abonnement Unibet Coolblue
pi_40442350
Het dertiende deel alweer

Welkom, mede dance-liefhebbers! We gaan voor de dertiende keer op zoek naar de FOK!ker met de breedste kennis van dance-muziek, dit ID contest heeft een opbouw, van lieve, vriendelijke en dromerige muziek naar boze, dreigende en agressieve muziek . Indien je wil weten wat er in de vorige delen is gebeurd, volg dan onderstaande linkjes:

[Contest #01] - <organisator: Gitanki> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #02] - <organisator: Trancelocator> <winnaar: Gitanki>
[Contest #03] - <organisator: Gitanki> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #04] - <organisator: Trancelocator> <winnaar: Gitanki>
[Contest #05] - <organisator: Flamebringer> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #06] - <organisator: Laevid> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #07] - <organisator: timbob> <winnaar: Flamebringer>
[Contest #08] - <organisator: Captain_Redbeard> <winnaar: Flamebringer>
[Contest #09] - <organisator: Flamebringer> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #10] - <organisator: Captain_Redbeard> <winnaars: Laevid & Flamebringer>
[Contest #11] - <organisator: Laevid & Flamebringer> <winnaars: Captain_Redbeard & Trancelocator>
[Contest #12] - <organisator: Missluna> <winaar: Gitanki>

Wat is de bedoeling?
Je kunt hier een RAR-bestand downloaden met daarin 25 fragmenten van ongeveer twintig seconden uit diverse dance-tracks. Diegene die binnen een anderhalve week de meeste nummers juist weet te benoemen, mag zich dé dancekenner van het moment noemen en krijgt de eer om contest #14 te mogen organiseren. .

Voor de Zippers: klik

Puntensysteem:
Voor elke goed geraden artiest verdien je 1 punt. Het correct benoemen van een tracktitel is eveneens 1 punt waard. Naast de 50 punten die op deze wijze zijn te behalen, bevinden zich in deze contest ook nog vier remixen (#11, #13, #17 en #22). Indien je weet om welke remixen het gaat (waarbij gelet moet worden op de remixer en/of de titel van de remix), dan zijn er nog eens 3 extra punten te verdienen. Een allesweter kan dus in totaal 54 punten behalen!

Indien je de producer raadt, maar je daarbij vergist in de alias waaronder de plaat is uitgebracht, dan is dit een half punt waard. Dit geldt ook voor het verwisselen van producer en remixer, of het slechts gedeeltelijk correct benoemen van een remix.

Tracklist mailen:
Aangezien PM'en op FOK! onmogelijk is, kun je je oplossing mailen naar idcontest13@myway.com. De tussenstanden worden regelmaitg vermeld in het topic, alleen wanneer er wijzigingen plaats hebben gevonden. Iedere deelnemer die een tracklist instuurt krijgt aanwijzingen over het wel, gedeeltelijk of niet correct zijn van de door hem of haar ingevulde tracks. Je kunt dan ook je tracklist telkens opnieuw mailen en zo je score proberen te verbeteren.

Verdere regels:
Het sturen van onzinmailtjes en/of het vragen om hulp in andere topics is niet toegestaan. Wie zich hier niet aan houdt, zal worden gediskwalificeerd.

De contest zal over een anderhalve week sluiten, om precies te zijn op maandag 14 augustus om 21:00. Zorg dan ook dat je je oplossing voor dit tijdstip hebt ingestuurd, anders kan ik hem helaas niet meer meenemen voor de eindstand.

. Iedereen weer veel plezier en succes toegewenst! .

