abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:22:48 #26
56819 Kimske
Juf in wording
pi_40459287
je kunt tegenwoordig wel zelf aanmelden toch?
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_40459658
Via dit adres: https://capi.nipo.nl/secure/login.asp vind ik nergens een aanmeldknop.
Via www.nipo.nl kan ik het ook niet vinden, zelfs niet op de sitemap
pi_40459977
Wil iemand me aanmelden voor Nipo?

veenma2 <apestaartje> xs4all <punt> nl
pi_40460366
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:22 schreef Kimske het volgende:
je kunt tegenwoordig wel zelf aanmelden toch?
Ja, dmv een mailtje. Het adres is geloof ik capi.home@nipo.nl, maar dat kun je nog even op de site nakijken.
pi_40464833
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:59 schreef Furia het volgende:

[..]

Ja, dmv een mailtje. Het adres is geloof ik capi.home@nipo.nl, maar dat kun je nog even op de site nakijken.
staat niks op de site!
Dit keer zonder signature
pi_40507218
Ik heb net de drop van Buzzer binnen! 14 zakken drop
Dat gaat vast helemaal goedkomen. Ik heb alleen geen plaats om hem ergens neer te zetten dus daar moet ik nog even iets op verzinnen.
Spoilers!
pi_40509542
iedereen krijgt wat... IK WIL OOK!!

stuur iemand ff uitnodiging, als je wil!!
Dit keer zonder signature
pi_40510515
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 13:42 schreef Ericjuh het volgende:
iedereen krijgt wat... IK WIL OOK!!

stuur iemand ff uitnodiging, als je wil!!
gewoon jezelf aanmelden via www.buzzer.nl, dan krijg je vanzelf uitnodigingen om aan dingen mee te doen!
Spoilers!
pi_40510545
Ik ben alles hier eens even op een rijtje aan het zetten wat betreft de enquêtebureaus. Ik vraag me af of ik nog iets mis, wie vult aan? Misschien dat een en ander in de OP opgenomen kan worden.

Interview NSS
Ciao
Test and Vote
Stempunt
Nipo (+ business)
Lightspeed
Invotes
Multiscope
Opinieland
Deel uw mening
Intomart
Opinionbar
Flycatcher
DA drogist
Buzzer
QQFS
No ties (+ Lotto)
Panelwizard
Ipsos
Ik zie het zo
Kijkshop
Internet-panel
Polland

Verder heb ik vandaag nog wat nieuwe onderzoeksbureaus gevonden. Een tijdje terug kreeg ik van DeeluwMening de vraag bij welke bureau’s ik was aangemeld. Even een screencapture en googlen maar! Verder kwam ik ook nog op www.onlineonderzoek.startkabel.nl, maar daar staat weinig op wat we hier nog niet weten.

- www.adv-mr.nl (ADV Market Research) Je kunt geldbedragen winnen door het invullen van enquetes. Dat staat niet goed op de site uitgelegd, maar als je op ‘aanmelden’ klikt zie je ook prijswinnaars van vorige enquetes. Het gaat om bedragen van 50 euro.
- www.consumerjury.nl. Hier kan je punten sparen voor VVV Irischeques!
- www.globaltestmarket.com, hier kan je punten sparen die je uitbetaald krijgt in een cheque die je zelf moet verzilveren.
- http://www.knotsclub-eu.com/uk/fs_home.html, hier kan je punten sparen voor bonnen van Hema, Bijenkorf, Formido e.d. Het is wel allemaal in het Engels en een erg lange vragenlijst. Daar krijg je wel gelijk punten voor.
- www.teamvier.nl, hier kan je meedoen aan veel verschillende vormen van onderzoek. Via internet, telefoon, op locatie, etc. Je spaart punten voor een waardecheque van 10 euro. Ik weet alleen nog niet wat voor waardecheque dat dan is.
- www.studiepanel.nl, hier kan je je mening geven over je studie. Je kunt prijzen winnen.

Verder voor iemand die nog verder wil gaan dan ik hier nog een link voor meer onderzoeksbureaus: http://www.marktonderzoekassociatie.nl/leden1.html ( als ie t niet doet even op ‘hier’ klikken en dan zoeken zonder iets in te typen)
Spoilers!
pi_40511365
Deel 11 alweer! Even nog wat aanvullingen voor de OP.

Link naar deel 10: Online enquetebureau's deel 10

Wie is wie bij CiaoShopping?
Anitra >> Xantha
Blueman -> Blueman
cinnamongirl >> lamaris
Furia >> MissQ
hannowannabe >> hannowannabe
Midje >> JornC17
Miki >> Elluh
Kimske >> Kimske10
LotjeSpieg >> lotjespieg
Syrene >> Jill76
Yoni >> Chell

NIPO
Aanmelden bij NIPO kan doormiddel van een mailtje aan Capi.Home@tns-nipo.com.
pi_40512028
Mochten er mensen mee willen doen aan Global test Market (zie mijn laatste post), kan ik punten verdienen door je op te geven d.m.v. je emailadres. (dit is toch niet verboden om te posten?)
Spoilers!
pi_40515626
Ik denk niet verboden. Maar wellicht ongewenst. Ik bedoel als iedereen dat gaat doen.... De meeste mensen die hier veel posten zijn bij veel sites lid. En als men dan alle sites gaat opnoemen.... Maar geen idee wat de rest ervan vindt.

