in Rotterdam. Nog tot en met de 17e.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_50039841
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef spacemangraig het volgende:
Dit is wellicht interessant: http://www.vipsart.nl/
tentoonstelling van Stanley Donwood's werk voor Radiohead in Rotterdam. Nog tot en met de 17e.
Is het heel erg als ik altijd dacht dat Thom dit zelf maakte?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50040786
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:43 schreef Longmen het volgende:

[..]

Is het heel erg als ik altijd dacht dat Thom dit zelf maakte?
Volgens mij gaat hij inderdaad schuil achter het pseudoniem Dr. Tchock, maar pin me er niet op vast..
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_50041014
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:16 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Volgens mij gaat hij inderdaad schuil achter het pseudoniem Dr. Tchock, maar pin me er niet op vast..
Toch goed dus
http://en.wikipedia.org/wiki/Thom_Yorke
Birth name Thomas Edward Yorke
Also known as Dr. Tchock
Tchocky
The White Chocolate Farm
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:54:40 #256
52513 whosvegas
The Trickster
pi_50041846
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef spacemangraig het volgende:
Dit is wellicht interessant: http://www.vipsart.nl/
tentoonstelling van Stanley Donwood's werk voor Radiohead in Rotterdam. Nog tot en met de 17e.
Met name het art werk van Kid A vind ik erg mooi
Hail To The Thief is wat dat betreft wat minder
Are you nuts??
pi_50042651
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50043644


afrobear
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:04:29 #259
52513 whosvegas
The Trickster
pi_50045470
Op YouTube zijn leuke dingen te vinden:
http://www.youtube.com/watch?v=6eS0LNCWKHo&NR=1

En mijn old time favorite:
http://www.youtube.com/watch?v=PE9_izm1UqY
Are you nuts??
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:50:37 #260
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_50046912
http://www.youtube.com/watch?v=gbXrdOwDlGc nieuw
vs
http://www.youtube.com/watch?v=rG4ItJINzQs&mode=related&search= oud

ik ga toch voor de nieuwe, al ownt die ouwe ook wel behoorlijk hard
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:31:35 #261
180705 Sunango
Twee Meter Levensvreugde
pi_50429843
Aah, heerlijk. De release van het nieuwe album zit er nu echt aan te komen, getuige deze nieuwe DAS post van vandaag (de weblog van de band)
quote:
Yes I know its been a while ..... but we've been working on this album for a while ...... BUT WE ARE NEARLY THERE .....

Ed
Ik kan alvast niet wachten
pi_50430968
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef Sunango het volgende:
Aah, heerlijk. De release van het nieuwe album zit er nu echt aan te komen, getuige deze nieuwe DAS post van vandaag (de weblog van de band)
[..]

Ik kan alvast niet wachten
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50432943
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef Sunango het volgende:
Aah, heerlijk. De release van het nieuwe album zit er nu echt aan te komen, getuige deze nieuwe DAS post van vandaag (de weblog van de band)
[..]

Ik kan alvast niet wachten
Hype hype hype!
  donderdag 14 juni 2007 @ 08:05:52 #264
52513 whosvegas
The Trickster
pi_50438039
Hopen dat ze nog op Lowlands komen, ik heb al kaarten
Are you nuts??
  zaterdag 16 juni 2007 @ 04:32:09 #265
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_50511953
heel klein previewtje op ateaseweb.com
  zaterdag 16 juni 2007 @ 09:38:46 #266
52513 whosvegas
The Trickster
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:22:48 #267
11502 nipeng
The last ride is free
  zondag 17 juni 2007 @ 23:12:13 #268
180705 Sunango
Twee Meter Levensvreugde
pi_50561469
De samples van de nieuwe tracks klinken echt tof. Leuk dat Open Pick het waarschijnlijk dus gaat halen, dat had ik niet verwacht
  maandag 18 juni 2007 @ 00:45:27 #269
168141 Gertdh
Platvloers hedonist
pi_50564253
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:09 schreef Sabryas het volgende:
28 Augustus in de HMH, en ik sta vooraan!
dan sta ik in de melkweg bij billy talent

Maarja, Radiohead is zonder meer goed
Freedom of speech is words that they will bend
  maandag 18 juni 2007 @ 01:45:26 #270
178472 Ruud2007
muziekfriek
pi_50565419
je zit er een jaar naast, maar ach.

