abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:41:21 #1
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_39841659
Ik vind het geweldige muziek! Hoewel het misschien meer is dan muziek alleen. Redelijk alternatief natuurlijk. Maar de manier waarop het uitgedragen wordt, de sereniteit, de puurheid, de ingetogenheid, de opbouw van woede, de onvrede. Fantastisch!

Het was ooit in Paradiso, eind 2001, geloof ik. Weet iemand nog wat te melden over deze vreemde atonale eend in de muzikale bijt?
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:51:29 #2
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_39841784
Ik ken hun muziek niet, maar ik weet wel dat ze ooit met een open brief hebben gereageerd op een interview dat het ultieme weekdier Menno Visser (OOR, VPRO) met ze had. http://brainwashed.com/godspeed/efrim-letter.html

De leukste quotes:

"so,
we made a mistake,
we did an interview with a liar,"

"to the guy who did the interview,
when the interview was done, you were so nervous that your hands were shaking like a little boy's hands and you wouldn't look us in the eye..."

"you struck me as a lost, weak, lonely man and i felt a fair amount of misguided empathy towards you..."

Erg fijn hoe die ramp voor de Nederlandse muziekjournalistiek hier even wordt rechtgezet. Kan wat mij betreft niet vaak genoeg gebeuren.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 02:53:22 #3
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_39841813
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 02:51 schreef broer het volgende:
Ik ken hun muziek niet, maar ik weet wel dat ze ooit met een open brief hebben gereageerd op een interview dat het ultieme weekdier Menno Visser (OOR, VPRO) met ze had. http://brainwashed.com/godspeed/efrim-letter.html

De leukste quotes:

"so,
we made a mistake,
we did an interview with a liar,"

"to the guy who did the interview,
when the interview was done, you were so nervous that your hands were shaking like a little boy's hands and you wouldn't look us in the eye..."

"you struck me as a lost, weak, lonely man and i felt a fair amount of misguided empathy towards you..."

Erg fijn hoe die ramp voor de Nederlandse muziekjournalistiek hier even wordt rechtgezet. Kan wat mij betreft niet vaak genoeg gebeuren.
Hé, dat is interessant. Thanks!
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 juli 2006 @ 10:22:41 #4
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_39844378
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_39847659
2001 alweer? jeetje gaat snel de tijd, was wel een heeeel vet concert!
pi_39847828
East Hastings
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_39876382
Ik moet er nog steeds eens naar gaan luisteren.

Wat is een goed begin-album?!
pi_39880835
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:40 schreef Kolkus het volgende:
Ik moet er nog steeds eens naar gaan luisteren.

Wat is een goed begin-album?!
Dat door de OOR zo gehypete Lift Your Skinny Fists album is denk ik wel een goed beginpunt, dat album draai ik nog steeds het vaakst


ook wel aardig trouwens en iets rustiger (minder bandleden ook), maar wel van een paar van de Godspeed bandleden geloof ik:

A Silver Mt Zion - He Has Left Us Alone But Shafts Of Light Sometimes Grace The Corner Of Our Rooms

Die open brief is idd hilarisch:
"you gave me a small box of chocolates with those trembling hands and you said something like "i hope you don't think these are too corporate.." for three days after that i was stricken with irrational guilt about your nervousness, i felt bad that we had flustered you so much, and i was upset that we were unable to find a way to communicate anything of value to you..."
pi_39881512
Mijn meest favoriete stukje van GYBE is toch wel het begin van Sleep. Waarin in een oude man mijmert over het verleden en praat over Coney Island. En hoe daarna de muziek zachtjes begint.....

Van internet geplukt:

this next piece are spoke words from the song by an older man
speaking of past memories. this is also written in out to match
the man's dialect. hence, Coney Allen and not Coney Island.

And-ah... Anyways, lets see what else I-I, eh..
It was Coney Allen, they called Coney Allen the playground of the world.
There was no place like it, in the whole world.., like Coney Allen when I was a youngster.
No place in the world like it!
It was so fabulous, now it's shrunk down to almost nothing, you see, eh-heh.
And I still remember, in my mind how things used to be.
And-ah you know I feel very bad.
But people from all over the world came here, from all over the world.
There was a playground they called the playground of the worlds, over here.
Anyways, so but I-ah you know.
i even got, when I was very small I even got lost in Coney Allen.
But they found me. On the beach.
And we used to sleep on the beach here, sleep over night.
They don't do it anymore.. things changed.
They dont sleep anymore on the beach...


pi_39883040
Vraag me altijd af waar die opname vandaan is gekomen.
pi_39883699
Coole muziek. Experimentele rock ligt me wel.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 19:07:20 #12
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_40055462
Godspeed is geweldig, ik vind het hele bijzondere muziek.
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_43442919
Het is echt bijzonder inderdaad. Ben me er ook wat in gaan verdiepen. Ik mis alleen wat tekst in de muziek. Hoeven misschien maar een paar regels te zijn, maar een klein beetje....

