abonnement Unibet Coolblue
pi_2587143
Hoe denken de mensen hier op! Fok over de Stereophonics? Ik heb een tijdje terug een promo van de nieuwe cd (JEEP) uit de 2e hands bakken weten te vissen, en afgaande op de singles 'mr. writer' en 'have a nice day' heb ik hem maar gekocht. Viel zeker niet tegen. Het is geen complexe muziek en de teksten zijn vaak redelijk simpel (maar direct is uiteraard niet perse slecht). Toch hebben ze ontzettend goede melodien en ik vind de zanger een mooie stem hebben. Lekker rauw en snerend, maar toch melodieus.

Afgelopen vrijdag heb ik de 2e cd gekregen voor mijn verjaardag, 'performance and cocktails'. Ook deze cd vind ik weer erg goed. Ik moet hem nog wat vaker luisteren, maar mijn eerste indruk is dat hij zeker OK is.

Nou weet ik dat, met name in de Britse pers, niet iedereen altijd even enthousiast is over deze band. Zijn er hier op Fok! nog liefhebbers van de band?

Ik ga op 26 januari(?) in ieder geval zeker even in Paradiso kijken hoe de band live is.

Hmmzz....
pi_2587160
Ik heb ze gezien in het voorprogramma van U2 en Aerosmith. Wel aardig, goede zanger. Maar niet mijn muziek. Vind eik alleen mr. writer wel een goede nr
pi_2587215
JEEP komt denk ik gewoon in mijn top 10 van 2001. Vindt het een erg lekkere cd. Inderdaad qua tekst vooral vrolijke niemendalletjes maar dat geeft het juist zo'n lekker zonnig gevoel. Favoriete nummers: Mr Writer, Have A Nice Day, Nice To be Out en Lying In The Sun.

P&C is volgens mij wat "harder" qua gitaarwerk of niet?

Voetbal?
pi_2587267
quote:
Op zondag 23 december 2001 14:58 schreef ratpack het volgende:
JEEP komt denk ik gewoon in mijn top 10 van 2001. Vindt het een erg lekkere cd. Inderdaad qua tekst vooral vrolijke niemendalletjes maar dat geeft het juist zo'n lekker zonnig gevoel. Favoriete nummers: Mr Writer, Have A Nice Day, Nice To be Out en Lying In The Sun.

P&C is volgens mij wat "harder" qua gitaarwerk of niet?


Ja, maar niet veel harder hoor. Dat had ik ook gehoord, dat JEEP vooral veel rustiger zou zijn, maar ik vind het wel meevallen.

En ik weet ook niet of ik de teksten niemendalletjes zou noemen. Het zijn eerder beschouwingen van zijn leven. Ze lezen vaak een beetje als een dagboek, je weet meteen waar het over gaat, zeker omdat er vaak ook nog een uitleg bij staat (beetje overbodig, dat zou ik liever bij bands als Radiohead zien ).

Hmmzz....
pi_2587424
quote:
Op zondag 23 december 2001 15:05 schreef -Wepeel2- het volgende:
En ik weet ook niet of ik de teksten niemendalletjes zou noemen. Het zijn eerder beschouwingen van zijn leven. Ze lezen vaak een beetje als een dagboek, je weet meteen waar het over gaat, zeker omdat er vaak ook nog een uitleg bij staat (beetje overbodig, dat zou ik liever bij bands als Radiohead zien ).
Ja, maar dat bedoel ik ook wel met niemendalletjes. Het zijn geen grote "ik heb problemen en die wil ik met jullie delen" teksten, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hoewel die van tijd tot tijd ook fijn zijn
Voetbal?
  zondag 23 december 2001 @ 21:41:42 #6
10090 waspman
life is sweet
pi_2590085
ze zijn goed live.. maar vreselijk 'degelijk', als je begrijpt wat ik bedoel.... dat is het commentaar dat ze in de Britse pers krijgen.. het is gewoon saai.. alles is hetzelfde, ze geven live weinig extra...

mijn voorkeur gaat toch nog atlidj uit naar hun eerste cd: word gets around

  maandag 24 december 2001 @ 00:22:27 #7
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_2592201
quote:
Op zondag 23 december 2001 21:41 schreef waspman het volgende:
ze zijn goed live.. maar vreselijk 'degelijk', als je begrijpt wat ik bedoel.... dat is het commentaar dat ze in de Britse pers krijgen.. het is gewoon saai.. alles is hetzelfde, ze geven live weinig extra...
True, IllOgical heeft ze in oktober live gezien. Naarmate er meer nummers gespeeld werden, hoe minder onderscheid er eigenlijk tussen zat. Na verloop van tijd begon IllOgical zich eerlijk gezegd wat aan de nasale zang te storen.

Wat niet wegneemt dat het lekker is om een aantal nummers van hen te horen.

What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
  woensdag 30 januari 2002 @ 22:04:34 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2992426
Ik vind dat nieuwe liedje wel leuk en die zanger is ook wel goed
Ik ga maar eens wat meer van ze uitchecken.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2994334
Ik ben erg blij dat je dit topic opent..
Ik zocht al de hele tijd de naam van de band..
Ik dacht Stereophronics of Stereotronics...

Maar nu weet ik het eindelijk..
Ik zocht ook dat nummer.. Handbags & Gladrags

Neuj
pi_2994572
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 23:53 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik ben erg blij dat je dit topic opent..
Ik zocht al de hele tijd de naam van de band..
Ik dacht Stereophronics of Stereotronics...

Maar nu weet ik het eindelijk..
Ik zocht ook dat nummer.. Handbags & Gladrags


Dat nieuwe nummer is wel een cover dus, van Rod Stewart. Is later toegevoegd als bonustrack aan de nieuwe cd.
Hmmzz....
pi_2994697
kweetniet, gezien op pinkpop afgelopen jaar
had wel wat, lag daar op dat veld in de zon half te slapen...

nummer singing in my sleep is fijn nummer

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_2996476
Ik heb sinds vorige week JEEP in m'n bezit en deze week geluisterd tijdens mijn lange uurtjes in de auto. Conclusie: het is een goede plaat.

De stem van de zanger is eventjes als je nog niet zoveel van de band kent, maar de muziek zelf is écht geweldig.
Op het eerste gehoor lijkt het heel eenvoudige muziek, maar dat valt toch tegen (of mee, t'is maar hoe je het bekijkt natuurlijk!). Want sommige gitaarriffs zijn toch aardig ingewikkeld.
Wat deze band zo goed maakt is dat die riffs juist zo gemakkelijk lijken en alle nummers gewoon lekker klinken.

Dusss....

pi_2999444
quote:
Op donderdag 31 januari 2002 00:15 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Dat nieuwe nummer is wel een cover dus, van Rod Stewart. Is later toegevoegd als bonustrack aan de nieuwe cd.


Toch...
Dan doet die toch ook een aardige gooi naar de Soundmixshow finale want zijn stem komt toch aardig dicht in de buurt...
Voetbal?
pi_5068937
Er is alweer een geweldige dvd vd mannen uit Live!!!

Go check your local dvd store!

You only live once
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 juli 2002 @ 22:07:33 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_5069008
heb een stuk van ze gezien op Glastonbury, geweldig!!!!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_9649295
2 Jaar na J.E.E.P komt het nieuwe album van de Phonics er dan eindelijk aan. De release van 'You gotta go there to come back' staat gepland voor 2 juni 2003....yay!

Het album is geproduceerd door frontman Kelly Jones en is in januari afgemixt door Jack Puig (welke zich ook heeft bemoeid met albums van ondermeer Feeder, the Black Crowes en Sheryl Crow).

De nieuwe single en bijbehorende video zijn inmiddels te beluisteren (en dus bekijken) op de site van de band. Ik moet zeggen dat wanneer 'Madame Helga' representatief is voor het hele nieuwe album ik er niet erg enthousiast over ga zijn. De band is vaak omschreven als sloom en moody, maar dat zijn voor mij niet bepaald minpunten. De nieuwe single doet een beetje glamrock-achtig aan en dat is voornamelijk te danken aan het totaal overbodige achtergrondkoortje.

Maargoed, gezien het verleden van de band kan er weinig mis gaan, toch?

Voor iedereen die nog moet bijlezen/luisteren:
www.stereophonics.com
www.stereoboard.com

pi_9649369
tijdje geleden naar een concert van hun i Groningen geweest. Best goed spul...

die drummer is ook best lachen, die gast is net animal van de muppets

pi_9649461
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 01:05 schreef HeyFreak het volgende:
die gast is net animal van de muppets

pi_10388939

Eerder dan verwacht zit ik nu naar het nieuwe album te luisteren. En hij valt mij zeker niet tegen. Het is geen tweede JEEP: minder ballads, minder acoustisch, meer 'Performance & Cocktails'-achtig, in de stijl van 'Half the lies you tell ain't true'.

Helaas is het overbodige, haast irritante achtergrondkoortje (zie 3 posts eerder) te aanwezig. Dit doet een beetje afbreuk aan de alles behalve onaangename zang van Kelly Jones en maakt het geheel imo een beetje te gelikt. Vooral tijdens 'Maybe Tomorrow' irriteert het.

De eerste single, 'Madame Helga' wordt leuker naarmate je hem vaker hoort, beetje een uit-je-plaat-tijdens-het-afwassen-nummer.

Persoonlijke favorieten heb ik nog niet, eerst nog een paar keer luisteren. Maar wat mij betreft is het wel wederom een typisch zomeralbum. Dit keer niet één om liggend met een grassprietje in je mond in de schaduw van een boom te beluisteren, maar eentje om bij op je blote voeten bij door het gras te hollen.

  maandag 12 mei 2003 @ 23:47:32 #20
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_10388950
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 01:05 schreef HeyFreak het volgende:
tijdje geleden naar een concert van hun i Groningen geweest. Best goed spul...
Daar was ik ook bij.
Mn zusje is beetje fan. Vond het wel geinig, niet echt helemaal mijn soort muziek trouwens.
For great justice!
  maandag 12 mei 2003 @ 23:51:41 #21
19597 Skull
Stay hungry!
pi_10389022
Een goed band om bij te eten of wat werk te doen. Niet om naar te gaan kijken.
I don't even know what I'm doing here.
pi_10403291
Echt een goede band! ik ben er iig een grote fan van, ik zal er ook zeker heen gaan als ze in de haag zijn.Ben er vorig jaar ook heen geweest toen ze in Nighttown waren.
pi_10403843
oja de stereophonics.. dat bandje wat 4jr geleje best leuke liedjes had maar na 't eerste album bergafwaards ging zoals vele bands. sinds 't tweede album val ik in slaap tijdens hun optredens. Voor de liefhebbers komen ze weer naar nederland en wel op 12 juni.
pi_10498679
Zit nu dat nieuwe album te luisteren..en het is wat dramatischer vind ik...Rainbows And Pots Of Gold is echt heel erg goed!!
pi_10506297
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 20:29 schreef westrtp het volgende:
Zit nu dat nieuwe album te luisteren..en het is wat dramatischer vind ik...Rainbows And Pots Of Gold is echt heel erg goed!!
Wim Rigter draaide in Avro Nachtdienst afgelopen nacht het nummer "Maybe Tomorrow".. moet zeggen.. die is ook heel lekker hoor
pi_10585120
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 20:29 schreef westrtp het volgende:
'Rainbows and pots of gold' is echt heel erg goed!!
Agree, prachtig nummer:

"Do you ever think of me?
Do you remember all our stupid dreams?
Rainbows and pots of gold
So much to prove before we got old

(...)
I lost my way but found my track
I'm sorry if I never listened back

(...)
I'm sitting up writing down
These things I sometimes dream about

(...)
And I've grown a lot since we last spoke
Got myself together; fixed what was broke
"

pi_10841945
Het album You Gotta Go There To Come Back is vandaag uitgekomen.

Volgende week donderdag speelt de band op de eerste avond van The Music In My Head in Den Haag. Die middag zijn ze te gast in Denk aan Henk op 3fm tussen 12 en 14.

Eerste single van de plaat in Nederland wordt Maybe Tomorrow, die uitkomt in een 5-track editie op 16 juni, over exact twee week dus.

De video van Maybe Tomorrow wordt al redelijk wat gedraaid op MTV en voegt muzikaal naar mijn mening nog zeker wat aan het nummer toe.

  dinsdag 3 juni 2003 @ 22:54:51 #28
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_10865785
maybe tomorrow is echt super kippenvet (hahahaha ik zie het nu pas!!! KIPPENVELLLL dus :):):) )maar ik vind die cover handbags and gladdrags (ofzo) nog steeds het allermooiste.
Ik heb JEEP maar wat ik bij die cd wel vind dat als je m te vaak draait dat die stem gaat irriteren, maar het is wel uitzonderlijk mooie muziek
(vreemde combi .........)

