abonnement Unibet Coolblue
pi_40976590
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:34 schreef GeKa het volgende:
De enige Anouk in BB1 was toch Anouk de zangeres?
En die is helemaal top!!!! Zonder Anouk, geen rockbitch in Nederland!
pi_41020865
Nu al Janine uit BB6 , wat een takkewijf , dat word nog lachen met haar in het huis
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:03:55 #204
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_41045591
Ik nomineer 3 in willekeurige volgorde:
Jeanette
Desire
Lieske

[edit]
hoe kan ik kelly toch vergeten......KELLY dus
[/edit]

[ Bericht 25% gewijzigd door Oldbie op 21-08-2006 23:13:44 ]
pi_41697082
Heeft die sneeuwende kat nog geen update lijstje gemaakt?
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_41697094
Etienne
Chantal
Tanja
hieke
pi_41697105
quote:
Op maandag 11 september 2006 02:58 schreef Priscella het volgende:
Heeft die sneeuwende kat nog geen update lijstje gemaakt?
GJ toch?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41697219
Give me a A give me a R give me a C
Light Your Ass On Fire and say iiiieeeeeeee

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_41697248
Ik weet ook wel dat hij van de lijstjes is
Ik had het over de TT
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41697269
Nou dan boerenkinkel kinkel dan niet zo met die tong en knipoog dan niet naar mij.

Nee hoor, je bent aardig en ook nog lief.

Doehoeggg, sleep well badeendje
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_41697306
quote:
Op maandag 11 september 2006 03:43 schreef Priscella het volgende:
Nou dan boerenkinkel kinkel dan niet zo met die tong en knipoog dan niet naar mij.

Nee hoor, je bent aardig en ook nog lief.

Doehoeggg, sleep well badeendje
Ja kijk als jij en GJ hier toch zijn, ben ik niet te beroerd om een beetje te stoken, wie weet kan ik jullie tot een relletje samen brengen, en daar valt bij voorbaat al mijn tong van uit mijn bek, en die knipoog is dan om net te doen alsof ik het niet meen

Je kan wel zien dat je er een tijdje uit bent

Maar jij bent ook wel lief hoor
ze zagen het hier zoals gewoonlijk weer allemaal verkeerd

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41698303
OP dit moment mag Egbert er wel uit van mij , op de tweede plaats Jeroen
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  maandag 11 september 2006 @ 14:55:11 #213
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_41706905
doe mij maar NOOOOOOIT meer in 1 huis met Bianca (die uit BB1). Die was echt te vreselijk voor woorden. Iedere dag wilde ze met iedereen 'zware psychologische gesprekken' voeren, omdat zij vond dat we niet open genoeg naar elkaar toe waren. Ondertussen maakte ze geheime afspraken, typeerde ze haar vrienden alleen met een initiaal en nam het geld (toen 10.000 gulden) mee naar huis toen ze doorkreeg dat ze het nooit meer kon winnen.
later is ze zwaar aan de dope gegaan (en er weer vanaf), getrouwd met een vrouw (en er weer vanaf), en columniste voor (ik dacht) de Viva. Rot op, stinkhoer.
pi_41708666
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef dieenebart het volgende:
doe mij maar NOOOOOOIT meer in 1 huis met Bianca (die uit BB1). Die was echt te vreselijk voor woorden. Iedere dag wilde ze met iedereen 'zware psychologische gesprekken' voeren, omdat zij vond dat we niet open genoeg naar elkaar toe waren. Ondertussen maakte ze geheime afspraken, typeerde ze haar vrienden alleen met een initiaal en nam het geld (toen 10.000 gulden) mee naar huis toen ze doorkreeg dat ze het nooit meer kon winnen.
later is ze zwaar aan de dope gegaan (en er weer vanaf), getrouwd met een vrouw (en er weer vanaf), en columniste voor (ik dacht) de Viva. Rot op, stinkhoer.
Zo, lucht dat op?
  maandag 11 september 2006 @ 17:15:13 #215
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_41711319
  maandag 11 september 2006 @ 17:32:39 #216
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41711948
R b, ik krijg nòg die naam niet uit mijn toetsenbord. Hij was zóó vervelend, betweterig en vol van zichzelf.
Helaas moet ik zeggen dat zo'n figuur in dit huis wel voor een beetje leven zou kunnen zorgen
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41712108
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef dieenebart het volgende:
doe mij maar NOOOOOOIT meer in 1 huis met Bianca (die uit BB1). Die was echt te vreselijk voor woorden. Iedere dag wilde ze met iedereen 'zware psychologische gesprekken' voeren, omdat zij vond dat we niet open genoeg naar elkaar toe waren. Ondertussen maakte ze geheime afspraken, typeerde ze haar vrienden alleen met een initiaal en nam het geld (toen 10.000 gulden) mee naar huis toen ze doorkreeg dat ze het nooit meer kon winnen.
later is ze zwaar aan de dope gegaan (en er weer vanaf), getrouwd met een vrouw (en er weer vanaf), en columniste voor (ik dacht) de Viva. Rot op, stinkhoer.
Hier kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Dat was zo'n achterbakse jeuk zweefteef. Heerlijk om je thuis op de bank aan te ergeren.

