abonnement Unibet Coolblue
pi_2741793
hmm ja over dat plassen met n styven gaat zeker alleen verdomd moeilyk om m naar beneden te doen om te richten hehehe en btw als ik klaargekomen ben doet het soms pyn als ik binnen 15 min moet plassen is da by iemand ook zo??


en gezellig naar mn moeder toe wil ze gaan winkelen (heb ik net geen ondergoed aan ) en wil ze n broek kopen voor my die ik moet aanpassen gvd wat had ik het toen warm (meer van schaamt:P).

im just like einstein but not that smart :)
  dinsdag 8 januari 2002 @ 09:01:47 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_2742043
Nog een honkbal verhaal, van de coach van mijn vriend.

In vroeger tijden toen tock's nog van ijzer/staal gemaakt werden. Ooit een keer een hele harde bal erop. Dat kreng deukte dus in. Die man klapte echt dubbel (met de neus op de knieen, zeg maar). Met vier man recht getrokken, ok laat maar los, en smak, meteen weer dubbel. Echt minder fijn dus.

(Ik kan het niet laten. Korte stop staat bij mijn weten altijd tussen 2 en 3, de 2e honkman/vrouw staat vaak meer tussen 1 en 2 dan dicht bij z'n/d'r eigen honk)

***
pi_2742065
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
(Ik kan het niet laten. Korte stop staat bij mijn weten altijd tussen 2 en 3, de 2e honkman/vrouw staat vaak meer tussen 1 en 2 dan dicht bij z'n/d'r eigen honk)
Ik ook niet... k neem mn vorige verhaal terug, k ging even uit van 1 man te weinig
pi_2743634
Kheb dr ook wel een paar. Maar alleen van horen zeggen eh.

Broertje van een vriendin van me als kleuter.. "Kijk mama ik kan al staand plassen!" Tot de wcbril naar beneden viel.. eeeen je raadt ut al..bovenop zn pikkie..
En dat terwijl het arm ventje dr 2 weken daarvoor al mee tussen z'n rits had gezeten..

Nog 1. Goede vriend van mij toen ie het voor het eerst met z'n meisje deed. Was voor beiden eerste eker, en ze hadden gehoord dat ut in bad minder pijn zou doen..
Ze hadden er dus blijkbaar nix bijgehoord over het risico van vacuum
Gevolg was dat ie muurvast zat en geen kant op kon. Hij wist nie wat ie moest dus heeft ie z'n moeder erbij geroepen en die heeft het bad leeg laten lopen en em net zolang met koud water over de rug gespeold tot ze weer "bevrijd" waren.
Hoezo genant

Laatste.. mijn nichtje van net 4 tegen haar mijn moeder in de badkamer(die is een stuk ouder dan haar eigen moeder dus.. met alle gevolgen voor de zwaartekracht van dien) *wijzend op ongeveer 25 cm boven haar borsten* "jamaar tante.. die horen toch daar!"

Is dit beleid of is hier over nagedacht?
  dinsdag 8 januari 2002 @ 15:37:45 #180
19706 BitchyLady
nu ook in fotoboek!!
pi_2745261
zo das dus echt genant...je moeder erbij...
Never trust second thoughts. Next thing you know there'll be a third and a fourth...you'll be thinking forever.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 17:53:36 #181
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_2746633
quote:
btw als ik klaargekomen ben doet het soms pyn als ik binnen 15 min moet plassen is da by iemand ook zo??
Jah ik heb dit af en toe, niet altijd.. hebben meer mensen dit?

En dat is zeker genant dat je ma erbij moeten komen, dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.. "MA! ik zit vast!"

Tja sommige dingen hier komen me bekend voor zoals tegen een tafel rand aanlopen, vallen of slippen en dan keihard op die stang komen.. (dat ding moeten ze weghalen ) Hijs nog nooit tussen me rits gekomen gelukkig (afkloppen) wel de wc bril

smile :D
pi_2747259
k ben wel eens zo hard op mn fietsstang geknald dat ik echt geen adem meer kreeg en blauw aanliep mannnnnnnnnn wat doet dat een pijn.
echte lullige verhalen weet ik niet

