quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:50 schreef Repeat het volgende:[..]
gewoon met koppeling in en gas los klaarstaan, dan koppeling snel laten komen en snel gasgeven. Dan ga je hard weg idd, is alleen het gevoel wat je moet hebben.
Precies, en dan niet meteen door je schutbord willen trappen..

quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:01 schreef vrolijke-frits het volgende:Je moet je koppeling tot net voor je aangrijpingspunt laten komen. Dan moet je als het stoplicht op groen springt je koppeling op laten komen en tegelijkertijd je gas in trappen. Dan sprint je weg bij het stoplicht en heb je kans dat je er mensen uittrapt!!
Misschien moet je het eerst ff op een leeg straatje oefenen. Ik heb het ook 'geleerd' doordat een vriend van me het tegen me zei. En nu is elk stoplicht weer een leuk onderdeel van het verkeer.
als ik vooraan sta dan he, anders is het kut!!
Ah, dus jij koopt ook clutch stops enzo... Weet je wel hoe kut dat schakelen is, en hoe slecht voor je koppelingsplaten e.d.
Het hele zooitje is hartstikke warm, op het moment dat je al voor een deel aan het ontkoppelen bent (het hele zooitje beweegt dan immers), kan de warmte minder goed weg.
En ja dat klinkt als onzin, maar waarom zou het anders standaard al niet zo zijn...?
[ Bericht 47% gewijzigd door vwk op 19-07-2006 16:46 ]