abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40351038
zuchterdezucht, ik moet een paar dagen weg met man en kind en dat moet waarschijnlijk een camping worden. Wat zijn nu ontzettend leuke campings voor kinderen?

Ik heb er al eentje gevonden overigens, waar ik mensen heeeel enthousiast over hoor (en ze hebben hutten): www.berenkuil.nl
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_40351197
Dat is van die meet, wil je nog terug dan?

-edit- o nee, deze is in Drenthe. Ik was al verbaasd.

Beekse Bergen is ook leuk voor kinderen van ongeveer 3 tot 10 jaar. Vanaf een jaar of 12 zeker niet meer, daarvoor is het heel leuk.

Ik heb vooral op campings gestaan die ik niet aan zou raden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 31 juli 2006 @ 13:56:59 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_40351345
wij gingen vroegah altijd hierheen en daar heb ik vreselijk goeie herinneringen aan iig

http://www.hogeveluwe.nl/page.asp?id=27
stormy waters...
sailin'
  maandag 31 juli 2006 @ 13:59:16 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40351418
Waarom ga je in godsnaam als je al rillend en zuchtend eraan begint.

Wij zijn heel vroeger hier een aantal keer geweest: http://www.depaal.nl/ Toen onwijs leuk, geen idee hoe het nu is.
pi_40351444
quote:
Op maandag 31 juli 2006 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom ga je in godsnaam als je al rillend en zuchtend eraan begint.
Ja, dat zullen een paar gezellige dagen worden!
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 31 juli 2006 @ 14:09:03 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40351714
www.campingtempelhof.nl.

Ik heb er trouwens nog een houten, kindvriendelijke stacaravan met twee slaapkamers staan die te huur is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 14:24:15 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_40352187
Kan je niet beter naar een landal green gaan als je er zo tegen op ziet, kan je iig nog een luxe huisje proberen te boeken.

http://www.heidehoek.nl/ en verder Kindercampings
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_40352257
beekse bergen is erg leuk!

slagharen misschien een ideetje?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 14:27:39 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_40352309
Slagharen is leuk met kinderen vanaf een jaar of 7, kleintjes hebben er niks.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_40352370
welke leeftijd hebben we het over hier dan?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_40352408
Je hebt ook een sprookjescamping ergens in overijssel. Nooit geweest kamperen *ril* idd maar die wil ik over een paar jaartjes wel een keer proberen als ik aan het kamperen moet geloven.

Dus als jij nou eerst gaat
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 31 juli 2006 @ 14:34:46 #12
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40352532
Op veel campings heb je ook gewoon stacaravans, huisjes en supergrote-compleet-ingerichte-tenten. Kampeert heel anders.
En op Beekse Bergen kun je echt wakker worden van de leeuwen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 31 juli 2006 @ 14:37:17 #13
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40352617
Ik zeg: stacaravan. Iig je eigen douche en toilet en een normaal bed, en toch een beetje de door kampeerders geroemde vrijheid.

(ik heb er zelf redelijk goede herinneringen aan al verkies ik een appartement/huisje nog steeds boven de camping maar okee).
  maandag 31 juli 2006 @ 14:48:02 #14
30252 Soempie
Procreating
pi_40352925
sprookjescamping in Hardenberg (overijssel) schijnt erg leuk voor kleintjes te zijn.

http://www.sprookjescampi(...)nt.php?DocumentID=64

[ Bericht 28% gewijzigd door Soempie op 31-07-2006 15:10:59 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 31 juli 2006 @ 14:48:18 #15
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40352933
Op zich ben ik ook niet zo van de campings, maar met kleine kinderen is het wel handig denk ik. Zeker als je een veldje voor de deur hebt waar ze kunnen spelen maar dat je ze toch in de gaten kunt houden. Heb je zelf ook nog een beetje rust. En leuk ook natuurlijk als er ook veel andere kinderen zijn.
*OUD heilige*
pi_40353173
Boerencampings! Geweldig gevonden als kind. Je kunt alle kanten op, de plekken zijn heerlijk ruim (vind ik bij de luxere campings vaak een probleem), en als je de goede camping treft heb je ook prima sanitair, al is het geen vijf sterren waard.

Camping 't Vosje bij Hellendoorn vond ik altijd erg leuk, hele grote speeltuin met van alles en nog wat, grote schuur waar evt. in gespeeld kon worden bij regen (en waar je natte dingen mocht drogen), lekker dicht bij het bos...

Overigens verhuren ze ook huisjes, die alle standaard apparatuur bezitten en ook heerlijk vrij liggen. Voordelen van een camping, luxe van een huisje.

http://www.vvvhellendoornnijverdal.nl/index.php?mod=show_detail&nawid=3363&titel_text=Boerderij%20Camping%20't%20Vosje

Maar goed, ik ben opgegroeid met twee raskampeerders als ouders, en heb een hekel aan massacampings met animatie. Lekker klein, ruimte en speelmogelijkheden, niet bang zijn om vies te worden en gáán!
pi_40354485
Wij gaan al jaren naar camping de roos, mar je moet maar net houden van een totaal gebrek aan harde muziek, jongeren, bingoavonden en zwembad.
Als je echter houdt van rust, een veilige speelomgeving voor je kinderen, veel natuur, zwemmen in natuurwater en een reform-campingwinkel is het
Er worden wel activiteiten voor kinderen georganiseerd maar die vallen meer in de categorie "voetbalwedstrijd" en verhalenverteller dan dat er een compleet entertainmentteam *ril* aanwezig is.

