abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:10:23 #76
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41611447
Op een enkel nummer na vind ik "Emancipation" en "Chaos and Disorder" ontoegankelijke ellende.
could you just [i]not[/i] breathe?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 september 2006 @ 12:34:33 #77
862 Arcee
Look closer
pi_41613454
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:09 schreef Devlinsect het volgende:
Graffiti Bridge ... vind ik echt één van de mindere CD's.
Can't Stop This Feeling I Got, New Power Generation, Elephants and Flowers, Round and Round, Thieves in the Temple en vooral Joy in Repetition vind ik prima nummers. Die laatste is wel 1 van m'n favoriete Prince-nummers. In ieder geval van de niet-singles.

Prince
  Redactie Frontpage vrijdag 8 september 2006 @ 12:52:04 #78
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_41613858
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:44 schreef HuubTuub het volgende:
Days of Wild blijft voor mij het beste nummer op de hele set.
Kan ik mee instemmen (kijkt naar username).
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage vrijdag 8 september 2006 @ 12:56:09 #79
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_41613991
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Hoe klinken die dan?

Cazzie bedankt!
Nagoya en Sendai zijn heel, heel erg clean, namelijk van soundboard getrokken. Persoonlijk hou ik daar niet zo van, omdat je dan een (in mijn oren) onnatuurlijk geluid krijgt. Ik hou er van als je het publiek erbij hoort. Vaak is de geluidskwaliteitdan iets minder, maar de sfeer wordt een stuk beter, net of je er middenin staat en dat vind ik prettiger.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:11:14 #80
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_41619866
zijn minst sterke albums zijn Emancipation en Chaos & Disorder
en dat flut ding "children of the sun" krijgt ook van mij een eer-
volle vermelding, niet vanwege mayte zelf maar het is zijn ding

en dan Crystal Ball, er zitten helaas remixes tussen en de kluis
van meneer heeft genoeg materiaal om die gaten op te vullen,
een redelijk gemiste kans dus, maarja je kan niet alles hebben.

Ook van Musicology krijg ik geen kippevel, zal wel aan mij liggen
pi_41645944
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:15 schreef AnnaStesia het volgende:
N.E.W.S. en Come en Chaos& disorder vind ik zijn minste albums
NEWS is leuk als achtergrondmuziek met bezoek...
Come zou leuk zijn zonder al die tussenstukjes, plus je kan die CD nooit opleggen met je ouders erbij... dat laatste nummer!!
Chaos & Disorder vind ik zterk onderschat, de wat hoekerige Prince. Leuk!!
pi_41647683
haha, ik vind emancipation juist een relaxed album. Lekker draaien op de surround set.
Ik weet een betere met ouders erbij: Lady cab driver uit mijn favo album 1999.

Eigenlijk he heeft Musicology mij overgehaald om meer van prince te proberen. En door de maanden heen ben ik steeds meer een prince fan geworden. Alhoewel mensen verbaasd kijken als ik zeg dat ik prince leuk vind. Toch niet zo heel bijzonder als je 18 bent?


Trouwens Come en 18 & Over lijken sterk opelkaar. Dus als je het toch wilt draaien...
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_41807283
Jammer, die tracklist van 'ultimate' valt me erg tegen, vooral die tweede CD, ik bedoel Prince heeft naar mijn idee veel betere 12-inches gemaakt die er dus niet op staan.

Kennen jullie de lange versies van 'She's always in my hair', 'Shockadelica' en vooral 'Mountains' (10 minuten in funk-soul heaven!)?
pi_41807439
Oh, nog even over zijn minste albums:

New Power Soul en Rave unto the Joy fantastic heb ik nooit gekocht, wel geluisterd, maar zo ongeinspireerd en plastic qua produktie.

En The Rainbow Children heeft misschien muzikaal gezien interessante nummers, maar ik kan die 'darth vader' stem en die vreselijke teksten gewoon niet aanhoren (Ik hoop echt dat hij die Jehovah beweging achter zich laat...)

'Chaos and disorder' vind ik dan zeker nog wel aardig, niet bijzonder qua nummers, maar je hoort echt het speelplezier: lekkere live-sound en hij gaat eindelijk weer eens lekker loos op zijn gitaar. Ook The vault: old friends for sale' valt me reuze mee, lekker relaxed jazzy/bluesy cd-tje.

