abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:35:49 #76
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40023338
Ik heb mijn schuld afbetaald bij Nook Geen schulden meer, geen fruit verkopen meer.. ik kan met pensioen!!


Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40023480
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:35 schreef Maraca het volgende:
Ik heb mijn schuld afbetaald bij Nook Geen schulden meer, geen fruit verkopen meer.. ik kan met pensioen!!


Nu nog geld doneren aan Boondox voor de rainbow feather.... Of geld op je rekening zetten voor een piggy bank...
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:57:50 #78
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_40023953
Chesje heeft dr poort weer even dicht

en dankje schatjes voor de kadoootjeessss

[ Bericht 50% gewijzigd door gebakken-koekje op 20-07-2006 21:40:50 ]
pi_40024030
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:49 schreef Maraca het volgende:
Cadfael hou je dieren eens bij je dit is al de 2e die naar mijn dorp gaat..
Oh wie dan? Amelia of Buck? Als het amelia is dan heb je wel een goeje hoor, die is heel aardig.

Buck is gisteren vertrokken, dus denk ik eigenlijk dat het die is. Die is ook wel ok hoor, alleen een beetje apart. hehe ik moet ze maar es opzoeken dan en even flink toeksen ofzo omdat ze weg zijn gegaan

Maarja, ik heb nu wel een paar hele aardige nieuwe bewoners. Afwisseling is ook wel zo leuk eigenlijk.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40024408
Zo,zo... 2 dagen niet online geweest, jullie gaan als een speer!!
Leuk al die foto's! Moet ff gaan kijken hoe ik er ook een kan maken...
Is bij jullie ook al het regenseizoen voorbij? Finally??!!! HEb ik dan net op tijd de Coela gevangen, anders kon ik weer wachten!

Stom.. ik had 3 dagen perfect town... en opeens zeiden ze dat er teveel bomen zijn, terwijl ik al in geen 2 weken nieuwe bomen heb geplant! maf... kan ik weer opnieuw beginnen dagen te tellen

En dit is de 3e week dat ik de walrus mijn rode turnips geef om de turban te krijgen... krijg ik ALWEER die county guitar!
Yep Zwaalie, je had gelijk.... geduld.....:)
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_40025683
Ik heb coelie!!!
pi_40026609
haha, loop net even buiten rond, zie ik een schorpioen... even stukje om een boom heenlopen omdat hij mij niet had gezien, ren eropaf, en heb em te pakken!

iemand nog online vanaaf?

Ik gooi mn poort wel even open en zie wel wie er nog komt
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 08:31:04 #83
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_40038479
Ik heb gisteren nog geprobeerd een foto te maken maar het wil niet lukken. Als ik dichtbij sta wordt de foto wazig en bij veraf te bewogen. Verder ziet het beeld er nogal slecht uit, zeker als ik het vergelijk met de andere foto's die hier zijn gepost.

Hebben jullie misschien wat tips om die foto's te maken? Gebruik je een digitale camera of webcam?
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_40038667
Hihi!! Vannacht wezen vissen en bugs gevongen. Had vanochtend voor 105.000 aan vissies en bugs
Heb ook Shrunk vandaag in m'n dorp en daar ben ik erg blij mee <--- zie je?....BLIJ!!
Helaas geen hybrids maarja mss morgen.

Ook vandaag het grootste huis die er is. Ben er nu wel achter dat ik dus geen houten huis heb maar ach hij is hartstikke mooi

Ow en ik heb zoiets moois van Dopey gekregen een music box en hij is zo schetig hihi!!

@Dev: Ik gebruik een digitale camera. Ik gebruik de macro stand en heb m'n camera ong 20 cm van de DS af. Ik zet de DS op m'n buro en de DS doe ik in een hoek (scherm zo inklappen dat je een hoek krijgt) en rust mijn had met camera op m'n buro zodat ik niet tot weinig kan bewegen
Zo doe ik het dus meestal.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2006 08:51:51 ]
pi_40038909
Waar in het musuem kun je fossielen bekijken? En wat zijn gyroids?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:17:13 #86
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_40039082
Als je het museum binnenloopt ligt er voor iedere deur een mat waaraan je kan zien wat er tentoongesteld wordt. Je moet het museum natuurlijk wel eerst zelf vullen
Gyroids zijn kleifiguurtjes die muziek maken. Je hebt er verder niks aan, maar een paar in je huis maken wel leuk geluid. Ze zijn gebaseerd op oude Japanse haniwa, die werden bij begraafplaatsen gebruikt om een graf van een voorouder te markeren.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:18:54 #87
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_40039112
Gisteren heb ik ook nog gezocht naar bugs en vis, maar het was slecht weer dus ze waren niet voltallig aanwezig. Volgens mij heb je toch gelijk Cad dat met slecht weer de beestjes het af laten weten.