zal nog wel een tijdje duren voordat het nieuwe album in de schappen zal liggen, ondanks deze mededeling. benieuwd ook hoeveel/werlke nummers die tijdens de afgelopen tournee ontmaagd zijn op het album komen. eerlijk gezegd hoop ik niet zoveel, des te meer ruimte voor echt nieuw materiaal. deze nummers zijn bij de liefhebbers nu wel bekend, al is het niet in een studioversie. ik heb liever dat ze die dan op b-kantjes gaan zetten ofzo.
pi_50817819
Zou Radiohead op Lowlands er nog inzitten dit jaar?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51409611
Is er al meer bekend? Ik heb geprobeert het filmpje wat op de site staat te importeren in mijn iMovie. alleen pakt hij een soort van stream mee. De bedoeling was om het filmpje om te draaien om zo te horen hoe het klinkt.
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:14:48 #273
52513 whosvegas
The Trickster
pi_51410295
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:18 schreef Longmen het volgende:
Zou Radiohead op Lowlands er nog inzitten dit jaar?
Vrees van niet
Maar ik ga toch naar Lowlands Tool, Nine inch Nails is ook goede muziek
Are you nuts??
pi_51413018
Ik weet niet of deze al is langsgekomen:

Stereogum presents: OK X: A Tribute to OK Computer

To celebrate the 10th anniversary of Radiohead's OK Computer we've asked some of our favorite musicians to participate in a song-by-song covers compilation. Indicative of the album's continued importance, each invitee jumped at the chance; the results are personal, intense, tellingly various. Slow down, dig in, enjoy. But note: we did this all legal and everything, so we can't keep these up forever...get 'em before someone else does. Ambition makes you look pretty.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 08:01:06 #275
52513 whosvegas
The Trickster
pi_51419522
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Vrees van niet
Maar ik ga toch naar Lowlands Tool, Nine inch Nails is ook goede muziek
Zou trouwens wel geweldig zijn, Radiohead op Lowlands
Maar ik ga er niet van uit
Are you nuts??
pi_51419654
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 08:01 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Zou trouwens wel geweldig zijn, Radiohead op Lowlands
Maar ik ga er niet van uit
Ik ga ook gewoon naar LL, maar als ik er dan toch ben...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51428466
Whehe die remix cd, best geinig, en leuk dat ze er iets totaal anders van hebben gemaakt./
(:
pi_51884161
Kickje, al wat meer bekend?
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 18:22:44 #279
52513 whosvegas
The Trickster
pi_51894371
Are you nuts??
  vrijdag 27 juli 2007 @ 18:38:22 #280
52513 whosvegas
The Trickster
pi_51894716
Are you nuts??
pi_52103038
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52141548
Wat is de release datum van de nieuwe cd? Of wat is eigenlijk een beetje de planning van de release van het nieuwe album? 4e kwartaal? of 3e kwartaal?
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_52142265
Ik heb pas The Prestige gekeken en het nummer dat je tijdens de aftiteling hoort is van Thom Yorke - Analyse.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:18:16 #284
180705 Sunango
Twee Meter Levensvreugde
pi_52430883
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:05 schreef --- het volgende:
Kickje, al wat meer bekend?
Yep. En It ain't good. Op de britse teletext stond gisteren blijkbaar te lezen dat het waarschijnlijk 2008 gaat worden.

Al staat er op de officiele bandsite niets nieuws. Laten we dus van harte hopen dat ze ernaast zitten.

(btw: de bron )
pi_53360041
quote:
Backcatalogue Radiohead als mp3
Eindelijk is nu ook het oude werk van Radiohead als mp3 te koop. Het gaat om complete albums als The Bends en OK Computer. De band heeft een deal gesloten met 7Digital en niet met iTunes, omdat de band de liedjes niet los wilde verkopen, iets wat min of meer verplicht is in de iTunes-store.
En: Nieuw album Radiohead
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 1 oktober 2007 @ 06:23:01 #286
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_53608385
NEW RADIOHEAD ALBUM AAAAAAAHHH!!!

TODAY IS A GREAT DAY! First, the Phillies clinched the NL East for the first time in 14 years! YESSSS!!!
AND NOW THIS!!!

Hello everyone.
Well, the new album is finished, and it's coming out in 10 days;
We've called it In Rainbows.
Love from us all.
Jonny

Yup, that's right. A new Radiohead album, out October 10! Nice surprise, huh? It's called In Rainbows, duh. And it appears that Radiohead have chosen to not sign with a record label and are releasing it themselves via their website, at least for now.

And that's probably the least crazy aspect of this whole thing.

You can pre-order it from their website right now as a download or a "discbox." What's a discbox? Why, it's pretty sweet:

"THIS CONSISTS OF THE NEW ALBUM, IN RAINBOWS, ON CD AND ON 2 X 12 INCH HEAVYWEIGHT VINYL RECORDS.
A SECOND, ENHANCED CD CONTAINS MORE NEW SONGS, ALONG WITH DIGITAL PHOTOGRAPHS AND ARTWORK.
THE DISCBOX ALSO INCLUDES ARTWORK AND LYRIC BOOKLETS.
ALL ARE ENCASED IN A HARDBACK BOOK AND SLIPCASE.
THE ALBUM DOWNLOAD AUTOMATICALLY COMES WITH THIS PACK."

