abonnement Unibet Coolblue
pi_40195766
Hallo mensen,

Veel mensen laten vandaag de dag hun tanden bleken, of juist niet.
Anyway, ik wil dus graag mijn tanden laten bleken maar voordat ik een keuze maak waar ik dit ga laten doen zou ik wat reviews van mensen willen hebben. Je heb bijvoorbeeld al voor 150 euries witte tanden.

Dus mensen die hun tandjes hebben laten witten zou ik graag willen vragen waar zij dat hebben laten doen ? En hoe ging precies de methode ?

Dank U !
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 11:27:29 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_40195802
Verkapte tvp,
maar volgens mij behaal je vrijwel hetzelfde resultaat met gewoon goed poetsen ?
pi_40195999
Eh nee niet echt, je kleur van de tanden is namelijk genetisch bepaald.
Dus voor elk mens verschillend, als je je tanden verwaarloosd worden ze natuurlijk minder wit. Maar door elke dag tig keer te poetsen weken lang krijg je lang niet zo witte tanden als wanneer je ze laat bleken.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:52:42 #4
143254 Crux
T3h Biatch
pi_40198793
Precies, ik poets m'n tanden 3/4x per dag. Maar nog zijn ze gelig. Jammer genoeg zit er nu ook nog een beugel voor (op m'n 16é nog ja ).. Maargoed, als ik daarvan af ben wil ik het ook laten doen.

tvp dus
pi_40199226
Ik heb mijn tanden ongeveer een jaar geleden laten bleken bij de tandarts.

Eerst worden er afdrukken gemaakt van je gebit, die worden opgestuurd naar een tandtechnisch laboratorium en die maken daar dan doorzichtige gebitjes op maat van. Na een week (ongeveer) zijn die klaar en dan kun je het ophalen samen met de bleekgel. Samen met je tandarts bekijk je nog even de huidige kleur van je tanden en na een week kom je terug en wordt er weer gekeken.

Bij mij waren ze na een paar nachten ( je mag het ook overdag een uur of vijf/zes dragen) al zodanig witter geworden dat ik ermee gestopt ben. Vloeistof/gel kun je gewoon in de koelkast bewaren en de gebitjes moet je nat wegleggen en dan kun je na 1,5 / 2 jaar nog een keer bleken voor hetzelfde geld. Mijn tanden zijn er niet gevoeliger van geworden, wel is het best goor om het op je tanden te voelen, de smaak is zeg maar niet je van het. De eerste keer had ik er ook veel te veel ingedaan, een dun randje aan de voorkant in het gebitje spuiten is meer dan voldoende. Achterkant van je tanden zie je toch niet dus het heeft geen nut om dat hele ding vol te gooien. En je mond maakt heel veel speeksel aan in het begin als reactie op het gebitje en dat kun je niet echt gebruiken want je wil SLAPEN. Verder is het me goed bevallen

oh ja, vullingen, kronen enzovoorts kleuren niet mee dus het werkt het beste als je zoveel mogelijk je eigen tanden hebt en niet rookt ( want dan verkleuren ze vrij snel weer terug naar de oorspronkelijke kleur)
Kosten: normaal 150 euro per kaak, voor mij gratis omdat ik er nou eenmaal werk
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_40202656
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:04 schreef Angelcakes het volgende:
Ik heb mijn tanden ongeveer een jaar geleden laten bleken bij de tandarts.

Eerst worden er afdrukken gemaakt van je gebit, die worden opgestuurd naar een tandtechnisch laboratorium en die maken daar dan doorzichtige gebitjes op maat van. Na een week (ongeveer) zijn die klaar en dan kun je het ophalen samen met de bleekgel. Samen met je tandarts bekijk je nog even de huidige kleur van je tanden en na een week kom je terug en wordt er weer gekeken.

Bij mij waren ze na een paar nachten ( je mag het ook overdag een uur of vijf/zes dragen) al zodanig witter geworden dat ik ermee gestopt ben. Vloeistof/gel kun je gewoon in de koelkast bewaren en de gebitjes moet je nat wegleggen en dan kun je na 1,5 / 2 jaar nog een keer bleken voor hetzelfde geld. Mijn tanden zijn er niet gevoeliger van geworden, wel is het best goor om het op je tanden te voelen, de smaak is zeg maar niet je van het. De eerste keer had ik er ook veel te veel ingedaan, een dun randje aan de voorkant in het gebitje spuiten is meer dan voldoende. Achterkant van je tanden zie je toch niet dus het heeft geen nut om dat hele ding vol te gooien. En je mond maakt heel veel speeksel aan in het begin als reactie op het gebitje en dat kun je niet echt gebruiken want je wil SLAPEN. Verder is het me goed bevallen

oh ja, vullingen, kronen enzovoorts kleuren niet mee dus het werkt het beste als je zoveel mogelijk je eigen tanden hebt en niet rookt ( want dan verkleuren ze vrij snel weer terug naar de oorspronkelijke kleur)
Kosten: normaal 150 euro per kaak, voor mij gratis omdat ik er nou eenmaal werk
Voor mij was het toch echt 170 euro voor onder en boven gebit.
Maar verder qua verhaal hetzelfde

[ Bericht 3% gewijzigd door exec op 26-07-2006 14:58:29 ]
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_40203118
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:44 schreef exec het volgende:

[..]

