abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:15:07 #201
30919 mitt
Michael Corleone
pi_41237998
Dat Ronaldo maar weer snel mag terugkeren.

En dat Robinho de voorkeur mag krijgen boven Cassano
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_41250447
Ben benieuwd of Ruud en Ronaldo samen zullen spelen. Tot die tijd zou ik met Robinho op links spelen en met Raúl óf Cassano achter Ruud.
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:01:27 #203
67174 Dos37
Come on Twente
pi_41251841
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:11 schreef RayMania het volgende:
Liep Beckham --> Nistelrooij een beetje?
Bij Manchester United was het af en toe genieten met hun.
Ja idd. Die voelde elkaar prima aan in die tijd. Man die lange ballen van Beckham zie ik nog zo voor me
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_41264384


lijkt net Jezus man
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_41266126
Verhuur die John Lennon maar aan Arsenal . Hebben zij ook nog een keer een Engelsman in de selectie.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:49:15 #206
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41294483
Woodie gaat naar Middlesbrough of Newcastle. Helguera waarschijnlijk naar Valencia en Pablo Garcia is al zeker naar Celta. Er wordt dus goed opgeruimt. Die rechtshalf zal waarschijnlijk naar Osasuna vertrekken.

Ik zou het geweldig vinden als we Ayala kunnen betrekken in een ruil met Helguera.. Dan hebben we Ramos op rechts, Alaya en Cannavaro in het centrum en Carlos op links Lijkt me geen verkeerde verdediging.

Ze zouden ook geinteresseerd zijn in Alex die ik ook supergoed vind maar opbouwend iets minder.. en ik vind het niet echt een Real speler. Chivu zouden ze ook nog naar kijken maar dat vind ik zelf niks. Heb hem bij AS Roma niet gezien laatste jaren maar die blunders bij Ajax vergeet ik nooit meer. Das geen "echt" verdediger.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41294578
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:52 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]

lijkt net Jezus man
John Lennon reincarnated.
pi_41295125
Ik vraag me af of er überhaupt nog wat gaat gebeuren, de transfermarkt sluit over 2 dagen en Capello zal niet de eerste de beste verdediger willen halen. Ramos en Cannavaro zijn wat mij betreft de mannen voor het centrum, dus dan zou er iemand voor op de bank bij moeten komen? Salgado doet het nog uitstekend op rechts, ik snap niet waarom Ramos daar zou moeten spelen. Hoop dat Woodgate 'heel' blijft dit jaar, heb je er volgend jaar sowieso een goeie bij.
pi_41295900
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:49 schreef jojomen4 het volgende:
Woodie gaat naar Middlesbrough of Newcastle. Helguera waarschijnlijk naar Valencia en Pablo Garcia is al zeker naar Celta. Er wordt dus goed opgeruimt. Die rechtshalf zal waarschijnlijk naar Osasuna vertrekken.
Welke rechtshalf?

Bedoel je Javier Balboa? Die huurt Racing toch al?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_41296052
Juanfran is naar Osasuna. Heb het vanochtend ook gelezen, maar kan zo snel het bericht niet terug vinden.
pi_41296571
Oh Juanfran.

Verkocht of verhuurd?

Ik vond Juanfran altijd een toppertje in wording, hopelijk wordt ie dat nog
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:37:31 #212
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41297691
Tommie.. jij hebt niet alles gevolgd hoor ik. Capello wil Ramos voor op rechts omdat die die verdedigend sterk vind en een nieuwe man voor op het centrum.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41297715
Ramos doet het bij Spanje geweldig als rechtsback
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 30 augustus 2006 @ 00:09:22 #214
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41312789
Borja gaat naar Valladolid.

Het saneren gaat zo wel de goeie kant op! Gravesen heeft zich bij de Denen aangesloten zonder een contract te ondertekenen bij Celtic waar die op bezoek was. Misschien gebeurd dat nog.

Helguera, Woodgate en Gravesen mogen nog officieel weg.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:51:29 #215
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41319598
Vandaag een bespreking tussen Ayala's zaakwaarnemer en Baldini van Real

[ Bericht 25% gewijzigd door jojomen4 op 30-08-2006 16:37:00 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:04:43 #216
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41337777
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 00:09 schreef jojomen4 het volgende:
Borja gaat naar Valladolid.

Het saneren gaat zo wel de goeie kant op! Gravesen heeft zich bij de Denen aangesloten zonder een contract te ondertekenen bij Celtic waar die op bezoek was. Misschien gebeurd dat nog.

Helguera, Woodgate en Gravesen mogen nog officieel weg.
Borja tekende voor 4 jaar. Dies verkocht.

Woodgate naar Middlesbrough! Hopelijk doet die het een jaartje goed dan kan die snel terug komen! Hij wordt dus verhuurd!

Gravesen naar Celtic voor 3 jaar, hij wordt dus verkocht. Succes beer!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:49:09 #217
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41344348
Real bied Arsenal Baptista+3 miljoen voor Reyes. Wat een stel debielen zeg! Baptista koste vorig seizoen 20 miljoen.. dan kost Reyes je nu dus 23 miljoen. Wat een weg gegooid geld.. Baptista was vorig jaar zelfs nog goed.

