abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:24:28 #101
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_40510643
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:01 schreef ableton het volgende:
zelfkritiek? moet ik een foto laten zien waar ik trots op ben en dan er zelf kritiek opgeven
Nee, je moet zodanig kritisch op jezelf zijn dat je maar 1(einz one één) foto post die JIJ mooi vind. Sommige mensen kunnen/willen niet kiezen en flikkeren hun hele hebben en houwen neer. In dat geval mogen ze van mij een showcase openen.

Je mag alleen een foto hier laten zien en er niks bijzetten hoor, no problemo
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_40510732
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:32 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Die laatste foto vind ik persoonlijk wat minder. Die witte vlokken, wat is dat?

Minolta die foto van jouw is heel mooi
danku
pi_40510881
gekantelde afbeelding

Op vakantie... precies op het juiste moment klikken

<edit RonaldV: als je je foto even rechtopzet past hij precies in de FOK! lay-out!>
Deze post kun je editten.

[ Bericht 41% gewijzigd door RonaldV op 05-08-2006 22:43:48 ]
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:40:09 #104
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_40510977
Als je m draait, is-ie mooier denk ik... Dan is-ie ook niet meer te groot
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_40511027
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:40 schreef WurM het volgende:
Als je m draait, is-ie mooier denk ik... Dan is-ie ook niet meer te groot
Laptop loopt steeds vast als ik foto's wil draaien.... En ik heb hier verder geen bewerk programma's op zitten, die zitten op de gewone pc...
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
pi_40513999
Beestje:

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:28:31 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_40549155
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_40551317
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:48 schreef -Marjo- het volgende:
Beestje:

[afbeelding]
Mooi Marjo ! Wat voor lens heb je gebruikt?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40551519
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:41 schreef Elefes het volgende:

[..]

Mooi Marjo ! Wat voor lens heb je gebruikt?
Sigma 70-300 F4-5.6 APO

Erg fijne lens
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_40552050
mooie libel
--&gt;
ik word er vrolijk van.
--&gt;
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  Hoofdredactie Fotografie zondag 6 augustus 2006 @ 21:29:07 #111
95752 crew  Chell
Kluns
pi_40552584
pi_40553724
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:48 schreef -Marjo- het volgende:
Beestje:

[afbeelding]
Die is errug gaaf
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_40555242
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Leuk portretje Jammer van die kale knakker erachter
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Hoofdredactie Fotografie zondag 6 augustus 2006 @ 23:56:23 #115
95752 crew  Chell
Kluns
pi_40558190
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Leuk portretje Jammer van die kale knakker erachter
Mjah.. kon 'm zo gauw niet ff wegjagen en sjoppen is niet mijn sterkste kant
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:29:05 #116
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_40559151
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:48 schreef -Marjo- het volgende:
Beestje:

[afbeelding]
Wow... camera type en foto specs graag
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_40568611
De eerste foto die ik hier post.
Ik ben meer een forumlezer,vandaar de weinige posts van mij.
Ik heb al eens gereageerd in een topic waarbij (amateur)fotografen en modellen elkaar ontmoeten.
Mijn werkwijze is dat ik gewoon bekenden of onbekenden aanspreek,of verzoeken krijg via m'n website.
Op een forum stel ik mij liever wat terughoudend op,aangezien (denk ik) er over het algemeen meer jongeren op dit forum zitten,en ik niet de reputatie wil krijgen van "ouwe viespeuk" die even meeloopt met een fotomeeting,ben zelf 43,vader van een dochter van 14 en een zoon van 16.
Als buschauffeur op de lijndienst ben ik gewend om met jonge mensen om te gaan,wat ik ook met veel plezier doe.
Maar nu ff on-topic,gisteren met Ilse(29) naar het strand bij slot Loevestein geweest,ik heb eens zo'n foto gezien waarbij en vrouw met haar lange haren zo'n mooie waterboog produceerde,en dat wilde ik ook eens fotografisch vastleggen,we hebben de actie zo'n 6 a 7 keer gedaan met dit als resultaat>



[ Bericht 8% gewijzigd door HighwayStar op 07-08-2006 12:44:10 ]
Canon 1D MK3,20D+L-glas van 17 tot 200 mm+nog wat losse zooi.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:32:08 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_40568869
Imageshack en fok! is geen goede combi, je kan beter de foto ergens anders uploaden zoals bv bij photobucket.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:37:37 #119
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_40569033
quote:
Joh, iedereen is welkom en in dit subforum zijn mensen nog vrij serieus. (Als je maar oppast in ONZ )

Hotlinken van Imageshack werkt niet met Fok! dus iedereen krijgt de befaamde gele kikker te zien. Ik gebruik zelf of m'n MSN space of Yahoo pagina's die ook gratis zijn.