Nog even een nieuwtje (van het 'housequake' forum):
- december 2006 / januari 2007: nieuwe CD
- zomer 2007: tour (nog niet duidelijk of dit een wereldtournee word)
pi_41896048
is die nieuwe cd al bevestigd uit het prince kamp dan...volgens mij was dat alleen maar wishful thinking op het HQ forum, hoewel het me niet eens heel erg zou verbazen als er voordat de tour start wel een nieuwe cd uitkomt want hij kan nu niet meer teren op 3121 (hoe leuk ik de cd ook vind)
doe het met stijl of doe het helemaal niet
pi_41900667
moet zeggen dat zijn album One Nite Alone...Solo Piano And Voice echt geweldig is. Vind het zo lekker om hem op te zetten bij het lezen of doen van dingen
"I don't know quotes" -Quoteless
  maandag 18 september 2006 @ 15:56:53 #87
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_41922580
Deze week is het Prince week op radio Veronica,je kunt de ultimatecd winnen en de hoofdprijs is een multipatinumcd van Purple rain...en het mooie is...IK WAS NET OP DE RADIO!!!!!!!!
De ultimate heb ik dus al binnen(al had ik hem al een paar maanden uit Amerika) maar winnen=winnen natuurlijk!
Gaan jullie heeeeeeeel hard duimen dat ik vrijdag de hoofdprijs win?
  maandag 18 september 2006 @ 16:04:23 #88
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_41922812
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:56 schreef AnnaStesia het volgende:
Deze week is het Prince week op radio Veronica,je kunt de ultimatecd winnen en de hoofdprijs is een multipatinumcd van Purple rain...en het mooie is...IK WAS NET OP DE RADIO!!!!!!!!
De ultimate heb ik dus al binnen(al had ik hem al een paar maanden uit Amerika) maar winnen=winnen natuurlijk!
Gaan jullie heeeeeeeel hard duimen dat ik vrijdag de hoofdprijs win?
Gefeliciteerd!
Tuurlijk ga ik duimen.
pi_42169080
Weet je wat ook eng is? De stem van Prince in Bob George van The Black Album.. net een enorme neger
standaarddrinker
pi_42169244
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:06 schreef DrDentz het volgende:
Weet je wat ook eng is? De stem van Prince in Bob George van The Black Album.. net een enorme neger
Whehe. Volgens mij is zijn stem electronisch een paar octaven lager gezet. Live flikt ie dat ook trouwens.

@ Anastecia: heb je de prijs nu gewonnen?
  woensdag 27 september 2006 @ 14:47:27 #91
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_42170191
Nope,niet gewonnen,maar er waren geloof ik een stuk of 20 dagwinnaars dus de kans was sowieso al klein.

Bij de lovesexytour deed hij idd Bob George live,was wel erg gaaf
pi_42174126
Jammer annastesia dat je niks heb gewonnen,

had even the ultimate gedownload om te zien wat voor album het was. vind de mixes niet echt denderend en mijn ultimate is helemaaaal anders
Dus deze niet kopen voor mij..
weet even niet of deze video al gepost is
Brits 2006 - Prince
http://www.youtube.com/watch?v=7MIboh4gbsE
List: Te Amo Corazón, Fury, Purple Rain, lets go crazy
It's so funky i can't even sleep with myself

[ Bericht 19% gewijzigd door Hbjr op 29-09-2006 13:33:19 ]
"I don't know quotes" -Quoteless
  woensdag 27 september 2006 @ 23:50:32 #93
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_42185916
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:06 schreef DrDentz het volgende:
Weet je wat ook eng is? De stem van Prince in Bob George van The Black Album.. net een enorme neger
het is minder eng dan het klinkt, het is gebruik maken van een voice speed oscillator
pi_42187128
Dr Dentz, volgens mij is het niet Prince zelf die je in Bob George hoort. Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat het de stem van één van zijn bodyguards is. Maar die stem is inderdaad wel vervormt.
pi_42187171
Over 'eng' gesproken trouwens, heeft één van jullie wel eens zijn outtake 'Theres others here with us' (uit 1986) gehoord? Hele rare geluidseffecten, lugubere tekst, één van de meest creepy nummers die ik ken.
pi_42187772
Top 10-tje iemand? ;-)

De mijne is in ieder geval (op dit moment):

1. Sign of the Times *****
2. Parade ****1/2
3. Lovesexy ****1/2
4. Diamonds and Pearls ****
5. 1999 ****
6. Around the world in a day ****
7. The Gold Experience ****
8. Purple Rain ****
9. Dirty Mind ***1/2
10. Batman ***1/2
10.
pi_42201689
Waar staat die 1/2 voor?

Huidig is mijn top10:

1. Anna Stesia (One nite alone in Washington, live)
2. Alphabet ST.
3. Private Joy
4. Controversy
5. Do me baby
6. Why you wanna treat me so bad.
7. I wanna be your lover
8. If I Was Your Girlfriend
9. I Could Never Take The Place Of Your Man
10. Housequake
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_42206682
Oh, lol, ik had het over top 10-albums, en ik dacht misschien wel leuk een cijfer erbij te zetten: **** sterren = een 8, ****1/2 sterren = een 9, ***1/2 sterren = een 7 etc...
pi_42231273
mwa kan nauwelijks een top10 maken, vind hel veel songs goed en kan ze gewoon niet benoemen met een cijfer. Dit komt mede omdat elk liedje een uniek werk is van prince
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_42245066
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Over 'eng' gesproken trouwens, heeft één van jullie wel eens zijn outtake 'Theres others here with us' (uit 1986) gehoord? Hele rare geluidseffecten, lugubere tekst, één van de meest creepy nummers die ik ken.
hahaha, inderdaad. Hte geheel klinkt niet echt als een Prince nummer, eerder een reactie op Michael Jacksons Thriller ;-)

Bij de weg over outtakes gesproken: iemand hier The Works volume 1-6 geluisterd (totaal 24 cd's!)? Echt top!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')