abonnement Unibet Coolblue
pi_40401505
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef Locusta het volgende:

[..]

Er was laatst iets op de radio over een site waar je kunt opzoeken wat er allemaal in je buurt gebeurt m.b.t. politiezaken enzo... misschien dat het daar op staat, ben alleen het adres kwijt
laat die site nu net zijn opgeheven op laatst van de politie e.d.
pi_40401526
Echt???
pi_40401564
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef Locusta het volgende:
Echt???
Nee toch niet.... ik heb ff gechecked...
http://www.112drenthe.com/

Maar gaat wel verdwijnen stond ik de regionale bladen
pi_40401600
quote:
Fietser ernstig gewond bij aanrijding
EMMEN – Een 40-jarige fietser uit Emmen raakte maandagmiddag ernstig gewond bij een aanrijding in Emmen. De man reed met zijn fiets over de Brinkenweg in de richting van de kruising met de Hondsrugweg. Toen hij deze overstak zag hij niet dat vanuit het centrum over de Hondsrugweg een 42-jarige autobestuurder uit Ermelo naderde. De autobestuurder, die op een voorrangsweg reed, kon een aanrijding niet meer voorkomen en schepte de fietser. Deze werd met ernstig letsel met de traumaheli overgebracht naar het Academisch ziekenhuis in Groningen. Tijdens behandeling van deze aanrijding werd geconstateerd dat de verkeerslichten op de betreffende kruising niet werkten en “op knipperen stonden”. (06-166942)
pi_40401609
Geen meisje dus en ook niet dood
pi_40401623
Je bent veuls te snel!

Maar ja, las het dus....
Broertje heeft het dus allemaal niet echt goed kunnen zien vanachter zijn patatjes en hamburger

Maar was dus wel benieuwd.... weet het nu... wel triest hoor... net als wat er al staat: stoplichten werkten niet...
Was best wel een lastige situatie hoor; vrij druk en lastig met oversteken...

Edit: De traumaheli had 'ie iig wel goed
pi_40401757
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:15 schreef Locusta het volgende:
Je bent veuls te snel!

Maar ja, las het dus....
Broertje heeft het dus alleemaal niet echt goed kunnen zien vanachter zijn patatjes en hamburger

Maar was dus wel benieuwd.... weet het nu... wel triest hoor... net als wat er al staat: stoplichten werkten niet...
Was best wel een lastige situatie hoor; vrij druk en lastig met oversteken...

Edit: De traumaheli had 'ie iig wel goed
Is inderdaad gewoon een kut-kruising als de verkeerslichten niet werken....
En zo zijn er nogal wat van die gevaarlijke kruisingen
pi_40401870
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:19 schreef Rekkie het volgende:
Is inderdaad gewoon een kut-kruising als de verkeerslichten niet werken....
En zo zijn er nogal wat van die gevaarlijke kruisingen
Ja, zoals die stoplichten aan de rondweg, als die het niet doen zit iedereen ook als een gek te jakkeren (ook wel als ze het wel doen trouwens )
pi_40402085
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:21 schreef Locusta het volgende:

[..]

Ja, zoals die stoplichten aan de rondweg, als die het niet doen zit iedereen ook als een gek te jakkeren (ook wel als ze het wel doen trouwens )
De rondweg is sowieso bagger de laatste tijd.... dat kost de aannemer heel veel geld
pi_40402976
Stoplichten op de Rondweg? Nooit gemerkt.
Hoi.
pi_40403770
Waarom deden die stoplichten bij de Mac-kruising eik niet? Waren er werkzaamheden?
Hoi.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:30:50 #112
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_40403937
www.kilroy.nl ? hier kan ik het zo 1 2 3 niet op vinden trouwens. Mijn zusje had het ook gezien.

Rocks zit idd naast CBE, in de min. Kanstraat. Bij Ankara etc.
It's okay to be white
pi_40404038
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:10 schreef Locusta het volgende:

[..]

Hmmm.... raar...
Hele kruispunt was afgezet enzo... lijkt me toch wel dat er iets over in de krant zou staan
Naja, was gewoon benieuwd of er iets over bekend was (toedracht, etc.)...
Het klopt hoor.

Mijn oom is piloot op de traumaheli in groningen en vertelde dat het niet al te best was met die man. Is ongeveer 30 meter verder geslingerd.

En wat betreft die site: www.112drenthe.com
pi_40404090
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:28 schreef Muhammad het volgende:

[..]

De rondweg is sowieso bagger de laatste tijd.... dat kost de aannemer heel veel geld
De Roo is daar vorig jaar al bijna failliet aan gegaan.
pi_40409537
Hadden ze het in 1 keer goed moeten doen toch?
Zo niet.. dan toch!
pi_40410630
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:57 schreef NrSiX het volgende:
Hadden ze het in 1 keer goed moeten doen toch?
Inderdaad.... maar nee het moest zo goedkoop mogelijk.
pi_40417944
Tering wat een regen. . Gedeelte van onze tuin ligt al weer onder water.
Hoi.
pi_40417978
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:00 schreef Muhammad het volgende:

[..]

Inderdaad.... maar nee het moest zo goedkoop mogelijk.
Van de gemeente hè.... en vervolgens heeft de gemeente de roo wel aansprakelijk gesteld
pi_40418039
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Van de gemeente hè.... en vervolgens heeft de gemeente de roo wel aansprakelijk gesteld
Dat maakt niet uit.... dan moet De Roo de klus niet accepteren
pi_40418147
Sja maar goed goedkoop of niet, er moet wel een normale weg aangelegd worden lijkt me.. als je een huis zo goedkoop mogelijk wil bouwen nemen ze ook niet minder cement (ok vergelijking van niets maar goed )
Zo niet.. dan toch!
pi_40418186
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:09 schreef NrSiX het volgende:
Sja maar goed goedkoop of niet, er moet wel een normale weg aangelegd worden lijkt me.. als je een huis zo goedkoop mogelijk wil bouwen nemen ze ook niet minder cement (ok vergelijking van niets maar goed )
Daar is het de aannemer zijn eigen schuld ook
pi_40426664
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee toch niet.... ik heb ff gechecked...
http://www.112drenthe.com/

Maar gaat wel verdwijnen stond ik de regionale bladen
Gaat ie verdwijnen? Ik las dat de sites die met ze samenwerken, zoals 112Groningen, hun samenwerking stopgezet hadden omdat 112Drenthe het nodig vond om een foto van een lijk op de site te plaatsen. Schijnt niet echt gepast gevonden te worden. Over stoppen heb ik niets gelezen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_40455073
Iemand ook nog wat meegekregen van die vechtpartij in de Brasserie? Ik liep net naar binnen en toen zag ik ineens een stoel in de lucht

Bleek later dat het om 2 broers die ik ken te gaan die elkaar te vuist gingen


Verder vond ik het dit jaar trouwens minder leuk als anders.. Meer vechtpartijen, kloteweer natuurlijk.. gewoon geen goeie sfeer, maar dat zal wel aan mij hebben gelegen..
pi_40456052
Ik word niet goed van die vechtpartijen steeds. Je hele avond wordt erdoor verneukt, ook al ben je gewoon een omstander.
pi_40456561
Er wordt idd steeds vaker gevochten. Paar weken terug was er nog een gast met een stuk glas in zijn nek gestoken in clubzwetser.

Vechtpartijen IN de bras heb ik nog nooit meegemaakt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')