Persoonlijk ben ik ook niet zo'n fan van Andries. Zeker nu ik hem ook in TI heb gezien vind ik hete cht iemand waar niks echt aan is - alles wordt gecalculeerd.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 11 september 2006 @ 18:02:31 #218
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_41712800
Darius BB2
Rob BB5
Dido BB5
Afrika Paprika
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 september 2006 @ 22:41:01 #219
862 Arcee
Look closer
pi_41722554
quote:
Op maandag 11 september 2006 02:58 schreef Priscella het volgende:
Heeft die sneeuwende kat nog geen update lijstje gemaakt?
Ja, hier: http://forum.fok.nl/topic/910864
pi_41723534
Prrrrr


Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:10:59 #221
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_41729029
die ene bart, uit BB1, gatver...
dat ie thee rookte ipv van shag, kansloos
rol er dan gewoon schaamhaar in

En nu probeert hij me om te kopen met kadeautjes
en weet ik niet eens wat hij zelf wil
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_41729403
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:10 schreef Jumparound het volgende:
die ene bart, uit BB1, gatver...
dat ie thee rookte ipv van shag, kansloos
rol er dan gewoon schaamhaar in

En nu probeert hij me om te kopen met kadeautjes
en weet ik niet eens wat hij zelf wil
De homo
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:40:33 #223
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_41729511
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef dieenebart het volgende:
doe mij maar NOOOOOOIT meer in 1 huis met Bianca (die uit BB1). Die was echt te vreselijk voor woorden. Iedere dag wilde ze met iedereen 'zware psychologische gesprekken' voeren, omdat zij vond dat we niet open genoeg naar elkaar toe waren. Ondertussen maakte ze geheime afspraken, typeerde ze haar vrienden alleen met een initiaal en nam het geld (toen 10.000 gulden) mee naar huis toen ze doorkreeg dat ze het nooit meer kon winnen.
later is ze zwaar aan de dope gegaan (en er weer vanaf), getrouwd met een vrouw (en er weer vanaf), en columniste voor (ik dacht) de Viva. Rot op, stinkhoer.
Volgens mij zijn er niet zo vaak BB1-reünieën?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:58:26 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_41731057
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef dieenebart het volgende:
doe mij maar NOOOOOOIT meer in 1 huis met Bianca (die uit BB1). Die was echt te vreselijk voor woorden. Iedere dag wilde ze met iedereen 'zware psychologische gesprekken' voeren, omdat zij vond dat we niet open genoeg naar elkaar toe waren. Ondertussen maakte ze geheime afspraken, typeerde ze haar vrienden alleen met een initiaal en nam het geld (toen 10.000 gulden) mee naar huis toen ze doorkreeg dat ze het nooit meer kon winnen.
later is ze zwaar aan de dope gegaan (en er weer vanaf), getrouwd met een vrouw (en er weer vanaf), en columniste voor (ik dacht) de Viva. Rot op, stinkhoer.
Zo. Is de liefde wederzijds trouwens?

Doe mij trouwens nooit in één huis met Hilde en E10. Ik heb echt de neiging om die 2 te slaan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_41731753
quote:
Doe mij trouwens nooit in één huis met Hilde en E10. Ik heb echt de neiging om die 2 te slaan.
En daarom moeten ze er voorlopig nog even inblijven toch?
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')