abonnement Unibet Coolblue
pi_40680072
Het enige echte SC Heerenveen-topic!

Een dikke week voor de start van de competitie lijkt de selectie er grotendeels klaar voor. Een mooie oefencampagne met enkele goede uitslagen, maar ook een paar 'dipjes', is bijna achter de rug. Met nog één wedstrijd te gaan voor de competitie echt losbarst lijkt de basiself min of meer vast te staan, met uitzondering van de spitspositie waar Rob Friend en Niklas Tarvajärvi om een plekje vechten. Opvallende spelers in de voorbereiding: Michael Dingsdag lijkt de nieuwe leider achterin te worden. Danijel Pranjic is wereldtop en Afonso Alves kan een sensatie worden. Het antwoord op de vraag hoe sterk het huidige sc Heerenveen nu daadwerkelijk is, laat nog even op zich wachten. De wedstrijd tegen Middlesbrough, vorig seizoen nog UEFA-cup-finalist, was bedoeld als serieuze testcase, maar scheidsrechter René Temmink was helaas niet bereid daar aan mee te werken:4-0
.
...dit tot groot ongenoegen van Gert-Jan Verbeek.
Hopelijk biedt OFI Kreta meer weerstand en dan met een flitsende start de competitie in!!


Belangrijkste uitslagen oefencampagne
Stormvogels Telstar - sc Heerenveen 1-2
sc Heerenveen - Genclerbirligi SK 2-2
Go Ahead Eagles - sc Heerenveen 1-3
sc Heerenveen - BV Veendam 4-2
FC Zwolle - sc Heerenveen 1-1
sc Heerenveen - Middlesbrough 4-0
Zaterdag 12 augustus wordt dus nog de laatste oefenpartij gespeeld tegen OFI Kreta

Eerste competitiewedstrijd: 19 augustus, ADO Den Haag - sc Heerenveen
Eerste thuiswedstrijd: 26 augustus, sc Heerenveen - Willem II

De clubsite
De selectie
Het Frysk Folksliet


[centraal] sc Heerenveen #1 Nu al een finale
[centraal] sc Heerenveen #2
[centraal] sc Heerenveen #3 We gaan europa in!
[centraal] sc Heerenveen #4 Bruggink onze verlosser!
[centraal] sc Heerenveen #5 Jeroen Drost op de back
[centraal] sc Heerenveen #6 Alweer Europa in !!!!!
[centraal] sc Heerenveen #7
[centraal] sc Heerenveen #8
[centraal] sc Heerenveen #9
[centraal] sc Heerenveen #10
[centraal] sc Heerenveen #11
[centraal] sc Heerenveen #12
[centraal] sc Heerenveen #13 Ondanks de play-offs Europa in!
[Centraal] SC Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!!




Sportstad Heerenveen inclusief nieuwe stadion:



Abe Lenstra




Laatste (inhoudelijke) reactie uit het vorige topic:
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 02:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar, Heerenveen maakt wel kans op de 5de plek denk ik!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_40680116
MasterMido: is het mogelijk om het stadion-overzicht iets kleiner te maken? Ik vind 'm nu ietwat verneukeratief voor de OP-lay-out... Bvd!!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_40680207
Oja, en SC Heerenveen wordt natuurlijk kampioen!! Olé, Olé, Olé!!!

* Proud2beDiepfries heeft er zin in!!!!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_40680218
Cool. Ik was te lui om de hele OP over te nemen.
pi_40680310
Dus Yildrim is zijn basisplaats kwijt?
lollig
pi_40680515
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
MasterMido: is het mogelijk om het stadion-overzicht iets kleiner te maken? Ik vind 'm nu ietwat verneukeratief voor de OP-lay-out... Bvd!!
is gut zal het na het werk wel ff doen

mooie OP
pi_40680771
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:04 schreef MaxPower het volgende:
Cool. Ik was te lui om de hele OP over te nemen.
OP kun je gewoon 'quoten', dan is het een kwestie van de plaatjes weer even fixen (die worden in de lay-out) verkloot en een nieuwe verhaaltje vooraf bedenken en het vorige deel toevoegen.. (zoiets). Hoeft niet meer dan 5 minuten werk te zijn als je een klein beetje creatieve geest hebt

En ja, Yildirim zit op de bank (of tribune).. Zoals het nu lijkt:
Brian Vandenbussche; Gianni Zuiverloon, Petter Hansson, Michael Dingsdag, Jeroen Drost; Thomas Prager, Afonso Alves, Paul Bosvelt, Danijel Pranjic; Lasse Nilsson, Niklas Tarvajärvi/Rob Friend; waarbij Danijel Pranjic hangend op linksvoor speelt en de strijd in de spits tussen Tarva en Friend (althans lijkt mij) nog niet gestreden is..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:31:30 #8
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_40680829
Eens kijken of Kissi eens heel blijft dit seizoen. Dat vond ik toch ook wel een leuke speler.
pi_40681097
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:31 schreef Kang-He het volgende:
Eens kijken of Kissi eens heel blijft dit seizoen. Dat vond ik toch ook wel een leuke speler.
Die blijft wel heel, want veel zal ie niet spelen.
pi_40681726
Coole topic over mijn Club!!! :D:D

Fean fans!
pi_40685503
Ik zit in het Uitvak ! Mag ik nu ook op het plaatje?
[14.gif]
pi_40685910
Alleen in de week van de wedstrijd dat je d'r zit
  donderdag 10 augustus 2006 @ 17:07:05 #13
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_40688183
Yilderim mag snel weggaan! Geef de jeugd de ruimte!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_40694338
quote:
Yildirim: 'Als het aan mijzelf ligt, verlaat ik Heerenveen'
De speler zelf geeft een verklaring voor zijn matige spel van het vorige seizoen: ,,Ik moest heel anders voetballen. De trainer weet dat en mensen binnen de club weten dat.'' En: ,,Alleen de supporters begrijpen dat niet, maar dat doet me allemaal niet zo veel meer.''

Over zijn toekomstplannen is Yildirim vaag, al klinkt er nog steeds duidelijk de wens om te vertrekken door: ,,Ik wil spelen. Als het aan mij ligt? Dan denk ik dat ik open sta voor een andere uitdaging. Turkije zou een mooie uitdaging zijn.''
Interview filmpje:
http://www.dipo.tv/movie/4991.wmv
Tekst:
http://www.dipo.tv/item.html?id=943

Doeiiiiii
pi_40694911
Laat de competitie maar beginnen
pi_40695464
http://foto.mastermido.nl/upload/abe.jpg

Die SCH rechtsonderin
Dan kan je mij er ook wel bijna bijzetten. Vak 24 wordt dat dan dus
pi_40695551
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:26 schreef Cruoninga het volgende:
http://foto.mastermido.nl/upload/abe.jpg

Die SCH rechtsonderin
Dan kan je mij er ook wel bijna bijzetten. Vak 24 wordt dat dan dus
'' SCH (komt soms) ''
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40696245
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:26 schreef Cruoninga het volgende:
http://foto.mastermido.nl/upload/abe.jpg

Die SCH rechtsonderin
Dan kan je mij er ook wel bijna bijzetten. Vak 24 wordt dat dan dus
Kijk, uiteindelijk willen ze allemaal naar het Abe Lenstra Stadion..
pi_40696409
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:47 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Kijk, uiteindelijk willen ze allemaal naar het Abe Lenstra Stadion..
Zegt hij die bijna goedkoper uit is wanneer die een 25 jaarskaart voor de Euroborg koopt.
pi_40696488
Als die successupporters niet allemaal opeens in die borg van jullie zouden zitten had ik daar inderdaad een relaxte zondagmiddag kunnen hebben. Nu moet ik moeite doen voor een kaartje...
pi_40696588
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:53 schreef MaxPower het volgende:
Als die successupporters niet allemaal opeens in die borg van jullie zouden zitten had ik daar inderdaad een relaxte zondagmiddag kunnen hebben. Nu moet ik moeite doen voor een kaartje...
Het is een schande dat iemand die al voor FCG op de banken stond toen we nog met NAC moesten uitmaken wie er terug naar de Eredivisie promoveerde nu moeite moet doen om het Europese avontuur mee te maken.
pi_40696650
Juist!

Die pot tegen Sparta waarin jullie het net niet redden staat me nog helder voor de geest.
pi_40696852
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:57 schreef MaxPower het volgende:
Juist!

Die pot tegen Sparta waarin jullie het net niet redden staat me nog helder voor de geest.
Statistisch gezien ben jij dan ook een grotere FCG-supporter dan Noca en Clauw

En doe maar niet zo stoer met je schuimbek-smiley. We weten allemaal wel dat dat vocht toen eigenlijk uit je ogen kwam i.p.v. je mond.
pi_40696999
Heheh, achja, ik zie Cambuur ook graag promoveren, alleen al vanwege de derby.
pi_40697483
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:56 schreef MasterMido het volgende:Interview filmpje:
http://www.dipo.tv/movie/4991.wmv
Tekst:
http://www.dipo.tv/item.html?id=943

Doeiiiiii
Zegt die interviewer nou echt dat ie een ouderwetse passeer beweging van Ugur heeft gezien?! Whaaaa?!
En hoezo moest ie anders spelen? Een aanvaller moet aanvallen, niet balletjes terug en opzij spelen.. Of ie nou hangend speelt of op randje buitenspel tegen de zijlijn..

Strikje erom en
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:06 schreef MaxPower het volgende:
Heheh, achja, ik zie Cambuur ook graag promoveren, alleen al vanwege de derby.
Denk dat dat nog wel es heel lang kan gaan duren. De kans op een beker ontmoeting is heel wat groter..
pi_40760142
Volgende week zitten de eerste 3 punten al weer in de pocket en is Tarvajärvi topscoorder van de Eredivisie met 3 goals

[ Bericht 2% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 13-08-2006 13:03:02 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_40762128
Heerenveen wint met 0-1 op Kreta

Net weer thuis en dan is er nog niks over getypt schande
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=3669
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:23:37 #28
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_40762267
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Volgende week zitten de eerste 3 punten al weer in de pocket en is Tarvajärvi topscoorder van de Eredivisie met 3 goals
Goed discussie punt!

