abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_39887638
Ik en 4 vrienden zijn op zoek naar een auto voor 1 week. Nu kunnen we er altijd een kopen, maar ons budget is laag en dan komen we uit op autos met 'n APK van nog 2 weken..
Volgende optie zou dan zijn: een auto huren! Veel autoverhuurders willen echter de huurders van de autos een leeftijd hebben van 21 jaar of ouder, en dat zijn wij niet. Nou herinner ik me een foldertje waarin een vereniging oid stond die juist bij verhuurders tussen de 18 en 21 korting gaven, weet iemand wat ik bedoel?
En mocht huren niet lukken, zou zo'n auto met nog maar een paar weken tot de APK een mogelijkheid zijn? Of vallen die uit elkaar zodra ik instap / kosten me die een fortuin @ de apk?

Bvd

(oh btw, mocht dit topic elders thuishoren, verplaats het dan aub danku)
pi_39887928
Kijk eens bij http://www.avis.nl
Hier krijg je geen korting, maar moet je meer betalen dan normaal
pi_39888151
Volgens mij doen de meeste verhuur bedrijven wel aan jongeren vanaf 18 jaar, maar betaal je een hoger eigen risico. zelf heb ik ook een x aantal keer een auto moeten huren in Alkmaar en bij de 1 moest ik een hoger eigen risico betalen, en de andere was het zelfde als 21+...

(Ik huurde btw bij Martin Schilder in Alkmaar (Die zonder hogere kosten, en goed en goedkoop huren VW / Audi / Skoda etc...)
pi_39888171
Misschien kun je een auto huren op naam van je ouders?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_39888471
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:30 schreef Jegorex het volgende:
Misschien kun je een auto huren op naam van je ouders?
Verhuurders willen alleen wel weten wie de auto gaan besturen. In het huurcontract staat dan wel iets dat anderen er niet in mogen rijden, best kans dat die dan ook niet verzekerd zijn.
  Moderator zondag 16 juli 2006 @ 23:13:03 #7
45833 crew  Fogel
pi_39889691
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:39 schreef Light het volgende:

[..]

Verhuurders willen alleen wel weten wie de auto gaan besturen. In het huurcontract staat dan wel iets dat anderen er niet in mogen rijden, best kans dat die dan ook niet verzekerd zijn.
Ze willen niet alleen weten wie er rijdt, je betaalt ook een X aantal euros per dag extra voor iedere extra chauffeur die je opgeeft.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 16 juli 2006 @ 23:17:57 #8
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_39889859
kan je geen auto van iemand lenen als het maar voor 1 week is? vrienden, ouders, familie?
pi_39890189
zie ook: Huurauto

deze topics voegen we later wel weer samen
pi_39890232
Een auto huren is teringduur. Je kunt beter een oud barrel kopen.
pi_39890268
Vergeet ook niet dat je bij alle verhuurder je minimaal 1 jaar in het bezit moet zijn van je rijbewijs
pi_39890933
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:13 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ze willen niet alleen weten wie er rijdt, je betaalt ook een X aantal euros per dag extra voor iedere extra chauffeur die je opgeeft.
Dat ook. En voor exra chauffeurs onder 21 betaal je ongetwijfeld nog meer.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')