[Dit bericht is gewijzigd door annoh op 04-06-2003 22:29]

I'm just a girl in the world.
pi_10866657
ah! goed nummer, mooie clip erbij Jammer dat ik het niet eerder wist van The Music In My Head
pi_10885719
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 22:54 schreef annoh het volgende:
......dat als je m te vaak draait dat die stem gaat irriteren, maar het is wel uitzonderlijk mooie muziek
Daar zit wat mij betreft wat in, Stereophonics is zeker geen muziek om wekenlang achter elkaar te beluisteren. En dat komt volgens mij door de stem van Kelly Jones. Mensen die ik ken die er niets aan vinden klagen allemaal over de zang, ik heb zelfs iemand horen zeggen dat Jones klinkt alsof hij een krolse kat in zijn keel heeft zitten....

Je houdt er van, of niet. Volgens mij is er geen middenweg. De schrijver van de recensie van YGGTTCB in Nieuwe Revu houdt er duidelijk niet van. Volgens hem is het album een herhalingsoefening van de zelfde 'verongelijkte schorre stem' en zelfs de 'hoofdpijnplaat van het jaar'. Toch jammer dat hij in minder dan 15 regels toch weer over 'Mr Writer' weet te beginnen en hoe dit een aanklacht is tegen 'kritische' journalisten, over verongelijkt gesproken...

Maargoed, het krolse kattengeluid kan mij zeker wel bekoren en daarom sta (zit?) ik volgende week dan ook Den Haag.... yay!

'Maybe tomorrow' klinkt wat mij betreft nog steeds te gelikt, 'Rainbows and pots of gold' had ik een betere single-keus gevonden. Of, net als in Groot Brittanië 'Madame Helga' (die na een paar keer luisteren toch wel erg fijn klinkt), of 'Since I told you it's over' eigenlijk alles behalve 'Maybe Tomorrow'....

pi_10887017
Ik vind maybe tomorrow juist heel goed, dat acoustische stukje op het einde geeft ook wat extra's. Heeft iemand die versie op mp3 trouwens? Rainbows and pots of gold vind ik echt heel goed en I Miss You Now ook. Misschien was rainbows and pots of gold wel een betere single geweest, maar dat word dan gewoon de 2e single
  woensdag 4 juni 2003 @ 22:27:10 #32
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_10892159
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 18:44 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Daar zit wat mij betreft wat in, Stereophonics is zeker geen muziek om wekenlang achter elkaar te beluisteren. En dat komt volgens mij door de stem van Kelly Jones. Mensen die ik ken die er niets aan vinden klagen allemaal over de zang, ik heb zelfs iemand horen zeggen dat Jones klinkt alsof hij een krolse kat in zijn keel heeft zitten....

Je houdt er van, of niet. Volgens mij is er geen middenweg. De schrijver van de recensie van YGGTTCB in Nieuwe Revu houdt er duidelijk niet van. Volgens hem is het album een herhalingsoefening van de zelfde 'verongelijkte schorre stem' en zelfs de 'hoofdpijnplaat van het jaar'. Toch jammer dat hij in minder dan 15 regels toch weer over 'Mr Writer' weet te beginnen en hoe dit een aanklacht is tegen 'kritische' journalisten, over verongelijkt gesproken...

Maargoed, het krolse kattengeluid kan mij zeker wel bekoren en daarom sta (zit?) ik volgende week dan ook Den Haag.... yay!

'Maybe tomorrow' klinkt wat mij betreft nog steeds te gelikt, 'Rainbows and pots of gold' had ik een betere single-keus gevonden. Of, net als in Groot Brittanië 'Madame Helga' (die na een paar keer luisteren toch wel erg fijn klinkt), of 'Since I told you it's over' eigenlijk alles behalve 'Maybe Tomorrow'....


hahaha hoofdpijnplaat van het jaar
weetje ik kan het me wel voorstellen maar ik vind het ook een beetje makkelijk gezegd, als je dat vindt dan heb je volgens mij gewoon nit goed geluisterd. Op gezet tijdens autorijden of een andere vernietigende recentie Het blijft gewoon bijzondere muziek, alleen de teksten al.
Ik ga ze ook zien op rock werchter heb ik echt veel zin in en ik denk dat ik morgen die nieuwe cd ook ga kopen
I'm just a girl in the world.
pi_10893029
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:36 schreef rhcp het volgende:
Ik vind maybe tomorrow juist heel goed, dat acoustische stukje op het einde geeft ook wat extra's. Heeft iemand die versie op mp3 trouwens? Rainbows and pots of gold vind ik echt heel goed en I Miss You Now ook. Misschien was rainbows and pots of gold wel een betere single geweest, maar dat word dan gewoon de 2e single
Ga morgen precies daarom dat laatste stuk nog even van tv opnemen en vervolgens er goed in plaatsen.. is mooi inderdaad

Plato gaf(geeft?) trouwens de eerste 50 bestellers van You Gotta Go There To Come Back er een gratis promo van Madame Helga bij. Das weer mooi meegenomen

pi_11016453
Ik moet zeggen dat ik de cd's van ze nog niet heb of heb geluisterd maar de liedjes die ik ken van de Stereophonics vind ik zeker goed.
Maybe Tomorrow vind ik tot nu toe wel de beste die ik heb gehoord....
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_11017206
Ter promotie van het nieuwe album hebben de Phonics een set van 45 minuten in één van de Virgin Megastores in London gespeeld. Het fijne hieraan is dat Virgin hiervan een webcast online heeft gezet, hierzo.

De volgende nummers zijn te bekijken:
- Climbing the wall
- Madame Helga
- Rainbows and pots of gold
- Nothing precious at all
- Getaway
- Maybe tomorrow
- Since I told you it's over
- You stole my money honey

Ik zou zeker even deze uitvoering van 'Madame Helga' beluisteren, hij krijgt iets blues-achtigs, zo semi-acoustisch.

pi_11026267
ze spelen op Lowlands...
  woensdag 11 juni 2003 @ 09:48:25 #37
16284 WhitesoX
let's go bowling
pi_11026486
stereophonics zijn heel goed vind ik
(ook bv "step on my old size nines", supernummer)
My dirty undies! The laundy, the whites!
pi_11159553
Hmm, waren er niet meer mensen bij afgelopen donderdag?

Wat mij betreft begon het optreden super en eindigde het ok. Hoogtepunt vond ik 'The bartender en the thief', een van mijn favoriete nummers, zeker live. Ik ga het nog 1 keer zeggen en daarna hou ik er echt over op: die zangeressen hadden van mij thuis mogen blijven: overbodig.

Setlist:
- Madame Helga
- High as the ceiling
- Mr Writer
- Local boy in the photograph
- Nothing precious at all
- Since I told you it's over
- The bartender and the thief
- Handbags and gladrags
- Rainbows and pots of gold
- Climbing the wall
- Jealousy
- I'm alright
- Maybe tomorrow
- Have a nice day
--------
- Just looking
- Help me

'The music in my head' is een leuk festival: mooie locatie en kleinschalig. Dat laatste heeft intieme concerten (tussen de 400 en 500 man) als prettig gevolg.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimsomnia op 17-06-2003 14:21]

  dinsdag 17 juni 2003 @ 06:39:18 #39
45237 Vuur
We are not alone
pi_11159726
* Vuur heeft ze in Paradiso gezien

het was wel aardig, maar al zou het een festival geweest zijn, dan zouden we bier en hamburgers gaan zoeken

- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
pi_11173636
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 03:03 schreef Kimsomnia het volgende:
Hmm, waren er niet meer mensen bij afgelopen donderdag?
Had wel gewild.. maar om nou te zeggen dat ik bulk van het geld.. en tja.. Den Haag.. door de week.. niet meer terug kunnen komen naar huis.. en vervolgens ook nog twee andere dagen met topartiesten weer laten schieten.. Het gevoel was niet positief zeg maar, dus ik heb het hele idee meteen na het lezen van het The Music In My Head-programma toch maar weer uit m'n hoofd gezet.

Zal me niets verbazen als Maybe Tomorrow komende zomer iedere dag in Radio Tour de France gedraaid gaat worden.

  donderdag 26 juni 2003 @ 22:37:51 #41
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_11401443
Na het horen van Maybe tomorow eindelijk een album van ze in huis want vind de zanger echt erg goed en dus ook de band. Maar als album valt deze me toch enigsinds tegen, had meer nummers als Maybe tomorow en de andere bekende nummers verwacht. Al met al nogwel 2 keer geluisterd vandaag dus zeker nogwel de moeite maar vind het niet direkt een aanrader, misschien dat ik het album waarmee ze doorbraken nog maareens meepakken dan.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_11794237
En wederom in Nederland op 21 oktober!

Van de HMH site:

quote:
Stereophonics
21 oktober 2003

Op dinsdag 21 oktober a.s. komen de Britse Stereophonics voor een concert naar de Heineken Music Hall. Op dit moment scoren ze een grote hit met de single 'Maybe Tomorrow' afkomstig van hun nieuwe album 'You Gotta Go There To Come Back'.

Stereophonics wordt gevormd door Kelly Jones (gitaar, zang), Richard Jones (bas) en Suart Cable (drums). Sinds hun debuut in 1997 is het vooral in de U.K. erg hard gegaan met deze band. Het succes van hun debuut album was voor een groot gedeelte te danken aan de basis die was gelegd door veel te toeren. Het is daarom geen verrassing dat de band een grote live reputatie heeft. Dat gaan de bezoekers van Lowlands ook merken, want op zaterdag 30 augustus treden de Stereophonics in de Alpha-tent op.

Na het grote succes in Engeland en meer dan vijf miljoen verkochte cd's wereldwijd, lijkt de band nu klaar om met hun nieuwe album en een uitgebreide Europese toer ook in Nederland door te breken.


vvk start 19 juli en kaarten kosten € 27,50
pi_11796969
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 20:50 schreef calvobbes het volgende:
En wederom in Nederland op 21 oktober!

Van de HMH site:
[..]

vvk start 19 juli en kaarten kosten € 27,50


Juist.. hoorde het vandaag ook.. Goed nieuws enzo
pi_11798832
Ik heb ze een hele tijd terug in Groningen gezien en het was best een aardig optreden. Strakke set met afwisseling van oude en nieuwe nummers, maar het klonk allemaal zo gewoon. Wat andere mensen ook al zeiden, het is niet echt spannend. Toch was het best een leuk concert en ga ik ze vast wel kijken op Lowlands. Heb dat nieuwe album nog niet vaak gehoord maar Madame Helga vond ik niet zo.
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:02:21 #45
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_11798882
Leuke band

Ik ga direkt even de nieuwe nummers spotten

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:10:49 #46
32819 Spookylisa
what are you looking at?
pi_11799013
Stereophonics
Afgelopen twee weken in Florida geweest en daar Word gets Around gekocht... heeft de hele vakantie in mn discman gezeten
Op de terugweg op Heathrow de nieuwste gekocht You Gotta Go There To Come Back... andere stijl dan die eerste maar allebei f*cking mooie cd's
moodswingsister...alanist....ashtonished :) lalalalalala dude :|
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:16:08 #47
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_11799103
Sta niet gelijk te springen voor een concert en sprong al omdat ik naar Muse ga in November dus denk niet dat ik erheen ga. Al lijkt het me zeker wel leuk om kaartjes voor te winnen ofzo
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_11835869
ik ga zeker weten!
pi_11959909
Hey ik ben dus ook fan van de Phonics, dus ik vind op play de nieuwe cd maar dan limited, waarbij een Manilla O-Card bij zat. Dus ik denken, bestellen die hap, echter, nu heb ik m ontvangen, en ik zie er eigenlijk geen verschil meer in als in de normale winkel.

Heeft iemand die limited editie al in Nederland gezien, zo ja, wat is er anders aan? Volgens mij zijn ze die O-card vergeten, want als ik een beetje engels begrijp en de andere sites zie, dan hoort er een kartonnen hoes bij te zijn.

please help

Alsof SM zo lekker is
  woensdag 23 juli 2003 @ 14:26:47 #50
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_11961304
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 13:34 schreef Hermez het volgende:
Hey ik ben dus ook fan van de Phonics, dus ik vind op play de nieuwe cd maar dan limited, waarbij een Manilla O-Card bij zat. Dus ik denken, bestellen die hap, echter, nu heb ik m ontvangen, en ik zie er eigenlijk geen verschil meer in als in de normale winkel.

Heeft iemand die limited editie al in Nederland gezien, zo ja, wat is er anders aan? Volgens mij zijn ze die O-card vergeten, want als ik een beetje engels begrijp en de andere sites zie, dan hoort er een kartonnen hoes bij te zijn.

please help


ik ben afgelopen dagen in engeland geweest en daar verkopen ze de cd ook met een soort kartonnen hoesje om het gewone hoesje heen, met daarop heel mooi het logo. Ik neem aan dat dat de limited edition is, maar ik heb niet gezien of er verder iets speciaals in zit. Ik baalde wel ontzettend dat ik m in nederland al gekocht had wat dat kartonnen hoesje is echt super mooi.
I'm just a girl in the world.
pi_11965670
oeps ik heb nog geen kaartjes gehaald
  donderdag 24 juli 2003 @ 19:11:10 #52
32819 Spookylisa
what are you looking at?
pi_11992976
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 14:26 schreef annoh het volgende:

[..]

ik ben afgelopen dagen in engeland geweest en daar verkopen ze de cd ook met een soort kartonnen hoesje om het gewone hoesje heen, met daarop heel mooi het logo. Ik neem aan dat dat de limited edition is, maar ik heb niet gezien of er verder iets speciaals in zit. Ik baalde wel ontzettend dat ik m in nederland al gekocht had wat dat kartonnen hoesje is echt super mooi.


Ik heb m dus wel in Engeland gekocht.. met hoesje
Er is verder niks speciaals aan.... gewoon t zelfde als de Nederlandse versie maja... wel met hoesje
En hij was ook nog een stuk goedkoper
moodswingsister...alanist....ashtonished :) lalalalalala dude :|
  zondag 3 augustus 2003 @ 22:25:58 #53
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_12204446
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:11 schreef Spookylisa het volgende:

[..]

Ik heb m dus wel in Engeland gekocht.. met hoesje
Er is verder niks speciaals aan.... gewoon t zelfde als de Nederlandse versie maja... wel met hoesje
En hij was ook nog een stuk goedkoper


lucky you
I'm just a girl in the world.
  maandag 4 augustus 2003 @ 17:55:02 #54
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_12219446
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 22:37 schreef Machiel het volgende:
Na het horen van Maybe tomorow eindelijk een album van ze in huis want vind de zanger echt erg goed en dus ook de band. Maar als album valt deze me toch enigsinds tegen, had meer nummers als Maybe tomorow en de andere bekende nummers verwacht. Al met al nogwel 2 keer geluisterd vandaag dus zeker nogwel de moeite maar vind het niet direkt een aanrader, misschien dat ik het album waarmee ze doorbraken nog maareens moet meepakken dan.
Ondertussen vind ik het nog net niet een aanrader maar na wat meer draaibeurten ga ik het wel steeds meer waarderen. Just enough education to perform zal dus zeker nog in de collectie belanden
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 4 augustus 2003 @ 17:56:34 #55
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_12219471
Leuke muziek wel, maar de zanger [Kelly] is
pi_13534915
De drummer is sinds vorige week uit de band gestapt..de drummer van de black crows schijnt er nu in te zitten..
pi_13535020
quote:
Op maandag 29 september 2003 23:51 schreef westrtp het volgende:
De drummer is sinds vorige week uit de band gestapt..
Dat was niet vrijwillig!

http://www.nme.com/news/106283.htm

quote:
de drummer van de black crows schijnt er nu in te zitten..
Een ex drummer van de Black Crowes.
Het is niet zo dat ook de Black Crowes nu zonder drummer zitten
pi_13535103
*

[Dit bericht is gewijzigd door westrtp op 30-09-2003 00:00]

pi_13535108
quote:
Op maandag 29 september 2003 23:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat was niet vrijwillig!

http://www.nme.com/news/106283.htm
[..]


Een ex drummer van de Black Crowes.
Het is niet zo dat ook de Black Crowes nu zonder drummer zitten


Ik hoorde t k maar vandaag
Heb het verder nog niet opgezocht..
  maandag 20 oktober 2003 @ 00:09:34 #60
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_13996870
Erg goede cd inderdaad, vooral de nieuwe single vind ik een prachtig nummer, Since I told you it's over.
  maandag 20 oktober 2003 @ 00:36:08 #61
30934 nielspan
TravellingtheOneAfter909
pi_13997387
Ik vind de Stereophonics ook erg goed. Vooral Handbags & Gladrags, Nice T Be Out, en A Thousand Trees zijn bijzonder goed.
* nielspan gaat Dinsdag naar de HMH! :D
What is live without a little problem?
pi_14012481
Ik zal ook van de partij zijn
pi_14051509
Gisteren naar de HMH geweest.

Stereophonics waren SUPER !
Vooral laatste half uur was goed !

pi_14054719
Ik was ook weer van de partij.

Wat mij betreft zat de set nu stukken beter in elkaar als eerder dit jaar in Den Haag, de 'ballads' zaten niet zo op een hoop en zo zakte de boel niet zo in.

Wel vond ik het geluid aan het begin helemaal ruk (ik stond rechts voor het podium). Dit ligt niet aan de HMH, want twee weken geleden bij Placebo was het geluid super (een stuk harder ook). Dat, en het voorprogramma (Silkstone... ) waren mijn minpuntjes, maar die wegen niet op tegen het feit dat het gewoon weer een heerlijk avondje Phonics was...

Even een soort van playlist weggepikt op Stereoboard (volgorde klopt niet, verbeteringen zijn welkom):

Madame Helga
High as the ceiling
A thousand trees
More life in a tramps vest
Local boy in the photograph
Traffic
Pick a part that's new
The bartender and the thief
Just looking
I wouldn't believe your radio
Vegas two times
Step on my old size nines
Have a nice day
Handbags and gladrags
Maybe
Rooftop
You stole my money honey
Climbing the wall
Nothing precious at all
Since I told you it's over
Maybe tomorrow
----------------------------
Mr Writer
Jealousy
I miss you now
I'm allright
Help me

[Dit bericht is gewijzigd door Kimsomnia op 22-10-2003 16:23]

  woensdag 22 oktober 2003 @ 20:04:55 #65
30934 nielspan
TravellingtheOneAfter909
pi_14061162
* nielspan was er ook en vond het echt supertof.
Ik vond ook Silkstone nogal goed, dat had ik niet verwacht.
Heeft iemand hier fotos gemaakt? (En wil die met ons delen.)
What is live without a little problem?
pi_14061741
Stereophonics, wie heeft nog kaartjes?
. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_14065090
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 15:54 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik was ook weer van de partij.

Wat mij betreft zat de set nu stukken beter in elkaar als eerder dit jaar in Den Haag, de 'ballads' zaten niet zo op een hoop en zo zakte de boel niet zo in.

Wel vond ik het geluid aan het begin helemaal ruk (ik stond rechts voor het podium). Dit ligt niet aan de HMH, want twee weken geleden bij Placebo was het geluid super (een stuk harder ook). Dat, en het voorprogramma (Silkstone... ) waren mijn minpuntjes, maar die wegen niet op tegen het feit dat het gewoon weer een heerlijk avondje Phonics was...

Even een soort van playlist weggepikt op Stereoboard (volgorde klopt niet, verbeteringen zijn welkom):

Madame Helga
High as the ceiling
A thousand trees
More life in a tramps vest
Local boy in the photograph
Traffic
Pick a part that's new
The bartender and the thief
Just looking
I wouldn't believe your radio
Vegas two times
Step on my old size nines
Have a nice day
Handbags and gladrags
Maybe
Rooftop
You stole my money honey
Climbing the wall
Nothing precious at all
Since I told you it's over
Maybe tomorrow
----------------------------
Mr Writer
Jealousy
I miss you now
I'm allright
Help me


Silkstone vond ik idd ook wat minder.
Als ik me geod kan herinneren speelde ze na Madam Helga, Vegas Two Times.
Deze drummer had klonk net als de oude trouwens, lijkt me best klote als je al zo lang samen speelt, hem eruit te trappen.
pi_14066445
t was echt geweldig!!! Zeker t laatse nummer!
pi_14068544
Ze waren vanavond ook bij Barend & Van Dorp.
Ze speelden hun laatste single, Since I told you it's over.
Erg mooi nummer ! Live was ie nog beter !
pi_14070867
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 23:56 schreef Postman01 het volgende:
Ze waren vanavond ook bij Barend & Van Dorp.
Ik zat gelukkig net op tijd bij de video voor de herhaling, mooi nummer indeed. Zag je nou tussendoor dat ze een 'thumbs up' van Erica Terpstra kregen?

Het viel me gisteren ook al op dat het publiek qua leeftijd echt heel divers was. Weinig energiek, dat wel.

quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 22:57 schreef westrtp het volgende:
t was echt geweldig!!! Zeker t laatse nummer!
Als je de albumversie van 'Help me' hoort, verwacht je niet direct dat hij zich zo goed leent als 'uitsmijter', maar de uitgesmeerde 7-minuten-live-versie was inderdaad geweldig.

Ik zat even terug te luisteren en moest ineens weer denken aan 'the ace of spades' door 'The bartender and the thief' heen, heeft Kelly Jones dan toch humor?

Waar kwam eigenlijk dat opblaasschaap vandaan? Is dat al tijdens Silkstone naar voren gekomen? En dit las ik elders:

quote:
Some breasts were shown too. A girl in the audience showed them to Kelly during Mr. Writer. Kelly laughed and sung the line: Like me crashing in the ground 2 times... He even shouted at Richard to look at her...
Dat is mij niet opgevallen (kan zijn omdat mijn ogen op het podium gericht waren), was het dat meisje midden voor die bij iemand op de schouders zat?
  donderdag 23 oktober 2003 @ 02:11:02 #71
30934 nielspan
TravellingtheOneAfter909
pi_14071105
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 01:47 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]


[..]

Dat is mij niet opgevallen (kan zijn omdat mijn ogen op het podium gericht waren), was het dat meisje midden voor die bij iemand op de schouders zat?


Ja ik geloof het wel.
What is live without a little problem?
pi_14071281
Dat is me niet opgevallen, wel dat ze aan het lachen waren enzo... maar niet dat hij het 2 keer zong! Wat vonden jullie van de nieuwe formatie en (met) die achtergronddanseressen? Ik vond het geluid ook minder en Silkstone te soft. (alhoewel dr wel grappige nummers tussen zaten) (Kim ben jij Kimkommer?)
Delivered without an information leaflet
pi_14071289
Dat meisje was het, ja.
Delivered without an information leaflet
pi_14071405
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 02:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat is me niet opgevallen, wel dat ze aan het lachen waren enzo... maar niet dat hij het 2 keer zong! Wat vonden jullie van de nieuwe formatie en (met) die achtergronddanseressen? Ik vond het geluid ook minder en Silkstone te soft. (alhoewel dr wel grappige nummers tussen zaten) (Kim ben jij Kimkommer?)
Hmm, het is me dus echt geheel ontgaan, maar ik weet iig wie het was... . Het leek trouwens of alle hormonen op het eind een beetje op tilt sloegen: dit omdat het hele tieten-gebeuren me is ontgaan vanwege de paringsdans die voor me werd uitgevoerd tijdens de laatste paar nummers. Die was echter niet zozeer ergerlijk als wel lachwekkend.

En wat de nieuwe formatie betreft, ik heb mezelf beloofd niet meer over die zangeressen te zeuren, dussss. De nieuwe drummer viel mij eigenlijk niet eens echt op... and that's a good thing! Wat wel opviel is dat er met Stuart Cable niet alleen een enorme bos haar, maar ook de helft van het drumstel is verdwenen. In Den Haag stond echt een enorm uitgebreide drumkit, dit was echt zo'n garage-band-drumstel. Maar, daar redde de drummer zich wat mij betreft prima mee.

Ik ben overigens niet Kimkommer

pi_14087059
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 02:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat is me niet opgevallen, wel dat ze aan het lachen waren enzo... maar niet dat hij het 2 keer zong! Wat vonden jullie van de nieuwe formatie en (met) die achtergronddanseressen? Ik vond het geluid ook minder en Silkstone te soft. (alhoewel dr wel grappige nummers tussen zaten) (Kim ben jij Kimkommer?)
Hmm, het is me dus echt geheel ontgaan, maar ik weet iig wie het was... . Het leek trouwens of alle hormonen op het eind een beetje op tilt sloegen: dit omdat het hele tieten-gebeuren me is ontgaan vanwege de paringsdans die voor me werd uitgevoerd tijdens de laatste paar nummers. Die was echter niet zozeer ergerlijk als wel lachwekkend.

En wat de nieuwe formatie betreft, ik heb mezelf beloofd niet meer over die zangeressen te zeuren, dussss. De nieuwe drummer viel mij eigenlijk niet eens echt op... and that's a good thing! Wat wel opviel is dat er met Stuart Cable niet alleen een enorme bos haar, maar ook de helft van het drumstel is verdwenen. In Den Haag stond echt een enorm uitgebreide drumkit, dit was echt zo'n garage-band-drumstel. Maar, daar redde de drummer zich wat mij betreft prima mee.

Ik ben overigens niet Kimkommer

Ja, ik moet ook ophouden met zeuren over die danseressen... maar toch is het jammer, helemaal van Mr Writer/Bartender and the thief. En inderdaad, dat viel me ook op! Het drumstel oogde best amateuristisch, zo klein en alles... maar er was op zich niets mis mee! Wel super jammer dat Stuart eruit is, met Stuart is ook de "vrolijke" interactie met het publiek veel minder. Paringsdans? Ik vond het wel jammer dat ze Rainbows & Pots Of Gold niet deden! I'm Alright was echt te geweldig! En Jealousy en Help me (she's out of her mind) ook Heeft overigens een van jullie Yesterday, Tomorrow, Today wel eens live tijdens een concert gezien? Ik hoopte echt heel erg dat ze hem zouden spelen, mn vriendje wilde m zo super graag horen is ook wel erg goed nummer! Wat vonden jullie dinsdag in de HMH het beste nummer? Ik heb ze trouwens 2 jaar terug voor het eerst in de Melkweg gezien en vorig jaar in Paradiso en afgelopen dinsdag dan *trots* Ik baalde overigens echt dat ik dat toen in Den Haag ben misgelopen en al kaartjes had voor Paradiso en ze toen ineens ook naar Nighttown kwamen. (Ik woon vlakbij Rdam:)) Maar! Het was echt geweldig, volgend jaar weer! Hopelijk weer in de Melkweg ofzo, dát was echt enorm gaaf!

Delivered without an information leaflet
  donderdag 23 oktober 2003 @ 20:39:50 #76
30934 nielspan
TravellingtheOneAfter909
pi_14088585
ik vond denk ik Madame Helga het vetst. De uitvoering vond ik erg goed, bij veel nummers vond ik ze toch duidelijk minder klinken dan op t album. In Handbags & Gladrags (geniaal nummer overigens) was bijvoorbeeld dat geweldige stukje met blaasinstrumenten nu helemaal niks. Bovendien was Madame Helga echt een extreem vette opening.

Post Scriptum. Heeft iemand fotos?

What is live without a little problem?
pi_14093739
Het beste nr? Hmm, 'Madame Helga' was inderdaad een goede opening, evenals 'Help me', dat een fijne afsluiter was. Ik was erg gelukkig toen 'A thousand trees' en 'Pick a part that's new' voorbij kwamen, maar 'Bartender and the thief' blijf ik ook super vinden en het slot van 'Rooftop' was ook kippenvel...en...en..... IK KAN NIET KIEZEN!

Ook ik vond de uitvoering van veel nummers niet zo goed als het album, vaak maakte Jones een uithaal die zo lang was dat hij niet op tijd op adem was voor de volgende zin en de timing in het algemeen liet af en toe ook een beetje te wensen over. Maarja, ik bedenk me dan altijd maar dat ik daar eigenlijk voor naar een concert ga, dat hoort er nu eenmaal bij. Wat ik er eigenlijk niet bij vind horen zijn de samples, waarom de opening van 'Pick a part' niet gewoon live spelen? En waarom drumt de drummer niet bij 'I'm alright'? Dat wekt de indruk dat ze zelf wel streven naar een optreden dat een kopie van de albums is, wees dan consequent en werk aan die timing...

Foto's heb ik niet gemaakt. Ik ben bij concerten altijd zo jaloers op mensen die een camera in hun telefoon hebben. Al zijn dat prutfoto's, het zijn toch foto's.... Ik hou druk andere forums in de gaten, maar tot nu toe zonder succes. Ik heb wel iemand de hele avond met een digicam in de aanslag gezien, laten we hopen dat die de weg naar Fok weet te vinden....

pi_14094785
Trouwens, in de categorie 'Roddel en achterklap':

Gisteren is Kelly Jones onderwerp geweest in een uitzending van 'Celebrities behaving badly'. Hij heeft zeg maar een niet zachtzinnige aanvaring gehad met de auto van Julian Castaldi. Castaldi was een vriend van hem en tevens fotograaf voor V2 (platenlabel van ondermeer de Phonics). Het auto-incident vond plaats toen Jones ontdekte dat Castaldi een relatie heeft met zijn ex, Emma.

Castaldi zelf is momenteel druk doende Stereophonics-artwork en dergelijke te verkopen via Ebay...

quote:
(...) when Kelly found out his best friend was banging Kelly's ex he was pissed and drove to his friends house and kicked in the bottom half of his door. Then on the way back to his car he picked up a scaffolding pole and smashed up two cars of his mates, when the police got there he was still smashing up the cars.
Nu kan ik nooit meer naar 'Rainbows and pots of gold' luisteren zonder dat ik een 1 meter 50 hoog mannetje als een razende te keer zien op een auto...
quote:
You took my picture a thousand times
I bought them back; I don't mind
(...)
And how's your car and how's your life?
How's my friend; when's she gonna be your wife?
pi_14094928
Mooiste nummer... hmmmmz.
Vond het openings en afluitinsnummer errug goed,
maar denk dat ik toch voor Jealousy ga.
Was geloof ik het eerste nummer van de toegift.
Er zaten wel veel mensen om me heen met digicams,
hopelijk krijgen we daar nog wat van te zien.

PS
Zat me toch met rare lui in de trein terug

pi_14124148
Ik ben ook daar geweest,maar ik moet zeggen dat het me zwaar tegenviel.
De eerste 2 nummers waren goed en het laatste nummer(help me)van de toegift was waanzinnig.
Het hele concert kwam heel erg plichtmatig over,er was geen enthousiasme op het podium te bespeuren waardoor de muziek gewoonweg niet overkwam op de zaal.Dit verklaarde ook de lauwe reacties vanuit de zaal.Ik snap dus echt niet dat jullie het allemaal zo goed vonden.
Ruud De Wild heeft zijn uitzending op Woensdag Kelly Jones hierop aangesproken.Dat ie zich moest schamen voor het optreden,dat de mensen een hoop geld neertellen hiervoor.
Kelly gooide hierna de hoorn op de haak.................
pi_14143601
r
pi_14181026
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 12:34 schreef JanusAkelig het volgende:
Ik ben ook daar geweest,maar ik moet zeggen dat het me zwaar tegenviel.
De eerste 2 nummers waren goed en het laatste nummer(help me)van de toegift was waanzinnig.
Het hele concert kwam heel erg plichtmatig over,er was geen enthousiasme op het podium te bespeuren waardoor de muziek gewoonweg niet overkwam op de zaal.Dit verklaarde ook de lauwe reacties vanuit de zaal.Ik snap dus echt niet dat jullie het allemaal zo goed vonden.
Ruud De Wild heeft zijn uitzending op Woensdag Kelly Jones hierop aangesproken.Dat ie zich moest schamen voor het optreden,dat de mensen een hoop geld neertellen hiervoor.
Kelly gooide hierna de hoorn op de haak.................
Ik begrijp je reactie, maar ben het niet met je eens. Ik heb de Phonics 2x live gezien en beide optredens waren qua 'gebrek aan enthousiasme' hetzelfde, vorige week dinsdag was dus waarschijnlijk niet anders dan normaal. Als dat tegenviel, waren je verwachtingen niet juist.

Je moetje vooraf realiseren dat de Stereophonics geen 'Hebben we er allemaal zin in?! Laat die handen zien!'-band is. Het is inderdaad een stelletje zoutzakken, maar dat doet wat mij betreft geen afbreuk aan de muziek, en daar kom ik vooral voor. Wat het publiek betreft, er zullen vast mensen teleurgesteld zijn geweest, maar het gros van de mensen die ik heb gezien zagen er nu niet bepaald uit alsof ze uberhaubt van plan waren om een luchtgitaar ter hand te nemen.

En Ruud de Wild? Pfff, who made him an expert? Hoewel, als er iemand kampioen onverschillig gedrag vertonen is.... beetje pot/ketel-verhaal.

Maargoed, je hebt er wel gelijk in dat wanneer je op zoekt ben naar (waar niets mis mee is) bandleden die als losgeslagen projectielen over het podium hollen, achterstevoren gitaar spelen, hele monologen tussen nummers door voeren en 10 minuten blijven staan om het applaus in ontvangst te nemen, je bij de Stereophonics aan het verkeerde adres bent.

pi_14181981
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:32 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Ik begrijp je reactie, maar ben het niet met je eens. Ik heb de Phonics 2x live gezien en beide optredens waren qua 'gebrek aan enthousiasme' hetzelfde, vorige week dinsdag was dus waarschijnlijk niet anders dan normaal. Als dat tegenviel, waren je verwachtingen niet juist.

Je moetje vooraf realiseren dat de Stereophonics geen 'Hebben we er allemaal zin in?! Laat die handen zien!'-band is. Het is inderdaad een stelletje zoutzakken, maar dat doet wat mij betreft geen afbreuk aan de muziek, en daar kom ik vooral voor. Wat het publiek betreft, er zullen vast mensen teleurgesteld zijn geweest, maar het gros van de mensen die ik heb gezien zagen er nu niet bepaald uit alsof ze uberhaubt van plan waren om een luchtgitaar ter hand te nemen.

En Ruud de Wild? Pfff, who made him an expert? Hoewel, als er iemand kampioen onverschillig gedrag vertonen is.... beetje pot/ketel-verhaal.

Maargoed, je hebt er wel gelijk in dat wanneer je op zoekt ben naar (waar niets mis mee is) bandleden die als losgeslagen projectielen over het podium hollen, achterstevoren gitaar spelen, hele monologen tussen nummers door voeren en 10 minuten blijven staan om het applaus in ontvangst te nemen, je bij de Stereophonics aan het verkeerde adres bent.


Mooi gezegd
pi_14232514
Ja dat publiek joh...
ik vond het concert zelf SUPER SUPER SUPER TOP
maar dat publiek leek wel stoned so suf waren ze
ik ging helemaal uit me plaat op tramps vest...maar de rest kende alleen maybe tomorrow..zon stel uitgenodigd terwlijk ze nog nooit van hun muziek gehoord hebben:S dat verpest mij sfeer daar wel maar afgezien van dat, t was wel goed vond ik!
pi_14232919
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:32 schreef Kimsomnia het volgende:

[..]

Ik begrijp je reactie, maar ben het niet met je eens. Ik heb de Phonics 2x live gezien en beide optredens waren qua 'gebrek aan enthousiasme' hetzelfde, vorige week dinsdag was dus waarschijnlijk niet anders dan normaal. Als dat tegenviel, waren je verwachtingen niet juist.

Je moetje vooraf realiseren dat de Stereophonics geen 'Hebben we er allemaal zin in?! Laat die handen zien!'-band is. Het is inderdaad een stelletje zoutzakken, maar dat doet wat mij betreft geen afbreuk aan de muziek, en daar kom ik vooral voor. Wat het publiek betreft, er zullen vast mensen teleurgesteld zijn geweest, maar het gros van de mensen die ik heb gezien zagen er nu niet bepaald uit alsof ze uberhaubt van plan waren om een luchtgitaar ter hand te nemen.

En Ruud de Wild? Pfff, who made him an expert? Hoewel, als er iemand kampioen onverschillig gedrag vertonen is.... beetje pot/ketel-verhaal.

Maargoed, je hebt er wel gelijk in dat wanneer je op zoekt ben naar (waar niets mis mee is) bandleden die als losgeslagen projectielen over het podium hollen, achterstevoren gitaar spelen, hele monologen tussen nummers door voeren en 10 minuten blijven staan om het applaus in ontvangst te nemen, je bij de Stereophonics aan het verkeerde adres bent.


idd ook aan de vele mensen te zien die alleen met maybe tomorrow mee zongen, zullen er niet veel echte fans geweest zijn. Maar als ruud de wild van te voren wist hoe de stereophonics optrad dan had die hopelijk zijn mond gehouden.
pi_14235456
Op Lowlands wisselden de Phonics de rustige nummers af met op een kruk zittende akoestische liedjes en dat allemaal terwijl de drummer door gebrek aan beukende drumritmes maar een beetje de cameraman op zat te geilen o.i.d. Ik heb het live gezien en de tv-opnames bekeken om tot de volgende genuanceerde mening te komen: stelletje lamzakken...