Wie start Tarva of Friend?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_40762499
Denk Friend maar ben meer fan van Tarva
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:35:15 #30
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_40762548
ik zou ook liever Tarva zien, mooie voetballer, maar aangezien er 2 mil is neergeteld voor Friend . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_40765505
Verbeek is volgens mij zo ongeveer iedere wedstrijd nog met Friend in de spits begonnen, dus dat zal tegen ADO wel niet veel anders zijn. Toch maakt Tarva er 3
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:30:01 #32
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_40800240
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:02 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Statistisch gezien ben jij dan ook een grotere FCG-supporter dan Noca en Clauw
Ik denk dat ik statistisch gezien eerder in het Oosterpark bij een wedstrijd was dan jij
pi_40800353
En voor Clau gaat dat denk ik ook niet op
VBL Awards 2006..... and the winners are!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_40800772
quote:

13/08 (23:45) Vrijdag begint de competitie officieel, maar wij kijken toch vooral naar zaterdag. Dan speelt sc Heerenveen in het Zuiderpark tegen ADO Den Haag. Tijd om op basis van de resultaten in de voorbereiding de balans op te maken.

< Home - Heerenveen wint ook op Kreta >

Het is nog maar de vraag of sc Heerenveen in elf oefenwedstrijden wel echt getest is. Een handvol amateurclubs, een paar clubs uit de Eerste Divisie, een Turkse laagvlieger, een Griekse bijna-degradant en een alternatief Middlesbrough... Het zijn geen tegenstanders waarvan Heerenveen meteen wakker moet liggen. De club speelde twee keer gelijk (tegen FC Zwolle en Genclerbirligi) en won negen keer. De serie was duidelijk bedoeld om ritme op te doen en conditie te kweken. Dat laatste is vast wel gelukt. Of het lukt om een ingespeeld team op te bouwen tegen tegenstanders waarin je zelf niet voluit hoeft te gaan, is de vraag.

De oefenreeks maakte in ieder geval duidelijk wat de plannen van trainer Gertjan Verbeek zijn. Heerenveen wil verschillende systemen beheersen, maar gaat uit van iets dat we 'gecontroleerd offensief' zouden willen noemen. Een sterk verdedigend blok, maar ook ruimte zat voor creativiteit voorin. De basis-elf lijkt inmiddels vast te staan, al is het best mogelijk dat er zaterdag nog één of twee verrassende namen op de opstelling prijken.

Brian Vandenbussche staat zaterdag in Den Haag op doel. Misschien door gebrek aan echte concurrentie (Boy Waterman deed niet volop mee aan de voorbereiding), maar hij doet het toch maar weer. In de afgelopen twee seizoen begon hij als tweede keus. Nu mag hij voor het eerst vanaf dag één het doel verdedigen.

Gianni Zuiverloon is geen echte rechtsback, maar wel als zodanig gehaald en tot nu toe gebruikt. Alternatieven zijn er eigenlijk niet. Jacob Poulsen bewees vorig seizoen al dat ook hij geen echte back is.

Het centrum van de verdediging zal bestaan uit Petter Hansson en Michael Dingsdag. Hansson bleef, ondanks de wens om nog eens ergens anders te kijken. Dingsdag is een pratende linkspoot erbij.

Jeroen Drost is linksback. Voor hem geldt hetzelfde als voor Zuiverloon: wat is het alternatief? Drost is jong, moet nog veel leren en krijgt daar op deze manier (opnieuw) de kans voor. De aanwezigheid van Dingsdag en Hansson is daarbij niet onbelangrijk.

Paul Bosvelt is onomstreden als verdedigende middenvelder. Voor de positie naast Bosvelt komt een aantal spelers in aanmerking. Thomas Prager is de belangrijkste kandidaat, maar Michael Bradley rammelt aan de deur. Ook Michel Breuer is in principe kandidaat, maar zijn rol in de basis lijkt voorlopig even uitgespeeld.

Twee middenvelders mogen naar voren rennen als ze willen. Danijel Pranjic en Afonso Alves zijn zekerheidjes. Voorlopig, tenminste. Pranjic blijft dat ook wel. De Kroaat loopt zich de longen uit het lijf en scoort nog regelmatig bovendien. Sterker nog: geen enkele Heerenveen-speler was in de voorbereiding productiever. Alves gaat er minstens twintig maken, zegt hij. Hij speelt, al heeft hij natuurlijk nog niet het krediet dat bijvoorbeeld Pranjic heeft.

Voorin beginnen 'slechts' twee spitsen. Uniek voor Heerenveen! Lasse Nilsson is zonder twijfel een van die voorste mannen. Rob Friend is in principe de tweede, maar hij bewees in de voorbereiding dat hij nog heel veel moet leren. De Canadees weet dat zelf ook, gelukkig. Kijk daarom niet vreemd op als Niklas Tarvajärvi toch op het wedstrijdformulier staat.

En de rest? Ugur Yildirim, Hjalte Bo Nørregaard, André Hanssen, Michel Breuer, Bo Storm, Jacob Poulsen, Abdelkarim Kissi, Gonzalo Garcia-Garcia en heel veel anderen kunnen ongetwijfeld goed voetballen en kunnen ongetwijfeld van grote waarde zijn dit seizoen. Vraag is alleen of ze allemaal het geduld kunnen opbrengen om op hun kans te wachten.

bron: abelenstra.com
pi_40800795
* SCH is zaterdag bij de eerste uitwedstrijd
pi_40800864
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:51 schreef SCH het volgende:
* SCH is zaterdag bij de eerste uitwedstrijd
tof, ik ook.
pi_40801408
Ik njet kom alleen bij thuis wedstrijden
pi_40801757
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

tof, ik ook.
* SCH stapt in Amsterdam in, dan is de bus pas echt vol
pi_40814257
pi_40825762
quote:
Jeugdinternational VS voor SC Heerenveen
Na Scandinavië heeft SC Heerenveen Noord-Amerika ontdekt als bron voor nieuw talent. Robbie Rogers is de nieuwste aanwinst.
Rogers (19) reist deze week af naar Friesland voor wat het begin moet zijn van een mooie profloopbaan. 'Dit is de kans van mijn leven die plotseling op mijn weg kwam', vertelde de aanvallende middenvelder op de website van de University of Maryland.

'Afgelopen zeven dagen waren de zwaarste in mijn leven, omdat ik een afgewogen beslissing moest nemen over mijn toekomst. Maar ik heb het gevoel dat ik klaar ben voor een carrière in het voetbal. En dit was een kans die ik niet kon laten lopen.'

Jeugdinternational Rogers, die een contract voor meerdere jaren gaat tekenen bij SC Heerenveen, speelde afgelopen seizoen 22 wedstrijden voor het universiteitsteam The Terrapins. Daarin tekende hij voor zeven goals en vijf assists.

'Het is een substantieel contract bij een club op het hoogste niveau in Nederland', legt zijn coach Sasho Cirovski uit. 'Ik ben extreem blij dat hij zijn jeugddroom kan waarmaken.' Rogers tekent voor drie jaar.

Bij SC Heerenveen treft Rogers in Michael Bradley een landgenoot aan. De Friese club heeft daarnaast de Canadezen Rob Friend en Will Johnson deze zomer kunnen verwelkomen.
pi_40851389
Leuk, stond ook al een heel stuk over die Canadezen in de LC

Heb op vakantie deze zomer trouwens dat boek van kees van 't hart gelezen over Heerenveen, best wel een aardig boekje
How rude!
pi_40870618
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef blaaatkipje het volgende:
Leuk, stond ook al een heel stuk over die Canadezen in de LC

Heb op vakantie deze zomer trouwens dat boek van kees van 't hart gelezen over Heerenveen, best wel een aardig boekje
't gaat dan ook niet voor niets over SC Heerenveen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_40870856


Is de scouting strategie gewijzigd?
pi_40871087
Riemer is denk ik op vakantie in The States geweest.
pi_40874252
Scandinavie is leeg gekocht :S
pi_40874868
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

't gaat dan ook niet voor niets over SC Heerenveen
haha ja dat is wel een groot +punt (anders had ik hem denk ik niet eens gelezen maar ok).

En tsja al die andere clubs zwerven nu ook rond in scandinavie dus groot gelijk dat ze hun horizon weer wat verbreden
How rude!
pi_40968481
Ik kan niet wachten tot de eerste thuiswedstrijd
Nu maar hopen dat het optimistische gevoel niet vanavond al verpest wordt...
pi_40969093
Zometeen die kant uit
pi_40974398
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Nu maar hopen dat het optimistische gevoel niet vanavond al verpest wordt...
Maar natuurlijk niet

Heb er zin in!
Trots van het Noorden!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:53:05 #50
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_40974416
Alves
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_40979156
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
Alves


Leuk is dat, denken dat het nog 2-1 is, vervolgens horen dat het toch echt 2-2 is en dan in de allerlaatste minuut
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:51:19 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_40980122
Gefeliciteerd jongens

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40980260
In het Friese Haagje hebben we dus ook een Haags Kwartiertje...

Alves!!! Topperrrrrrrrrrr!!!!!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_40981022
Eindelijk weer eens gewonnen in de openingswedstrijd
pi_40982351
Wat was de opstelling?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40983004
Heerlijk - die Hagenezen zongen Champions League na hun 1-0 en binnen 2 minuten was het 1-1.

Toen begon het Haagse kwartiertje en dan terug komen van 2-1 achterstand is echt klasse. Ze bleven knokken tot het einde, eindelijk ook eens opportunistisch. En hulde aan Verbeek voor de 3 wissels in de 70e minuut.

Erg positief opgevallen: Michael Dingsdag en Thomas Prager. Die laatste is echt gegroeid zeg, wordt een hele goede basisspeler.

Negatief opgevallen: Brian Vandenbussche. Veroorzaakte op amateuristische manier de penalty.

Verder leuk dat Ugur scoorde uit een vrij matig ingeschoten vrije trap en dat de nieuwe Alves in de laatste minuut scoorde.

Lekkere overwinning, ook niet onterecht al hadden we met 2-2 ook geen reden tot mopperen gehad.
pi_40983067
Hoe was het Thialf publiek?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40983131
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe was het Thialf publiek?
Den Haag publiek viel me wat tegen, heb het wel imponerender meegemaakt. Als ze voorstaan swingt het wel maar daarna zakt het direct weer in. Tegen Vreven zingen is ook wat raar.

