abonnement Unibet Coolblue
pi_39891264
quote:
ROURKE CUT OFF HIS OWN FINGER

Hollywood star MICKEY ROURKE has an unusual way of dealing with his anger - he cuts off his finger. The actor was taken to hospital and had to endure eight hour surgery to save his finger. Rourke is no stranger to violence, he trained as a boxer in his youth and took a five year break from his acting career to take the sport up professionally. The eccentric star says, "I cut my little finger off because I thought I didn't want it. I was angry about something so I decided I didn't need the end of the little finger on my left hand. "I didn't cut it off completely - it was still hanging on a tendon - and an English friend, GARY, carefully carried the end of it as we went to hospital to try to rectify the situation. It took the surgeon eight hours to sew it back on. I still can't bend it properly."
wtf
  Trouwste user 2022 maandag 17 juli 2006 @ 00:08:50 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_39891458
Hij had al ervaring met plastic surgery. Er is vast iemand die een nog erger plaatje kan vinden.




Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39892733
Wat een idioot.
pi_39892776
Hm... lijkt erg op die ene ziekte. Weet even de naam niet meer, maar zoals het daar staat MOEST ie een lichaamsdeel amputeren. Mensen die die geesteziekte hebben, doen dat dan ook gewoon. Gekke gast.
Back in business.
pi_39892843
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:53 schreef Shirley het volgende:
Hm... lijkt erg op die ene ziekte. Weet even de naam niet meer, maar zoals het daar staat MOEST ie een lichaamsdeel amputeren. Mensen die die geesteziekte hebben, doen dat dan ook gewoon. Gekke gast.
daar moest ik ook aan denken, automutilatie.

Harley Davidson en de Malboroman, daar ken ik 'm van.
pi_39892864
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:55 schreef Nemephis het volgende:

[..]

daar moest ik ook aan denken, automutilatie.

Harley Davidson en de Malboroman, daar ken ik 'm van.
Oh ja, zo heette het. Vandaar ook misschien de drang om zichzelf te verbouwen.
Back in business.
  maandag 17 juli 2006 @ 09:49:05 #7
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_39898243
Hij snijd hem er straks toch weer af.
  maandag 17 juli 2006 @ 12:19:55 #8
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_39902439
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:55 schreef Nemephis het volgende:

[..]

daar moest ik ook aan denken, automutilatie.

Harley Davidson en de Malboroman, daar ken ik 'm van.
Barfly, 9 and a half weeks, Sin City zijn bij mij de eerste films die opkomen....
Ontopic: wat een idioot
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_39918022
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:55 schreef Nemephis het volgende:

[..]

daar moest ik ook aan denken, automutilatie.

Harley Davidson en de Malboroman, daar ken ik 'm van.
Automutilatie is het zichzelf opzettelijk pijn doen. De stoornis BDD is dat mensen zo'n misvormd beeld van een onderdeel van hun lichaam hebben dat ze er van af willen.

Gevonden met de search: Body Dysmorphic Disorder: een dodelijke obsessie

[ Bericht 12% gewijzigd door Empathologica op 17-07-2006 20:47:49 ]
  maandag 17 juli 2006 @ 20:48:35 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_39918457
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:37 schreef Empathologica het volgende:
De stoornis BDD
Voor wie het zich afvraagt: Body Dysmorphic Disorder. Volgens mij noemen ze deze specifieke stoornis echter Body Integrity Identity Disorder, iets dat meer vergelijkbaar is met een geslachtscrisis, dan anorexia.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_39918622
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Voor wie het zich afvraagt: Body Dysmorphic Disorder. Volgens mij noemen ze deze specifieke stoornis echter Body Integrity Identity Disorder, iets dat meer vergelijkbaar is met een geslachtscrisis, dan anorexia.
Ik weet alleen.. Dat er meerdere soorten zijn, dat je echt iets geamputeerd wil hebben (geslachtscrisis) en de soort dat je in het dagelijkse leven continu belemmert word (anorexia). Maar ik ken deze stoornis maar vaagjes van documentaires etc dus ik hou me mond maar verder
pi_39987602
Wat ziek zeg!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')