Nu maar hopen dat Arsenal het niet accepteerd.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41353276
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:37 schreef jojomen4 het volgende:
Tommie.. jij hebt niet alles gevolgd hoor ik. Capello wil Ramos voor op rechts omdat die die verdedigend sterk vind en een nieuwe man voor op het centrum.
Ik heb het wel gevolgd, ik ben het er alleen niet mee eens. Ik vind Ramos niet beter dan Salgado op rechts en vindt nu nog maar eens een betere centrale verdediger dan Ramos, dat is een beetje mijn punt.

Met die ruil Reyes - Baptista ben ik het al helemaal niet eens en met de ruil Adriano - Ronaldo nog minder. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig die jokers!?!?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:53:41 #219
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41356805
Reyes Baptista ben ik het dus ook niet mee eens.. Baptista kan nog onwijs groeien en was gewoon goed bezig. Reyes staat laatste jaren toch wel een beetje stil.

Ronaldo - Adriano kan ik enigzins wel begrijpen. Ronaldo zal nooit op de bank willen zitten waar Adriano dat eigenlijk al gewend is. Ronaldo werkt niet echt.. iets wat Capello wel graag ziet. Ronaldo is wordt komende maand 30 waar Adriano is 24 en kan nog wat jaren mee. Ik had Ronaldo overigens wel graag met Ruud willen zien spelen.

En nu betekend het waarschijnlijk dat Ayala niet komt omdat Adriano de buiten-EU plek overneemt van Baptista Welke verdediger komt er dan? Ik hoop tenminste dat er eentje komt want daar liggen meer de prioriteiten dan de posities waar deze 2 spelers voor zijn gehaald.

Met Ramos, Cannavaro, Pavon, Bravo en Mejia (al ziet die Mejia liever voor de verdediging) hebben we niet genoeg voor de 2 centrale posities. Er moet gewoon 1 topper bij die er gelijk kan staan. Bravo heb ik telkens wel een heel klein beetje meer vertrouwen in. Opbouwend en aan de bal is het een augurk maar puur verdedigend kan die wel een bepaald niveau aan (zeg maar een thuiswedstrijd tegen Gimnastic). Eens kijken of ze voor vanavond dus nog een toppertje in petto hebben.

Selectie is wel goed onder handen genomen iig!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:00:56 #220
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41357042
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ik heb het wel gevolgd, ik ben het er alleen niet mee eens.
Ik zei dat omdat ik zag dat je zei iets in de trant van "Ramos en Cannavaro zijn wat mij betreft de mannen voor in het centrum dus er zou iemand bij moeten komen voor op de bank?".

Als je weet dat Capello Ramos op rechts wil dan weet je ook dat er iemand moet komen voor in de basis.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41357165
Ben ook niet zo gecharmeerd van Reyes, Baptista heeft gewoon de pech dat Capello de voorkeur geeft aan Cassano en Raúl. El Capitán speelt wel iets beter nu, maar Baptista kan inderdaad nog veel meer groeien.

Adriano vind ik, behalve z'n leeftijd dan, (qua persoonlijkheid) een beetje hetzelfde type als Ronaldo: wispelturig, problematisch, maar ook af en toe briljant.
Ben benieuwd wie het gaat worden, Adriano, Ayala, toch iemand ander of helemaal niemand. De basis is nu uitstekend, alleen in de breedte komen ze achterin (weer) wat tekort.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:08:28 #222
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41357249
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:05 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
El Capitán speelt wel iets beter nu, maar Baptista kan inderdaad nog veel meer groeien.

De basis is nu uitstekend, alleen in de breedte komen ze achterin (weer) wat tekort.
Heel eens met beide.

Ik had Woodgate nooit verhuurd als je nog geen vervanger voor hem hebt. Hij is dan vaak geblesseerd maar het had zo kunnen zijn dat die dit jaar wel 8 maanden fit kan blijven. Dan heb je iig 1 goeie voor die maanden. Nu heb je niemand van zijn niveau op de bank.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41357854
Ik vind het ook jammer dat Woody verhuurd is. Echter, de enige manier om er achter te komen of hij nu echt blessurevrij is, is door hem te laten spelen en bij Madrid zat dat er niet echt in. Of dat volgend jaar wel zo is betwijfel ik, ik zie hem eerder in Engeland blijven dan terugkomen. Hij heeft zelf aangegeven bij Real terug te willen komen, ik hoop van harte dat dat ook gebeurt.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:46:46 #224
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41362782
Cicinho zou naar Sevilla gaan en we betalen dan 8 miljoen bij voor Daniel Alves. Goeie speler.. maar of die zo heel veel beter is dan Cicinho weet ik niet. Ik begrijp niet echt waarom Capello die jongen niet goed vind.. En als Alves gehaald zou worden zou Ayala niet meer komen denk ik omdat Ramos dan in het centrum zou kunnen spelen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:47:58 #225
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41362822
Cicinho wat doen ze !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')