Ons publiek was super want ik was mee
pi_40987533
heeerrrrrrrlijk reisje zeg, en SCH bij de harde kern in de bus.

MEEENNNN wat een ontlading in die laatste minuut.
pi_40995118
waar kan ik foto's vinden van het vernieuwde Abe Lenstra Stadion? Dus de 26000+ versie!
pi_40995258
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:06 schreef 6liNes het volgende:
waar kan ik foto's vinden van het vernieuwde Abe Lenstra Stadion? Dus de 26000+ versie!
dit topic op het heerenveenforum is heel actueel:

http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?t=2761
  zondag 20 augustus 2006 @ 13:13:01 #62
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_40995349
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_40996268
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:02 schreef MaxPower het volgende:
heeerrrrrrrlijk reisje zeg, en SCH bij de harde kern in de bus.
Was dat de harde kern?
pi_40997945
@ mensen die aanwezig waren: was het in het echt beter dan het op tv leek? Want ADO leek minstens even goed, en dat is toch niet de bedoeling voor een degradatiekandidaat tegen een top6-club. Beetje gelukkig gewonnen (maar dat mag de pret uiteraard niet drukken )
Idd een beetje domme actie van vdB, maar volgens mij raakte hij de speler niet...
Ik heb er vertrouwen in dat het volgende week een stuk beter is, Willem II is zeker niet slecht, maar in eigen huis zijn we beter
pi_40998535
Nee, het was in het echt niet veel beter. Typische eerste wedstrijd. Veel misverstanden, nog geen 'blinde passes' e.d. Maar toch gewonnen.
pi_41026942
Lindenbergh naar heerenveen ? en als dat niet lukt komt Richard Knopper weer bij sc heerenveen spelen.

is gerucht wat ik las mischien dat iemand er meer over weet ?
pi_41027250
onzin. komt van een belgische geruchtensite.
pi_41027827
Knopper weer naar Heerenveen? Waarom dat in godsnaam
Trots van het Noorden!
pi_41027915
Net alsof Heerenveen nog niet genoeg middenvelders heeft.
pi_41028266
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:16 schreef Kriebbel het volgende:
Knopper weer naar Heerenveen? Waarom dat in godsnaam
knopper kunnen ze transfervrij krijgen misschien dat het daarom interessantis ?

maar als het onzin is wat MaxPower geloof ik dat ook want ze hebben nogal wat middevelders ( spelers rondlopen )
pi_41046058
Knopper was een drama bij H'veen (mijn bescheiden mening)! We hebben wel beter op de bank zitten..
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:13:06 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_41047522
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41053368
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Kriebbel op 22-08-2006 10:15:18 ]
Trots van het Noorden!
pi_41053450
mondje dicht he kriebbel...
pi_41053752
wat vinden jullie ervan dat Michel Breuer nu zijn basisplaats kwijt is?

heerenveen had verwacht dat hansson verkocht zou worden, dus werd dingsdag gehaald als opvolger. dan zou hij samen met breuer de as vormen achterin. maar nu is breuer de dupe van het feit dat hansson is gebleven.

Wat vinden jullie ervan dat hij nou op de bank zit?
wie zaait zal oogsten.....
pi_41053845
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:49 schreef cohen het volgende:
wat vinden jullie ervan dat Michel Breuer nu zijn basisplaats kwijt is?

heerenveen had verwacht dat hansson verkocht zou worden, dus werd dingsdag gehaald als opvolger. dan zou hij samen met breuer de as vormen achterin. maar nu is breuer de dupe van het feit dat hansson is gebleven.

Wat vinden jullie ervan dat hij nou op de bank zit?
Volgens mij is Dingsdag niet echt gehaald als opvolger van Hansson. Heerenveen had gewoon een goede verdediger naast Hansson nodig, want Breuer is geen echte verdediger en heeft mij ook nooit kunnen overtuigen centraal achterin. Ik zie hem liever op het middenveld.
pi_41053899
Vorig jaar heeft Breuer toch veel gespeeld. Denk je dat hij dit seizoen nog veel gaat spelen? zoals het er nu naar uitziet niet. maar je weet het nooit. dingsdag is vaak geschorst
wie zaait zal oogsten.....
pi_41053906
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:34 schreef MaxPower het volgende:
mondje dicht he kriebbel...
Ik zeg niets meer dan dat op verschillende fora ook al te lezen is

[ Bericht 3% gewijzigd door Kriebbel op 22-08-2006 10:15:35 ]
Trots van het Noorden!
pi_41054111
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:55 schreef cohen het volgende:
Vorig jaar heeft Breuer toch veel gespeeld. Denk je dat hij dit seizoen nog veel gaat spelen? zoals het er nu naar uitziet niet. maar je weet het nooit. dingsdag is vaak geschorst
Hij zal vast wel zijn wedstrijden meepikken centraal achterin. Daar is verder niets mis mee, maar als basisspeler vind ik hem op die positie tekort komen. In principe moet hij zich richten op het middenveld, maar daar staat nu Bosvelt samen met Prager, die het heel goed doet. Maar het seizoen is lang, dus ik denk dat hij zeker wel gaat spelen. Als middenvelder kan hij mij ook altijd wel bekoren, want daar heeft hij zeker wel kwaliteiten voor.
pi_41082879
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:49 schreef cohen het volgende:
wat vinden jullie ervan dat Michel Breuer nu zijn basisplaats kwijt is?
Terecht ik vond het een zwakke speler vorig jaar. En op het middenveld vond ik hem helemaal triest.
lollig
pi_41088123
Ik ga vanavond Allback weer eens in levende lijve zien
pi_41088350
Volgens twee meiden die op vakantie een training van Kopenhagen hebben bezocht ziet ie er nog steeds goddelijk uit.
pi_41088451
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:14 schreef anoukforza het volgende:
Ik ga vanavond Allback weer eens in levende lijve zien
Die heb ik eens een keer over de vloer gehad (op m'n toenmalige werk), al had ik dat zelf niet meteen door.. Stond een bakkie koffie bij me in de 'shop' te drinken met z'n vriendin/vrouw en nog iemand, nadat ze de auto volgetankt hadden. Helaas kwam hij niet zelf afrekenen..
..maar doe 'm de groeten van me

Betreffende Michel Breuer, die zal wel vooral op het middenveld invallen, misschien af en toe even als vervanging van Dingsdag of Hansson, maar ik geef 'm weinig kans. Dingsdag pakt de laatste seizoenen steeds minder kaarten (dus minder schorsingen) en Hansson speelt ook bijna altijd wel). Met Bradley, Breuer en Kissi (ik vergeet er vast nog een paar) hebben we dan leuke stand-ins voor Prager en Bosvelt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41089429
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:24 schreef MaxPower het volgende:
Volgens twee meiden die op vakantie een training van Kopenhagen hebben bezocht ziet ie er nog steeds goddelijk uit.
Bij FCK-Ajax zag je de blokjes door zn witte shirt heen
pi_41089457
blokjes
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:13:57 #86
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41089720
Wanneer is die bekermatch nog 's? Meteen al een kraker...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41089826
quote:
De bekerwedstrijd in de tweede ronde van de KNVB-beker tussen sc Heerenveen en Roda JC uit Kerkrade, is vastgesteld op donderdag 21 september. Het duel tussen de nummers zeven en acht van de eredivisie van vorig seizoen, begint om 19.45 uur
Trots van het Noorden!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:20:41 #88
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41089936
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:17 schreef Kriebbel het volgende:

[..]

Danku, morgen meteen ff vrij vragen @ me werk.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41090826
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:10 schreef MaxPower het volgende:

[..]

dit topic op het heerenveenforum is heel actueel:

http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?t=2761
Ziet er echt goed uit
pi_41091764
Bien sûr
Trots van het Noorden!
pi_41105799
Net op TV bij Ajax - FC Kopenhagen:

Commentator: "Groot compliment voor de Heerenveen scouts dat Allbäck en Huntelaar hier nu op het veld staan"

Altijd leuk om weer even te horen natuurlijk
Trots van het Noorden!
pi_41110527
Speelde Allback een beetje goed? Heb het niet kunnen zien.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 22:35:17 #93
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41110566
Beste man van het veld. Overal te vinden 90 minuten oorlog, niet van de bal te krijgen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41110580
Allback! !
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41111567
Allback!
pi_41111915
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:04 schreef MaxPower het volgende:
blokjes


Mackan
pi_41112694
Middlesbrough 2 - 1 Chelsea

Kiekes Sc Heerenveen is goed dit jaar
pi_41162213
Vitoria Setubal - sc Heerenveen

Iemand bekend met Vitoria?
Trots van het Noorden!
pi_41163226
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:30 schreef Kriebbel het volgende:
Vitoria Setubal - sc Heerenveen

Iemand bekend met Vitoria?
Ik heb gegoogled en gewikipediaad maar kon niks over die club vinden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41163581


Het stadion, ongeveer 21500 toeschouwers
Trots van het Noorden!
pi_41163694
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef Kriebbel het volgende:
[afbeelding]

Het stadion, ongeveer 21500 toeschouwers
Wat een oude troep zeg. Maar dat is wel vaker het geval bij clubs uit Portugal.
pi_41163696
quote:
sc Heerenveen begint op 14 septemeber met een uitwedstrijd. Twee weken later volgt de return in het Abe Lenstra Stadion. Vitoria Setubal deed zes keer eerder mee aan het toernooi om UEFA Cup. Dat leverde een balans op van 28 gespeelde wedstrijden, 12 overwinningen, vijf gelijke spelen, elf nederlagen en een doelsaldo van 34-33.

Vitoria Setubal eindigde het afgelopen seizoen als nummer 8 in de Portugese competitie. De 34 competitie-wedstrijden leverden 46 punten op. De competitie begint voor deze club pas aanstaande zondag, met een wedstrijd tegen Académica Coimbra.