Daamn, that's awesome! And even though the discbox doesn't ship until "on or before" December 3, you can get the download starting October 10.

But what's the catch? It costs £40.00 including postage-- no matter where you live in the world. Which for us Yanks means about $81.00. Of course, this is Radiohead we're talking about, so money is no object, right? Right.

And lest you think Radiohead are ripping their fans off, check this out: If you order the download only, you can pay HOWEVER MUCH MONEY YOU WANT for it. Like, there's no set price. Like, I just paid eight bucks for the new Radiohead album. Maybe you can pay zero dollars?

Check out the tracklist:

CD one and vinyl:

01 15 STEP
02 BODYSNATCHERS
03 NUDE
04 WEIRD FISHES/ARPEGGI
05 ALL I NEED
06 FAUST ARP
07 RECKONER
08 HOUSE OF CARDS
09 JIGSAW FALLING INTO PLACE
10 VIDEOTAPE

CD two and vinyl:

01 MK 1
02 DOWN IS THE NEW UP
03 GO SLOWLY
04 MK 2
05 LAST FLOWERS
06 UP ON THE LADDER
07 BANGERS AND MASH
08 4 MINUTE WARNING

So yeah, lots of stuff that we expected.

"Haha, the entire recording industry is so fucked!"

http://www.pitchforkmedia(...)ead-album-aaaaaaahhh
  maandag 1 oktober 2007 @ 06:26:18 #287
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:16:52 #288
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_53608884
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 06:26 schreef pfaf het volgende:
Wat! Wat lachen, en enorm tof gedaan!
Alleen die prijs van de CD... 53 euro... Damn, dat is een boel geld...
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_53609360
Dus als ik het goed begrijp komt deze cd ineens heel snel uit?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53609829
Tof!

(Dat artikel dat eraan voorafgaat ook http://www.pitchforkmedia(...)ning-maybe-possibly)
pi_53611261
quote:
Radiohead let fans set digital price for new In Rainbows album
Radiohead fans will have spent the weekend feeling disappointed, after a RadioheadLP7 website featuring a countdown to the band''s new album turned out to be a hoax. They''ll be feeling (fitter) happier this morning though, since the band have officially announced their new In Rainbows album, which they''re self-releasing in ten days time. It''s a groundbreaking development for two reasons: first, the decision to sell directly to fans. But second: Radiohead aren''t setting a price for the digital version of the album - instead, fans enter the amount they''re willing to pay. The business model is clearly that there are enough hardcore fans who''ll pay a fair price to balance out the people who''ll pay 1p (and who in any case wouldn''t have bought the album otherwise).
pi_53612219
Nieuws van de dag zeg!

Dat wordt aftellen tot 10 oktober. Die discbox bestel ik uiteraard ook meteen
  Moderator maandag 1 oktober 2007 @ 11:24:49 #293
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_53612273
Dat 4 minute warning, is dat een cover van Mark Owen?
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_53613673
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:24 schreef belsen het volgende:
Dat 4 minute warning, is dat een cover van Mark Owen?
All I Need is ook geen cover van Air, dus lijkt me niet...
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_53613792
Nice! Geweldig nieuws!
Oh, and that's a bad miss!
pi_53614660
Mooi nieuws, alleen die discbox is wel superduur
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:01:25 #297
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_53614813
Hoeveel betalen jullie voor de download?
pi_53614861
Zitten verzendkosten inbegrepen bij die 40 pond? Op zich lijkt het me een potentieel pronkstuk voor in de kast.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_53615285
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:01 schreef soul114 het volgende:
Hoeveel betalen jullie voor de download?
Ik heb 7 pond gedaan. Kwam wel nog 45 pence administratiekosten bij. Ben benieuwd of die er ook bij zitten als je 0 pond wil betalen.

Ik vind dat wel een ok bedrag, en hoop dat die aktie een groot succes is. Wie weet leert de muziekindustrie er wat van, maar dat is misschien wat optimistisch gedacht.
  Moderator maandag 1 oktober 2007 @ 13:19:35 #300
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_53615309
Maak maar snel een mooi nieuw topic, want deze is op 1 post na vol.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:24:26 #301
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53615454
Ik volleer 'em wel eventjes.

Radiohead #7

[ Bericht 64% gewijzigd door belsen op 01-10-2007 13:47:23 ]
Zyggie.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')