abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 22 juli 2006 @ 12:38:31 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40071612
quote:
Samen sterk in Big Brother 2006

Nieuw voor de komende editie van Big Brother is dat je je ook samen met een familielid of partner kan opgeven. Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek onthult waarom deze nieuwe aanpak de moeder van de reallife soaps nog spannender zal maken.

“Het winnen van Big Brother is niet makkelijk. Je bent toch ruim honderd dagen van je leven van de buitenwereld afgesloten. Dat is een grote opgave gebleken”, aldus Hummie van der Tonnekreek. “Omdat Big Brother altijd weer een stap verder gaat, wordt voor de komende editie de druk verder opgevoerd. Daarbij verliest het programma niet haar menselijke gezicht. Integendeel, want Big Brother 2006 zal meer dynamiek hebben als het gaat om het groepsproces. Je hoeft Big Brother niet alleen te doorstaan, je kan het meemaken samen met je naaste familie. Daardoor sta je sterker.”

Strategisch

Dat je deze Big Brother samen met familie kan ervaren, heeft ook gevolgen voor de kans om te winnen. Hummie van der Tonnekreek zegt daarover: “De Bewoners kunnen strategisch spelen. Een broer offert zich bijvoorbeeld op, zodat de zus een grotere kans maakt voor de finale. Dan kunnen broer en zus toch samen de hoofdprijs in de wacht slepen. De winst blijft dan - zeg maar - in de familie. Maar het kan natuurlijk ook gebeuren dat de zus toch besluit het geld voor zichzelf te houden.” Het is ook mogelijk om zich met meerdere familieleden aan te melden. Maar het moet dan wel om naaste familie gaan, bijvoorbeeld broers, zussen, vader en moeder. Voor Big Brother 2006 heeft de nieuwe opzet tot gevolg dat het groepsproces heftiger wordt. Bewoners moeten hun positie op een andere manier veilig stellen dan voorheen want wie kan je vertrouwen?

Levensvragen

In haar zoektocht naar Big Brother Bewoners is Van der Tonnekreek bijzonder geïnteresseerd in naaste familieleden of partners die nog iets uit te zoeken hebben samen: “Dat kan een echtpaar zijn met een kinderwens of juist scheidingsplannen maar ook een familie met een dilemma. Het hoeven niet per se grote levensvragen te zijn maar het kunnen ook gewoon zaken die je thuis aan de keukentafel bespreekt. Bijvoorbeeld de wens om een onderlinge band te versterken of problemen uit het verleden voorgoed de wereld uit te helpen. In iedere familie of gezin speelt wel zoiets. In Big Brother heb je alle tijd om je hierop te concentreren, je ziet nieuwe perspectieven en krijgt adviezen uit een andere hoek. Dat kan heel verhelderend werken”, verduidelijkt Van der Tonnekreek haar nieuwe koers.

In Big Brother worden, zo is gebleken, vriendschappen voor het leven gesloten. Dat er Bewoners zijn die ook nog een bloedband of een relatie hebben zal tot extra ontwikkelingen leiden. Ontwikkelingen die tot nu toe ongekend zijn. Je moet daarvoor wel stevig in je schoenen staan. Vergeet alles wat je hebt gezien in de voorgaande edities en meld je samen met je familie of partner aan voor Big Brother 2006!
__

Welnu. Een terechte vraag is elke keer weer, "Wat een kut hitte, hoe lang gaat dat nog duren?" Maar dat is offtopic. Dus misschien is het beter om je af te vragen, "Wat een interessant concept! Wordt het experiment een succes?" Kritikasters moeten erkennen dat Hummie toch elk jaar weer een redelijk boeiende serie heeft opgezet. Ondanks het soms chaotische voorkomen van Hummie, weet zij toch telkens controverse te combineren met een stabiele basis waardoor zowel bewoners als kijkers emotionele banden smeden die zich uitstekend lenen voor hevige manipulatie. Kortom, mooie TV. Toch is elk jaar weer een test, een significante uitdaging. Stilstand is immers achteruitgang bij dit opmerkelijke TV-concept.