[Dit bericht is gewijzigd door m-m op 09-01-2002 17:15]

  dinsdag 8 januari 2002 @ 20:32:00 #183
11782 mad26
--==geen==--
pi_2748488
quote:
btw als ik klaargekomen ben doet het soms pyn als ik binnen 15 min moet plassen is da by iemand ook zo??
De combinatie bier + klaarkomen + plassen (niet tegelijk, maar de laatste twee in willekeurige volgorde) is gegarandeerd twee uur een branderige eikel bij mij, zo erg dat ik er niet van kan slapen.
Oftewel: je hebt wat gedronken, voordat je naar bed gaat even pissen, in bed denk je: "mwah... lijkt me lekker", en met je dronken kop vergeet je dat het heel erg pijn gaat doen. Resultaat: voor de tv ontnuchteren, want slapen gaat echt niet meer
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
  dinsdag 8 januari 2002 @ 20:39:35 #184
2432 Nimue
keep your magic
pi_2748563
Wat sport en geslachtsdelen betreft heb ik er nog 1 van een mezelf (ik ben een meisje). Ik ben jaren keeper geweest bij hockey en heb ooit eens een hockeybal in mijn kruis gekregen bij strafcornertraining. Daarna meteen om een toque gevraagd, dat was niet fijn.

Verder heb ik van een mannelijke keeper eens het verhaal gehoord dat hij een superharde bal recht op zijn toque kreeg, die brak. Aaauuuw, uur onder de koude douche gestaan, nog steeds pijn, volgende dag naar de dokter, want nog steeds pijn. Vraagt de dokter doet-ie het nog? Tja, daar was ie nog niet zo aan toegekomen om dat uit te proberen. Maar ik geloof dat hij er geen blijvende schade aan over heeft gehouden.

Ook bij hockey: speler haalt uit in de cirkel, mist de bal en raakt medespeler vol in het kruis. Deed pijn om naar te kijken. Geraakte zag nogal bleek. Blijvende schade? Ik mag de geraakte niet, dus ik zou het bijna hopen....

It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_2749501
Hoi hoi!

Misschien heb ik "geluk" gehad hoor...in een zekere zin....bij mij is dat strengetje aan de eikel weleens geknapt toen ik zo'n 10 of 11 was en mijn matras een wrijfbeurt aan het geven was......je hoorde knap...toen was er nattigheid.....dacht...shit.....niet weer dat witte spul (tja...geen gesprekje gehad....)...alleen was het best rood..toen ik mijn moeder riep was ze heel verbaasd "hoe komt je piemel zo groot!??"(daarna dokter gebeld etc...)

Het deed dus geen pijn..het irritante is nu wel dat mijn voorhuid niet meer helemaal over de eikel gaat bij een erectie....schijnt dat dat te verhelpen is door de dokter dat strengetje te laten doorknippen........fijn fijn fijn...


Over het zeiken met een stijve....kan wel hoor...krijg je alleen wel een zeer harde en als klein jochie, vrij omhoog gerichte straal.....deed ik ooit op een weiland.....was ik toen maar een wedstrijdje aan het doen wie het verst kwam....dat gaat best hard!

pi_2749514
dat geluk sloeg trouwens op het geen pijn gedeelte..
  dinsdag 8 januari 2002 @ 23:30:12 #187
19706 BitchyLady
nu ook in fotoboek!!
pi_2751317
het is trouwens wel vaak bij oppas kindjes voorgekomen...de een zit constant met zijn leuter te spelen en de andere kan alleen slapen als ze eerst een tijdje op der knuffelbeer heeft 'gereden'...tja...waarom zouden ze dat nou doen???
Never trust second thoughts. Next thing you know there'll be a third and a fourth...you'll be thinking forever.
pi_2751624
quote:
Op maandag 07 januari 2002 23:06 schreef Angels_t het volgende:
Geheel off-topic, maar:

Waarom doen de delen die juist voor de voortplanting nuttig zijn (en bij een goeie stimulans een erg lekker gevoel teweeg brengt) zo'n verrekte pijn wanneer deze klappen oplopen?

Met moeite lees ik sommige reacties hier omdat het spontaan bij mijzelf pijn gaat doen.


Omdat daar veel zenuwuiteinden zitten, in beide gevallen te voelen
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_2751672
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 12:55 schreef Donuts-n-Glory het volgende:
Kheb dr ook wel een paar. Maar alleen van horen zeggen eh.

