abonnement Unibet Coolblue
pi_40199666
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 13:14 schreef erodome het volgende:
Jazeker, je kan ook spuiten via een clitoraal orgasme bv, het ejaculeren is gewoon een stapje extra...
De bekendste manier is via de g-spot, maar dat is zeer zeker niet de enige manier!
Ero, wat zouden we toch zonder je moeten <3
pi_40321388
Die torrent dan moet je lid worden of zoiets?
En usenet staat er niet meer op.... heeeeeeelp ik wil sens awakenings ook
pi_40323241
Anders ik wel! Dit is vette shit!
pi_40323449
Mazzelwijven!
Ik moet de man nog tegenkomen die mij dat laat ervaren. Weer wat om naar uit te kijken!

Zal me intussen maar eens verdiepen in die site...
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
  zondag 30 juli 2006 @ 15:34:57 #55
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_40323717
Welke vrouw heeft wel eens gesquirt?

hier is al een heel topic over geweest, misschien dat je hier ook wat aan hebt...
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zondag 30 juli 2006 @ 16:25:08 #56
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40325023
maar spuit je dan uit je plasgaatje, of gewoon uit die naffer?
et lijkt me wat minder als ik lig te beffe/vingeren en der gaan een dikke straal op me dvd-recorder van 600 euro
  zondag 30 juli 2006 @ 20:22:22 #57
100289 PHteV
Hoskidz.nl
pi_40331463
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:25 schreef ukga het volgende:
maar spuit je dan uit je plasgaatje, of gewoon uit die naffer?
et lijkt me wat minder als ik lig te beffe/vingeren en der gaan een dikke straal op me dvd-recorder van 600 euro
Daarom staat onze DVD-speler achter glas .
Er zijn zoveel verschillende vormen van liefde, als er momenten zijn in tijd
  maandag 31 juli 2006 @ 00:03:29 #58
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40339136
gewoon glas of speciaal zuurwerend glas(niet dat na 3 keer spuiten het een gat in je glas bijt)
pi_40339548
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:03 schreef ukga het volgende:
gewoon glas of speciaal zuurwerend glas(niet dat na 3 keer spuiten het een gat in je glas bijt)
Hell! Mis ik iets essentieel in het verhaal?
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
  maandag 31 juli 2006 @ 00:25:00 #60
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40339682
nou als je me kan uitlegge waar de ejaculatie vandaan komt
pi_40339787
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:25 schreef ukga het volgende:
nou als je me kan uitlegge waar de ejaculatie vandaan komt
Ik zou wel willen, maar ik ben helaas volkomen onwetend in deze! Heb ook nog geen tips gekregen over wat ik zou moeten doen....
Als ik het weet kom ik me gelijk melden!
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
pi_40348776
Plasbuis....

Achter de vaginawand, aan de buikkant bevind zich een kliertje die we kunnen vergelijken met de mannelijke prostaat, als je een vrouw via oa de g-spot stimuleerd voel je dat zich er op die plaats achter de vaginawand een soort van "bal" vormt, vlak daarna komt (als het goed is) het ejaculaat uit de plasbuis.

Dit is een reden waardoor het lang gewoon plassen genoemd is, maar inmiddels is het ejaculaat onderzocht en blijkt het in samenstelling erg overeen te komen met het mannelijk ejaculaat minus zaadcellen.