Verder geweldig hoor
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 11 november 2006 @ 01:09:47 #14
147860 Stilte
mahna mahna!
pi_43445076
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:43 schreef Norrage het volgende:
Het is echt bijzonder inderdaad. Ben me er ook wat in gaan verdiepen. Ik mis alleen wat tekst in de muziek. Hoeven misschien maar een paar regels te zijn, maar een klein beetje....

Verder geweldig hoor
Da's puur een kwestie van gewenning. Probeer ook "Explosions In The Sky" eens; en dan vooral m'n favoriete album van hen: The Earth Is Not A Cold Dead Place. Ik luisterde zelf vroeger altijd muziek met tekst, maar tegenwoordig is dat meer de uitzondering; ik vind dat je bij teksten meer 'gedwongen' wordt om op te letten, terwijl het voor mij juist de emotie is die telt; dat bereik je in mijn ogen oneindig veel beter door geen teksten te gebruiken, en de muziek het woord te laten doen.

Een andere aanrader: Do Make Say Think; en dan het album "& Yet & Yet". En eventueel ook nog Rock Action van Mogwai. Set Fire To Flames vind ik ook nog wel aardig en is er muzikaal gezien ook familie van.
Yoom, yoom, ze chocolat!
  zaterdag 11 november 2006 @ 01:30:37 #15
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_43445362
Toevallige kick

Soms is alleen tekst genoeg - deze tekst komt uit Hung Over

and so we have this
you have it in your secret windows
and you're understanding to understand it and to bring it forth
it takes minute detail
it takes a holy life
it takes emotions
it takes dedication
it takes dedication
it takes a death
and only god can allow it
and you couldn't do it if you're not the seed of god
and so the path through the great corridors
these are corridors unto his perfection
that is which the prophet and the oarman summoned has penetrated
that through this great sea of blackness
that i penetrated through these corridors
and i went through that last segment
where i went through these dark serpentines
i passed through that corridor
where they sat
where they are
and when you penetrate to the most high god
you will believe you are mad
you will believe you've gone insane
but i tell you if you follow the secret window
and you die to the ego nature
you will penetrate this darkness
oh yes there's many a man or woman
that's been put in the insane asylum
when this has happened to them
and they're sitting there today, people think they're insane
but they saw something that's real
and they see it when they're on drugs
the only thing is they see it
not through the light of god, and the way i show you
i show you to see it through the light of god
and the understanding of god
because when you see the face of god you will die
and there will be nothing left of you
except the god-man, the god-woman
the heavenly man, the heavenly woman
the heavenly child
there will be terror under this day of night
there will be a song of jubilee waiting for your king
there will be nothing you will be looking for in this world
except for your god
this is all a dream
a dream in death
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  zaterdag 11 november 2006 @ 05:51:24 #16
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_43447203
Mooie muziek. Geweldig hoe ze het in 28 Days Later gebruikten.Gaf een overweldigend eenzaam gevoel weer.
The Light Is Leaving Us All
pi_43447979
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:09 schreef Stilte het volgende:

[..]

Da's puur een kwestie van gewenning. Probeer ook "Explosions In The Sky" eens; en dan vooral m'n favoriete album van hen: The Earth Is Not A Cold Dead Place. Ik luisterde zelf vroeger altijd muziek met tekst, maar tegenwoordig is dat meer de uitzondering; ik vind dat je bij teksten meer 'gedwongen' wordt om op te letten, terwijl het voor mij juist de emotie is die telt; dat bereik je in mijn ogen oneindig veel beter door geen teksten te gebruiken, en de muziek het woord te laten doen.

Een andere aanrader: Do Make Say Think; en dan het album "& Yet & Yet". En eventueel ook nog Rock Action van Mogwai. Set Fire To Flames vind ik ook nog wel aardig en is er muzikaal gezien ook familie van.
Ik ben een absolute liefhebber van instrumentale muziek hoor. Maar bij een nummer van 27 minuten mis ik op een gegeven moment net dat beetje tekst of afwisseling. Misschien moet ik er nog een beetje aan wennen hoor. Mogwai heb ik ook muziek van. Vind het niet in de buurt komen bij Godspeed maar ook zeker wel te apprecieren.
Misschien vergelijk ik het te veel met Pink Floyd. Bij Shine on (ik neem aan dat je het kent) is het ook voornamelijk instrumentaal en opeens komt er tegen het eind aan een uitschieter inclusief wat tekst (maar 2 zinnen of zo) en dat vind ik geweldig.
Maar ik ga er meer naar luisteren hoor, natuurlijk is het een kwestie van gewenning . Tekst of geen tekst, ik ben aangenaam verrast. Grappige is dat ik al een lange tijd in het bezit was van godspeed maar het eigenlijk pas een week geleden ben gaan luisteren.