Billy Maynard Homme

(ps: bij het 2e 'kruk-liedje' achtte ik de tijd rijp om buiten een biertje te gaan halen en de rest van het optreden (ongeveer overeenkomstig aan de poses van de band) liggend/slapend verder te volgen)

"You can go with the flow, you can say it doesn't matter, matter anymore. You can go with the flow, do you believe it in your head?"
pi_14235698
Als ik naar een concert ga dan wil ik beleving zien,en dat was er gewoonweg niet.Het is jammer want het zijn goede muzikanten.
Het was gewoon een matig optreden.En dat de zaal niet uitverkocht was had dus een duidelijke reden...............
pi_14549509
Since I Told You ------> Supernummer!!
pi_14632172
hahaha ja dat klopt, over dat mensen alleen meezongen met maybe tomorrow, en ook nog wel Mr.Writer. Sommige keken echt verbaasd toen ze een drukker nummer deden van words get around.

ik vind ze ontzettend goed, al iets van 4 jaar en ik vind juist de oudere nummers beter. Elke cd wordt steeds rustiger, maar de laatste vind ik nou wel weer vernieuwender. Ik vind ze totaal NIET saai of ongeinteresseerd overkomen. Het is inderdaad geen Mick Jagger die over het podium loopt te rennen, maar dat hoeft toch ook helemaal niet. Ik vind dat ook helemaal niet bij hun en de muziek passen.

pi_16985290
weet iemand iets van die nieuwe single movie star? ik wil die hebben maar niet met mn credit card op de originele site gaan luisteren
pi_16996939
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 23:12 schreef ErikN het volgende:
weet iemand iets van die nieuwe single movie star? ik wil die hebben maar niet met mn credit card op de originele site gaan luisteren
Een single die niet op de cd staat? Komen ze dan alweer met een nieuwe of is dit een B single? Ik heb er iig nog niets over gehoord!
Delivered without an information leaflet
pi_17613448
*bump*

Vrijdag 16 april is het alweer zover; althans wanneer je ze in Nederland met een bezoek wilt vereren. Ze treden dan op in Tilburg. Kaartjes zijn al te koop bij ticketservice enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steffie op 10-03-2004 00:50:08 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
  woensdag 10 maart 2004 @ 12:37:39 #94
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_17619849
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:43 schreef Steffie het volgende:
*bump*

Vrijdag 16 april is het alweer zover; althans wanneer je ze in Nederland met een bezoek wilt vereren. Ze treden dan op in Tilburg. Kaartjes zijn al te koop bij ticketservice enzo.
En dit keer heb ik wel kaartjes! Jippy!!!!
I'm just a girl in the world.
pi_17630997
Ik ook, vet stoer.
  donderdag 11 maart 2004 @ 00:02:18 #96
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_17636082
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:52 schreef MCH het volgende:
Ik ook, vet stoer.
*meldt
pi_18182770
Iemand al playlists gezien van deze tour? dan weet ik in ieder geval wat ik kan verwachten 16 april.
pi_18183402
Nee... maar ze treden toch samen met een ander op? Hij is toch niet alleen het voorprogramma?
Delivered without an information leaflet
  maandag 5 april 2004 @ 00:36:45 #99
83292 SaintMary
oftochniet?
pi_18184124
Ja Ja Ja!! Met Howie Day. Sterker nog ik ben meer weg van Howie Day dan van Stereophonics. Howie Day kan je plaatsen in het rijtje John Mayer, Jack Johnson, Jason Mraz. In die richting dus. Zit er over te denken om er heen te gaan puur voor Howie Day in het voorprogramma en niet eens zozeer voor de Stereophonics.. het zal niet vaak gebeuren dat deze man in Nederland staat, aangezien ie zo ontzettend niet bekend hier is nog steeds.
En dat is mijn mening
pi_18205643
Jason Mraz... dat vind ik volgens mij minder
Maar staat Howie Day nou in het voorprogramma of doen ze allebei de helft van de show?
Delivered without an information leaflet
  maandag 5 april 2004 @ 23:22:47 #101
83292 SaintMary
oftochniet?
pi_18208421
Nou. ikke niet hoor, geef mij jouw kaartje dan maar

Voor zover ik weet staat ie alleen maar in het voorprogramma overigens. Dus als we nou het kaartje delen, ga ik naar Howie Day kijken en jij daarna naar Stereophonics
En dat is mijn mening
pi_18485040
Had er gisteren wel bij willen zijn eigk

Eén van mijn medecoldplayfans over Howie Day in Gent: http://www.coldplayfans.nl/recensies/concert.php?id=13
  zaterdag 17 april 2004 @ 11:31:54 #103
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_18486357
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 08:59 schreef mrmiddel het volgende:
Had er gisteren wel bij willen zijn eigk

Eén van mijn medecoldplayfans over Howie Day in Gent: http://www.coldplayfans.n(...)3
Howie day was goed, stereophonics waren beter
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:15:50 #104
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_18491120
stereophonics waren super! WHOA!

voor foto´s zie onderstaande link, meer foto´s volgens snel!
I'm just a girl in the world.
pi_18493633
Hebben ze Yesterday tomorrow today gedaan? ik lag thuis op mn bedje enorm te balen eerste keer sinds ik ze ken, dat ik niet naar hun concert ga als ze in nl zijn
Delivered without an information leaflet
  zondag 18 april 2004 @ 13:43:25 #106
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_18512675
ja!!! die speelden ze echt super mooi met knipperende lichten echt heel ´intens´zeg maar. Gweldig
I'm just a girl in the world.
  zondag 18 april 2004 @ 17:07:36 #107
22162 Steffie
Supernova
pi_18517238
quote:
Op zondag 18 april 2004 13:43 schreef annoh het volgende:
ja!!! die speelden ze echt super mooi met knipperende lichten echt heel ´intens´zeg maar. Gweldig
Nee joh, die hebben ze echt niet gespeeld
Dat nummer met die extravagante lichtshow was volgens mij 'I'm Alright (You Gotta Go There To Come Back)'.

De setlist was alsvolgt:
Stereophonics - 01 - Intro
Stereophonics - 02 - A Thousand Trees
Stereophonics - 03 - More Life In A Tramp's Vest
Stereophonics - 04 - Vegas Two Times
Stereophonics - 05 - Madame Helga
Stereophonics - 06 - Pick A Part That's New
Stereophonics - 07 - I Wouldn't Believe Your Radio
Stereophonics - 08 - The Bartender And The Thief
Stereophonics - 09 - Nothing Precious At All
Stereophonics - 10 - Just Lookin
Stereophonics - 11 - Local Boy In The Photograph
Stereophonics - 12 - Step On My Old Size Nines
Stereophonics - 13 - Jealousy
Stereophonics - 14 - Mr. Writer
Stereophonics - 15 - Traffic
Stereophonics - 16 - Moviestar
Stereophonics - 17 - I'm Alright (You Gotta Go There To Come Back)
Stereophonics - 18 - Maybe Tomorrow
Stereophonics - 19 - Billy Davey's Daughter
Stereophonics - 20 - Have A Nice Day
Stereophonics - 21 - Help Me (She's Out Of Her Mind)
Stereophonics - 22 - Outro

Concert zelf was behoorlijk goed. Billy Daveys Daughter vond ik toch wel een minpunt, zo'n nummer had voor mij niet gehoeven, zeker niet zo vlak voor het einde. Gelukkig maakte Help Me (She's Out Of Her Mind) veel goed

Publiek viel me ook een beetje tegen. Ik ben niet bij het vorige concert van ze geweest, maar het was op veel momenten wel een vrij lusteloos publiek op enkele uitzonderingen na. Wanneer je dan bijvoorbeeld de laatste live DVD (Cardiff Castle) bekijkt dan zie je dat het ook anders kan. De muziek leent zich er zeer zeker voor

Toch was het zeker een geslaagde avond.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_18517530
Ok, dan heb ik niks gemisd
Delivered without an information leaflet
  zondag 18 april 2004 @ 18:31:48 #109
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_18518973
[Oh sorry ben ff in de war met I´m allright idd! Pff het concert was ook een beetje een blur (ik stond fucking 2 meter van dezanger af ) Ik vond het publiek ook een beetje jammer, een stuk achter me was het volgens mij gezellig (links van het midden) maar jah, dat was achter me

Oh hij deed trouwens niet dat coole van You gotta go there....to come back stukje, jmmmer want dat is super gaaf
I'm just a girl in the world.
  zondag 18 april 2004 @ 21:21:28 #110
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_18522944
quote:
Op zondag 18 april 2004 18:31 schreef annoh het volgende:
[Oh sorry ben ff in de war met I´m allright idd! Pff het concert was ook een beetje een blur (ik stond fucking 2 meter van dezanger af ) Ik vond het publiek ook een beetje jammer, een stuk achter me was het volgens mij gezellig (links van het midden) maar jah, dat was achter me

Oh hij deed trouwens niet dat coole van You gotta go there....to come back stukje, jmmmer want dat is super gaaf
Klopt, daar stond ik. Maar wat was de rest van het publiek ontzettend laf, heb ik geen goed woord voor over. Ik ben ook bij het concert geweest vorige najaar in de HMH, Amsterdam, maar dit optreden was vele malen beter. De uitvoering van Help Me was legendarisch!

Stereophonics
  maandag 19 april 2004 @ 11:17:38 #111
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_18531638
Dikke pit
I'm just a girl in the world.
pi_18584952
ik had er dus toch moeten zijn..
Delivered without an information leaflet
  woensdag 21 april 2004 @ 22:11:36 #113
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_18596580
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:02 schreef gekke_sandra het volgende:
ik had er dus toch moeten zijn..
Klopt!
pi_18596867
Herkansing dan, de Stereophonics staan in het voorprogramma van Lenny Kravitz op 17 juni!
  donderdag 22 april 2004 @ 14:02:10 #115
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_18608703
whaa das best gaaf! Jammer dat ze niet met Lenny op pinkpop en werchter staan....
I'm just a girl in the world.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:10:13 #116
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_18876201
Lenny zou in het voorpogramma moeten staan van de Phonics! De gast heeft de afgelopen 2 jaar weinig meer gepresteerd, terwijl stereophonics met een fantastisch nieuw album zijn gekomen en maar doorgaan!!
pi_25130547
Wat vinden we van het nieuwe album:
Language Sex Violence Other?

Dakota is the first single to be taken from Stereophonics forthcoming new album "Language. Sex. Violence. Other?" released on 14th March 2005.
pi_25135889
Hee leuk, nieuw Phonics-album. Hopen dat deze het niveau van Word Gets Around wél weet te halen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_25139993
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:05 schreef Frenkel het volgende:
Wat vinden we van het nieuwe album:
Language Sex Violence Other?
Tot mijn eigen grote schok doet het album me tot nu toe weinig, ik durf 'Superman' zelfs irritant te noemen. Maar misschien moet LSVO even inweken.....
pi_25331337
Vind het album wel goed..vooral devil en feel vind ik 1 van de beter nummers.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 22:08:56 #121
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25495975
ik zal toegeven, tot nu toe vond ik de stereophonics het net niet, wel leuke muziek maar net niet wat bij een snaar raakte, en daar is nu verandering, Dakota (huidige engelse nummer 1) is gewoon briljant
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 12 maart 2005 @ 22:36:11 #122
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_25496526
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:08 schreef Klonk het volgende:
ik zal toegeven, tot nu toe vond ik de stereophonics het net niet, wel leuke muziek maar net niet wat bij een snaar raakte, en daar is nu verandering, Dakota (huidige engelse nummer 1) is gewoon briljant
Jeppe, ik vind de single na een paar keer ook erg fijn! Btw, de rest van de cd kan ik ook aardig waarderen Voor preformance and cocktails !
  zondag 13 maart 2005 @ 10:40:17 #123
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_25503085
Nahh, ik vind de single en het album niet zo bijzonder ofzo.. Verbaast me ook dat die op 1 in UK staat.

Ik vind Word Gets Around nog steeds het beste album. Local Boy in the Photograph
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_25509901
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nahh, ik vind de single en het album niet zo bijzonder ofzo.. Verbaast me ook dat die op 1 in UK staat.

Ik vind Word Gets Around nog steeds het beste album. Local Boy in the Photograph
Vind JEEP alleen een minder album, op een paar liedjes na, vind geen 1 liedje slecht.Maar sommige zal ik zelden naar luisteren.Local boy in the Photograph acoustisch is goed!!
pi_25510468
5 april staan ze op melkweg volgens melkweg.nl
voorverkoop begint dinsdag 15 maart

zou graag gaan, maar heb er op dit moment het geld niet voor
pi_25519475
Joh daar ga ik zeker heen dan!!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:46:32 #127
22162 Steffie
Supernova
pi_25519712
Melkweg, dat belooft veel goeds. De sfeer zal er ongetwijfeld beter zijn dan in 013 de laatste keer. Aan de band lag het in ieder geval niet en daar zal het nu ook niet aan liggen
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_25520411
quote:
Op maandag 14 maart 2005 01:33 schreef Evertje het volgende:
5 april staan ze op melkweg volgens melkweg.nl
voorverkoop begint dinsdag 15 maart

zou graag gaan, maar heb er op dit moment het geld niet voor
Melkweg? Dat is wel zo'n beetje de beste zaal waar je ze kan zien!! Ohhhh wat goed! Heb ze er al eens eerder gezien! De voorverkoop is dan vandaag al.. Beter nemen ze trouwens die achtergrondzangeressen dit keer niet mee!

[ Bericht 23% gewijzigd door gekke_sandra op 15-03-2005 14:54:46 ]
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:47:01 #129
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_25522521
Ik wil ze ook wel zien!
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_25527310
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 14:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Beter nemen ze trouwens die achtergrondzangeressen dit keer niet mee!
Lijkt me niet. Daarvoor is gelukkig het podium ook erg klein. Overigens hadden ze die vorig jaar in 013 al niet meer mee. Daarnaast leent de muziek van het laatste album, naar mijn idee, zich er ook een stuk minder voor.