Deze ploeg mag je gerust een cupighter noemen. De ploeg plaatste zich via het Portugese bekertoernooi voor de strijd om de UEFA Cup. Het verloor de finale van FC Porto, maar in het seizoen daarvoor won Vitoria de beker.
Bron: Abelenstra.com
Trots van het Noorden!
pi_41163779
De nummer 8 van de Portugeze competitie moet toch goed te doen zijn voor Heerenveen, lijkt mij?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41163851
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:08 schreef koningdavid het volgende:
De nummer 8 van de Portugeze competitie moet toch goed te doen zijn voor Heerenveen, lijkt mij?
Ik hoop het. Ik ken ze verder niet, maar het is wel altijd vervelend om tegen die irritante Portugezen te spelen.
pi_41163894
Vroegah wel, nu hebben we genoeg kwaliteit en routine om dit klusje te klaren.
pi_41164088
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:12 schreef MaxPower het volgende:
Vroegah wel, nu hebben we genoeg kwaliteit en routine om dit klusje te klaren.
Daarin is Heerenveen inderdaad gegroeid de laatste jaren.
pi_41164142
Ik vroeg aan een Portugees op een Engels voetbalforum wat hij van Vitoria Sebutal vond, en hij antwoorde:
quote:
setubal are basically crap
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:22:35 #108
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41164186
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:21 schreef koningdavid het volgende:
Ik vroeg aan een Portugees op een Engels voetbalforum wat hij van Vitoria Sebutal vond, en hij antwoorde:
[..]

Net zoals zijn Engels
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41165638
Drie kwartier buiten Lissabon.

Weer bij Olaf
pi_41166432
Het wordt in Lissabon gespeeld omdat hun stadion niet is goedgekeurd door de UEFA.
pi_41166458
Heb je trouwens een recent e-mailadres van Olaf voor me SCH? Ik ga erheen namelijk.
pi_41166460
Gelukkig maar, dat stadion zag er niet uit
Trots van het Noorden!
pi_41166500
Ja we spelen nu hier:



pi_41166801
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:44 schreef MaxPower het volgende:
Heb je trouwens een recent e-mailadres van Olaf voor me SCH? Ik ga erheen namelijk.
voornaam.achternaam@gmail.com
zeg ik uit mijn hoofd, anders vanavond.
pi_41167102
doe maar ff via msn idd
pi_41167225
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:10 schreef MaxPower het volgende:
doe maar ff via msn idd
Hij is helemaal opgewonden, de mazzelkont - alweer in Lissabon - is toch niet te geloven.

Ik baal als een stekker, had er een mooi lang weekend van kunnen maken maar kan vanwege mijn werk niet weg - kan het niet maken, ben ik bang. Hoe laat zou ik het laatste vliegtuig kunnen hebben om er op tijd te zijn?
pi_41167315
denk dat je donderdagochtend wel kan vliegen, het stadion ligt op een kwartier van het vliegveld.
pi_41167460
Hoe laat spelen we? Er is ook tijdsverschil toch. Ik zie dat als ik om 15.00 vlieg er om 18.15 ben.
pi_41168007
Tijd is volgens mij nog niet bekend.
pi_41168080
Ik stel 23.00 voor
pi_41168104
Haha. Nou in Portugal wordt er soms gewoon om 22:00 afgetrapt.
pi_41168212
Had ik al gezegd dat het een toffe loting is? Volgens mij een redelijk gelijkwaardige club en eindelijk eens neit zo'n oosteuropees gedrocht dat niet is uit te spreken.
pi_41168263
Mee eens. Lekker chillen in Lissabon
pi_41168353
Morgen eerst van Excelsior winnen en dan volgend weekend op de eerste plek van de ranglijst
pi_41168438
Mwoah ik heb liever in de eerste ronde een kutclubje, dan kom je iig in de poulefase, die leuke tegenstanders komen vanzelf wel. Het voordeel is wel dat je ongeveer weet wat je te wachten staat, alle clubs buiten de redelijk grote competities kunnen heel goed zijn terwijl je dat niet verwacht...
pi_41168803
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:59 schreef SCH het volgende:
Morgen eerst van Excelsior winnen en dan volgend weekend op de eerste plek van de ranglijst
Morgen eerst Willem II thuis, en dan volgende week naar Excelsior.
pi_41171800
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:15 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Morgen eerst Willem II thuis, en dan volgende week naar Excelsior.
Ohja, lekker bij de les SCH

Ik zit toch heel erg te denken wel naar Portugal te gaan, ik heb het zo ontzettend verdiend

Die homo gaat toch niet MaxPower, want dan haak ik af
pi_41172600
Setúbal vorig jaar wel de bekerfinale gehaald en verloren van Porto. Net als de Portugese Supercup vorig weekend. Geen heel bijzonder team, wel degelijk. Verdedigen vrij scherp, zoals Portugezen altijd doen.

Bekendste namen:

Hugo (30), verdediger die voor Sporting speelde en ook wel eens interlands speelde.
Binho (29), aardige defensieve middenvelder.
Sandro (29), de beste speler. Goede middenvelder, die vorig seizoen naar Porto ging maar als aankoop werd weggestuurd door Co en weer terugkeerde naar Setúbal. In het seizoen 2004/05 hoorde hij tot de beste middenvelders in de Superliga.
Lourenço da Silva (23), huurling van Sporting en jeugdinternational. Aardige aanvaller.
Silvestre Varela (21), ook al een jeugdinternational die voorin speelt en is gehuurd van Sporting.
Emile Mbamba (23), bekend van Vitesse. De vraag is of hij in de basis mag.
Grégory Lacombe (24), aardige Franse middenvelder die is opgeleid bij Monaco.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41172762
Mijn vriend in Portugal zei dat ook al van de bekerfinale, en dat ze daar best indruk mee gemaakt hebben. Ook over dat degelijke. Wat dat betreft dus wel een soort club als Heerenveen.
pi_41172877
Ja, precies. Paar jaar geleden waren ze volgens mij nog eens gedegradeerd en toen weer teruggekomen. Dus geen traditionele subtopper, dus die bekerfinale was extra knap. Ze klopten Benfica volgens mij in de halve finale.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41172895
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Setúbal vorig jaar wel de bekerfinale gehaald en verloren van Porto. Net als de Portugese Supercup vorig weekend. Geen heel bijzonder team, wel degelijk. Verdedigen vrij scherp, zoals Portugezen altijd doen.

Bekendste namen:

Hugo (30), verdediger die voor Sporting speelde en ook wel eens interlands speelde.
Binho (29), aardige defensieve middenvelder.
Sandro (29), de beste speler. Goede middenvelder, die vorig seizoen naar Porto ging maar als aankoop werd weggestuurd door Co en weer terugkeerde naar Setúbal. In het seizoen 2004/05 hoorde hij tot de beste middenvelders in de Superliga.
Lourenço da Silva (23), huurling van Sporting en jeugdinternational. Aardige aanvaller.
Silvestre Varela (21), ook al een jeugdinternational die voorin speelt en is gehuurd van Sporting.
Emile Mbamba (23), bekend van Vitesse. De vraag is of hij in de basis mag.
Grégory Lacombe (24), aardige Franse middenvelder die is opgeleid bij Monaco.
Hoe groot acht jij de kans dat Heerenveen doorgaat naar de poulefase?
pi_41174396
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Hoe groot acht jij de kans dat Heerenveen doorgaat naar de poulefase?
Heerenveen lijkt me favoriet. 60-40 in Fries voordeel, misschien zelfs 65-35.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:43:51 #133
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41175443
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Heerenveen lijkt me favoriet. 60-40 in Fries voordeel, misschien zelfs 65-35.
Maar dat is niet meer dan logisch, als je kijkt naar de begrotingen, historie en de ervaring van de selecties. Beetje een (gevraagde) open deur intrappen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41175544
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:02 schreef SCH het volgende:

Die homo gaat toch niet MaxPower, want dan haak ik af
Nee ik hoop het niet zeg. Weer de hele avond over Tieme Klompe praten.
pi_41175742
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:43 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Maar dat is niet meer dan logisch, als je kijkt naar de begrotingen, historie en de ervaring van de selecties. Beetje een (gevraagde) open deur intrappen
Clubs uit Portugal zijn doorgaans toch wel vrij lastig te bespelen voor Nederlandse clubs. Met hard en verdedigend spel, maar vaak ook technisch onderlegd. Dus zo'n open deur vind ik dat niet. Ik weet niets van die club en was dus wel benieuwd van het niveau van dat team.
pi_41176348
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:53 schreef Nywuob het volgende:
Clubs uit Portugal zijn doorgaans toch wel vrij lastig te bespelen voor Nederlandse clubs.
Niet alleen voor clubs uit Nederland
pi_41177179
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet alleen voor clubs uit Nederland
Inderdaad. Gewoon irritante voetballers om tegen te spelen.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:39:41 #138
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41177397
Maar wij hebben bikkels als Hansson, Dingsdag, Prager en Bosvelt. Die kunnen zelf ook wel uitdelen..

En we hebben een Braziliaan die denk ik ook wel een tikje uit durft te delen, het zou me niets verbazen als Alves nog wel eens een rode kaart of 2 pakt dit seizoen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:42:00 #139
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41177484
PS. lachen dat cambuur geveld wordt door goals van Jongsma

[ Bericht 40% gewijzigd door One_conundrum op 25-08-2006 21:50:21 ]
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:43:46 #140
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41177540
Ik heb een scherp oog.

In het AD van donderdag 24-8 óf woensdag 23-8 staat een mini-artikeltje, bij de financiele berichten (gaat vaak over rechtspraak, faillisementen etc.), over Ugur Yildirim die een geschil uitvecht met 2 andere heerschappen. Ben benieuwd wat het inhoudelijk betekent.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_41191611
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:42 schreef One_conundrum het volgende:
PS. lachen dat cambuur geveld wordt door goals van Jongsma
Heeft Cambuur hem afgetest dan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:42:05 #142
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41191676
Die vonden em niet goed genoeg, werd vanochtend ook nog even aangehaald in de Leeuwarder Courant.

