Waarom?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:46 schreef dynx het volgende:
Ik loop idd ook met hetzelfde idee, alleen kan ik nergens een winkel vinden die gewoon grijs-kleuring verkoopt. En een Kinki Kapper is dan het allerlaatste. Wil gewoon een winkel die opa`s grijs verkoopt.
Tuurlijk wel, als het maar natuurlijk is.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Grijs haar. Daar is echt niks moois aan.![]()
Mannen met grijs haar krijgen meer respect. Grijsheid is wijsheid, je weet.quote:
grijs haar bestaat niet, dat is een mengeling van wit met je eigen kleur, en dan toont het als grijs.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:44 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Mannen met grijs haar krijgen meer respect. Grijsheid is wijsheid, je weet.
Maar ff serieus; et lijkt me gewoon grappig. Blik in de toekomst, hoe ik er uit kom te zien als mn haar dezelfde kleur als dat van mn pa krijgt. En het is weer es wat nieuws hè, leuk voor op festivals bijv.
Mocht het me niet zinnen, hop de tondeuze dr overheen en klaar is kees!
Kan je dat gewoon zo uitleggen en vragen bij de kapper?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:47 schreef milagro het volgende:
[..]
grijs haar bestaat niet, dat is een mengeling van wit met je eigen kleur, en dan toont het als grijs.
ergo je moet een heleboel hele "dunne" (een paar haartjes) witte highlights zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |