abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 juli 2006 @ 00:24:30 #1
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_40119328
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties:
WWE

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

TNA

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie krijgt binnenkort tv uitzendingen op het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

ROH (Ring of Honor)
ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstelfederatie die 'pure' matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE). Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.
In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een 'bloodfued' aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Een paar sterren van ROH:

Samoa Joe
CM Punk (hoewel nu geloof ik niet meer, omdat hij bij WWE heeft getekend)
Frankie Kazarian
Austin Aries
Low-Ki
Colt Cabana
Spanky
Matt Hardy (voordat hij weer terug naar WWE kwam. Hij noemde ROH nog in een interview)
Christopher Daniels
Homicide

Austin Aries is op dit moment kampioen, zover ik weet. Hij won de titel in een match van 90 minuten tegen CM Punk.

Verder weet ik er ook niet zoveel van, omdat ik alleen maar losse matches weet te vinden om te downloaden. Voor meer info: http://www.rohwrestling.com

Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaallijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spectakel dus.

Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met grasmaaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

De vorige topics:
http://forum.fok.nl/topic/847393
http://forum.fok.nl/topic/684669
Deel 2 kan ik niet vinden
http://forum.fok.nl/topic/269492

Hier de op
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_40120117
Taker Vince Post
  maandag 24 juli 2006 @ 00:51:52 #3
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_40120137
doe dan Punjabi
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_40120301
op www.wwe.com staat een geluidsfragment van hoe de Punjabi Prison eruit ziet. Klinkt spectaculair zeg. En er staat nogsteeds dat The Great Khali het gewoon doet. Heb er echt zin in zeg.
  maandag 24 juli 2006 @ 01:12:19 #5
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_40120642
Ik denk dat deze GAB de slechste GAB ooit wordt. De card ziet er echt niet uit, overal wijzigingen etc etc..

Ik hoop dat ze het goed maken met Summerslam.
World Wrestling Entertainment
pi_40120687
Dit is wat Cole over de Punjabi Prison zegt (*misschien spoilers voor als je het nog niet wilt weten!!*)


*SPOILER misschien*

It is an absolutly all inspiring structure, mysterious and seemingly very, very dangerous. It is truly anything like we have ever seen in the WWE actually it's like nothing we have ever seen in sports entertainment. The Punjab Prison structure, hanging above the ring here in Conseco Fieldhouse in Indianapolis it has to be seen to actually be believed, the prison consits of 2 cage like structures, both made of bamboo, as thick as a mans arm.

The bamboo is joined together with a rope that is prickly and sharp to the touch, I can invision that rope slicing trough skin. One of the structures will surround the ring, this is 16 feet tall, the structure also has 4 doors much like tiger entrances, 4 feet by 4 feet. It will be difficult for The Undertaker or Khali to crawl trough them. A second structure will surround the ring and the first cage, this one is 20 feet high, the top of the ??? is protected with razor sharp bamboo spike razorwires used in prisons to keep prissoners from escaping over the fences.

The objects seems to be to keep the compettetors, The Greak Khali and The Undertaker inside. However the way you win this match is by escape only. All I can say is that the punjab prison structure I am looking at now. Is an ??? indication of what this match will be. History will me made in Indianapolis tonight. And the lifes and careers of The Undertaker and Khali, will never be the same again/ After calling this match, I may never be the same either. In Indianapolis, I'm Micheal Cole

(spelfouten, omdat ik dit meetypte met het fragment )

Klinkt echt leuk iig heb er zin in.
  maandag 24 juli 2006 @ 01:16:57 #7
92908 Version1
Jerichoholic
pi_40120737
quote:
Op maandag 24 juli 2006 01:12 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik denk dat deze GAB de slechste GAB ooit wordt. De card ziet er echt niet uit, overal wijzigingen etc etc..