Jongsma komt van Harkemase Boys. mocht je dat niet doorhebben, maar ik denk van wel
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:45:37 #143
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41191754
Uit de LC:
quote:
De meest zure constatering was wel dat Anton Jongsma aan de basis stond van de zware nederlaag van Cambuur. De Groningen speelde vorig jaar nog bij Harkemase Boys en was daar wekelijks een van de uitblinkers. Cambuur bekeek hem meerdere keren, maar zag af van de aanvallende speler. De mentaliteit van Jongsma zou niet passen bij het betaalde voetbal, was de conclusie van het technische kader van de Leeuwarders
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41191828
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:42 schreef One_conundrum het volgende:
Die vonden em niet goed genoeg, werd vanochtend ook nog even aangehaald in de Leeuwarder Courant.

Jongsma komt van Harkemase Boys. mocht je dat niet doorhebben, maar ik denk van wel
Dat laatste wist ik wel, maar ik wist niet dat hij ooit bij Cambuur in beeld geweest is. Nu wel dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41194787
Is iedereen klaar voor vanavond? zijn de kjelen gestroopt? we gaan winnuhhhhhhh

Die stoere kerels uit Tilburg gaan met een kater terug naar brabant
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:13:44 #146
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41202088
Zuiverloon
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41207354
Als de eerste helft een voorbode is van wat nog komen gaat dit seizoen!

Nieuw Noord / FeanFans: SUPER
pi_41207648
er zou een grote tifo actie zijn hoorde ik, foto's ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:33:44 #149
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_41207773
als latente fries voelde ik me toch wel trots vanavond
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_41210657
Wat een geile actie vandaag zeg Niet voor niks vanaf 12 uur bezig geweest. Heb veel op video gezet, komt in de loop van de week wel online.
pi_41210677
Ohja, die 5-0 was ook wel ok.
pi_41213045
Die 5-0 was lekker. Eindelijk een goede seizoenstart.
Die Alves gaan we veel lol aan beleven, bij die kerel in de buurt moet je absoluut niet treuzelen.
Dingsdag en Hansson centraal daar heb ik een goed gevoel bij. Die lijken het samen snel op te pakken.
Al viel Willem II erg tegen, denk ik dat we hier een erg goed team hebben staan.

Oja en één voetballer mogen ze nooit wegdoen... Prager.... wat een geweldige stofzuiger is dat.
  zondag 27 augustus 2006 @ 02:39:34 #153
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_41214732
Was fraai!!!!!!




Meer foto's vanaf zondag te vinden op "Feanfans". Ook zijn daar de foto's te zien van de andere zijde van het stadion, waar ik stond. Ook die was "be-tifo'd".

Memo voor de volgende keer:
Een oplossing zoeken voor de gaten die vallen in de trapgaten. Wellicht moeten daar dan ook mensen gaan staan.

[ Bericht 16% gewijzigd door Nood-kloon op 27-08-2006 23:09:43 ]
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_41215306
Mooi stadion hoor! 25.000 man, en dat in een stad van iets van 40.000 dacht ik. Hebben ze goed onder controle daar!
pi_41218080
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:02 schreef MaxPower het volgende:
Wat een geile actie vandaag zeg Niet voor niks vanaf 12 uur bezig geweest. Heb veel op video gezet, komt in de loop van de week wel online.
Vertel mij wat, zelf "pas" vanaf 3 uur bezig geweest, maar was wel een super actie, en vantevoren al errug gezellig
Trots van het Noorden!
pi_41218091
Ben ik 00.35 thuis, hebben ze Heerenveen weer als eerste uitgezonden

Maar teletekst vergoedt alles

Wie waren er goed, beter, best?
pi_41218119
Klasse trouwens, die pompebleden - echt heel mooi
pi_41218814
Trots van het Noorden!
pi_41218849
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:28 schreef SCH het volgende:


Wie waren er goed, beter, best?
Ik vond Pranjic ook wel haast man of the match, (was nu alves). Pranjic was bij de eerste 3 goals zoiezo betrokken (4e en 5e weet ik zo niet meer), liep altijd overal aanspeelbaar op het veld, super gewoon dus

Oh en op deze site zijn ook leuke foto's te zien
Trots van het Noorden!
pi_41218952
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:58 schreef Kriebbel het volgende:
Samenvatting van Talpa
Bedankt man. Heerlijk om te zien en het lijkt al een stuk beter te lopen dan vorige week in de zin dat ze elkaar kunnen vinden.

* SCH gaat stiekem denken aan een heeeeeeeeel mooi seizoen
pi_41219092
* Kriebbel denkt daar al aan

Alleen zien dat we een beetje goed de komende weken goed doorkomen, druk programma met 2x een UEFA en een bekerwedstrijd

Hoe werkte het pasje systeem gister trouwens? * Kriebbel heeft de seizoenkaart gister niet nodig gehad om binnen te komen en op de tribune
Trots van het Noorden!
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:41:01 #162
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_41221451
Wat een avond Wat een spelers Wat een team Wat een coach Wat een supporters Wat een seizoen zal er komen


jalalalaalala jalalala

Mijn fototjes
http://foto.mastermido.nl/SCHeerenveen-WillemII/
pi_41221851
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:58 schreef Kriebbel het volgende:
Samenvatting van Talpa
Yeah daar zat ik op te wachten
Was dit die van gisteravond? Hij is wel erg kort..

Wat staat er op het spandoek?

[ Bericht 5% gewijzigd door anoukforza op 27-08-2006 14:10:17 ]
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:08:28 #164
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_41222228
ja vaag ingeknipt maar beter dan niets
pi_41222910
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:41 schreef MasterMido het volgende:
Wat een avond Wat een spelers Wat een team Wat een coach Wat een supporters Wat een seizoen zal er komen
[afbeelding]

jalalalaalala jalalala

Mijn fototjes
http://foto.mastermido.nl/SCHeerenveen-WillemII/
Hoe durf je

Foto's maken terwijl er toch duidelijk op het briefje stond dat je wat anders moest doen
Trots van het Noorden!
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:48:25 #166
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_41223390
Eén hand papiertje één hand camera waren ook een paar mislukt omdat mijn papiertje voor de camera kwam
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:49:46 #167
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_41223427
Ik zag ook mensen die ging het papiertje niet lezen en gingen er op zitten :S
pi_41235377
tsja die zag ik er ook bij zitten idd, dus ik naar die mensentoe; je moet er niet op gaan zitten, maar de tekst even lezen... "oh ja joh?"
Trots van het Noorden!
pi_41252483
Ik zat onder het spandoek, dus maar weinig glimpen op kunnen vangen van de prachtige actie. Wel flink genoten van de wedstrijd uiteraard, een aantal mooie combinatie (1-2tje inclusief overstapje! ), goeie goals. Maar het belangrijkste 'talent' was de effectiviteit, want extreem veel kansen hebben we niet gehad...
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:28:08 #170
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41252528
Wat stond er op het spandoek, want ik heb dat miet kunnen lezen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41252589
Die Afonso Alves is echt een toppertje.Stond ooit nog onder contract bij Feyenoord,die hadden we nu best wel kunnen gebruiken......
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:34:10 #172
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41252678
Ja of ricardo oliveira
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41253666
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:28 schreef One_conundrum het volgende:
Wat stond er op het spandoek, want ik heb dat miet kunnen lezen
Ten strijde voor onze trots!

En nog maar even wat prachtige foto's:







[ Bericht 21% gewijzigd door MaxPower op 28-08-2006 13:14:34 ]
pi_41253680
Kikker
Trots van het Noorden!
pi_41253740
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef Kriebbel het volgende:
Kikker
Jij bent te snel
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:23:36 #176
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41254155
Mooie actie, mooie wedstrijd. Gaat lekker daar yn't Fean
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_41254460
Max, heb jij die foto's toevallig ook high-res?
Trots van het Noorden!
pi_41255000
Nee, ik haal ze ook gewoon van het net.

Op www.sjdevries.com kan je wel grote foto's downloaden.
pi_41255838
Niet meer dus gister nog wel, maar denk dat 'ie wat te veel bandbreedte gebruikte
Trots van het Noorden!
pi_41255887
Zou kunnen. Ik heb ze allemaal wel staan, heb je een gmailadres waar ik ze heen kan sturen?
pi_41256611
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:22 schreef MaxPower het volgende:
Zou kunnen. Ik heb ze allemaal wel staan, heb je een gmailadres waar ik ze heen kan sturen?
=edit=

[ Bericht 6% gewijzigd door Kriebbel op 28-08-2006 15:56:32 ]
Trots van het Noorden!
pi_41258863
Dankjewel Max!
Trots van het Noorden!
pi_41262654
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:30 schreef NickFeyR het volgende:
Die Afonso Alves is echt een toppertje.Stond ooit nog onder contract bij Feyenoord,die hadden we nu best wel kunnen gebruiken......
Stond die ook onder contract bij Feyenoord? Nee toch? Ik dacht dat dat Alvaro Santos was.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41262969
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

Stond die ook onder contract bij Feyenoord? Nee toch? Ik dacht dat dat Alvaro Santos was.
Afonso Alves heeft inderdaad nooit bij Feyenoord onder contract gestaan. Hij is van Atlético Mineiro naar de Zweedse competitie gegaan en daarna dus naar Heerenveen.
pi_41284498
Zou wel leuk geweest zijn, hebben ze na Fred en Ricardo Oliveira nog een enorme topper laten gaan.

Verder heeft Marcel Seip getekend bij Kaiserispor in Turkije!
pi_41284886
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ten strijde voor onze trots!

En nog maar even wat prachtige foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Was idd een mooie actie. Alleen volgende keer misschien karton gebruiken? Hoef je die hele bende naderhand niet weer in te zamelen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_41284948
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:29 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Was idd een mooie actie. Alleen volgende keer misschien karton gebruiken? Hoef je die hele bende naderhand niet weer in te zamelen
Mja, we konden dit spul gratis krijgen. En de inspirator achter de actie (Feanfan) wilde het spul graag terughebben. Dus dan doe je dat.
pi_41285259
Ach, half uurtje opruimen na afloop en het was ook weer klaar
Trots van het Noorden!
pi_41289252
Mooie actie
Helaas was ik er zelf niet bij in't stadion (ouders 25 jaar getrouwd), maar heb zo wel 2 anderen een mooie avond in 't ABL kunnen bezorgen En 't 'eigen' feest was ook super, dus dat scheelt weer
Mooi begin van de competitie ook, 6 punten, volgende week Excelsior dient ook geen probleem te zijn en daarna NEC thuis en dan alleen aan kop (Ajax verspeelt punten in Kerkrade, AZ in Nijmegen en Roda in Enschede)? Zou mooi zijn met het oog op de serie die erna komt..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41289299
Heerenveen gaat dit jaar verassend mee doen om de titel.Vind dat ze een sterke selectie hebben.Kwartfinale UEFA Cup zit er ook wel in dit jaar,he jongens ?
pi_41289418
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:03 schreef NickFeyR het volgende:
Heerenveen gaat dit jaar verassend mee doen om de titel.
Dat hangt natuurlijk helemaal af van de winterstop

Vorig jaar was de serie voor de winterstop ook goed, maar toen KJ en Sam weg gingen werd het even wat minder met als gevolg veel puntverlies
Trots van het Noorden!
pi_41289453
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:07 schreef Kriebbel het volgende:

[..]

