abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_10585120
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 20:29 schreef westrtp het volgende:
'Rainbows and pots of gold' is echt heel erg goed!!
Agree, prachtig nummer:

"Do you ever think of me?
Do you remember all our stupid dreams?
Rainbows and pots of gold
So much to prove before we got old

(...)
I lost my way but found my track
I'm sorry if I never listened back

(...)
I'm sitting up writing down
These things I sometimes dream about

(...)
And I've grown a lot since we last spoke
Got myself together; fixed what was broke
"

pi_10841945
Het album You Gotta Go There To Come Back is vandaag uitgekomen.

Volgende week donderdag speelt de band op de eerste avond van The Music In My Head in Den Haag. Die middag zijn ze te gast in Denk aan Henk op 3fm tussen 12 en 14.

Eerste single van de plaat in Nederland wordt Maybe Tomorrow, die uitkomt in een 5-track editie op 16 juni, over exact twee week dus.

De video van Maybe Tomorrow wordt al redelijk wat gedraaid op MTV en voegt muzikaal naar mijn mening nog zeker wat aan het nummer toe.

dinsdag 3 juni 2003 @ 22:54:51 #28
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_10865785
maybe tomorrow is echt super kippenvet (hahahaha ik zie het nu pas!!! KIPPENVELLLL dus :):):) )maar ik vind die cover handbags and gladdrags (ofzo) nog steeds het allermooiste.
Ik heb JEEP maar wat ik bij die cd wel vind dat als je m te vaak draait dat die stem gaat irriteren, maar het is wel uitzonderlijk mooie muziek
(vreemde combi .........)

[Dit bericht is gewijzigd door annoh op 04-06-2003 22:29]

I'm just a girl in the world.
pi_10866657
ah! goed nummer, mooie clip erbij Jammer dat ik het niet eerder wist van The Music In My Head
pi_10885719
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:54 schreef annoh het volgende:
......dat als je m te vaak draait dat die stem gaat irriteren, maar het is wel uitzonderlijk mooie muziek
Daar zit wat mij betreft wat in, Stereophonics is zeker geen muziek om wekenlang achter elkaar te beluisteren. En dat komt volgens mij door de stem van Kelly Jones. Mensen die ik ken die er niets aan vinden klagen allemaal over de zang, ik heb zelfs iemand horen zeggen dat Jones klinkt alsof hij een krolse kat in zijn keel heeft zitten....

Je houdt er van, of niet. Volgens mij is er geen middenweg. De schrijver van de recensie van YGGTTCB in Nieuwe Revu houdt er duidelijk niet van. Volgens hem is het album een herhalingsoefening van de zelfde 'verongelijkte schorre stem' en zelfs de 'hoofdpijnplaat van het jaar'. Toch jammer dat hij in minder dan 15 regels toch weer over 'Mr Writer' weet te beginnen en hoe dit een aanklacht is tegen 'kritische' journalisten, over verongelijkt gesproken...

Maargoed, het krolse kattengeluid kan mij zeker wel bekoren en daarom sta (zit?) ik volgende week dan ook Den Haag.... yay!

'Maybe tomorrow' klinkt wat mij betreft nog steeds te gelikt, 'Rainbows and pots of gold' had ik een betere single-keus gevonden. Of, net als in Groot Brittanië 'Madame Helga' (die na een paar keer luisteren toch wel erg fijn klinkt), of 'Since I told you it's over' eigenlijk alles behalve 'Maybe Tomorrow'....

pi_10887017
Ik vind maybe tomorrow juist heel goed, dat acoustische stukje op het einde geeft ook wat extra's. Heeft iemand die versie op mp3 trouwens? Rainbows and pots of gold vind ik echt heel goed en I Miss You Now ook. Misschien was rainbows and pots of gold wel een betere single geweest, maar dat word dan gewoon de 2e single
  woensdag 4 juni 2003 @ 22:27:10 #32
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_10892159
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 18:44 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Daar zit wat mij betreft wat in, Stereophonics is zeker geen muziek om wekenlang achter elkaar te beluisteren. En dat komt volgens mij door de stem van Kelly Jones. Mensen die ik ken die er niets aan vinden klagen allemaal over de zang, ik heb zelfs iemand horen zeggen dat Jones klinkt alsof hij een krolse kat in zijn keel heeft zitten....

Je houdt er van, of niet. Volgens mij is er geen middenweg. De schrijver van de recensie van YGGTTCB in Nieuwe Revu houdt er duidelijk niet van. Volgens hem is het album een herhalingsoefening van de zelfde 'verongelijkte schorre stem' en zelfs de 'hoofdpijnplaat van het jaar'. Toch jammer dat hij in minder dan 15 regels toch weer over 'Mr Writer' weet te beginnen en hoe dit een aanklacht is tegen 'kritische' journalisten, over verongelijkt gesproken...

Maargoed, het krolse kattengeluid kan mij zeker wel bekoren en daarom sta (zit?) ik volgende week dan ook Den Haag.... yay!

