zaterdag 22 december 2001 @ 18:53:36 #1
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_2580110
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo, mijn buurman is ziek en ik wil hem in zijn eigen taal beterschap wensen.. Weet iemand hoe je dat in het Marokkaans op een kaart schrijft??
pi_2580120
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 18:53 schreef Wolk het volgende:
Hallo, mijn buurman is ziek en ik wil hem in zijn eigen taal beterschap wensen.. Weet iemand hoe je dat in het Marokkaans op een kaart schrijft??
MagallaMagalla als het maar geil magalles
Hier stonden mijn websites - Maar deze heb ik verwijderd omdat er gasten zijn die iemands Adsense proberen te verneuken |
  zaterdag 22 december 2001 @ 18:56:10 #3
2365 Frenkie
BIST DEPPERD!!??
pi_2580124
Gewoon Beterschap..

lang leve de integratie

Ik weet het beter
niemand begrijpt me
ik weet het beter
en het spijt me
  zaterdag 22 december 2001 @ 18:57:20 #4
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_2580128
Hoezo kent ie geen nederlands dan?? ;r
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
pi_2580142
ja maar als hij hem nou graag in het marokkaans wilt feliciteren ga dan niet er van die onzin replies opgeven..alleen als je het weet..mjah ik weet het eigenlijk ook niet maar dan ga je toch ff de straat op, als ik 4 stappen de deur uitloop zie ik ook alleen maar marrokkies rondrennen! dus zo moeilijk lijkt me dat nie
  zaterdag 22 december 2001 @ 19:00:50 #6
3342 Wolk
pi_2580150
Nee, hij kent geen Nederlands, nee..

Wat een fanatieke reacties zeg? Als ik zeg dat ik mijn Italiaanse oma in haar eigen taal wil feliciteren met haar verjaardag, zou ik dan ook deze reacties krijgen??

Mijn buurman werkt al twintig jaar aan de lopende band in een fabriek voor brilmonturen. Daar hoeft ie geen Nederlands voor te kennen. En nu is hij ernstig ziek..

pi_2580152
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 18:59 schreef NoSkillzz het volgende:
ja maar als hij hem nou graag in het marokkaans wilt feliciteren ga dan niet er van die onzin replies opgeven..alleen als je het weet..mjah ik weet het eigenlijk ook niet maar dan ga je toch ff de straat op, als ik 4 stappen de deur uitloop zie ik ook alleen maar marrokkies rondrennen! dus zo moeilijk lijkt me dat nie
Ah jij woont vast in de Bijlmer
Hier stonden mijn websites - Maar deze heb ik verwijderd omdat er gasten zijn die iemands Adsense proberen te verneuken |
pi_2580169
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 19:00 schreef Wolk het volgende:

Wat een fanatieke reacties zeg? Als ik zeg dat ik mijn Italiaanse oma in haar eigen taal wil feliciteren met haar verjaardag, zou ik dan ook deze reacties krijgen??

Mijn buurman werkt al twintig jaar aan de lopende band in een fabriek voor brilmonturen. Daar hoeft ie geen Nederlands voor te kennen. En nu is hij ernstig ziek..

Ooow wacht nu weet ik het weer. Hij deed een tijdje geleden mee aan die reclame van Hans Anders "Mijn naam ies Ghanz"
  zaterdag 22 december 2001 @ 19:05:18 #9
3342 Wolk
pi_2580189
Hahaha ! Ik lig hier helemaal in een deuK! Ik zal die grap aan mijn buurman vertellen. Misschien dat de kanker dan spontaan verdwijnt!! Hahaha! Lache man!
pi_2580192
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 19:00 schreef Wolk het volgende:

optyfen met die eikel dan.

als je na 20 jaar nog niet de moeite genomen hebt om Nederlands te leren, kan ie wat mij betreft (in een container) terug naar Marokko

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_2580210
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 19:05 schreef Wolk het volgende:
Hahaha ! Ik lig hier helemaal in een deuK! Ik zal die grap aan mijn buurman vertellen. Misschien dat de kanker dan spontaan verdwijnt!! Hahaha! Lache man!
Je moet die berichten ook niet te serieus opvatten, kijk als je dat ernou bij zet in je post dan had ik er geen geintjes over gemaakt zat namelijk te denken aan verkoudheidje ofzo. Bij deze mijn excuses.
pi_2580217
Heel erg voor je buurman dat ie ernstig ziek is, maar na twintig jaar in Nederland is het inderdaad wel héél erg triest dat ie de taal niet beheerst.......wens hem heel veel sterkte, maar dan gewoon in het Nederlands!
pi_2580221
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 19:05 schreef Vision het volgende:
als je na 20 jaar nog niet de moeite genomen hebt om Nederlands te leren, kan ie wat mij betreft (in een container) terug naar Marokko
Of gewoon helemaal de kanker krijgen zeker?
Wittgenstein
  zaterdag 22 december 2001 @ 19:13:28 #14
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2580257
Wat een walgelijk topic is dit weer geworden zeg.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_2580284
Niet zeiken,

en gewoon BETERSCHAP.