Dat hangt natuurlijk helemaal af van de winterstop

Vorig jaar was de serie voor de winterstop ook goed, maar toen KJ en Sam weg gingen werd het even wat minder met als gevolg veel puntverlies
Pranjic zou eventueel weg kunnen gaan,maar daar gaan jullie wel veel aan verdienen dan hoor.Pranjic is toch wel 7 miljoen waard.
pi_41289477
De titel vind ik wat te hoog gegrepen. Dat gaat denk ik tussen Ajax en AZ. Maar Heerenveen gaat wel meedoen voor CL play-offs denk ik. Ik gok op een vierde plaats, na Ajax, AZ, PSV, maar voor Feyenoord.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41289500
Vraagprijs is inderdaad 7,5 miljoen. Hij is wel enorm belangrijk, zelfs als hij niet super speelt zoals zaterdag.
pi_41289549
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:10 schreef koningdavid het volgende:
De titel vind ik wat te hoog gegrepen. Dat gaat denk ik tussen Ajax en AZ. Maar Heerenveen gaat wel meedoen voor CL play-offs denk ik. Ik gok op een vierde plaats, na Ajax, AZ, PSV, maar voor Feyenoord.
Waar eindigt Feyenoord volgens jou dan ?
pi_41289558
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:10 schreef koningdavid het volgende:
De titel vind ik wat te hoog gegrepen. Dat gaat denk ik tussen Ajax en AZ. Maar Heerenveen gaat wel meedoen voor CL play-offs denk ik. Ik gok op een vierde plaats, na Ajax, AZ, PSV, maar voor Feyenoord.
pi_41289560
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:12 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Waar eindigt Feyenoord volgens jou dan ?
Vijfde.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41289566
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:10 schreef MaxPower het volgende:
Vraagprijs is inderdaad 7,5 miljoen. Hij is wel enorm belangrijk, zelfs als hij niet super speelt zoals zaterdag.
Is die 7,5 mln trouwens contractueel vastgelegd? Of kunnen 'we' gewoon lukraak gaan vragen à la DSB-AZ?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41289569
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:13 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Koningdavid is een kankerhoer kankerhoer kankerhoer !!!


Omdat ik je club laag inschat?
Moeten ze maar niet zo kut spelen he?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41289660
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Is die 7,5 mln trouwens contractueel vastgelegd? Of kunnen 'we' gewoon lukraak gaan vragen à la DSB-AZ?
Vraagprijs van Riemer. Denk dat we inderdaad lukraak kunnen vragen.
pi_41289914
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:13 schreef koningdavid het volgende:

[..]



Omdat ik je club laag inschat?
Moeten ze maar niet zo kut spelen he?
Nee en ja.
pi_41289939
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:16 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Vraagprijs van Riemer. Denk dat we inderdaad lukraak kunnen vragen.
Mooizo... Ajax heeft genoeg eigen aanvallende spelers, Feyenoord geen/nauwelijks geld, PSV genoeg middenvelders en AZ kun je dus gewoon 20mln oid vragen Verder zou ik, binnen Nederland, niet weten wie Pranjic zou willen halen.. Buitenland sta je vrijwel altijd machteloos tegen, maar die bieden dan ook weer wat meer
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41290213
Koningdavid vind je Feyenoord nog een topclub ?
pi_41290229
Het worden nog spannende laatste dagen
Trots van het Noorden!
pi_41290323
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef NickFeyR het volgende:
Koningdavid vind je Feyenoord nog een topclub ?
Het gaat hier niet over Feyenoord, maar over SC Heerenveen..

Maar om je vraag te beantwoorden (al is deze niet aan mij gesteld): Feyenoord is nog steeds een topclub (qua naam, uitstraling, aanhang, etc.), maar weet al een aantal jaren NIET te presteren. Gezien de huidige selectie en het vertoonde spel is een voorspelling buiten de top4 helemaal niet zo raar.. Ik zou trouwens graag zien dat Feyenoord weer serieus mee kon doen..

Zo, nu weer verder over SC Heerenveen!!!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41290678
Leuke spits die Alves
Eens kijken hoe lang die bij Heerenveen blijft.


Goede scouting daar bij jullie.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41291041
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:52 schreef venomsnake het volgende:
Leuke spits die Alves
Eens kijken hoe lang die bij Heerenveen blijft.


Goede scouting daar bij jullie.!
En dan te bedenken dat 'ie niet eens spits is, maar als aanvallende middenvelder speelt
Hopelijk blijft 'ie nog vele jaren, hij heeft in ieder geval een goed contract en d'r zal ook wel een mooie transfersom tegenover moeten staan wil 'ie vertrekken (hij is ook niet voor niets gekomen)

Scouting is toch al jaren prima En mooi dat Groningen daar ook steeds succesvoller in wordt (o.m. Nevland, Sankoh)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41291099
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef Kriebbel het volgende:
Het worden nog spannende laatste dagen
Hoezo? Ik denk niet dat er nu nog belangrijke spelers weggaan hoor.
pi_41291146
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat 'ie niet eens spits is, maar als aanvallende middenvelder speelt
Hopelijk blijft 'ie nog vele jaren, hij heeft in ieder geval een goed contract en d'r zal ook wel een mooie transfersom tegenover moeten staan wil 'ie vertrekken (hij is ook niet voor niets gekomen)

Scouting is toch al jaren prima En mooi dat Groningen daar ook steeds succesvoller in wordt (o.m. Nevland, Sankoh)
Hij heeft dacht ik een contract voor vijf jaar, dus dan zal er echt de hoofdprijs voor betaald moeten worden.
pi_41291193
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

Scouting is toch al jaren prima En mooi dat Groningen daar ook steeds succesvoller in wordt (o.m. Nevland, Sankoh)
En Suarez, waarschijnlijk (blijft afwachten natuurlijk). Kan een Feijenoord nog wat van leren inderdaad, het Noorden troeft ze wel af op deze manier
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41291337
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:07 schreef clauwheee het volgende:

[..]

En Suarez, waarschijnlijk (blijft afwachten natuurlijk). Kan een Feijenoord nog wat van leren inderdaad, het Noorden troeft ze wel af op deze manier
Tell me somethign new.
En Feyenoord moet het niet hebben van talentjes of weet ik veel,de spitsen bij ons moeten er gelijk staan.
pi_41291342
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:12 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Tell me something new.
En Feyenoord moet het niet hebben van talentjes of weet ik veel,de spitsen bij ons moeten er gelijk staan.
pi_41291430
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat 'ie niet eens spits is, maar als aanvallende middenvelder speelt
Toe maar weer..
Hij pikt zijn doelpunten iig mee, zo op het eerste oog een heule goeie.
quote:
Scouting is toch al jaren prima En mooi dat Groningen daar ook steeds succesvoller in wordt (o.m. Nevland, Sankoh)
Dat gaat idd Prima de laatste tijd.
Vergeet Lovre en Suarez niet, ik denk dat we nog veel gaan horen van die 2.
al is dat afwachten natuurlijk
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41291469
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Toe maar weer..
Hij pikt zijn doelpunten iig mee, zo op het eerste oog een heule goeie.
[..]

Dat gaat idd Prima de laatste tijd.
Vergeet Lovre en Suarez niet, ik denk dat we nog veel gaan horen van die 2.
al is dat afwachten natuurlijk
pi_41291486
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Toe maar weer..
Hij pikt zijn doelpunten iig mee, zo op het eerste oog een heule goeie.
[..]

Dat gaat idd Prima de laatste tijd.
Vergeet Lovre en Suarez niet, ik denk dat we nog veel gaan horen van die 2.
al is dat afwachten natuurlijk
Lovre moet zich eerst maar gaan bewijzen,het lukte hem bij Anderlecht al niet.Opzich is het geen slechte speler.
pi_41291859
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:17 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Lovre moet zich eerst maar gaan bewijzen,het lukte hem bij Anderlecht al niet.Opzich is het geen slechte speler.
Mwoah, ik vind Anderlecht dan toch wel weer een niveautje hoger dan, met alle respect, FC Groningen.. Vooralsnog echter geen basisplaatsen voor Lovre en Suarez, maar misschien dat we die de komende maanden meer te zien krijgen en anders 2e seizoenshelft?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41293017
marcel Seip naar turkije...kayserispor...de tegenstander van AZ in de uefa cup
wie zaait zal oogsten.....
pi_41293243
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:01 schreef cohen het volgende:
marcel Seip naar turkije...kayserispor...de tegenstander van AZ in de uefa cup
joh...
Ach, ik wens Seipinho veel succes aldaar.. Hij heeft mij nooit echt kunnen bekoren en maakte vrijwel elke wedstrijd wel één fout waaruit een levensgevaarlijke situatie ontstond (doelpunt/grote kans), alleen in z'n 'laatste' wedstrijd tegen FC Twente (return play-offs) vond ik 'm één van de betere spelers op 't veld
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41293775
Seipie schijnt naar Engeland te gaan ipv Turkije...
pi_41294323
Hij heeft daar wel stage gelopen hoorde ik van een insider
wie zaait zal oogsten.....
pi_41294850
Welke club, weet je dat ook?
pi_41317632
Je zult het zelf inmiddels misschien ook wel weten:

Seip kan ook naar Plymouth.