Ik hoop dat ze het goed maken met Summerslam.
Nouja, grote vraag is wat er met Hogan-Orton gebeurt. Als Hogan niet jobt dan is Summerslam verpest.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  maandag 24 juli 2006 @ 02:56:17 #8
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_40122784
Orton moet wel winnen, en dat geeft ook meteen een grote push richting de WHC. Immers vind ik dat hij het nu het meest verdient
World Wrestling Entertainment
  maandag 24 juli 2006 @ 03:01:17 #9
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_40122861
T-B-B waar kijk jij GAB op dit moment?

Ik zit namelijk hier achter de tv in Londen, maar mijn broer kan SkySports1 niet krijgen omdat hij niet heeft betaald voor die zenderpakket met die kanalen erin. Ik heb ook helaas geen streamtv account omdat ik geen paypal heb om het te betalen.

Misschien iemand die kan helpen dat ik toch nog het laatste stukje van de ppv kan bekijken?
World Wrestling Entertainment
pi_40122866
Ik download hem als ik wakker word, die tekst heb ik van wwe.com. Staat (stond denk ik, kijk nu niet meer door spoilers ) een geluids fragment.
  maandag 24 juli 2006 @ 03:04:00 #11
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_40122889
Ah jammer

Ik moet namelijk wachten tot iemand hier sleutels komt brengen tussen 2:00 en 5:00 (lekkere tijd is dat). En ondertussen verveel ik me dood en is de GAB bezig, en ik kan het niet bekijken.

What a piece of shit
World Wrestling Entertainment
  maandag 24 juli 2006 @ 03:04:45 #12
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_40122898
Net klikte ik ook perongeluk op wwe.com, en zie ik meteen de result staan van de tag match. Ze zijn zo snel daar met spoileren, niet te geloven
World Wrestling Entertainment
pi_40123396
Ik download nu ondertussen Undertaker Vs Mankind, Hell In A Cell, King Of The Ring 1998
Blijft een klassieker heh.

Ik ga zo maar richting bed, en morgen GAB kijken
  maandag 24 juli 2006 @ 04:31:25 #14
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_40123680
Dat is die match waar Foley op de Cell staat en middels een Chokeslam door die Cell gaat, en door de vloer?

Heerlijk om te terug te zien ja
World Wrestling Entertainment
  maandag 24 juli 2006 @ 08:29:08 #15
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40124257
btw mensen 9 ik heb de spoilers nog niet gelezen maar de verschillende websites hebben de wijzigingen op de card vaak eerder dan wwe.com.
  maandag 24 juli 2006 @ 08:33:54 #16
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40124288
ik heb ff snel de spoilers gelezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_40125109
GAB was weer ouderwets dramatisch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 juli 2006 @ 12:06:19 #18
128032 Zwagger
Walk the talk
pi_40128789
TVP
  maandag 24 juli 2006 @ 19:18:14 #19
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_40141128
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:36 schreef Allanon666 het volgende:
GAB was weer ouderwets dramatisch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het straks wel, de boel gaat zo in de queue en ik denk dat ik CD1 al klaar heb als CD2 binnendruppelt @ 1.2MB/s
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 24 juli 2006 @ 20:12:48 #20
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40142677
ik heb hem allang binnen, zie wel of ik hem kijk
  maandag 24 juli 2006 @ 23:33:55 #21
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_40150053
Net even gekeken, was niet echt boeiend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_40150785
Net klaar met kijken, was wel ok
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 08:14:20 #23
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40157132
Great Khali kan je vergeten denk ik, die zal hopelijk wel pleitte zijn nu.
pi_40157796
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:14 schreef Magneet het volgende:
Great Khali kan je vergeten denk ik, die zal hopelijk wel pleitte zijn nu.
Ik weet het niet, kan je je de introductie van The Big Show nog herinneren? Ook een massief gespierde gigant: waarbij velen zich afvroegen wat hij kwam doen.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 09:41:43 #25
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40158278
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:12 schreef Allanon666 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, kan je je de introductie van The Big Show nog herinneren? Ook een massief gespierde gigant: waarbij velen zich afvroegen wat hij kwam doen.
khali kan nog minder dan Andre the Giant man en die kon al niks. Hell hij kan nog minder dan Hogan nu kan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')