Ok...ik ga me nu toch wel een beetje zorgen maken.
![]()
Ik drink zelf eigenlijk nooit koffie, vind het niet echt te pruimen...maar vanmorgen was een hoge uitzondering, het moest wel, ik kon niet anders.....
![]()
Ik werd namelijk erg beroerd wakker...moe was ik...doodop...het leek wel dat ik ipv 7 uur slapen, maar een half uur had geslapen...de laatste 3 weken.
Dus dacht ik....kom laat ik bij de AH even een Red Bull halen...maar uiteraard was die niet open..en ik moest echt naar mijn werk...dus kon ook niet wachten.....dus op mijn werk toen maar besloten om een 3 dubbele espresso te nemen.
Heb namelijk wel eens gehoord dat er veel caffiene in espresso zit.Het gevolg; ik ben wakker...dat wel...maar nu voel ik me een beetje misselijk, licht in mijn hoofd, m'n handen trillen en ik heb het gevoel dat ik boven mijn toetsenbord zweef......Mijn lichaam....Wat doe je!
Is dit normaal met koffie of heeft iemand 1 of andere drug in het koffie apparaat gedaan.....Heroine ofzow...
![]()
Ik vind dit niet leuk en het moet stoppen...ben liever moe dan me zo te voelen...wat doe ik hier tegen?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."