Ik zal het eens proberen met de camera. Bedankt voor de tip Ardenlyn!
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_40039250
Nee hoor vannacht was het aan het regenen bij mij en er waren genoeg vissen en bugs.
Blue Marlin, Coelie, Airamnogwat, Snappers, en die dikke palmboomkevers.

Succes met je foto:)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2006 09:29:34 ]
pi_40039284
Ik ben rijk!
Heb nu weer een groter huis

en 3 ton op mijn bank rekening (turnip prijzen over de 350 bells
Wat een Feest!

Tevens al mijn sinasappels geplant (inverstering....)
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:46:12 #90
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40039517
Ik was van plan om vannacht ook nog wat te gaan vangen maar ik was te moe
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40039612
Heb vanacht ook aardig weer wat gevangen, 2 kamers staan propvol om vanavond verkocht te worden. en van het geluid van de schorpioen krijg ik nogsteeds de kriebels
I'm not lost, i'm just geocaching
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:03:38 #92
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_40039896
Zouden de hoeveelheid bugs dan random zijn? Ik heb ook een regenachtige avond gehad waar het vergeven was van de bugs en gisteren regende het ook en ik kwam bijna niks tegen.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_40041387
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:17 schreef lizardtattoo het volgende:
Als je het museum binnenloopt ligt er voor iedere deur een mat waaraan je kan zien wat er tentoongesteld wordt. Je moet het museum natuurlijk wel eerst zelf vullen
Gyroids zijn kleifiguurtjes die muziek maken. Je hebt er verder niks aan, maar een paar in je huis maken wel leuk geluid. Ze zijn gebaseerd op oude Japanse haniwa, die werden bij begraafplaatsen gebruikt om een graf van een voorouder te markeren.
maar ik ben elke gang in gegaan en m'n fossielen heb ik niet teruggevonden.
pi_40041523
Die fossielen die je geeft zien er anders uit als ze eenmaal in het museum staan.
De gang met een dinosaurus skeletten hoofd dat is je fossielen kamer.
pi_40041615
Hoi allemaal,

gister ook slechtere vangst gehad, maar ook niet zo heel lang zitten spelen.

Zeg heeft iemand nog leuke turnip prijzen? bij mij maar 49

Oh en Dev, ik heb die ranch teatable voor je gekocht.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:16:53 #96
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_40041767
Even een domme vraag: heb je de fossielen wel aan Blathers gegeven zodat hij ze kan identificeren? Zo ja dan zouden ze gewoon op hun plek moeten staan. De kamers van de fossielen heeft een mat met de schedel van een Tyrannosaurus. In die kamers staan plateaus op de grond met een bruin vlak erop. Als je fossielen hebt ingeleverd moeten ze daar staan.

En bedankt Cad.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_40043137
Ja ik heb ze gegeven..
Hmm Er zijn wel wat dinosaurussenbotten maar zijn dat dan mijn fossielen of niet?
pi_40043378
yups dat zijn je fossielen
pi_40043670
Hey LordVan,

Volgens mij loopt er in je town Katie ergens rond... kan dat kloppen?
&gt;&gt; www.tighthead.nl &lt;&lt; Hardcore mixjes te downloaden
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:13:34 #100
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_40043673
Jawel. Onthoud ook dat je niet een volledig geraamte uit de grond haalt. Vaak bestaat het uit een ko, romp en staart. Als je van 1 dinosaurus alle drie de onderdelen hebt staat er pas een violledig geraamte. Er zijn ook losse fossielen die op een display staan, zoals Dino Droppings.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')