Alleen vraag ik me echt af of je wel moet camperen als je het niet 100% leuk vind. Is een huisje dan geen beter idee?
pi_40354486
Het Rheezerwold in Hardenberg/Heemserveen (Overijssel). Op ieder kampeerveld zijn kleine speeltuintjes met een zandbak en een wip enzo. Door een recreatieteam worden in het hoogseizoen 's ochtends, 's middags en 's avonds dingen georganiseerd voor kinderen, ook voor peuters. Er zijn een buiten- en een binnenbad, de sanitairgebouwen worden goed schoongehouden.

En ze verhuren er ook een aantal blokhutjes .
pi_40354555
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:44 schreef owlet het volgende:
Wij gaan al jaren naar camping de roos, mar je moet maar net houden van een totala gebrek aan harde muziek, jongeren, bingoavonden en entertainment.
Maar als je houdt van rust, een veilige speelomgeving voor je kinderen, veel natuur en een reform-campingwinkel is het

Alleen vraag ik me echt af of je wel moet camperen als je het niet 100% leuk vind. Is een huisje dan geen beter idee?
Leuke camping Die ga ik in mijn favorieten zetten, voor als mijn ouders eens een camping zoeken. Weet zeker dat ze dit leuk vinden.
  maandag 31 juli 2006 @ 15:47:08 #20
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40354556
quote:
Op maandag 31 juli 2006 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zijn heel vroeger hier een aantal keer geweest: http://www.depaal.nl/ Toen onwijs leuk, geen idee hoe het nu is.
Nog steeds heel leuk, tenminste als je wilt dat je kind de hele dag entertainment heeft. En ze hebben, misschien om de rilfactor wat weg te halen, complete badkamers.
Op www.debeerzebulten.nl hebben ze ook heel veel voor kinderen.
Nadeel van deze campings is dat ze best heel duur zijn.

Succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_40354640
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:44 schreef Jentin het volgende:
Het Rheezerwold in Hardenberg/Heemserveen (Overijssel). Op ieder kampeerveld zijn kleine speeltuintjes met een zandbak en een wip enzo. Door een recreatieteam worden in het hoogseizoen 's ochtends, 's middags en 's avonds dingen georganiseerd voor kinderen, ook voor peuters. Er zijn een buiten- en een binnenbad, de
Ben ik ook geweest... Niet echt een camping die ik gewend was (entertainment, zwembad... maar waren er met tantes en ooms), maar wel goed bevallen. Vooral de opzet is lekker speels, veel ruimte en je merkt niet dat het zo groot is.
  maandag 31 juli 2006 @ 15:53:35 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40354720
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:47 schreef Lishe het volgende:
Nog steeds heel leuk, tenminste als je wilt dat je kind de hele dag entertainment heeft. En ze hebben, misschien om de rilfactor wat weg te halen, complete badkamers.
Echt!
Dat zou voor mij toch niet echt meer kamperen zijn dan.
Wij gingen vroeger altijd kamperen met pinksteren met een aantal bevriende
gezinnen. Dan waren we met een stuk of 8 kinderen dus we vermaakten onszelf wel. Ik kan me nog Klaas Vaak herinneren. Die ging dan 's avonds een verhaaltje vertellen en dan kreeg je wat slaapzand mee.
  maandag 31 juli 2006 @ 15:57:12 #23
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40354827
Nou, voor kinderen schijnt het echt geweldig te zijn. Ze hebben helemaal een theater gebouwd en er is echt vanalles te doen. Vroeger was het vooral de speeltuin die zo gaaf was!

Ik kom daar uit het dorp, dus wij gingen er regelmatig een zondagmiddag spelen. En ik mocht er met mijn zusje en neefjes op vakantie. 1 nachtje op het trekkersveldje..
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_40354838
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:47 schreef innovative het volgende:

[..]

Leuke camping Die ga ik in mijn favorieten zetten, voor als mijn ouders eens een camping zoeken. Weet zeker dat ze dit leuk vinden.
Het is er ook echt heel fijn, wat ik zel ook erg prettig vind is dat het douchen gratis is (met een timer van vijf minuten geloof ik) en dat het sanitair schoon is. Het is gewoon goed geregeld, veilig, schoon en natuurlijk opgezet dus zonder strakke veldjes met vierkante plekjes. Dan ben ik al snel blij
Het is wel weer aan de dure kant, vergeleken met sommige capmings, al vraag ik me af of ze duurder zijn dan al die halve pretparken.
  maandag 31 juli 2006 @ 16:09:13 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40355119
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:57 schreef Lishe het volgende:
Nou, voor kinderen schijnt het echt geweldig te zijn. Ze hebben helemaal een theater gebouwd en er is echt vanalles te doen. Vroeger was het vooral de speeltuin die zo gaaf was!

Ik kom daar uit het dorp, dus wij gingen er regelmatig een zondagmiddag spelen. En ik mocht er met mijn zusje en neefjes op vakantie. 1 nachtje op het trekkersveldje..
Echt wel! Ze hadden zo'n tig-persoons schommel die wij de 'rodondendron' noemden. Geen idee waarom eigenlijk.
En voor kinderen is de entertainment natuurlijk wel heel erg leuk. En voor jezelf dan lekker rustig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')