Voor mij was het toch echt 170 euro voor onder en boven gebit.
ik zeg toch ook niet dat dat niet klopt gekkie, ik zeg alleen dat de behandeling bij ons 150 euro per kaak is, en dat je er dan dus met een beetje geluk twee keer mee kan doen
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:00:45 #8
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_40203170
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:04 schreef Angelcakes het volgende:
Ik heb mijn tanden ongeveer een jaar geleden laten bleken bij de tandarts.

Eerst worden er afdrukken gemaakt van je gebit, die worden opgestuurd naar een tandtechnisch laboratorium en die maken daar dan doorzichtige gebitjes op maat van. Na een week (ongeveer) zijn die klaar en dan kun je het ophalen samen met de bleekgel. Samen met je tandarts bekijk je nog even de huidige kleur van je tanden en na een week kom je terug en wordt er weer gekeken.

Bij mij waren ze na een paar nachten ( je mag het ook overdag een uur of vijf/zes dragen) al zodanig witter geworden dat ik ermee gestopt ben. Vloeistof/gel kun je gewoon in de koelkast bewaren en de gebitjes moet je nat wegleggen en dan kun je na 1,5 / 2 jaar nog een keer bleken voor hetzelfde geld. Mijn tanden zijn er niet gevoeliger van geworden, wel is het best goor om het op je tanden te voelen, de smaak is zeg maar niet je van het. De eerste keer had ik er ook veel te veel ingedaan, een dun randje aan de voorkant in het gebitje spuiten is meer dan voldoende. Achterkant van je tanden zie je toch niet dus het heeft geen nut om dat hele ding vol te gooien. En je mond maakt heel veel speeksel aan in het begin als reactie op het gebitje en dat kun je niet echt gebruiken want je wil SLAPEN. Verder is het me goed bevallen

oh ja, vullingen, kronen enzovoorts kleuren niet mee dus het werkt het beste als je zoveel mogelijk je eigen tanden hebt en niet rookt ( want dan verkleuren ze vrij snel weer terug naar de oorspronkelijke kleur)
Kosten: normaal 150 euro per kaak, voor mij gratis omdat ik er nou eenmaal werk
Klinkt goed, ook een serieuze optie voor mij!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_40203892
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 14:59 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

ik zeg toch ook niet dat dat niet klopt gekkie, ik zeg alleen dat de behandeling bij ons 150 euro per kaak is, en dat je er dan dus met een beetje geluk twee keer mee kan doen
Was niet rot bedoelt hoor, beetje verkeerde intonatie in de zin dan
Maar die bleekgel was geloof ik 30 euro ofzo, dus als je na een jaar of twee jaar weer wil bleken dan is dat niet zo duur gelukkig.
Ik heb het een week/anderhalve week gebleekt en toen was er al resultaat, en ik heb het nog een keer drie dagen gedaan, paar maanden na mijn "kuurtje" en einde van het jaar weer een weekje doen denk ik. Maar ik zou het aanraden, want het resultaat mag er zeker zijn.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_40208244
Ik heb zelf geen ervaring ermee, maar ik dacht dat die bitjes met gel ouderwets waren? Doen ze het tegenwoordig niet met bestraling met licht icm een soort gel?
pi_40209455
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb zelf geen ervaring ermee, maar ik dacht dat die bitjes met gel ouderwets waren? Doen ze het tegenwoordig niet met bestraling met licht icm een soort gel?
ouderwets of niet, het werkt wel... die bestraling met licht doen ze lang niet in elke praktijk. Daarvoor kun je bv in Tilburg terecht. Is iets duurder maar dan zie je gelijk resultaat. Ik geloof wel dat je daar vantevoren een keer naar toe moet om je te laten " screenen" als je nog geen patient bent in hun praktijk. behandeling was geloof ik een uurtje, als je wilt kan ik het morgen op mijn werk ff nakijken
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:11:33 #12
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_40209502
vriend van me kreeg het gratis bij zijn tandarts
I play sports...no I don't, what the fuck?
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:01:10 #13
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_40210959
en hoe zit dat dan ivm gevoelige tanden?
pi_40210970
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 18:10 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