Nog 1. Goede vriend van mij toen ie het voor het eerst met z'n meisje deed. Was voor beiden eerste eker, en ze hadden gehoord dat ut in bad minder pijn zou doen..
Ze hadden er dus blijkbaar nix bijgehoord over het risico van vacuum
Gevolg was dat ie muurvast zat en geen kant op kon. Hij wist nie wat ie moest dus heeft ie z'n moeder erbij geroepen en die heeft het bad leeg laten lopen en em net zolang met koud water over de rug gespeold tot ze weer "bevrijd" waren.
Hoezo genant


Dat lijkt me heeeeeeel erg
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  woensdag 9 januari 2002 @ 11:13:09 #190
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_2754621
quote:
Op maandag 07 januari 2002 20:34 schreef mad26 het volgende:

KEDENG!!! tegen de garagedeur aan, waar direct een deuk in zat. Maar veel erger: mijn zaakje tegen de stuurpen (dus niet eens op de stang, ik werd gewoon horizontaal gelanceerd).
Nou, ik heb toen wel even heel hard staan huilen...


Ook een keer gehad, voor het eerst op een fiets met voorwiel rem. Tja hard fietsen en dan de verkeerde rem in knijpen. Boef, dan val je wel hard en dan precies op die stuurpen. Even een tijdje blijven liggen en vooral even nergens aan denken.


Ander verhaal (beetje off topic) maar was tijdens kamperen, wordt er eentje (na wat drinken ofcourse) wakker en denkt dat ie al buiten staat, trekt zijn broek naar beneden en begint te pissen, over de mensen heen die naast hem lagen ... hahahaha die waren dus echt niet vrolijk.


Keer gezien bij goede vriendin, in het zwembad. Beetje zwemmen en weet ik veel, glijbaan enzovoorts. Komt ze uit het water zit haar bikinislip naast haar lippen. hehehe even kijken en dan toch maar even zeggen


Maar echte eigen jeugdige geslachtsdeel bloopers kan ik me (al dan niet bewust) meer herinneren.

Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
pi_2755210
Af en toe een wat sterk verhaal.. maar wel LOL
pi_2757580
bij softbal op de basisschool, ik sloeg verekte hard en hoog. Nou ik sloeg dus een bal tegen de achtermuur aan, toen kwam ie naar beneden, stuiterde, en recht op het lastige plekkie bij een vriendje

khad wel een homerun trouwens

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  woensdag 9 januari 2002 @ 15:58:16 #193
18346 BlackTiger
Dangerously :)
pi_2757764
Waren we bij gym. Gymles moest nog beginnen tot er een groepje jongens gillend onze kleedkamer binnen renden. Wij het niet snappen...Bleek dus een jongen met zn pik tussen de deur gekomen te zijn en nu dus rondjes liep te rennen. Nou wij als behulpzame mensies lopen op die jongen af en vragen laat eens zien enzo...lijkt me best wel genant zoiets.

Of nog 1

Zat ik in de bios met mn ex. Begon ie me te strelen enzo en proberen beetje opgewonden te krijgen. Maarja dat lukte niet maar zelf wassie het behoorlijk. Maar per ongeluk raakte ik dus tussen zn benen...hij behoordlijk hard kreunen iedereen achterom kijken...en ik maar zo van...ehm...ik hoor er niet bij hoor...

Bij mn zusje.....

Had vroeger altijd een kussen waar ze mee sliep...Maar daar "reed" ze ook altijd op. Tot ik de kamer in kwam lopen mn zusje me raar aankijken...trek ik die kussen weg (gooide hem weg) kussen vloog tegen een spiegel aan van 1,50 M breedte en 2,50 M hoogte. Spiegel begint te wankelen...pleurt om spiegel gebroken...kussen kon weggegooid worden...

tsjah....kleine zusjes van tegenwoordig

Vertel aan niemand je geheim, Want wie nu je vriend is Kan morgen je vijand zijn.
pi_2758810

heb als baby weleens bij een of andere controle bij een verpleegkundige in der gezicht staan pissen..