Bron
Trots van het Noorden!
pi_41325309
Trouwens, ik vind dat Alves zich tot nu meer als spits gedraagt dan als aanvallende middenvelder of buitenspeler; hij scoort goeie goals, maar voor de rest is hij niet genoeg bij het spel betrokken imo
pi_41325406
Plymouth Argyle is het geworden voor Seip, zoals jullie al dachten
wie zaait zal oogsten.....
pi_41325970
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Trouwens, ik vind dat Alves zich tot nu meer als spits gedraagt dan als aanvallende middenvelder of buitenspeler; hij scoort goeie goals, maar voor de rest is hij niet genoeg bij het spel betrokken imo
Hij speelde tegen WIllem II als spits, omdat de Tilburgers dat toelieten. In Den Haag speelde hij veel meer teruggetrokken op het middenveld, maar daar kwam hij niet helemaal uit de verf. Ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkelt.
pi_41332578
Cambuur wil graag Age Hains Boersma huren. Kortstondig avontuur dus voor de Fries, mogelijk.

Henrico Drost naar Excelsior lijkt me niet ongunstig. Dan kan hij zich wellicht lekker ontwikkelen, al zal hij denk ik wel op de bank beginnen daar. Of hij moet gaan backen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41332850
Ik heb geboekt voor Portugal!!!

Cambuur kan wel meer willen, Age is van ons.
pi_41333112
Gister stond ook al in de Leeuwarder Courant dat Boersma zelf niet wilde. Volgens Riemer heeft hij dat aangegeven, nadat Heerenveen een paar gesprekjes met Cambuur had gevoerd.
Are you watching Paul Scholes!
pi_41333381
Okee, mooi zo. Ze moeten zich niet ineens te veel gaan versterken voor de 19e.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41346059
quote:
SC Heerenveen wil Pardo inlijven
SC Heerenveen wil Feyenoord-middenvelder Sebastián Pardo aan haar selectie toevoegen. De Chileen komt niet voor in de plannen van Feyenoord-coach Erwin Koeman. Pardo kwam in het seizoen 2002/2003 naar Feyenoord, maar wist nooit echt een vaste stek in de basis te veroveren.

Pardo zou zo'n 1,3 miljoen euro moeten kosten. De clubs en speler moeten snel tot een akkoord komen. Want zoals bekend morgen om 23.59 sluit de transfermarkt.
Bron: V-Style
pi_41352630
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:31 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Bron: V-Style
Lijkt me een leuke versterking voor het geval Alves ooit geblesseerd/geschorst mocht raken.. Maar was Pardo de afgelopen seizoenen ook niet veel geblesseerd (dus blessuregevoelig)?

En we hebben natuurlijk ook al de nodige middenvelders
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41356566
gister gewonnen tegen spartanen met 0-10 hoorde ik
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41356713
klopt
pi_41359801
breuer speelde achterin met dingsdag en hansson speelde op het middenveld.
misschien een kans voor breuer? hij moest er wel de 2e helft uit
wie zaait zal oogsten.....
pi_41359920
Neuh alleen om ritme op te doen.
pi_41365566
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef cohen het volgende:
breuer speelde achterin met dingsdag en hanssoen speelde op het middenveld.
misschien een kans voor breuer? hij moest er wel de 2e helft uit
Breuer speelde alleen achterin vanwege de interlandverplichtingen van Petter, blijft gewoon op de bank lijkt mij voor het geval dat..

Jammer overigens dat Hjlate Bo Nørregaard weer vertrekt, heeft nooit echt een kans gekregen, maar ik vond het best een aardige speler om er bij te hebben.. Wens 'm veel succes toe in de Champions League!
quote:
Hjalte Bo Nørregaard terug naar FC Kopenhagen
30 augustus 2006
sc Heerenveen en FC Kopenhagen hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Hjalte Bo Nørregaard naar de club uit Deense hoofdstad.
De 25-jarige middenvelder kwam in juli 2005 in dienst van Heerenveen. In de zeventien competitiewedstrijden die hij in het pompeblêdenshirt in actie kwam, scoorde Nørregaard tweemaal. De verbintenis met sc Heerenveen liep tot 2008. Nørregaard die nu terugkeert naar zijn vaderland, kwam met FC Kopenhagen een contract voor 4,5 jaar overeen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41366136
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Lijkt me een leuke versterking voor het geval Alves ooit geblesseerd/geschorst mocht raken.. Maar was Pardo de afgelopen seizoenen ook niet veel geblesseerd (dus blessuregevoelig)?

En we hebben natuurlijk ook al de nodige middenvelders
maar om nou 1,3 mil neer te leggen voor een speler die waarschijnelijk op de bank terecht komt is teveel, bron is trouwens wel onbetrouwbaar eerder stond op de site al dat lindenberg (mogelijk)komt
pi_41369601



vanavond 22.30 in Hart van Nederland
pi_41369683
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef anoukforza het volgende:
[afbeelding]


vanavond 22.30 in Hart van Nederland
zo te zien voelt hij zich al thuis
pi_41376461
Vanavond even bij Jong Grunn - Jong Heerenveen geweest.. 1-4

Dat is de eerste...
pi_41388136
Selectie nog in tact, wordt een top seizoen (het eerste half jaar dan tenminste )
Trots van het Noorden!
pi_41388220
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef anoukforza het volgende:
[afbeelding]


vanavond 22.30 in Hart van Nederland
Tot er 1 zijn poten breekt bij het landen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41388231
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tot er 1 zijn poten breekt bij het landen..
Ook het eerste waar ik aan dacht... die dure enkeltjes...
pi_41389484
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 22:33 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond even bij Jong Grunn - Jong Heerenveen geweest.. 1-4

Dat is de eerste...
Mjah, dat is dan weer minder..

Maar ik vind het wel een goede deal, jullie de jeugdwedstrijden, wij die in de eredivisie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41390144
Nouja, 'jeugd'... Bij Groningen speelden Suarez, Cornelisse, Lovré en Svejdik. Bij Heerenveen Yildirim, Tarvajarvi, Breuer en Bradley.
pi_41390361
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:05 schreef MaxPower het volgende:
Nouja, 'jeugd'... Bij Groningen speelden Suarez, Cornelisse, Lovré en Svejdik. Bij Heerenveen Yildirim, Tarvajarvi, Breuer en Bradley.
speelde die allemaal in de basis, op de site van FC Groningen staat namelijk nog geen verslag, en op de site van heerenveen staat een kort verslag maar alleen de opstelling van heerenveen.


Hoe speelde Suarez?
maja, niet echt best van de FC dus, een behoorlijke uitslag 1-4..

edit,
laat maar, het staat wel op de site van de FC.
Beter kijken venom

[ Bericht 3% gewijzigd door venomsnake op 01-09-2006 11:22:36 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41392089
Selectie intact gebleven
  vrijdag 1 september 2006 @ 17:31:40 #248
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41399585
Woohoo, we gaan voor de 2e en 3e plaats
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41400177
quote:
Opstelling Heerenveen: Doel: Etemadi. Defensie Maruanaya, Breuer, Balkestein, Johansen. Middenveld:Bradley, Storm (Larsen 85), Türk Voorhoede: , Yildirim, Tarvajärvi (Rogers 80), Ghoochannejhad (Boersma 46).
Zitten creatieve namen tussen
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:17:47 #250
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41400654
Reza Ik hoop dat die jongen dit seizoen nog veel speeltijd krijgt
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41409127
Reza is me niet eens opgevallen in die wedstrijd. Ik hoop op een doorbraak van Bo Storm.. Groot talent, werklust en techniek. Hij is alleen net iets te klein.

Robbie Rogers is een ouderwetse pingeldoos trouwens, type Christiano Ronaldo alleen dan zonder schwalbes.
pi_41409799
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:59 schreef MaxPower het volgende:
.

Robbie Rogers is een ouderwetse pingeldoos trouwens, type Christiano Ronaldo alleen dan zonder schwalbes.
Van dat soort spelers hou ik wel, beetje onvoorspelbaar en zeer lastig voor een verdediging.
Alleen willen ze soms de bal nog wel eens verliezen op een plek waar je dat liever niet hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41417649
verdikje geen SCHveen dit weekend
pi_41483388
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:16 schreef MasterMido het volgende:
verdikje geen SCHveen dit weekend
Wél 5 kaarten voor SC Heerenveen - Vitoria Setubal gehaald vandaag
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 4 september 2006 @ 16:19:53 #255
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_41484020
moet op die dag naar theater en tegen NEC naar autocross dus roda alleen deze maand
pi_41485065
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:19 schreef MasterMido het volgende:
moet op die dag naar theater en tegen NEC naar autocross dus roda alleen deze maand
Ik mag hopen voor je dat je er op 1 oktober wél bij kunt zijn?

* Proud2beDiepfries kan nauwelijks wachten tot het weer weekend is: ik wil fatsoenlijk voetbal zien, géén Oranje geklungel, bah!!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41487221
afgelopen zaterdag kaartjes voor Excelsior, Vitoria en Roda gehaald.
pi_41490572
quote:
Op maandag 4 september 2006 16:19 schreef MasterMido het volgende:
moet op die dag naar theater en tegen NEC naar autocross dus roda alleen deze maand
ik had dus het probleem dat ik op zo 17 sept en zo 1 oktober moest werken, tegen NEC en PSV dus Gelukkig geruild met een collega dus ik kan er bij zijn

Heerenveen moet toch ook uit tegen Vitoria?? Ik dacht de 14e maar er staat helemaal niks op de officiele site
  maandag 4 september 2006 @ 20:07:05 #259
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_41491194
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:11 schreef MaxPower het volgende:
afgelopen zaterdag kaartjes voor Excelsior, Vitoria en Roda gehaald.
:S kan ik die van Roda al halen zag niks op de SC-H site staan :S ben ik te laat?whelllllllllp
  maandag 4 september 2006 @ 20:07:38 #260
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_41491218
1 oktober ben ik wel van de partij
pi_41491282
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:53 schreef anoukforza het volgende:

Heerenveen moet toch ook uit tegen Vitoria?? Ik dacht de 14e maar er staat helemaal niks op de officiele site
Yep, de 14e. Wil je er heen?
pi_41491304
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:07 schreef MasterMido het volgende:

[..]