Het gedeelte boven de korte streep is overgenomen van de Big Brother site; deze is beschikbaar via de hyperlink http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 22 juli 2006 @ 12:49:17 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_40071902
Deze partner-combinatie komt dus niet van Hummie af.
Dat is al gedaan in BB USA.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 22 juli 2006 @ 12:53:30 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40072018
Daar zeg je me wat. Is Hummie dan niet betrokken bij Endemol usa? Tenslotte komt ze hier altijd over als de godmother van BB.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 22 juli 2006 @ 12:54:21 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40072042
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 12:49 schreef mazaru het volgende:
Deze partner-combinatie komt dus niet van Hummie af.
Dat is al gedaan in BB USA.
enig idee hoe het daar uitpakte?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 22 juli 2006 @ 13:05:19 #5
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_40072302
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 12:54 schreef teamlead het volgende:

[..]

enig idee hoe het daar uitpakte?
De opzet was iets anders, de bewoners wisten niet van te voren dat er allemaal koppeltjes in het huis waren.
Ze dachten allemaal dat hun de enigste met een partner waren.
Maar dat duurde maar een dag of twee, drie.
Toen had iedereen het door.

Daarna was het een kwestie van ieder koppel opbreken.
Zodat er op het laatst niemand meer een partner had.
Dat verwacht ik van deze BB ook.

Pas als iedereen zijn partner kwijt is, gaat het interessant worden.
Maar dat ligt natuurlijk ook aan wat voor soort mensen er in komen.

Het concept heeft wel potentie, maar dan moeten er wel leuke en spraakmakende mensen in het huis zitten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_40089537
Ja wat een kut idee zeg. Lijkt me heel goed om te zorgen dat alle koppels uit elkaar worden gedreven! Zolang ik bijvoorbeeld nog mijn vriend zou hebben, zou ik me weinig aantrekken van de andere mensen. Geen goed idee.
  zondag 23 juli 2006 @ 11:58:27 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40099243
Ik weet het niet of dit gaat werken. Ben wel benieuwd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 23 juli 2006 @ 12:02:26 #8
16305 Jappie
parttime reverend
pi_40099350
Het zou ook zomaar heel goed kunnen werken...met koppeltjes krijg je toch sneller dat ze achter elkaars rug om over de "anderen" gaan lullen.....
  zondag 23 juli 2006 @ 12:02:51 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40099369
Dat zagen we met Ralph en Natte Alie al.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 23 juli 2006 @ 15:49:23 #10
242 Pinball
Electric Monk
pi_40105237
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:02 schreef Sanne het volgende:
Dat zagen we met Ralph en Natte Alie al.
En met Dido en Nathalie ook.
Whehehe.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_40105683
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:02 schreef Jappie het volgende:
Het zou ook zomaar heel goed kunnen werken...met koppeltjes krijg je toch sneller dat ze achter elkaars rug om over de "anderen" gaan lullen.....
Ik vind het leuker als mensen die elkaar in het huis leren kennen samenspannen en dan pas over anderen gaan roddelen met elkaar.
pi_40106234
Ik voorzie ook een verdeel en heers tactiek : Op het moment dat iemand zijn maatje eruit gestemd is, zal zijn wraak zijn, andere koppels uit elkaar te trekken....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_40106826
Volgens mij krijg je nu een soort Paradise hotel en geen big Brother meer.
Maarja kan aan mij liggen dat ze elkaar van te voren er al uit willen werken enzo.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 23 juli 2006 @ 17:44:45 #14
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_40107920
Ik voorzie een mooie BB
  † In Memoriam † zaterdag 4 november 2006 @ 22:25:00 #15
128220 Peter6000
pi_43246046
Het koppeltjesidee blijkt niet negatief, maar ook niet positief te werken in deze BB editie.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')