[ Bericht 31% gewijzigd door LotjeSpieg op 05-08-2006 18:00:24 ]
pi_40516652
Ik noem niet alle sites op. Dat rijtje hierboven is voor mijn eigen volledigheid en voor de OP. Verder zie ik regelmatig oproepjes voorbij komen zoals in mijn laatste post. Dit gebeurt niet aan de lopende band, maar wel als er weer een nieuw bureau gevonden is door iemand zoals toen met Polland.
Verder dacht ik dat het zo was dat het alleen mocht als je er bij zet dat je er zelf iets aan verdient. Dat het dan anders was dan al die linkjes in je sig zetten.
Spoilers!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:52:24 #39
107521 Furia
snoopy weer
pi_40518952
Ik denk dat het best kan als je het er duidelijk bij zet. We zitten hier immers altijd met een beetje een vast kliekje in dit topic en op zich denk ik *afklopt* dat we dat van elkaar wel kunnen hebben, maar goed, ik weet dus niet of de rest er ook zo over denkt.

Hier verder geen updates volgens mij, of jawel, ik had nog eentje van 2,20 bij Ciao, weet niet eens meer waarover Verder hoop ik dat ik binnekort mijn Irischeques binnen krijg

O ja, ik had mijn droppakket van Buzzer ook binnen! Heb het meteen even laten testen hier thuis, dus ik heb al een paar stemmen!

[ Bericht 10% gewijzigd door Furia op 05-08-2006 21:54:45 ]
pi_40521359
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net de drop van Buzzer binnen! 14 zakken drop
Dat gaat vast helemaal goedkomen. Ik heb alleen geen plaats om hem ergens neer te zetten dus daar moet ik nog even iets op verzinnen.
dus je moet dingen gaat testen? jij selecteerd wat en word je opgestuurd en je moet dat dan thuis testen... en kost dat helemaal niks?
Dit keer zonder signature
pi_40522660
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik noem niet alle sites op. Dat rijtje hierboven is voor mijn eigen volledigheid en voor de OP. Verder zie ik regelmatig oproepjes voorbij komen zoals in mijn laatste post. Dit gebeurt niet aan de lopende band, maar wel als er weer een nieuw bureau gevonden is door iemand zoals toen met Polland.
Verder dacht ik dat het zo was dat het alleen mocht als je er bij zet dat je er zelf iets aan verdient. Dat het dan anders was dan al die linkjes in je sig zetten.
Ik doelde niet op dat rijtje hoor. En ik vroeg mij gewoon af wat de rest ervan vindt, omdat ik het zelf storend vind als dit gebeurd (waarschijnlijk meer omdat ik dan denk, iedereen mag mij ook emailen daarover). Bij nieuwe bureaus vind ik het ook weer iets anders...
pi_40530106
Haha, ik dacht juist dat mensen het irritant vinden om een soort verkapte spam te krijgen. Dat vind ik namelijk! Anyway, we zijn er nu uit geloof ik
Spoilers!
  zondag 6 augustus 2006 @ 04:04:57 #43
56819 Kimske
Juf in wording
pi_40532651
WOW! 35 euro bonus bij ciao!
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  zondag 6 augustus 2006 @ 09:24:46 #44
107521 Furia
snoopy weer
pi_40534241
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 04:04 schreef Kimske het volgende:
WOW! 35 euro bonus bij ciao!
Gefeliciteerd!

Ik heb deze maand helemaal niets gedaan, dus ook geen bonus Nou ja, in Augustus hoop ik straks weer de tijd te hebben om te schrijven, ik heb in ieder geval weer artikelen verzameld om over te schrijven!
pi_40534583
Ik moet ook echt weer gaan schrijven bij Ciao.... Binnenkort maar weer eens tijd voor maken.
pi_40555019
nahh keb me bij een paar ingeschreven.. kijken wat het is!
Dit keer zonder signature
pi_40575322
Net een opinionbarenquete van 1 euro

Met ciao-shopping ben ik ook maar ff begonnen. Nog niet veel geschreven daar en het 1 en ander moet ik nog aanpassen.
M'n nick is wizarddragon >> wizarddragon

[ Bericht 9% gewijzigd door wizarddragon op 07-08-2006 16:03:58 ]
pi_40603707
Hmmm, Doublepoints heeft een nieuwe website. Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat de bol.com-shoppoints weer beschikbaar zijn. Het slechte nieuws is dat je niet meer voor waardebonnen kunt sparen. Alleen voor kado's en staatsloten...En die kado's zijn niet zo bijzonder helaas....
Spoilers!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:54:02 #49
107521 Furia
snoopy weer
pi_40603859
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmmm, Doublepoints heeft een nieuwe website. Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat de bol.com-shoppoints weer beschikbaar zijn. Het slechte nieuws is dat je niet meer voor waardebonnen kunt sparen. Alleen voor kado's en staatsloten...En die kado's zijn niet zo bijzonder helaas....
Ik heb er niet naar gekeken, want er stond bij mij nog dat ik voor een BOL bon spaarde! Even kijken en anders ga ik klagen!!!!!!

Edit: ik kan niet klagen want ik heb nog een bericht in de wacht staan :( Maar ik ga het wel doen, die cadeaus zijn geen reet aan, alles is duurder geworden en waar ik voor spaar is weggehaald!
pi_40604434
Ik heb meteen even een berichtje op DoublePoints achter gelaten. Ik zou het echt vervelend vinden als je alleen nog maar voor die spullen in de Shop kan sparen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')