OT: Tellen foto's van eergisteren ook nog?

edit Shark.bait: ja, foto's van gisteren kunnen ook nog, zie OP.
Je foto is te groot, graag resizen naar 580 pixels, zie FOT FAQ

[afbeelding]
Dit is een slow exposure van m'n vrienden met fire chains

[ Bericht 8% gewijzigd door Shark.Bait op 07-08-2006 15:55:40 ]
reset
pi_40572483
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Castlefest in Lisse? Leuk portret!
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef HighwayStar het volgende:
De eerste foto die ik hier post.
Ik ben meer een forumlezer,vandaar de weinige posts van mij.
Ik heb al eens gereageerd in een topic waarbij (amateur)fotografen en modellen elkaar ontmoeten.
Mijn werkwijze is dat ik gewoon bekenden of onbekenden aanspreek,of verzoeken krijg via m'n website.
Op een forum stel ik mij liever wat terughoudend op,aangezien (denk ik) er over het algemeen meer jongeren op dit forum zitten,en ik niet de reputatie wil krijgen van "ouwe viespeuk" die even meeloopt met een fotomeeting,ben zelf 43,vader van een dochter van 14 en een zoon van 16.
Als buschauffeur op de lijndienst ben ik gewend om met jonge mensen om te gaan,wat ik ook met veel plezier doe.
Maar nu ff on-topic,gisteren met Ilse(29) naar het strand bij slot Loevestein geweest,ik heb eens zo'n foto gezien waarbij en vrouw met haar lange haren zo'n mooie waterboog produceerde,en dat wilde ik ook eens fotografisch vastleggen,we hebben de actie zo'n 6 a 7 keer gedaan met dit als resultaat>

[afbeelding]
Moment erg goed gevangen, wat ik jammer vind is de achtergrond.. Als die onscherper was geweest had ik de foto (nog) mooier gevonden.
Oh enne, er zitten hier zeker niet alleen jonge mensen hoor Zelfs vrij weinig onder de 20 gok ik...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40575633

ik vond deze foto wel mooi
pi_40579722
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:29 schreef Elefes het volgende:

[..]

Castlefest in Lisse? Leuk portret!
[..]

Moment erg goed gevangen, wat ik jammer vind is de achtergrond.. Als die onscherper was geweest had ik de foto (nog) mooier gevonden.
Oh enne, er zitten hier zeker niet alleen jonge mensen hoor Zelfs vrij weinig onder de 20 gok ik...
Dat van die onscherpe achtergrond ben ik met je eens,heb ik ook geprobeerd,maar dan moest ik het diafragma verder openzetten(lager f-getal),wat tot gevolg heeft dat je dan weer een snellere sluitertijd moet gebruiken,en dan mis je de beweging in het beeld.
Canon 1D MK3,20D+L-glas van 17 tot 200 mm+nog wat losse zooi.
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:28:17 #123
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_40587263


Niet mijn mooiste foto van gisteren, maar wel de leukste
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_40587559
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:28 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]

Niet mijn mooiste foto van gisteren, maar wel de leukste
LOL, goed gezien
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:38:06 #125
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_40587665
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef HighwayStar het volgende:
De eerste foto die ik hier post.
Ik ben meer een forumlezer,vandaar de weinige posts van mij.
Ik heb al eens gereageerd in een topic waarbij (amateur)fotografen en modellen elkaar ontmoeten.
Mijn werkwijze is dat ik gewoon bekenden of onbekenden aanspreek,of verzoeken krijg via m'n website.
Op een forum stel ik mij liever wat terughoudend op,aangezien (denk ik) er over het algemeen meer jongeren op dit forum zitten,en ik niet de reputatie wil krijgen van "ouwe viespeuk" die even meeloopt met een fotomeeting,ben zelf 43,vader van een dochter van 14 en een zoon van 16.
Als buschauffeur op de lijndienst ben ik gewend om met jonge mensen om te gaan,wat ik ook met veel plezier doe.
Maak je niet druk: ik ben bijna 40, en vader van twee kinderen. Verschillende andere fotografen zijn ongeveer even oud, ook met kinderen. De gemiddelde leeftijd ligt hier rond de 30 denk ik zo ongeveer. Er lopen op de rest van Fok nog meer dan genoeg 30ers en 40ers, ze zitten zelfs in de crew.
quote:
Maar nu ff on-topic,gisteren met Ilse(29) naar het strand bij slot Loevestein geweest,ik heb eens zo'n foto gezien waarbij en vrouw met haar lange haren zo'n mooie waterboog produceerde,en dat wilde ik ook eens fotografisch vastleggen,we hebben de actie zo'n 6 a 7 keer gedaan met dit als resultaat>

[afbeelding]
Leuke foto. Nu ik deze zie begrijp ik plots waarom het bij mij steeds net niet smoelt: ik schiet letterlijk van opzij, en jij ietsje schuin van voren. Volgende keer moet ik daar dus even op letten.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')