:S kan ik die van Roda al halen zag niks op de SC-H site staan :S ben ik te laat?whelllllllllp
Nee die raakt nooit uitverkocht.
  maandag 4 september 2006 @ 20:13:49 #263
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_41491474
o dan ga ik nog ff langs meneer tickshop
pi_41506438
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:11 schreef MaxPower het volgende:
afgelopen zaterdag kaartjes voor Excelsior, Vitoria en Roda gehaald.
Trots van het Noorden!
pi_41507892
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Yep, de 14e. Wil je er heen?
Nope, dat niet. Maar vind het vreemd dat er helemaal niets over te vinden is op de officiele site, dat hoort niet.
pi_41512116
Lekker vroeg trouwens...
quote:
sc Heerenveen - Vitória Setúbal om 18.45 uur
04 september 2006
De wedstrijd sc Heerenveen - Vitória Setúbal die op 28 september gespeeld wordt, begint om 18.45 uur.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:51:34 #267
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41514220
ik verband met live uitzending waarschijnlijk
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41543707
Setubal - Heerenveen op losse schroeven?
quote:
sc Heerenveen blijft mogelijk tot vlak voor de eerste wedstrijd tegen Vitoria Setubal moet worden gespeeld in onzekerheid over de vraag of die tegenstander überhaupt wel aan het UEFA Cup-toernooi mag meedoen.

De FIFA heeft de Portugese voetbalbond (FPF) tot 14 september gegeven om alle rebellerende clubs terug in het gelid te krijgen. De juridische strijd die de clubs Belenenses, Gil Vicente en Leixões leveren, dreigt tot aan de burgerrechter te worden voortgezet, en dat duldt de wereldvoetbalbond niet. Stelt de FPF niet bijtijds orde op zaken en slaagt het er niet in de clubs binnen het eigen rechtssysteem te houden, dan kan de FIFA alle Portugese clubs uit het internationale voetbal gooien.

We schreven al eerder over de problemen en de mogelijke gevolgen. De kern van het conflict is de degradatie van Gil Vicente. De club speelde zich op het veld veilig maar gebruikte een ongerechtigde speler. Belenenses, dat in eerste instantie degradeerde, mag nu in de hoogste divisie blijven. Leixões, dat net niet promoveerde, meent dat het recht heeft op de plek die nu aan Belenenses is gegeven en wil alle middelen gebruiken om dat te bereiken. De Portugese bond heeft alle competitieduels die voor de clubs gepland stonden, uitgesteld. Zowel Gil Vicente als Belenenses had aangekondigd in Lissabon aan de aftrap te verschijnen voor de uitwedstrijd tegen Benfica.

Mocht de FIFA tot schorsingen overgaan, dan komen er plekken vrij in de Champions League en de UEFA Cup. Dat is van belang voor sc Heerenveen. Dat speelt op 14 en 28 september in de eerste ronde van het toernooi om de UEFA Cup tegen het Portugese Vitoria Setubal. Het is natuurlijk curieus dat de deadline van de FIFA pas vlak voor de wedstrijd afloopt. De kans bestaat daardoor dat sc Heerenveen voor niets naar Portugal afreist. Daar komt nog bij dat het nog maar de vraag is hoe de UEFA daarna gaat bepalen wie de vrijgekomen plaatsen in mag nemen. Zijn dat de clubs met hoogste ranking, dan ontstaat er een probleem met geplaatste en ongeplaatste ploegen. sc Heerenveen kan als geplaatste ploeg immers geen andere geplaatste ploeg treffen. Sterker nog: als clubs met een hogere ranking instromen, kunnen ploegen die nu geplaatst zijn opeens op een plaats belanden die hen een ongeplaatste status oplevert.
Bron

het zal allemaal wel wat mee vallen, maar wel een leuk stukje
Trots van het Noorden!
pi_41544409
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:11 schreef Kriebbel het volgende:
Setubal - Heerenveen op losse schroeven?
[..]

Bron

het zal allemaal wel wat mee vallen, maar wel een leuk stukje
Zal inderdaad wel mee gaan vallen, eerder in Griekenland, onlangs in Italië en nu dus ook in Portugal heeft de FIFA daar mee gedreigd en (vooralsnog) telkens binden de clubs in.. Nu is zo'n 2e-divisieclub uit Portugal iets minder bang voor het missen van Europees voetbal, maar ik denk niet dat de Portugese bond dat dan weer tolereert, dus die zal wel actie gaan ondernemen...

Ach, en om de UEFA-cup mee naar 't ABL te kunnen nemen, zul je van iedereen moeten winnen, ook van de Portugezen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41552951
quote:
Voetbal International besteedt woensdag uitgebreid aandacht aan de spits van Heerenveen. In Noorwegen zullen ze blij zijn dat ze van hem af zijn, denkt Friend zelf: ,,Met mijn ruwe spel heb ik gele kaarten verzameld en lichaamsdelen beschadigd. Ik heb vorig jaar een paar jukbeenderen gebroken en liep zelf twee keer een hersenschudding op, om je een idee te geven. De Nederlandse verdedigers zullen weten dat ik er ben.''

De spits is van plan veel te scoren dit seizoen: ,,Al in mijn eerste jaar wil ik impact hebben.'' In dat licht bezien is de oproep aan Yildirim om vooral te blijven ook een oproep uit eigenbelang. Friend: ,,Hij is het type speler dat ik nodig heb om succesvol te worden. Als Ugur op het veld staat, loop ik met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik weet op dat moment namelijk dat ik zeker drie of vier kansen zal krijgen. Ik ben nu eenmaal afhankelijk van voorzetten.''
pi_41555887
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:27 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Nog een reden dus om Niklas in de spits te zetten, die heeft Ugur niet nodig om te scoren

Lekker verhaal trouwens dan, 2 hersenschuddingen, gebroken jukbeenderen, veel kaarten... Klinkt als zijnde een soort combi van Bodnàr, Majstorovic en Zlatan (waarvan dan de 'slechte' eigenschappen gecombineerd worden)? Ach, hij heeft natuurlijk wel z'n lengte en dan wil je nog wel eens wat 'raar' tegen een andere speler/verdediger aankomen.. Zolang die SC Heerenveen maar naar successen schiet vind ik het prima!! (maar Tarvajärvi moet in de spits!! )
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_41643737
Vanavond eindelijk weer
pi_41646017
Stond wel een leuk artikel over heerenveen en vitoria setubal in de LC. Daarin stond dat setubal een begroting van 1.75 miljoen had. En heerenveen 23 miljoen. Verder is het volgens een oud speler van vitesse, die daar nu speelt, een club te vergelijken met fc zwolle en den bosch
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:18:49 #274
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41648459
Wie zijn op FOK! de grootste Heerenveen fans? Dat wil ik graag even weten.
je moeder is m'n broer
pi_41648908
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:18 schreef DeSiever het volgende:
Wie zijn op FOK! de grootste Heerenveen fans? Dat wil ik graag even weten.
zo moeilijk om daar achter te komen is dat toch niet?
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:42:21 #276
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41648924
Uhh.. hoe dan?
je moeder is m'n broer
pi_41649140
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:42 schreef DeSiever het volgende:
Uhh.. hoe dan?
De posters in dit topic? Het overzichtskaartje in de OP?
pi_41650697
Ik wil me anders ook wel ff melden

Al zou ik als hele fanatieke eigenlijk al in Rotterdam moeten zitten nu
Are you watching Paul Scholes!
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:21:10 #279
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41651075
Ik heb namelijk een Heerenveen-shirt dat ik in de aanbieding heb.. een zeldzaam shirt. Misschien heeft iemand interesse?
je moeder is m'n broer
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:36:19 #280
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41651472
jaaaaah, ik bied 100 euro. zonder ook maar een foto gezien te hebben of te weten welke maat het is ofzo.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:38:06 #281
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41651519
Nou ja, het hoeft niet. Mail maar even als je denkt dat je het leuk vindt. Dan zien we dan wel verder.
je moeder is m'n broer
pi_41652497
shirt die Abe nog heeft gedragen?


post eens ff wat info wat voor shirt het is anders is het spam in ons topicje
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:17:45 #283
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41652567
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:38 schreef DeSiever het volgende:
Nou ja, het hoeft niet. Mail maar even als je denkt dat je het leuk vindt. Dan zien we dan wel verder.
Wat is dit voor dom gelul, laat een foto, een maat en een prijs zien of flikker op met je spam!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:46:02 #284
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41653449
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:17 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Wat is dit voor dom gelul, laat een foto, een maat en een prijs zien of flikker op met je spam!
Doe eens normaal joh, gefrustreerde. Als het niets voor jou is, laat het dan zijn.
je moeder is m'n broer
pi_41653746
Zijn we na vanavond koploper?
Trots van het Noorden!
pi_41654830
Natuurlijk 10 10 10 10 10 10 10 10
pi_41656102
HUP HEERENVEEN
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:12:23 #288
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41656197
rooie kaart voor hansson en 1-1 uit de penal
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41656200
vierde minuut 0-1 Hansson
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:14:13 #290
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41656271
ga je die post nog editten of wat?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41656314
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 20:14 schreef One_conundrum het volgende:
ga je die post nog editten of wat?
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:24:53 #292
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41656749
Is het nou 0-1 of 1-1?
je moeder is m'n broer
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:26:30 #293
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41656810
1-1

http://teletekst.nos.nl/

ga je nog een foto posten of wat?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:28:09 #294
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41656885
Heb je al gemaild?
je moeder is m'n broer
  zaterdag 9 september 2006 @ 20:39:35 #295
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41656919
je blijft wel rustig
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:03:09 #296
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41657430
Ik ken de liefde van Jezus en ik heb meer meegemaakt dan dat ik jou gun. Ik ben altijd rustig.
je moeder is m'n broer
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:03:23 #297
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41657437
3-1..
je moeder is m'n broer
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:03:59 #298
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41657457
auch
A.M.A.B
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:05:01 #299
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41657501
Talpa gaat lekker.. of ligt het aan mijn TV?
je moeder is m'n broer
pi_41658084
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:05 schreef DeSiever het volgende:
Talpa gaat lekker.. of ligt het aan mijn TV?
aan talpa hoor
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:36:07 #301
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41658510
...
je moeder is m'n broer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')