abonnement Unibet Coolblue
pi_40681396



Welkom in het centrale snowboard topic
Heb je vragen, opmerkingen of wil je je nieuwe gear laten zien dan kan dat hier. Vragen over een nieuwe wintersport bestemming of wil je je nieuwe trick laten zien, ook dat is hier uiteraard mogelijk. Kom maar op met je verhalen en foto's.

quote:
quote:
Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
quote:
quote:
Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag

België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1

Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:


Babes


Pizza


Terje


Pic van Beerke


First Descent: The crew



Vragen of toevoegingen aan de openingspost, mail dan even naar GenesiZ
Deze openingspost gebruiken voor een nieuw topic Klik hier
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_40681423
Tadaaa
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:56:00 #3
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40681474
Ik hoopte op 2 foto's van de babes, maar deze veranderingen zijn ook mooi hoor!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_40681853
Welke babes:)
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_40681968
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:12:47 #6
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40682024
2 fotos hooooow wachts is.. wat heb ik gemist
pi_40682215
Geen idee. ik heb ook iets gemist volgends mij.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:36:33 #8
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40682888
ik ben weg toedels
pi_40683265
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:56:52 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40683598
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef GenesiZ het volgende:
Tadaaa
Mooie post
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:09:51 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40684068
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef GenesiZ het volgende:
Welke babes:)
Ik hoopte dat die 2 die er al in staan er nog een keer extra in kwamen te staan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_40685774
Ik zal eens even gaan zoeken.

Ik kan deze wel vinden, maar die is te klein en niet echt jofele kwaliteit



[ Bericht 76% gewijzigd door GenesiZ op 10-08-2006 15:20:51 ]
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:14:55 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40685790
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef XL het volgende:

[..]

Ik hoopte dat die 2 die er al in staan er nog een keer extra in kwamen te staan.
Hetzelfde plaatje of niet???

Ff terug komend op dat boardboosters verhaal...
Weet iemand of die stickers het een beetje houden? volgens mij is het zo dat als iemand een keer over je board heen gaat en er een kras op komt dat die laag ook een beetje los laat.
Ze hebben trouwens wel kewle designs er tussen zitten (ook al zijn het er maar 2 of 3...)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40686124
Ze houden perfect MAAR je moet ze niet tot op de rand plakken. Stomme ik heb dat wel gedaan (wel lezen, niet luisteren) en hij laat nu bij de nose een klein beetje los (0.5cm) Daar gaat vuil/sneeuw tussen zitten en dat stukje plakt nu niet meer. Het trekt nu niet verder, dus het is wel goed spul.

Het stink wel flink naar lijm, maar dat komt door de speciale plaklaag.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_40686133
Genesiz zal het wel weten, die had er toch een voor zijn vrtiendin besteld? Aardig doorgepost jullie trouwens met het vorige topic

Maarem morgen naar het warme kreta, dus zal wel geen sneewu zien de komende twee weken. Das wel weer balen, maargoed daarna mogen we weer boardstuff gaan halen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:45:31 #16
71115 Rnej
I walk the line
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:50:50 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40686319
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:32 schreef GenesiZ het volgende:
Ze houden perfect MAAR je moet ze niet tot op de rand plakken. Stomme ik heb dat wel gedaan (wel lezen, niet luisteren) en hij laat nu bij de nose een klein beetje los (0.5cm) Daar gaat vuil/sneeuw tussen zitten en dat stukje plakt nu niet meer. Het trekt nu niet verder, dus het is wel goed spul.

Het stink wel flink naar lijm, maar dat komt door de speciale plaklaag.
Dat zal wel ja...

btw weet iemand hoe duur de boards in de 13 series zijn van Burton? Wat voor bedrag komt er bovenop de prijs van je board? Ik vind het wel een vette gedachte maar het mag niet heel veel geld meer gaan kosten (wat het waarschijnlijk wel zal zijn....)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40686463
Wie heeft er ervaring met "dunne" handschoenen?

Op dit moment heb ik dikke wanten van Dakine welke heerlijk zitten, maar zodra er een zonnestraaltje verschijnt, dan begint het aardig te zweten. Nu heb ik de volgende 2 handschoenen gevonden welke dunner zijn welke dan wat lekkerder zitten.

Dainese A-Max Gloves: ¤ 39,-


Level New York City Glove: ¤ 69,-


De Levels zijn ietsje dikker, waardoor ik hetzelfde probleem zou gaan kunnen krijgen. Mijn voorkeur gaat hierdoor voor de Dainese.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_40686688
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat zal wel ja...

btw weet iemand hoe duur de boards in de 13 series zijn van Burton? Wat voor bedrag komt er bovenop de prijs van je board? Ik vind het wel een vette gedachte maar het mag niet heel veel geld meer gaan kosten (wat het waarschijnlijk wel zal zijn....)
bij de series13 was het vorig jaar gemiddeld 150 euro. Wat wel ok is is dat je uitvoering kan krijgen die normaal niet te koop zijn zoals een Fish met WFO base. Het schijnt dat ze met een series13 gaan komen waarbij je je eigen grafics kan aanleveren
pi_40686763
150 eur? Ik heb het eens via de toen werkende japanse site gedaan en toen was het verschil minimaal 200/250 eur.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:37:23 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40687535
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:58 schreef GenesiZ het volgende:
Wie heeft er ervaring met "dunne" handschoenen?

Op dit moment heb ik dikke wanten van Dakine welke heerlijk zitten, maar zodra er een zonnestraaltje verschijnt, dan begint het aardig te zweten. Nu heb ik de volgende 2 handschoenen gevonden welke dunner zijn welke dan wat lekkerder zitten.

Dainese A-Max Gloves: ¤ 39,-
[afbeelding]

Level New York City Glove: ¤ 69,-
[afbeelding]

De Levels zijn ietsje dikker, waardoor ik hetzelfde probleem zou gaan kunnen krijgen. Mijn voorkeur gaat hierdoor voor de Dainese.
Ik zou niet voor die Levels gaan.
Ik heb bijna hetzelfde type handschoenen gehad van Level en die gingen echt na een tijdje verschrikkelijk stinken als je er ff een keer in had lopen zweten...

Dainese staan wel bekend om goeie sterke spullen.
Volgens mij zijn die een stuk beter dan die levels...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:41:18 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40687615
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:09 schreef Kentaro het volgende:

[..]

bij de series13 was het vorig jaar gemiddeld 150 euro. Wat wel ok is is dat je uitvoering kan krijgen die normaal niet te koop zijn zoals een Fish met WFO base. Het schijnt dat ze met een series13 gaan komen waarbij je je eigen grafics kan aanleveren
Dat is wel chill ja
Hoewel ze dit jaar bij de boards die ik zoek echt zo ongeveer alles ingestopt hebben wat er maar in te stoppen is....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:43:50 #23
71115 Rnej
I walk the line
pi_40687699
ik heb session pipegloves en die zijn verbazingwekkend warm en comfortabel, ook nog ns teringslijtvast.... fijne dingen
pi_40688007
tvp*
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_40688169
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zou niet voor die Levels gaan.
Ik heb bijna hetzelfde type handschoenen gehad van Level en die gingen echt na een tijdje verschrikkelijk stinken als je er ff een keer in had lopen zweten...

Dainese staan wel bekend om goeie sterke spullen.
Volgens mij zijn die een stuk beter dan die levels...
Mijn huidige Dakine's stonken ook. Na een nachtje in een tijltje met een beetje wasmiddel deed de trick. Nu ruiken ze weer heerlijk en ze zijn nog waterafstotend.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')