Ik heb trouwens al kaarten gekocht vandaag. Geen zin om onnodig lang te wachten en het risico dat het snel uitverkocht is zal ook wat groter zijn Wel relaxed dat het al over drie weken is, dacht dat het wel langer op zich zou laten wachten met de aangekondigde tour in Engeland die pas na de meeste festivals van start gaat.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:48:12 #131
92792 Laaaars
www.larsscheve.nl
pi_25534252
5 april ja.... ik ga ook!
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:40:37 #132
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_25545834
Ik dus ook.. Morgen kaartjes bemachtigen
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 18 maart 2005 @ 15:42:43 #133
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_25567008
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik dus ook.. Morgen kaartjes bemachtigen
Lul, had dat gelijk gedaan!

Uitverkocht
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_25567176
waarom lukte t net nog wel dan :S
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:45:29 #135
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_25569522


Ben 's middags, rond 14:30 bij de GWK in Nijmegen geweest. Uitverkocht. Heb toen thuis, 15:00 ofzo, op ticketservice gekeken. Waren nog kaarten beschikbaar. Kwartier later niet meer. Gelijk Melkweg gebeld, maar die zeiden ook dat het uitverkocht was..

I don't really come from outer space || Last.fm
pi_25569586
Ja kan wel kloppen idd, mmh nu maar hopen dat diegene met wie ik wilde gaan kaarten heeft gekocht.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:57:43 #137
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_25569797
Het is vanmiddag uitverkocht geraakt, dat zei die telefoniste. Ben die kaartjes dus net misgelopen..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_25569854
Ik wou vandaag kaartjes gaan halen! Damn!


edit: Dat gaat dus nooit meer lukken om alnog kaartjes te scoren.. teveel mensen die azen op kaartjes

[ Bericht 27% gewijzigd door gekke_sandra op 18-03-2005 22:20:01 ]
Delivered without an information leaflet
pi_25569887
Pffffff!! Argh! Ik zat met mijn hoofd ergens anders, sinds het zo'n super rotzooi is bij mij thuis.. dacht ik er vandaag eindelijk aan, ik oude vriendin opbellen.. zou ik kaartjes gaan halen, UITVERKOCHT! Bah! Ik ben al sinds het vroege begin fan... ik MOET!

[ Bericht 42% gewijzigd door gekke_sandra op 18-03-2005 18:07:59 ]
Delivered without an information leaflet
  vrijdag 18 maart 2005 @ 19:17:16 #140
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_25571337
Yes ik heb kaarten!
En ik luister de nieuwe cd en ik heb er zin in!

Ok paradiso zou het ideaalst zijn, maar de melkweg! Just fine
I'm just a girl in the world.
pi_25573038
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 19:17 schreef annoh het volgende:
Yes ik heb kaarten!
En ik luister de nieuwe cd en ik heb er zin in!

Ok paradiso zou het ideaalst zijn, maar de melkweg! Just fine
Ik vind het anders in Melkweg beter, heb ze in Paradiso én Melkweg gezien...
Delivered without an information leaflet
pi_25766331
4 April zijn ze in Barend&van Dorp
Delivered without an information leaflet
  zaterdag 26 maart 2005 @ 21:02:31 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25766394
Ik ben er ook 5 April, wel weer zin in .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_25985290
Ik kreeg in 2 dagen, 2 kaartjes aangeboden. Nam ik die gisteren niet, omdat ik dacht dat ik er niet nog eentje zou kunnen vinden. Dus ik zeg tegen die jongen, geef maar aan iemand anders. (andere fan die ookal sinds het begin fan is) Pff.. Maar ja, wat doe ik er nog aan.. *zucht.
Had ik maar eerder meer duidelijkheid gekregen over wie met me mee wilde. K*tzooi!
Vanavond Barend&van Dorp kijken. Hoor ze alweer in gebrekkig engels "senk joe, stereophonics"

[ Bericht 2% gewijzigd door gekke_sandra op 04-04-2005 20:43:52 ]
Delivered without an information leaflet
  maandag 4 april 2005 @ 22:34:16 #145
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_25987985
Volgens mij zijn er weer kaarten beschikbaar Sandra. Op de Melkweg-site staat: "The last tickets are now available at the AUB Ticketshop!". Er staat ook niet meer "sold out" bij..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_25988222
Aardig gek, hoezo is dat ineens (wil er nu wel heel graag heen hehe)
  maandag 4 april 2005 @ 22:54:24 #147
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_25988554
Is gebruikelijk, paar dagen voordat het concert aanvangt komen er nog kaarten beschikbaar. Naja, sla toe zou ik zeggen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_25990078
haha idd..ja ik zou wel willen.dakota was wel goed net
pi_25991864
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Volgens mij zijn er weer kaarten beschikbaar Sandra. Op de Melkweg-site staat: "The last tickets are now available at the AUB Ticketshop!". Er staat ook niet meer "sold out" bij..
Verrek! Je hebt gelijk! IK HOU VAN JE! Ben je er ook? Dan krijg je van mij een kusje, als ik kaartjes weet te bemachtigen!

[ Bericht 32% gewijzigd door gekke_sandra op 05-04-2005 02:09:10 ]
Delivered without an information leaflet
pi_25992086
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:48 schreef westrtp het volgende:
haha idd..ja ik zou wel willen.dakota was wel goed net
Ro! Waarom zeg je dit niet dan! Hoeven we niet over te kopen sjaak! Ik ging al bijna voor een, meet&greet, kaartje volop dokken! Achterlijk dat ze zoveel vragen en betalen trouwens. 160 euro voor 2 kaartjes
Maar Ro! Als je dit eerder ziet dan je mail, check dan meteen je mail! Of bel!
Delivered without an information leaflet
pi_25993483
Damn.. meteen om 9 uur gebeld, maar het is helemaal uitverkocht. Melkweg neemt niet op en een meisje wat een kaartje aan me beloofd had heeft hem verkocht Nu kan ik die met de meet&greet kopen en bij stereophonics zelf zeuren om nog iemand binnen te laten maar ja hè..
Nou ja.. weet ik voor in het vervolg dat er altijd nog kaartjes achtergehouden worden, alleen komen ze nie zo snel weer in de melkweg.. denk ik

edit: Melkweg gebeld.. ook niet meer.. ik zeg; kan ik u niet omkopen? Moet hij hard lachen maar dat was dus mooi geen grap. 350 genodigden zei hij, dat is nog best veel.. wat maken 2 personen meer dan uit.. argh, damn, pokke brandweervoorschriften

..

[ Bericht 14% gewijzigd door gekke_sandra op 05-04-2005 09:24:16 ]
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:53:03 #152
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_26003238
Ahh klote voor je, heb ik weer valse hoop gegeven enzo
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_26008893
Ligt het nou aan mij, of klinkt Dakota echt heel erg U2-achtig? Ik vond de Stereophonics altijd vrij saaie muziek maken, maar juist deze single vind ik echt erg goed


IS de rest van het album vergelijkbaar, of meer in de stijl van "have a nice day" (die ik niks aan vond)?
pi_26009834
Vind Stereophonics echt cool, heb ze vorig jaar live gezien in 013 was erg goed. Benieuwd naar het nieuwe album, ga hem binnenkort halen maar heb de laatste tijd zoveel cd's gekocht dat ik daar eerst even van wil genieten.

Dakota is in ieder geval top.

Beste nummers vind ik nog altijd Maybe Tomorrow and Since I told you it's over
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_26022203
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:44 schreef thettes het volgende:
Ligt het nou aan mij, of klinkt Dakota echt heel erg U2-achtig? Ik vond de Stereophonics altijd vrij saaie muziek maken, maar juist deze single vind ik echt erg goed


IS de rest van het album vergelijkbaar, of meer in de stijl van "have a nice day" (die ik niks aan vond)?
Nee, totaal niet have a nice day-achtig. Het is meer rockerig als vroegâh. De kant uit van de eerste twee cd's. En het ligt aan jou! U2 sucks! En het lijkt er zeker niet op! Hoe durf je!
Delivered without an information leaflet
pi_26022223
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ahh klote voor je, heb ik weer valse hoop gegeven enzo
Ja, maar dat geeft niet want ik was er uiteindelijk gisteren alsnog! Iemand mailde me dat hij 2 kaartjes voor me had!
Delivered without an information leaflet
  woensdag 6 april 2005 @ 16:49:17 #157
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_26027233
Ha, ok dan! En hoe was het?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_26027368
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ha, ok dan! En hoe was het?
In één woord ge-wel-dig! Ze waren heel erg goed. Ik zeg maar zo, het was kort maar krachtig. Ze speelden maar 70 minuten.
Delivered without an information leaflet
  woensdag 6 april 2005 @ 17:44:32 #159
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_26028549
Vond ze nou niet echt super eigenlijk. Speelde idd kort en waren nogal afstandelijk.

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet echt een fan ben.
Don't love if you want to die in peace.
  woensdag 6 april 2005 @ 21:17:10 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26033324
Ik vond het wel een strak gespeeld concert eigenlijk . En heerlijk is dat, geen suf voorprogramma!

Trouwens erg veel mooie meiden aanwezig gisteren, ik stond echt in een clustertje van 4, ik heb minder van het concert gezien dan normaal .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_26033474
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het wel een strak gespeeld concert eigenlijk . En heerlijk is dat, geen suf voorprogramma!

Trouwens erg veel mooie meiden aanwezig gisteren, ik stond echt in een clustertje van 4, ik heb minder van het concert gezien dan normaal .
Inderdaad, het was echt strak gespeeld, vond het echt goed!
Een suf voorprogramma maakt de hoofdact leuker, dat hebben ze niet nodig
En inderdaad veel (kleine) meisjes. Als oude nummers gespeeld werden stonden ze ineens stil en konden ze niet meer meezingen. Schattig Er waren ook leuke jongens

Had jij een brilletje op?
Delivered without an information leaflet
  woensdag 6 april 2005 @ 23:05:48 #162
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_26035837
Ik ben trouwens niet geweest hoor, twee keer in de week naar een concertje wordt me te gek. Ik gooi Day at the Races nog wel een keer in de dvd-speler. Kan ik zien wat ik gemist heb
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 6 april 2005 @ 23:07:46 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26035882
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:23 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Inderdaad, het was echt strak gespeeld, vond het echt goed!
Een suf voorprogramma maakt de hoofdact leuker, dat hebben ze niet nodig
En inderdaad veel (kleine) meisjes. Als oude nummers gespeeld werden stonden ze ineens stil en konden ze niet meer meezingen. Schattig Er waren ook leuke jongens

Had jij een brilletje op?
nee, ik heb geen bril .

Tja, dat heb je vaak met concerten, dat er mensen zijn die alleen het laatste album/single kennen. maar het klonk allemaal goed en ze speelden toch lekker stevig. Volgens mij was het de vorige keer niet zo "ruig".

Al met al een goeie avond .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_26038277
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:45 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:


Ben 's middags, rond 14:30 bij de GWK in Nijmegen geweest. Uitverkocht. Heb toen thuis, 15:00 ofzo, op ticketservice gekeken. Waren nog kaarten beschikbaar. Kwartier later niet meer. Gelijk Melkweg gebeld, maar die zeiden ook dat het uitverkocht was..

's Ochtends om 10:05 kaarten gehaald (om 10:00 ging 't open), dan lukt 't nog wel.

Ben er met een huisgenoot heen geweest. Zelf kende ik ze nog niet zo goed, maar het optreden was geweldig! Wel jammer dat 't niet langer duurde. Dan moet ik 't nog maar eens bekijken binnenkort, want 't komt op fabchannel.com te staan.
Na tijd nog 't nieuwste album gekocht, kon je meteen laten signeren. Beter kon ik gewoon niet thuiskomen.
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:23 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Inderdaad, het was echt strak gespeeld, vond het echt goed!
Een suf voorprogramma maakt de hoofdact leuker, dat hebben ze niet nodig
En inderdaad veel (kleine) meisjes. Als oude nummers gespeeld werden stonden ze ineens stil en konden ze niet meer meezingen. Schattig Er waren ook leuke jongens

Had jij een brilletje op?
Dat van dat meezingen was mij ook opgevallen, grappig.

Over dat brilletje: ik wel. Haha, maar dat hadden er wel meer
pi_26038622
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:07 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij was het de vorige keer niet zo "ruig".
Nee, toen hadden ze zelfs achtergrond danseressen.. en het publiek was ook zowat bejaard. Ik had ze al 2 keer eerder gezien en toen rockten ze nog stevig, dus ik heb toen echt met mijn mond open gestaan. Domme danseressen.
Delivered without an information leaflet
pi_26038642
quote:
Op donderdag 7 april 2005 01:09 schreef Galactus1 het volgende:
Dat van dat meezingen was mij ook opgevallen, grappig.