ouderwets of niet, het werkt wel... die bestraling met licht doen ze lang niet in elke praktijk. Daarvoor kun je bv in Tilburg terecht. Is iets duurder maar dan zie je gelijk resultaat. Ik geloof wel dat je daar vantevoren een keer naar toe moet om je te laten " screenen" als je nog geen patient bent in hun praktijk. behandeling was geloof ik een uurtje, als je wilt kan ik het morgen op mijn werk ff nakijken
Oh nee, dankjewel hoor maar dat hoeft niet Heb zelf geen behoefte om m'n tanden te bleken, ze zijn wit genoeg en zo'n fake onnatuurlijke witte tanden smile zoals vooral in Amerika in is, vind ik niet eens mooi staan.
pi_40211057
Ik ga eind augustus bij de tandarts langs. Voor mij wordt het waarschijnlijk wel iets duurder, mijn voortand is een stukje nep (ooit eens gevallen als kind) en dat stukje moet vervangen worden. Het is toch al te geel nu, het verkleurt zeg maar. Iemand een idee wat dat kost, zo'n stukje vervangen? (Ik ben niet tandaanvullend verzekerd en zo...)
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:07:14 #16
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_40211151
witteTanden Van Poetsen lukt me niet, dus lees ik alvast mee
pi_40212125
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:04 schreef Toeps het volgende:
Ik ga eind augustus bij de tandarts langs. Voor mij wordt het waarschijnlijk wel iets duurder, mijn voortand is een stukje nep (ooit eens gevallen als kind) en dat stukje moet vervangen worden. Het is toch al te geel nu, het verkleurt zeg maar. Iemand een idee wat dat kost, zo'n stukje vervangen? (Ik ben niet tandaanvullend verzekerd en zo...)
ligt eraan hoe groot het stukje is wat vervangen moet worden maar als het met een gewone vulling kan is het max. 42 euro. Als je al zeker weet dat je de rest wil laten bleken kun je misschien in overleg met je tandarts ervoor kiezen het stukje wat hij eraan zet alvast wat lichter te maken dan je tandkleur nu is aangezien dat anders niet meekleurt en altijd donkerder zal blijven. Nadeel dan is dat je jezelf een beetje verplicht om te blijven bleken omdat anders dat aangezette stukje te licht lijkt
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_40212268
ik heb er ook al over zitten denken maar valt ook wel mee de prijs ik dacht dat het al veel duurder was maar niet dus maar we heeft evaring mee met een licht wat je binne dag klaar mee ben ?
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:44:06 #19
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_40212323
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:04 schreef Angelcakes het volgende:
Kosten: normaal 150 euro per kaak, voor mij gratis omdat ik er nou eenmaal werk
'tis altijd lente, in de ogen, van de tandartsassistente .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_40217443
Ik ga het ook een keertje doen... Als ik het goed begrijp, betaal je de eerste keer (ongeveer) 150 euro, en de 2de keer alleen (ongeveer) 30 euro voor de gel?

Ik vind het alleen zo smerig als ze afdrukken maken van je gebit
Klussen deel 1 en 2
pi_40219092
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:09 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga het ook een keertje doen... Als ik het goed begrijp, betaal je de eerste keer (ongeveer) 150 euro, en de 2de keer alleen (ongeveer) 30 euro voor de gel?

Ik vind het alleen zo smerig als ze afdrukken maken van je gebit
Tja, dat hou je toch wel. Ik moest af en toe wel een beetje kokhalzen. Maarja wie mooi wil zijn..
Nu nog volledig stoppen met roken
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_40219152
Ik heb het al heel vaak moeten doen omdat ik verschillende beugels had... het zou heel mooi zijn als de laatste afdruk die ze hebben nog voldoet, maar ze zullen vast een nieuwe willen maken
Klussen deel 1 en 2
pi_40219320
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:51 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb het al heel vaak moeten doen omdat ik verschillende beugels had... het zou heel mooi zijn als de laatste afdruk die ze hebben nog voldoet, maar ze zullen vast een nieuwe willen maken
Das toch het meest recent,ik weet niet in hoeverre een gebit "beweegt" en je tanden misschien opschuiven of iets dergelijks... Maar ik denk dat je gewoon de hele procedure moet doorlopen en zodra je je gebitje hebt kan je later die gel gewoon los kopen..
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_40228690
Bij Telsel hebben ze toch ook zo een whitening product? Zal waarschijnlijk wel niet goed zijn, geen ervaring met Telsel producten
pi_40229527
Een tellsell product kán niet werken, om de volgende reden: als het whitening product genoeg werkzame stof bevat om de tanden daadwerkelijk te whitenen, dan mág het volgens de wet niet verkocht worden, ómdat het genoeg/te veel werkzame stof bevat.
De vrij verkrijgbare whitening middelen zijn dus niet genoeg werkzaam.

Uitzondering was vorig jaar een product van Prodent geloof ik. Ze hadden 2 varianten. Die werkte wel... en is daarom uit de schappen gehaald.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')