abonnement Unibet Coolblue
pi_40392202
Teeveepee....winkel is bijna officieel open

Hebben ze er ook al meer in staan als eerst of nog niet?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:32:14 #3
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_40392317
Als de echte 'winkel' opent, hoop ik iig dat er wel meer komt te staan dan nu, maar ik weet het bijna wel zeker. Anders is het wel flut .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_40392632
Nou ja zeg, ik had aangegeven dat ik een deel van mijn bestelling eind juli wilde ontvangen en het andere deel begin augustus... Kijk ik net even op m'n persoonlijke pagina; staat opeens alles op half augustus
amokaapjeeh O+
pi_40392972
Die shop is wel fijn, maar toch blijft lekker rondneuzen in de H&M ook fijn!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:10:02 #6
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_40393249
Da's een hele vooruitgang ten opzichte van die walgelijk drukke winkels van hun. Ze hebben er soms erg leuke spullen, maar ik mijd die winkel wegens de drukte die er altijd heerst. Oh, en vanwege het feit dat het er op de schappen & in de rekken altijd een teringzooi is.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_40393534
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Da's een hele vooruitgang ten opzichte van die walgelijk drukke winkels van hun. Ze hebben er soms erg leuke spullen, maar ik mijd die winkel wegens de drukte die er altijd heerst. Oh, en vanwege het feit dat het er op de schappen & in de rekken altijd een teringzooi is.
Uch ja.. Helemaal naar wordt ik daarvan. En dan heb je eindelijk je shirtje veroverd, moet je nog lang wachten bij de paskamers en kassa's ook!
Oh, en stiekem een tvp'tje..
I will take the sun in my mouth
pi_40394340


Laatste bon

Alleen vergeet ik m steeds als ik naar de stad ga
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:49:26 #9
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_40394453
Ik heb standaard 10 van die bonnen in mijn porto .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_40394732
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:45 schreef Coconut het volgende:
Nou ja zeg, ik had aangegeven dat ik een deel van mijn bestelling eind juli wilde ontvangen en het andere deel begin augustus... Kijk ik net even op m'n persoonlijke pagina; staat opeens alles op half augustus
Da's raar... Een blouse die ik had besteld stond eerst op begin augustus, en werd toen gewoon geleverd bij de rest van mijn bestelling die eind juli zou komen...
pi_40395271
Hm ik krijg toch echt de shop online niet te zien, volgens de nederlandse site gaat de shop pas 3 augustus open. Hoe kan iedereen dan al besteld hebben hier op fok! ?
Onder het kopje shop online preview krijg ik alleen de nieuwsbrief inschrijving te zien
pi_40395353
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:14 schreef G-SaS het volgende:
Hm ik krijg toch echt de shop online niet te zien, volgens de nederlandse site gaat de shop pas 3 augustus open. Hoe kan iedereen dan al besteld hebben hier op fok! ?
Onder het kopje shop online preview krijg ik alleen de nieuwsbrief inschrijving te zien
lamaar stond schijnbaar in je nieuwsbrief
pi_40396355
zijn de winterjassen al binnen?
pi_40398346
Ik snap weinig van de site !
Klopt het dat je artikelen bij de kassa blijven liggen ?? Volgens mij heb ik nu alles gedaan, ben ook naar 'mijn pagina' gegaan om de betalingswijze te kiezen (overigens kon ik hier niet kiezen,en blijk ik meteen voor een maandfactuur te hebben gekozen terwijl ik een acceptgiro wilde,stond er in het schermpje)

En nu ? Waar is de ontbrekende stap waarmee ik de bestelling de wereld in kan sturen ipv dat ie bij de kassa blijft liggen ?
pi_40398386
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef Little_Angel het volgende:
Ik heb standaard 10 van die bonnen in mijn porto .
Hehe, ik ook .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_40398472
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:56 schreef G-SaS het volgende:
Ik snap weinig van de site !
Op de site staat het volgende :
Als je klaar bent, klik je op "Naar de kassa", waar je aan kunt geven hoe je wilt betalen, waar de bestelling heen gestuurd moet worden en wanneer je je bestelling wilt ontvangen.
Voordat je de bestelling bevestigt, krijg je een compleet overzicht waarin staat wanneer de artikelen worden geleverd, waar deze worden bezorgd, wat de bijkomende kosten zijn en hoe de bestelling moet worden betaald. Je bestelling zal door ons per e-mail worden bevestigd.

Na de kassa heb ik ten eerste echt echt echt niet kunnen kiezen wanneer ik mijn bestelling wou ontvangen,heb m volgens mij nergens kunnen bevestigen en ik heb al helemaal geen mailtje gehad ??
Nu ben ik behoorlijk handy met computers en internet, maar dit volg ik echt niet...helllup
pi_40399908
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef Little_Angel het volgende:
Ik heb standaard 10 van die bonnen in mijn porto .
Ik ook En dan af en toe uitdelen aan vriendinnen Me is the man woman!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:27:21 #18
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_40402055
Haha, ik vind het heeeerlijk die bonnen.
Wel jammer dat je maar 1 bon mag gebruiken per klant.
Maar ik en mijn vriendin rekenen dan bij verschillende kassa's af, voor ons zelf en voor ons beiden .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_40402855
Nou jezustering zeg, je moet verdomme 18 jaar zijn om daar nline te kunnen shoppen. Wat heb ik daaraan als 17 jarige. En er is ook nog geen H&M in maastricht.
© ©
pi_40402950
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:54 schreef da_micha_man het volgende:
Nou jezustering zeg, je moet verdomme 18 jaar zijn om daar nline te kunnen shoppen. Wat heb ik daaraan als 17 jarige. En er is ook nog geen H&M in maastricht.
Die site behoeft zowiezo enige studie..pfft, maar ik ben er eindelijk uit ...23.57
pi_40403322
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:57 schreef G-SaS het volgende:

[..]

Die site behoeft zowiezo enige studie..pfft, maar ik ben er eindelijk uit ...23.57


Tja, het zijn een aantal stappen, maar ik vond het erg duidelijk.
Er is inderdaad nog niet veel te kiezen maar ik heb toch een aantal leuke dingen besteld, was op voorraad, levering half augustus, waarom dat niet eerder kan begrijp ik niet, maar goed.
Ben erg benieuwd.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_40403419
Hoe komen jullie daar dan? als ik op Shop online klik, kan ik me alleen maar aanmelden voor een nieuwsbrief over de online shop?
Back in business.
pi_40403601
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Hoe komen jullie daar dan? als ik op Shop online klik, kan ik me alleen maar aanmelden voor een nieuwsbrief over de online shop?
Snapte ik eerst ook niet, totdat ik me aanmeldde voor de nieuwsbrief, in de welkomsmail stond een forwardlinkje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_40403690
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:19 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Snapte ik eerst ook niet, totdat ik me aanmeldde voor de nieuwsbrief, in de welkomsmail stond een forwardlinkje.
Aha, bedankt!
Back in business.
pi_40403766
Ben ook aan het shoppen! Kan iemand me vertellen hoe de spijkerbroeken vallen? Ik heb van Only en G-star maat 26/32, maar als ik in de maattabel op de site kijk, zou ik maat 28 of 29 moeten hebben.. *twijfelt*

Deze twee:



[ Bericht 2% gewijzigd door Nilasha op 02-08-2006 00:33:15 ]
If gymnastics were easy, it would be called football!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')