En zo eindigt deze anatomieles voor vandaag, oh mijn god, wordt melig van mijn eigen ellende vandaag
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 31 juli 2006 @ 12:42:16 #63
97111 ukga
Siewosie baas
  maandag 31 juli 2006 @ 13:33:00 #64
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_40350540
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:03 schreef ukga het volgende:
gewoon glas of speciaal zuurwerend glas(niet dat na 3 keer spuiten het een gat in je glas bijt)
Je denkt dat vrouwen zoutzuur spuiten ofzo .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_41215586
Waarom vinden mannen het enorm geil als een vrouw zoiets doet, en zijn vrouwen blij als ze het niet kunnen/niet blij als ze het per ongeluk doen/houden ze zich in? Mijn vriendin spettert soms ook flink, en ik heb zoiets van 'hoe natter, hoe geiler' maar zij vindt het niet echt alles :|
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:30:13 #66
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_41218110
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 03:40 schreef der_weiss het volgende:
Waarom vinden mannen het enorm geil als een vrouw zoiets doet, en zijn vrouwen blij als ze het niet kunnen/niet blij als ze het per ongeluk doen/houden ze zich in? Mijn vriendin spettert soms ook flink, en ik heb zoiets van 'hoe natter, hoe geiler' maar zij vindt het niet echt alles :|
Waarschijnlijk omdat zij denkt aan het bed dat alweer verschoont moet worden en de vloer die gedweild moet .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_41296335
Kan een vrouw ook ejaculeren onder het neuken, dus niet wanneer er vingers worden gebruikt maar gewoon door "sex"? Ik had gisteravond het idee dat er ergens in die richting iets gebeurde wat met dit topic te maken heeft, want vlak voordat ze/we kwam(en) voelde ik ineens een hoop nattigheid naar beneden glibberen toen ze bovenop me zat, en ze was echt helemaal kapot moe naderhand. Is zo'n orgasme vermoeiender dan een "normaal" orgasme?
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
pi_41298649
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:55 schreef der_weiss het volgende:
Kan een vrouw ook ejaculeren onder het neuken, dus niet wanneer er vingers worden gebruikt maar gewoon door "sex"? Ik had gisteravond het idee dat er ergens in die richting iets gebeurde wat met dit topic te maken heeft, want vlak voordat ze/we kwam(en) voelde ik ineens een hoop nattigheid naar beneden glibberen toen ze bovenop me zat, en ze was echt helemaal kapot moe naderhand. Is zo'n orgasme vermoeiender dan een "normaal" orgasme?
Het is inderdaad een stuk vermoeiender dan een normaal orgasme...
Onder het neuken kun je zo idd klaarkomen... maar wat jij beschrijft is wel een uitzondering.
Het vocht komt uit de klieren in het begin van de pisbuis, de pisbuis word tijdens het neuken vaak dicht gedrukt. Dan spuit het naar binnen toe. Je heb dan wel het intense gevoel maar niet het waterballet.
Ze heeft dus waarschijnlijk naar achteren geleund.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:17:41 #69
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_41298784
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:11 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Het is inderdaad een stuk vermoeiender dan een normaal orgasme...
Onder het neuken kun je zo idd klaarkomen... maar wat jij beschrijft is wel een uitzondering.
Het vocht komt uit de klieren in het begin van de pisbuis, de pisbuis word tijdens het neuken vaak dicht gedrukt. Dan spuit het naar binnen toe. Je heb dan wel het intense gevoel maar niet het waterballet.
Ze heeft dus waarschijnlijk naar achteren geleund.
Is dat zo?
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_41298908
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:46 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

dan nog ik vind het goor noem me maar stom oid,I don't care
Ok, dus jij vindt het ook vies als een man klaarkomt? Die spuit tenslotte ook. Erg veel anders als dat is het niet hoor.
pi_41298921
ik zou ook graag willen kunnen squirten, ik heb wel al eens zo'n bal gehad, maar ik durf me niet te laten gaan, waardoor het gevoel alleen maar niet fijn wordt en we even moeten stoppen (bij mezelf lukt het me niet dat gevoel/die bal op te wekken, maar mijn vriend lukt het wel om het bij mij te doen )
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_41298951
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:22 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ok, dus jij vindt het ook vies als een man klaarkomt? Die spuit tenslotte ook. Erg veel anders als dat is het niet hoor.
Ik vind het van een man nog viezer dan van een vrouw, sperma is toch anders dan alleen wat water
pi_41302797
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik vind het van een man nog viezer dan van een vrouw, sperma is toch anders dan alleen wat water
Ja, ok, wel iets anders. Maar Zwaffel vindt het vies van een vrouw, dus vraag ik me af hoe dat dan moet als haar man/vriend klaarkomt.
pi_41315688
Kan iemand dat white tiger tantra misschien op usenet posten?
  zondag 3 september 2006 @ 02:40:14 #75
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41443635
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef badlittlegirl het volgende:
In theorie wel, maar veel vrouwen durven het niet los te laten. Of die willen het gewoon niet.
En er zijn er genoeg die niet vaginaal klaar kunnen komen.
Wat zijn jullievrouwen moeilijk zeg. Va-ginaal en Cli-toraal..
Jeu jullie hebben altijd keus zat zeg.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')