En nog eentje.. alweer wat jaartjes geleden toen ook m'n ouders nog in de wat "actievere" fase zaten, kreeg ik sexuele voorlichting.. En mun ma wilde weleens laten zien wat een condoom nou precies was. Dus ik al verontwaardigd bij het horen van condoomgebruik binnenshuis sprint mee naar boven. Vind mijn ma een leeg pakkie condooms.. zegt ze: "Shit, ze zijn op". De volgende dag alles aan m'n vriendjes verteld..

hier op school zat zo'n dude en miste 1 bal.. en aangezien hij Koos heette werd dat al snel Koos Balloos..

damn.. voor de rest weet ik er ff geen, maar zal vast en zeker worden vervolgd..

pi_2758864
Met hockey iemand van de tegenpartij snijdt een bal behoorlijk hard bij iemand van ons recht in het kruis. Jongen gaat direct van zijn stokje. Iedereen erop af rennen. Wat doe je dan, broek uit, iemand (een toeschouwster) ijs uit het clubhuis laten halen en midden op het veld zijn zak in ijs. Gelukkig was het kampioenswedstrijd zodat er flink wat publiek of af kwam. Was behoorlijk genant voor die jongen, hij was gelukkig wel bewusteloos die heeft niet veel meegekregen.

Lig ik lekker te pitten, in 1x heel erg lawaai in de kamer van mijn broer naast mij, mijn ouders en mijn zusje (waar een deel van het plafond naar beneden was gekomen) schrikken zich ook rot en we rennen met zijn allen zijn kamer binnen. Is hij met zijn dikke mokkel tijdens de daad toen het allemaal wat heftiger werd door het bed gezakt. Het was geen gezicht !!!!!!!!!!

Lig ik lekker te wippen met een ex van mij (in de zomer, behoorlijk warm geen dekbed over je heen), komt mijn moeder binnen met de schone was, zegt hoi en gaat ze met een uitdrukkingsloos gezicht gewoon de was rustig in mijn kast opruimen. Daarna maar een slot op mijn deur gevraagd.

Paar jaar later kom ik behoorlijk beschonken thuis, merk ik dat mijn ouders nog wakker zijn en loop dus met mijn bezopen gewoon hun slaapkamer binnen om een praatje te maken, wat ik toen zag wil me helemaal niet meer herinneren.

The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. - Marty Feldman
  donderdag 10 januari 2002 @ 00:57:37 #196
2643 EyE
probeert iets nieuws
pi_2765101
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 17:26 schreef Brunswijk het volgende:
Paar jaar later kom ik behoorlijk beschonken thuis, merk ik dat mijn ouders nog wakker zijn en loop dus met mijn bezopen gewoon hun slaapkamer binnen om een praatje te maken, wat ik toen zag wil me helemaal niet meer herinneren.
Om een praatje te maken? ha!
dan probeer ik altijd zo subtiel mogelijk langs die slaapkamerdeur te sneaken
pi_2765612
Ouders en sex is altijd vies.. maar toch doen (bijna..) ieders ouders het.. JOUW ouders dus ook!

  donderdag 10 januari 2002 @ 12:12:46 #198
20012 ReJo
Into the ground
pi_2767934
quote:
Op maandag 07 januari 2002 21:40 schreef Wozzy het volgende:

[..]

Als je nog jong bent wel.
hmmm... en als je wat ouder bent ook wel denk ik. Als je het zeker wilt weten moet je het een keer proberen tijdens de plas en poep sex.


of dat kan ? tuurlijk kan dat soms wor ik s'morgens ook wakker met 'n stijve (morning wood) en sjah, dan moet je toch pissen nogal lastig om de straal DAN nog in de pot te krijgen hoor

(zonder al te veel troep te maken )

pi_2769405
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 12:12 schreef ReJo het volgende:

[..]

of dat kan ? tuurlijk kan dat soms wor ik s'morgens ook wakker met 'n stijve (morning wood) en sjah, dan moet je toch pissen nogal lastig om de straal DAN nog in de pot te krijgen hoor

(zonder al te veel troep te maken )


even inhouden en denken
'Erica terpstra.......Erica terpstra'

  donderdag 10 januari 2002 @ 16:41:37 #200
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_2771259
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 14:17 schreef woutf het volgende:

even inhouden en denken
'Erica terpstra.......Erica terpstra'


Neeeehhh.. dat helpt niet
Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')