'Maybe tomorrow' klinkt wat mij betreft nog steeds te gelikt, 'Rainbows and pots of gold' had ik een betere single-keus gevonden. Of, net als in Groot Brittanië 'Madame Helga' (die na een paar keer luisteren toch wel erg fijn klinkt), of 'Since I told you it's over' eigenlijk alles behalve 'Maybe Tomorrow'....

hahaha hoofdpijnplaat van het jaar
weetje ik kan het me wel voorstellen maar ik vind het ook een beetje makkelijk gezegd, als je dat vindt dan heb je volgens mij gewoon nit goed geluisterd. Op gezet tijdens autorijden of een andere vernietigende recentie Het blijft gewoon bijzondere muziek, alleen de teksten al.
Ik ga ze ook zien op rock werchter heb ik echt veel zin in en ik denk dat ik morgen die nieuwe cd ook ga kopen
pi_10893029
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:36 schreef rhcp het volgende:
Ik vind maybe tomorrow juist heel goed, dat acoustische stukje op het einde geeft ook wat extra's. Heeft iemand die versie op mp3 trouwens? Rainbows and pots of gold vind ik echt heel goed en I Miss You Now ook. Misschien was rainbows and pots of gold wel een betere single geweest, maar dat word dan gewoon de 2e single
Ga morgen precies daarom dat laatste stuk nog even van tv opnemen en vervolgens er goed in plaatsen.. is mooi inderdaad

Plato gaf(geeft?) trouwens de eerste 50 bestellers van You Gotta Go There To Come Back er een gratis promo van Madame Helga bij. Das weer mooi meegenomen

pi_11016453
Ik moet zeggen dat ik de cd's van ze nog niet heb of heb geluisterd maar de liedjes die ik ken van de Stereophonics vind ik zeker goed.
Maybe Tomorrow vind ik tot nu toe wel de beste die ik heb gehoord....
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_11017206
Ter promotie van het nieuwe album hebben de Phonics een set van 45 minuten in één van de Virgin Megastores in London gespeeld. Het fijne hieraan is dat Virgin hiervan een webcast online heeft gezet, hierzo.

De volgende nummers zijn te bekijken:
- Climbing the wall
- Madame Helga
- Rainbows and pots of gold
- Nothing precious at all
- Getaway
- Maybe tomorrow
- Since I told you it's over
- You stole my money honey

Ik zou zeker even deze uitvoering van 'Madame Helga' beluisteren, hij krijgt iets blues-achtigs, zo semi-acoustisch.

pi_11026267
ze spelen op Lowlands...
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:48:25 #37
16284 WhitesoX
let's go bowling
pi_11026486
stereophonics zijn heel goed vind ik
(ook bv "step on my old size nines", supernummer)
My dirty undies! The laundy, the whites!
pi_11159553
Hmm, waren er niet meer mensen bij afgelopen donderdag?

Wat mij betreft begon het optreden super en eindigde het ok. Hoogtepunt vond ik 'The bartender en the thief', een van mijn favoriete nummers, zeker live. Ik ga het nog 1 keer zeggen en daarna hou ik er echt over op: die zangeressen hadden van mij thuis mogen blijven: overbodig.

Setlist:
- Madame Helga
- High as the ceiling
- Mr Writer
- Local boy in the photograph
- Nothing precious at all
- Since I told you it's over
- The bartender and the thief
- Handbags and gladrags
- Rainbows and pots of gold
- Climbing the wall
- Jealousy
- I'm alright
- Maybe tomorrow
- Have a nice day
--------
- Just looking
- Help me

'The music in my head' is een leuk festival: mooie locatie en kleinschalig. Dat laatste heeft intieme concerten (tussen de 400 en 500 man) als prettig gevolg.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimsomnia op 17-06-2003 14:21]

dinsdag 17 juni 2003 @ 06:39:18 #39
45237 Vuur
We are not alone
pi_11159726
* Vuur heeft ze in Paradiso gezien

het was wel aardig, maar al zou het een festival geweest zijn, dan zouden we bier en hamburgers gaan zoeken

- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
pi_11173636
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 03:03 schreef Kimsomnia het volgende:
Hmm, waren er niet meer mensen bij afgelopen donderdag?
Had wel gewild.. maar om nou te zeggen dat ik bulk van het geld.. en tja.. Den Haag.. door de week.. niet meer terug kunnen komen naar huis.. en vervolgens ook nog twee andere dagen met topartiesten weer laten schieten.. Het gevoel was niet positief zeg maar, dus ik heb het hele idee meteen na het lezen van het The Music In My Head-programma toch maar weer uit m'n hoofd gezet.

Zal me niets verbazen als Maybe Tomorrow komende zomer iedere dag in Radio Tour de France gedraaid gaat worden.

donderdag 26 juni 2003 @ 22:37:51 #41
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_11401443
Na het horen van Maybe tomorow eindelijk een album van ze in huis want vind de zanger echt erg goed en dus ook de band. Maar als album valt deze me toch enigsinds tegen, had meer nummers als Maybe tomorow en de andere bekende nummers verwacht. Al met al nogwel 2 keer geluisterd vandaag dus zeker nogwel de moeite maar vind het niet direkt een aanrader, misschien dat ik het album waarmee ze doorbraken nog maareens meepakken dan.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_11794237
En wederom in Nederland op 21 oktober!