Dit soort kaarten is universeel. Al zou je er niets op schrijven, dan nog snapt hij de boodschap wel. En dat hij na 20 jaar nog geen Nederlands spreekt is voor jou geen reden om een kaart in het marokkaans te schrijven.

Kraft durch Freude
  zaterdag 22 december 2001 @ 19:18:08 #16
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2580287
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 19:17 schreef panzerfaust het volgende:En dat hij na 20 jaar nog geen Nederlands spreekt is voor jou geen reden om een kaart in het marokkaans te schrijven.
Nee, je zou eens een keer iets aardigs voor iemand doen... Weet iemand wat "integreer of pleur op" in het Marokkaans is?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_2580293
Zeg tegen hem " allah ie shafiek" zoiets als moge god je genezen.
  zaterdag 22 december 2001 @ 19:18:55 #18
10275 DaBuzzzzz
"Gek op krullen"
pi_2580295
Marokkaans als taal bestaat niet, tis of Arabisch of Berbers, met een hele hoop dialecten...als je naar
http://www.maghreb.nl/chat/textchat/chattv2.htm

gaat en je vraagt het daar, willen ze je vast wel helpen..

succes!!

The future is so bright, I gotta wear shades!
  zaterdag 22 december 2001 @ 19:19:24 #19
3342 Wolk
pi_2580298
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 19:08 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Je moet die berichten ook niet te serieus opvatten, kijk als je dat ernou bij zet in je post dan had ik er geen geintjes over gemaakt zat namelijk te denken aan verkoudheidje ofzo. Bij deze mijn excuses.

Ik reageer ook wel een beetje heftig. Zo'n slechte grap was het nu ook weer niet
  zaterdag 22 december 2001 @ 19:25:17 #20
3342 Wolk
pi_2580346
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 19:17 schreef panzerfaust het volgende:
Niet zeiken,

en gewoon BETERSCHAP.

Dit soort kaarten is universeel. Al zou je er niets op schrijven, dan nog snapt hij de boodschap wel. En dat hij na 20 jaar nog geen Nederlands spreekt is voor jou geen reden om een kaart in het marokkaans te schrijven.

Natuurlijk is het voor mij geen reden om een kaart in het Marokkaans te schrijven. Ik heb ook echt geen cursusboek Arabisch gekocht om met mijn buurman te kunnen praten..

Ik praat gewoon Nederlands tegen hem, maar dat gaat met handen en voeten. Hij snapt mij wel, maar hij praat geen ABN, om het zo maar uit te drukken..

Het leek mij gewoon leuk om hem in zijn eigen taal beterschap te wensen. Verder vroeg ik mij ook af waarom hij na 20 jaar niet beter Nederlands spreekt, maar dat komt door zijn werk. Zijn zoon regelt alle dingen voor zijn ouders (tolkt altijd)..

Ik ga maar s naar magreb.nl ..

zaterdag 22 december 2001 @ 19:27:18 #21
3342 Wolk
pi_2580366
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 19:18 schreef Chadi het volgende:
Zeg tegen hem " allah ie shafiek" zoiets als moge god je genezen.
Dank je wel
  zaterdag 22 december 2001 @ 19:28:39 #22
3342 Wolk
pi_2580377
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 19:05 schreef Vision het volgende:

[..]

optyfen met die eikel dan.

Een zin in het Nederlands begin je met een hoofdletter. En je eindigt met een punt. Maar vooruit: je mag blijven.
  zaterdag 22 december 2001 @ 19:32:16 #23
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_2580432
Anna me boche, kom je dacht ik een heel eind mee

-------
Had wel meer opmerkingen verwacht over de combinatie marokaan + kanker

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_2580525
quote:
Op zaterdag 22 december 2001 19:27 schreef Wolk het volgende:

[..]

Dank je wel

Graag gedaan.
  zaterdag 22 december 2001 @ 19:39:57 #25
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_2580539
ik over die mensen die hier weer es rotopmerkingen over gemaakt hebben zeg, Wolk vraagt alleen om beterschap in het Marrokaans(of arabisch), en niet om rotopmerkingen jah!

natuurlijk gaat dit niet over de normale mensen hier

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')