[ Bericht 1% gewijzigd door Gitanki op 04-08-2006 18:15:49 ]
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_40444210
Oeh, als ik alles terug kan vinden in m'n geheugen haal ik misschien nog wel een paar punten meer dan de vorige keer
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_40445127
Download .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40446719
Grappig, nummer 4 en 9 hadden ook in mijn contest gezeten .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:17:05 #5
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_40450038
mag er nog een zipje bij
mijn ouders doen niet aan rarren

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_40453222
Ik vind hem eigenlijk best moeilijk.
Karma is a fucking bitch.
pi_40454090
eerste keer dat ik meedoe, maar dr zitten idd veel nummers in die mij totaal niets zeggen maar goed..zal meer aan mijn smaak liggen misschien
pi_40456478
Ik doe aan downloaden op het moment. Ik ben benieuwd. Mijn eerste Gitanki-Contest. Spannend
pi_40456530
tvp
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_40456707
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:17 schreef timbob het volgende:
mag er nog een zipje bij
mijn ouders doen niet aan rarren
Link naar zipje in m'n OP geplaatst
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_40457058
Hmmm
Heel leuke contest
Leuke opbouw (over nagedacht).
Veel goede nummers........
Het heeft nummer 11 enzo.
Het heeft nummer 8, 18 en 25
Maar het heeft vooral veel nummers die ik nog niet ken........die ik nu al wil leren kennen, maar daar heb ik nu niet zo veel aan volgens mij.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:42:56 #12
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_40458206
Pfff, pittig zo op het eerste gehoor. Ik ben wat makkelijker van je gewend Gitanki.
pi_40473243
Zo, mijn eerste lijstje is ook weer de deur uit. Inderdaad wel een leuk idee Gitanki, om een vooraf uitgedachte opbouw in je contest te verwerken!

En daarnaast zitten er ook weer een behoorlijk aantal superplaatjes in, waarbij #4, #7, #19 en #23 voor mij toch wel de uitblinkers zijn...
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_40473249
Eerste update van de stand:

01. Da_sandman 25,5 punten

(alles goed, maar bij eentje alleen de artiest ingevuld)

02. Trancelocator 17,5 punten

(nr's 1, 2 (titel), 3, 4, 11, 17, 21, 22, 24 fout)

03. Warezguy05 13 punten


(1 en 17 fout, nr. 23 niet compleet en de titel van nr. 20 fout)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:37:57 #15
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_40477048
zo
eerste antwoorden opgestuurd.. ik sta denkik nu 4de

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_40484275
Ook maar een eerste poging gewaagd. Er zitten echt behoorlijk wat platen in die me weinig tot niets zeggen.
Karma is a fucking bitch.
pi_40505073
Update #02

Da_sandman houdt met 25,5 punten de leiding

Flamebringer volgt met 23 punten

Op een derde plek vinden we Trancelocator met 17,5 punten

Op de voet gevolgd door Warezguy05 met 17 punten na een update, nummer 1 is nog steeds niet correct, bij nummer 17 heeft de producer wel iets te maken met het nummer en nummer 23 is nog steeds niet compleet, ik mis een naam.

Een naam die Missluna wel noemde, maar zij noemde echter niet de andere helft van de producers van nummer 23! ook 17 is niet correct.. deze Miss heeft 16,5 punten in de tussenstand.

Achteraan vinden we Timbob, die 12 punten heeft
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_40511212
Ik heb ingezonden........ik ga met Timbob strijden om de laatste plaats denk
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:10:52 #19
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_40521210
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:49 schreef Laevid het volgende:
Ik heb ingezonden........ik ga met Timbob strijden om de laatste plaats denk
pas maar op, ik geef me niet zomaar gewonnen!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_40536834
Je trekt toch niet straks op de laatste dag je antwoorden in zodat je alsnog laatste wordt?
pi_40537234
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_40544409
Tussenstandjeuh

weinig veranderd, enkel Laevid die bescheiden aanschuift:

1. Da_sandman 25,5
2. Flamebringer 23
3. Trancelocator 17,5
4. Warezguy05 17
5. missluna 16,5
6. Laevid 16
7. Timbob 12
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_40546079
hmmm met anderhalf punt meer kom ik in de top 3................een update is onderweg......
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:00:43 #24
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_40565970
hey! je zou laatste worden!
dat had je belooft

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_40577617
Nee ik had belooft te gaan strijden om die plaats..........alleen ik gooi de handdoek in de ring, want zo belabberd lukt me niet

Wie weet volgende keer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')