Van de HMH site:

quote:
Stereophonics
21 oktober 2003

Op dinsdag 21 oktober a.s. komen de Britse Stereophonics voor een concert naar de Heineken Music Hall. Op dit moment scoren ze een grote hit met de single 'Maybe Tomorrow' afkomstig van hun nieuwe album 'You Gotta Go There To Come Back'.

Stereophonics wordt gevormd door Kelly Jones (gitaar, zang), Richard Jones (bas) en Suart Cable (drums). Sinds hun debuut in 1997 is het vooral in de U.K. erg hard gegaan met deze band. Het succes van hun debuut album was voor een groot gedeelte te danken aan de basis die was gelegd door veel te toeren. Het is daarom geen verrassing dat de band een grote live reputatie heeft. Dat gaan de bezoekers van Lowlands ook merken, want op zaterdag 30 augustus treden de Stereophonics in de Alpha-tent op.

Na het grote succes in Engeland en meer dan vijf miljoen verkochte cd's wereldwijd, lijkt de band nu klaar om met hun nieuwe album en een uitgebreide Europese toer ook in Nederland door te breken.

vvk start 19 juli en kaarten kosten € 27,50
pi_11796969
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 20:50 schreef calvobbes het volgende:
En wederom in Nederland op 21 oktober!

Van de HMH site:
[..]

vvk start 19 juli en kaarten kosten € 27,50

Juist.. hoorde het vandaag ook.. Goed nieuws enzo
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:00:12 #44
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_11798832
Ik heb ze een hele tijd terug in Groningen gezien en het was best een aardig optreden. Strakke set met afwisseling van oude en nieuwe nummers, maar het klonk allemaal zo gewoon. Wat andere mensen ook al zeiden, het is niet echt spannend. Toch was het best een leuk concert en ga ik ze vast wel kijken op Lowlands. Heb dat nieuwe album nog niet vaak gehoord maar Madame Helga vond ik niet zo.
Weihnachtsbaumschmuckausstattungsspezialgeschaeft
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:02:21 #45
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_11798882
Leuke band

Ik ga direkt even de nieuwe nummers spotten

“We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”
-Nietzsche
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:10:49 #46
32819 Spookylisa
what are you looking at?
pi_11799013
Stereophonics
Afgelopen twee weken in Florida geweest en daar Word gets Around gekocht... heeft de hele vakantie in mn discman gezeten
Op de terugweg op Heathrow de nieuwste gekocht You Gotta Go There To Come Back... andere stijl dan die eerste maar allebei f*cking mooie cd's
moodswingsister...alanist....ashtonished :) lalalalalala dude :|
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:16:08 #47
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_11799103
Sta niet gelijk te springen voor een concert en sprong al omdat ik naar Muse ga in November dus denk niet dat ik erheen ga. Al lijkt het me zeker wel leuk om kaartjes voor te winnen ofzo
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_11835869
ik ga zeker weten!
pi_11959909
Hey ik ben dus ook fan van de Phonics, dus ik vind op play de nieuwe cd maar dan limited, waarbij een Manilla O-Card bij zat. Dus ik denken, bestellen die hap, echter, nu heb ik m ontvangen, en ik zie er eigenlijk geen verschil meer in als in de normale winkel.

Heeft iemand die limited editie al in Nederland gezien, zo ja, wat is er anders aan? Volgens mij zijn ze die O-card vergeten, want als ik een beetje engels begrijp en de andere sites zie, dan hoort er een kartonnen hoes bij te zijn.

please help

Alsof SM zo lekker is
  woensdag 23 juli 2003 @ 14:26:47 #50
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_11961304
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 13:34 schreef Hermez het volgende:
Hey ik ben dus ook fan van de Phonics, dus ik vind op play de nieuwe cd maar dan limited, waarbij een Manilla O-Card bij zat. Dus ik denken, bestellen die hap, echter, nu heb ik m ontvangen, en ik zie er eigenlijk geen verschil meer in als in de normale winkel.

Heeft iemand die limited editie al in Nederland gezien, zo ja, wat is er anders aan? Volgens mij zijn ze die O-card vergeten, want als ik een beetje engels begrijp en de andere sites zie, dan hoort er een kartonnen hoes bij te zijn.

please help

ik ben afgelopen dagen in engeland geweest en daar verkopen ze de cd ook met een soort kartonnen hoesje om het gewone hoesje heen, met daarop heel mooi het logo. Ik neem aan dat dat de limited edition is, maar ik heb niet gezien of er verder iets speciaals in zit. Ik baalde wel ontzettend dat ik m in nederland al gekocht had wat dat kartonnen hoesje is echt super mooi.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')