Over dat brilletje: ik wel. Haha, maar dat hadden er wel meer
Watvoor kleur shirt? Stond je foto's te maken?
Delivered without an information leaflet
pi_26082653
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:23 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Inderdaad, het was echt strak gespeeld, vond het echt goed!
Een suf voorprogramma maakt de hoofdact leuker, dat hebben ze niet nodig
En inderdaad veel (kleine) meisjes. Als oude nummers gespeeld werden stonden ze ineens stil en konden ze niet meer meezingen. Schattig Er waren ook leuke jongens
Was mij ook opgevallen. Die drie nummers van het eerste album kan ik wel makkelijk meezingen, maar ik zag er een paar een beetje beteuterd kijken: wat zingt hij nou? Dit nummer ken ik niet!

Ik vond het in ieder geval zeer de moeite waard, afgelopen dinsdag. Jammer dat 't zo kort was en jammer dat ze niets van Jeep speelden, ze zijn juist zo goed in mid-tempo en ballads, maar ze rockten wel! Een kennis van mij had kaartjes gewonnen op 3fm, en omdat hij al een kaartje overgekocht had mochten mijn vriend en ik ook mee. Ik was er te laat bij, het was iid binnen no time uitverkocht, geen wonder, de Melkweg is al niet erg groot, maar wel knus.

Bovendien waren wij er al rond 5 uur, dus we stonden vrij vooraan. Ik heb ook wat staan praten met wat echte Phonic-fanatiekelingen, erg aardige mensen, maar wel een beetje te veel fan voor mij eigenlijk. Ik ken de band al een jaar of 6, 7 misschien, maar ik ben niet zo fan-achtig
Ergerde me wel een beetje aan al die huppeltutjes in strakke hemdjes en blousjes, en eentje naast mij heeft constant foto's staan maken. Zeker een stuk of vijftig van Kelly Jones, telkens hetzelfde shot. En nog eens 25 van het drumstel en de drummer, en misschien een stuk of vijf van Richard Jones....Ik geloof niet dat dat meisje echt naar de muziek luisterde of daadwerkelijk keek met haar eigen ogen, ze was alleen maar met haar camera bezig.

Trouwens, ben helemaal nieuw op dit forum, al niet onbekend met 't fokforum. Kwam deze discussie tegen op internet en ik vond 't zo grappig dat er dan mensen posten die er ook bij zijn geweest. Volgens mij passen er toch echt niet meer dan 300 man in dat zaaltje, dus dan is 't wel apart als je mensen tegenkomt die ook naar hetzelfde concert zijn geweest.
pi_26087437
Het gehele concert is hier te bewonderen : http://www.fabchannel.com
Weird trouwens dat Barend&Van Dorp ook op de professionele site aangekondigt stond
Er zullen binnenkort mss ook wel foto's bij staan van het optreden in de melkweg.

[ Bericht 21% gewijzigd door gekke_sandra op 09-04-2005 01:22:56 ]
Delivered without an information leaflet
pi_26088832
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:18 schreef Pixie het volgende:
Ik was er te laat bij, het was iid binnen no time uitverkocht, geen wonder, de Melkweg is al niet erg groot, maar wel knus.
Erg knus en gezellig!
quote:
Bovendien waren wij er al rond 5 uur, dus we stonden vrij vooraan.
Zo dan.. dat is wel erg fanatiek.. ik ben ook erg fan, ruim 4 jaar, maar toen zat ik nog lekker thuis
quote:
Ergerde me wel een beetje aan al die huppeltutjes in strakke hemdjes en blousjes, en eentje naast mij heeft constant foto's staan maken. Zeker een stuk of vijftig van Kelly Jones, telkens hetzelfde shot. En nog eens 25 van het drumstel en de drummer, en misschien een stuk of vijf van Richard Jones.
Nee, maar zulke mensen heb je altijd. Het worden er echter wel steeds meer, de laatste concerten. Schattig kon me er verder niet druk om maken. Ik had het onwijs naar mijn zin en was meer met vriendje en optreden bezig. Teveel mensen die alleen maar stonden te fotograferen, ik vroeg me ook af of ze uberhaupt van het concert genoten hadden. Kelly heeft misschien wel de looks, maar Richard Jones is zeker de sympathiekste. (eerst Stuart, maar ja die is nu weg) Ik vind het dan ook maar onterecht dat Kelly altijd alle kredits krijgt.
quote:
Trouwens, ben helemaal nieuw op dit forum, al niet onbekend met 't fokforum. Kwam deze discussie tegen op internet en ik vond 't zo grappig dat er dan mensen posten die er ook bij zijn geweest. Volgens mij passen er toch echt niet meer dan 300 man in dat zaaltje, dus dan is 't wel apart als je mensen tegenkomt die ook naar hetzelfde concert zijn geweest.
Haha.. wat een schattige opmerking ..
Delivered without an information leaflet
  zaterdag 9 april 2005 @ 02:38:58 #170
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_26090158
Was dit concert ook in de oude zaal? Wel klein voor toch een grote band, vandaar dat het zo snel was uitverkocht..

edit: Wat een zeer relaxte site trouwens dat fabchannel
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_26090364
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Was dit concert ook in de oude zaal? Wel klein voor toch een grote band, vandaar dat het zo snel was uitverkocht..

edit: Wat een zeer relaxte site trouwens dat fabchannel
Ja hè super chill. Het concert wat je op fabchannel ziet is in de oude zaal, ja. Zo super groot zijn de stereophonics nog niet, maar dat komt nu wel op gang hier in Nederland. In Engeland zijn ze altijd al huge geweest. Pffjoeh ik ga slapen
Delivered without an information leaflet
pi_26133829
Ik vind die kleine zalen juist heel erg leuk en knus, ik vond het heel tof dat ze naar de Melkweg kwamen, ik was niet naar 't Gelredome of de Arena gegaan als ze daar hadden gespeeld. Dan is er helemaal geen contact en voel je je helemaal opgaan in de grijze masse. Niet dat Kelly, Richard of Javier maar een keer echt naar mij keek, maar je voelt je dan toch meer beschouwd als een individu, denk ik dan. Niet dat de phonics mij willen leren kennen, maar er is toch een soort van contact, niet met mij, maar meer met het publiek. Van die massa's gillende meisjes vind ik niks en ik denk dat de Stereophonics dat zelf ook minder leuk vinden dan een enthousiast publiek in een wat kleinere zaal wat toch wel voor de muziek komt.
Um, maak ik nu sense? Nou ja, in zo'n kleine zaal kun je ze in ieder geval gewoon zien, je kunt ze praktisch aanraken zeg maar. Het is gewoon wat persoonlijker denk ik.

Ik hoop dat ze ergens dit jaar nog naar een kleine zaal komen, misschien 013? Is wat dichterbij voor mij Of naar Rotterdam, ook wel goed te doen. Hopelijk spelen ze dan ook wat langer en spelen ze een gemengde set. Het nieuwe album klinkt goed, het rockt, maar het zat nog niet zo in mijn systeem...
  zondag 10 april 2005 @ 22:32:10 #173
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_26134454
Kleine zaal ís ook leuker! Maar bedoelde meer dat ik wel had verwacht dat bij een bekende band als de Stereophonics ze wel een grotere zaal zouden gebruiken. En dat hier veel mensen naar toe wilden blijkt wel uit de tijd waarin de kaarten uitverkocht raakten.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_26142191
Misschien moeten ze dan toch maar een paar extra concerten inlassen. Ik vond het eerst wel raar dat 't zo snel uitverkocht was, maar met zo'n kleine zaal is dat niet zo vreemd. Blijkbaar waren diegenen die erbij konden zijn echt heel erg snel en hadden ze veel mazzel, ze hadden 't nog wel 2 keer kunnen uitverkopen denk ik.
Hopelijk komen ze dit jaar nog eens naar Nederland, ik ga 't zelf iig goed in de gaten houden, ik wil best nog een keertje
pi_26145895
Ach.. het was een cd promo.. zo'n concert is meestal in wat kleinere zalen en duurt wat korter
Delivered without an information leaflet
pi_26225504
Ik heb dus gezien en gemerkt dat ik de album titel verkeerd in mijn hoofd heb zitten.
Het is natuurlijk Language.Sex.Violence.Other? En ik plak er telkens ergens 'drugs' tussen. Misschien omdat dat ook zo'n dingetje is waarvoor ze dan waarschuwen op cdhoesjes en dvd-hoezen en zo. Het ligt een beetje in die trant.
Maar ik vind dat dan zo stom van mezelf.....

Ik heb een hele hoop reviews gelezen op 't internet over het laatste album en die zijn over het algemeen erg positief. Maar ja, ook een paar slechte en daar kan ik dan nou net niet zo goed tegen Niet dat ik boos wordt of zo, maar als je leest dat mensen helemaal teleurgesteld zijn en wel kunnen huilen, dan denk je ook van: wat is er dan mis mee? Zo erg kan 't toch niet zijn? of houd ik van slechte muziek?

Mja, smaken verschillen. Ik denk dat You Gotta Go There To Come Back slechtere reviews heeft gehad...
  donderdag 14 april 2005 @ 23:27:00 #177
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_26236391
ff voor de kenner een vraagje: het eerste zinnetje uit het nummer Devil, is dat Anthony hopkins

het is een beetje onduidelijk
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_26299431
Het eerste zinnetje is een vrouw tweede een man.. en ik neem aan dat het niet Anthony Hopkins is.. alhoewel zijn stem er wel een beetje op lijkt
Delivered without an information leaflet
pi_45880142
Zanger Kelly Jones gaat een solo-album uitbrengen, genaamd 'Only the Names Have Been Changed'.

De tien nummers zijn hier te beluisteren. Om te downloaden via iTunes, klik hier

Het album is bij HMV te reserveren en kost £8,99 (zo'n ¤13,50).

Ik vind vooral Jayne erg mooi (nummer staat ook op het livealbum 'Live from Dakota') en Katie, waarvan op de myspace pagina ook een videoclip staat.

Enjoy
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:33:37 #180
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_45880668
wow!!
Ik vind zijns tem echt betoverend. Bedankt voor deze link, dit maakt het studeren aanzienlijk aangenamer!
I'm just a girl in the world.
pi_46744940
Ik heb hem maar even een eigen topic gegeven:

Kelly Jones: Only the Names Have Been Changed
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:37:39 #182
11502 nipeng
The last ride is free
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:40:14 #183
113682 WeebI
Wee Bull
pi_49164375
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef nipeng het volgende:
Review van de Rewind DVD: DVD: Stereophonics - Rewind
thanks
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53132472
1 Oktober verschijnt het nieuwe album 'Pull the pin'. Het zal geen verassing zijn dat deze inmiddels her en der te downloaden is.

Persoonlijk vind ik het wederom een suf album. Ik ben ik nu officieel na YGGTTCB afgehaakt.

Van 'Pull the pin', 'It means nothing' (YouTube) en op MySpace 'Bank Holiday Monday'.

En, Kelly + aangang zijn de komende dagen live te zien in Hamburg, Keulen en Utrecht.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:34:04 #185
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_53135067
quote:
Persoonlijk vind ik het wederom een suf album. Ik ben ik nu officieel na YGGTTCB afgehaakt.
Inderdaad, het is ook niet echt slecht wederom maar het is nergens opwindend. Ik leg persoonlijk de grens bij JEEP.
pi_53136248
Niet briljant meer, maar ik hou er nog steeds van
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_53148271
Ik ga naar Utrecht, al was het alleen voor old times sake. Dat vorige album vond ik (na tig luisterbeurten) wel aardig, dit nieuwe alweer wat minder.. dus idd YGGTTCB was wel 't laatste écht goede album.
Maar 't blijven toch de Phonics, en live vind ik ze nog steeds leuk!
pi_53189158
Ik vind zojuist 2 kaartjes in de bus voor Tivoli. Gewonnen! Het wordt de 5e keer dat ik ze zie. Maar de laatste de laatste 2 albums ken ik niet. De oudere muziek vind ik toch wat beter. Maar wel superleuk ze weer eens te zien en horen optreden!!
pi_53521915
De oudere albums luister ik nog regelmatig, binnenkort de nieuwe maar eens aanzetten.
pi_56603556
Hallo! Inmiddels is Pull the Pin uit en op 2 maart staan ze in de HMH. Wie van jullie gaan er nog meer heen? Het laatste optreden wat ik van ze heb gezien (op 16 september in Tivoli) was weer geweldig, dus ik heb er echt weer ontzettend veel zin in! Nou moet ik zeggen dat ik wel een ontzettende fan ben dus dat het bij mij niet zo snel niet geweldig zal zijn
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:44:44 #191
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_56605400
Ik vind ze maar niets. Maar mijn vriendin is grote fan, dus ik ga ze toch op 3 maart zien in Brussel. Ik ben benieuwd.
pi_56606879
Ga je echt alleen vanwege je vriendin? Mijn vriend vindt ze ook niks, en hij gaat ook echt niet mee. Zou ik ook niet willen, gaat ie daar met zo'n gezicht staan, dan kan ik ook niet echt genieten. Nee, ik ga met mn broertje en n vriend van ons, lekker losss!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 21:47:30 #193
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_56631757
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:05 schreef SpaceCheeks het volgende:
Hallo! Inmiddels is Pull the Pin uit en op 2 maart staan ze in de HMH. Wie van jullie gaan er nog meer heen?
  zondag 10 februari 2008 @ 11:13:12 #194
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_56639773
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef SpaceCheeks het volgende:
Ga je echt alleen vanwege je vriendin? Mijn vriend vindt ze ook niks, en hij gaat ook echt niet mee. Zou ik ook niet willen, gaat ie daar met zo'n gezicht staan, dan kan ik ook niet echt genieten. Nee, ik ga met mn broertje en n vriend van ons, lekker losss!
Nee, hoor, er zijn wel wat hitjes die ik leuk vond. Maar over het algemeen ben ik niet echt fan.
Maar Live-optredens in zaal zijn sowieso wel leuk en mijn vriendin heeft helaas geen stereophonics fans in de vriendenkring.
pi_57120470
Het was weer een prachtig concert!

Net zo als vorige keer in Tivoli een heerlijke mix van oud en nieuw werk.
Ondanks het feit dat het de 'Pull the Pin'-tour is, hebben ze zich niet echt gefocused op het album (waar ik persoonlijk blij mee ben, aangezien ik er nog niet echt warm van geworden ben).

Fantastisch als ze Vegas two Times inzetten; Dakota, Superman en Devil zijn ook altijd gaaf en Mr. Writer was dan weer lekker relaxed.
En net als vorige keer kwam Kelly bij het toegift eerst in z'n eentje terug om Maybe Tomorrow er even uit te gooien.

Ben ook fan geworden van die tweede gitarist. Altijd een grijns op z'n bek, goede techniek en hij past wel in het zootje.

Volgende keer ben ik er zeker weer bij! Dit is gewoon een superband waar van je weet dat het concert altijd gaaf is!
  maandag 3 maart 2008 @ 11:04:16 #196
113682 WeebI
Wee Bull
pi_57122364
volgende keer toch maar eens gaan

ditmaal kon ik het financieel niet bolwerken
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_57124929
Weet iemand nog de setlist van gisteravond?
Echt een goud optreden trouwens
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  maandag 3 maart 2008 @ 13:22:46 #198
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_57125228
ik was er ook en t was leuk!

nu ze voor pinkpop bevestigd zijn was ik erg benieuwd naar hun tourdata aangezien ik het weekend na pinkpop op Rock am Ring zit en ze daar ook wel heel goed vind passen!

maar kan tussen maart en juli geen tourdata van ze vinden?

iemand enig idee of het erin zit?
pi_57128024
quote:
Op maandag 3 maart 2008 13:09 schreef thomasss het volgende:
Weet iemand nog de setlist van gisteravond?
Echt een goud optreden trouwens
Weet de volgorde niet meer, maar naar wat ik me herinner speelden ze:

Performance and Cocktails
Pick a Part That's New
Just Looking
I Wouldn't Believe Your Radio

Word Gets Around
A Thousand Trees
More Life In A Tramps Vest
Local Boy In The Photograph
Traffic

Just Enough Education To Perform
Vegas Two Times
Mr. Writer

You Gotta Go There To Come Back
Maybe Tomorrow

Language Sex Violence Other
Superman
Devil
Dakota
Pedalpusher

Pull the Pin
Pass The Buck
It Means Nothing
My Friends (?)
I Could Lose Ya (?)
Bank Holiday Monday (?)

Van de oudere albums ben ik zo goed als zeker, alleen van het nieuwe niet.
Pull the Pin heb ik eigenlijk nog niet erg vaak geluisterd, die nummers herken ik dus nog niet zo goed.
Als iemand de goede playlist heeft, graag!

Het waren toch weer lekker veel nummers die ze ook altijd heerlijk snel achter elkaar er doorheen rammen.

Nogmaals... Fantastisch concert!!!
Heb alweer zin in de volgende keer (kan helaas niet naar Pinkpop )!
  maandag 3 maart 2008 @ 15:42:11 #200
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_57128292
pedalpusher niet toch?!

My Friends wel, I could lose ya volgens mij dan weer niet.
pi_57128585
Pedalpusher niet? Nu raak ik in verwarring...
Dat van I Could Lose Ya kan trouwens heel goed kloppen .

Ben vandaag al de hele dag weer alle albumpjes kris-kras door elkaar aan het luisteren. Heerlijk!
  maandag 3 maart 2008 @ 16:35:46 #202
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_57129467
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:56 schreef Tom89 het volgende:
Pedalpusher niet? Nu raak ik in verwarring...
Dat van I Could Lose Ya kan trouwens heel goed kloppen .

Ben vandaag al de hele dag weer alle albumpjes kris-kras door elkaar aan het luisteren. Heerlijk!
nouja ik heb ongeveer 3 mensen horen zeggen (inc ikzelf) dat het jammer was dat ze pedalpusher niet gedaan hebben ik kan um natuurlijk gemist hebben maar aangezien deze mening gedeeld werd, lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ie wel gespeeld is!
pi_57130619
Pedalpusher hebben ze inderdaad niet gespeeld, I could lose ya weet ik niet eigenlijk
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_57131001
Mijn fout dan...
Ik geef de schuld maar aan het feit dat ik de afgelopen paar dagen te veel naar ze geluisterd heb...

Heeft niemand nog de echte setlist kunnen ontdekken?
pi_57133690
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:31 schreef Tom89 het volgende:

[..]

Weet de volgorde niet meer, maar naar wat ik me herinner speelden ze:

Performance and Cocktails
Pick a Part That's New
Just Looking
I Wouldn't Believe Your Radio

Word Gets Around
A Thousand Trees
More Life In A Tramps Vest
Local Boy In The Photograph
Traffic

Just Enough Education To Perform
Vegas Two Times
Mr. Writer

You Gotta Go There To Come Back
Maybe Tomorrow

Language Sex Violence Other
Superman
Devil
Dakota
Pedalpusher

Pull the Pin
Pass The Buck
It Means Nothing
My Friends (?)
I Could Lose Ya (?)
Bank Holiday Monday (?)

Van de oudere albums ben ik zo goed als zeker, alleen van het nieuwe niet.
Pull the Pin heb ik eigenlijk nog niet erg vaak geluisterd, die nummers herken ik dus nog niet zo goed.
Als iemand de goede playlist heeft, graag!

Het waren toch weer lekker veel nummers die ze ook altijd heerlijk snel achter elkaar er doorheen rammen.

Nogmaals... Fantastisch concert!!!
Heb alweer zin in de volgende keer (kan helaas niet naar Pinkpop )!
Volgens mij hebben ze van Preformance and cocktails ook nog The bartender and the Thief gespeeld. Op youtube staat Roll up and shine ook nog van P&C. En van Pull the pin hebben ze zeker Bank Holiday Monday gedaan, opende ze daar zelfs niet mee? En Pedalpusher is niet gespeeld, wel Doorman.

Concert was zeker super Lekkere mix van oud en nieuw, goed uit mn dak kunnen gaan. Volgens mij hadden ze er zelf ook heel veel plezier in.

[ Bericht 1% gewijzigd door kvd op 03-03-2008 23:05:46 ]
pi_57140795
omg ze waren echt geweldig net. Super show!

Ik ben verliefd
pi_57148018
Iemand ergens live opnamen gevonden?
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:57:32 #208
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_57148960
Best nog een aangenaam optreden gisteren. Zeer energiek. En de stem staat als een dijk.
Na vijf nummers heb je ze allemaal wel gehoord, das het nadeel, maar slecht zijn die 5 niet.
pi_57149494
Iemand die weet hoe dit nummer heet?

http://youtube.com/watch?v=hNB-cNemV1s

edit; I wouldnt believe your radio, nvm
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:30:19 #210
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_57154269
en ze zijn dus net bevestigd voor Rock am Ring waar ik al heel lang een kaartje voor heb
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:10:06 #211
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_57156758
quote:
Op maandag 3 maart 2008 13:09 schreef thomasss het volgende:
Weet iemand nog de setlist van gisteravond?
Van het Stereophonics forum
quote:
1 Bank Holiday Monday
2 Bartender and the Thief
3 A Thousand Trees
4 Superman
5 Vegas Two Times
6 Devil
7 Pass the Buck
8 Pick a Part That's New
9 It Means Nothing
10 I Wouldn't Believe Your Radio
11 Mr Writer
12 Just Looking
13 My Friends
14 Traffic
15 Doorman
16 More Life in a Tramp's Vest
17 Local Boy in the Photograph
-----------
18 Maybe Tomorrow (solo)
19 Roll Up and Shine
20 Dakota
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:13:22 #212
185261 Scaurus
Memento mori
pi_58685366
Topic verdient een kick. Geweldig stemgeluid heeft Kelly Jones.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 17:59:48 #213
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59581875
quote:
Op zondag 18 mei 2003 10:21 schreef mrmiddel het volgende:
Wim Rigter draaide in Avro Nachtdienst afgelopen nacht het nummer "Maybe Tomorrow".. moet zeggen.. die is ook heel lekker hoor
Zeker
Maybe Tomorrow is, voor zover ik weet, een buitenbeentje in het oeuvre van de Stereophonics. Voor mij is het wel het mooiste nummer, echt een voor op de lome zondagmiddag.

tevens een kick
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_74998730
Een megakick dit keer...
quote:
AMSTERDAM - De band Stereophonics geeft zaterdag 6 februari een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De voorverkoop begint zaterdag 10.00 uur, kondigde concertorganisator Mojo Concerts woensdag aan
Ik ga er sowieso heen!
pi_75110419
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:00 schreef DrowningMan het volgende:
Een megakick dit keer...
[..]

Ik ga er sowieso heen!
Cheers.

Ik ben er ook bij.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_77035367
Ik ben er ook bij in de HMH, luister ze al heel lang en vind ze echt top, nieuwe cd ook!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:30:23 #217
31240 Sacrem
Like Nothing Else
pi_77698821
Vanavond Stereophonics in de HMH!
pi_77700702
Ik ben er ook bij!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:32:40 #219
236335 neen
schone schijn
pi_77702453
Ik ook
het lijkt niet wat het is
pi_77704683
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:32 schreef neen het volgende:
Ik ook
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_77739973
Het was gaaf! Voorprogramma ook!

Wat een mooie nummers hebben ze toch, 1000 treesssssss Band valt of staat wel met die zanger, die maakt de band.
pi_77762076
Tof concert, een hoop andere nummers als in 2007. Werd trouwens geen één nummer gespeeld van Pull the Pin. Beerbottle was echt het dieptepunt in de set, ze speelden veel nieuwe nummers vond ik.
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  woensdag 10 februari 2010 @ 00:09:04 #223
31240 Sacrem
Like Nothing Else
pi_77832418
niet echt boeiend concert
pi_82464644
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  Moderator zondag 26 juli 2015 @ 00:19:59 #225
332671 crew  indiaantje89
pi_154637340
Is dit het officieel Stereophonics topic? Gezocht maar kon er niet veel over vinden.

Nieuwe single is uit:

Helemaal prima, in oktober staan ze ook nog eens in Paradiso en 013. Ben er bij in Tilburg. Nog meer mensen die gaan?
pi_154639989
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 00:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Is dit het officieel Stereophonics topic? Gezocht maar kon er niet veel over vinden.

Nieuwe single is uit:

Helemaal prima, in oktober staan ze ook nog eens in Paradiso en 013. Ben er bij in Tilburg. Nog meer mensen die gaan?
wederom een aardig liedje, maar ook niet meer dan dat
pi_156773062
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 07:17 schreef IAmKloot het volgende:

[..]

wederom een aardig liedje, maar ook niet meer dan dat
Hoe vaker ik hem luister hoe beter ik hem ga vinden. Nummer heeft echt wel zijn sfeer.

Morgen live te zien in 013. Ben benieuwd, mijn eerste keer dat ik ze live zie :).
pi_156785993
het album bevalt me wel, das lang geleden voor een stereophonics plaat
pi_156788386
Nog mensen gisteren in Paradiso geweest? Was echt vet! Kelly speelde geweldig. Wel veel nieuw werk en bv geen Have A Nice Day, maar ach. Wel genoten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_156794805
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 20:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nog mensen gisteren in Paradiso geweest? Was echt vet! Kelly speelde geweldig. Wel veel nieuw werk en bv geen Have A Nice Day, maar ach. Wel genoten.
Net terug van 013 Tilburg. Ja prima set, ook geen Have A Nice Day bij ons. Het einde was echt heerlijk spetterend. Mrs ande Ms Smith komt live ook erg goed uit de verf.
  Moderator zondag 19 maart 2017 @ 23:44:34 #231
332671 crew  indiaantje89
pi_169642678
Nieuw album blijkt al weer af te zijn. Top ik kijk er naar uit. Achteraf gezien heb ik erg veel plezier gehad aan Keep The Village Alive met Mr. And Mrs. Smith en I Wanna Get Lost With You als uitschieters.

Ik hoop dat ze dat niveau aanhouden :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')