En Explosions in the sky zal ik eens uitproberen. Kwam er bij last.fm al uit als overeenkomstige muziek

[ Bericht 6% gewijzigd door Norrage op 11-11-2006 10:56:13 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_43494835
Moet wel zeggen dat ik F# A# bij verre het beste album vindt. De rest ook zeer prima, maar dit album vind ik toch echt de meeste emotie uitstralen...Skinny Fists vind ik een beetje te chaotisch en te eentonig worden (maar zeker een zeer goed album)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 13 november 2006 @ 07:36:03 #19
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43498333
Ik heb me al geruime tijd geleden voorgenomen om deze band eens te checken. Tot op heden is het er niet van gekomen.

Eens kijken met welk album ik zal beginnen.
  maandag 13 november 2006 @ 12:06:10 #20
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43503221
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:30 schreef bofneger het volgende:
Toevallige kick

Soms is alleen tekst genoeg - deze tekst komt uit Hung Over
<..>
Geweldige passage inderdaad, kippenvel!
quote:
Op maandag 13 november 2006 07:36 schreef nipeng het volgende:
Ik heb me al geruime tijd geleden voorgenomen om deze band eens te checken. Tot op heden is het er niet van gekomen.

Eens kijken met welk album ik zal beginnen.
Levez vos Skinny fists... is het best.
Daarna de Slow Riot EP, ook een parel.
  maandag 13 november 2006 @ 12:11:03 #21
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43503376
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik ben een absolute liefhebber van instrumentale muziek hoor. Maar bij een nummer van 27 minuten mis ik op een gegeven moment net dat beetje tekst of afwisseling. Misschien moet ik er nog een beetje aan wennen hoor. Mogwai heb ik ook muziek van. Vind het niet in de buurt komen bij Godspeed maar ook zeker wel te apprecieren.
Misschien vergelijk ik het te veel met Pink Floyd. Bij Shine on (ik neem aan dat je het kent) is het ook voornamelijk instrumentaal en opeens komt er tegen het eind aan een uitschieter inclusief wat tekst (maar 2 zinnen of zo) en dat vind ik geweldig.
Maar ik ga er meer naar luisteren hoor, natuurlijk is het een kwestie van gewenning . Tekst of geen tekst, ik ben aangenaam verrast. Grappige is dat ik al een lange tijd in het bezit was van godspeed maar het eigenlijk pas een week geleden ben gaan luisteren.

En Explosions in the sky zal ik eens uitproberen. Kwam er bij last.fm al uit als overeenkomstige muziek
Do Make Say Think moet je ook eens proberen dan. Winter Hymn... is een schitterende parel.
Mogwai is inderdaad compleet andere Post-Rock dan Godspeed!
Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La Band Heb je al ontdekt zie ik.
pi_43503426
Hung Over heb ik niet? Van welke plaat is die?

Ik heb wel een beetje het gevoel dat ik het bij godspeed en Zion wil houden. Het kan ook wat te veel van het goede worden. Post-Rock lijkt me wel een genre wat je beetje moet matigen om het speciale te houden

Vind deze twee persoonlijk tot nu in ieder geval echt veel beter dan EITS en Mogwai of zo. Echt geweldig zelfs

Zou Do Make Say Think iig ook even proberen.

Ben in ieder geval nu "He Has Left Us Alone But Shafts of Light Sometimes Grace the Corners of Our Rooms" (die namen )aan het luisteren...ik heb kippevel

[ Bericht 40% gewijzigd door Norrage op 13-11-2006 12:17:50 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_43601741
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:12 schreef Norrage het volgende:
Hung Over heb ik niet? Van welke plaat is die?
Komt uit een VPRO uitzending als ik me niet vergis. Je kunt 'm iig. downloaden op de GY!BE website.
quote:
Ik heb wel een beetje het gevoel dat ik het bij godspeed en Zion wil houden. Het kan ook wat te veel van het goede worden. Post-Rock lijkt me wel een genre wat je beetje moet matigen om het speciale te houden

Vind deze twee persoonlijk tot nu in ieder geval echt veel beter dan EITS en Mogwai of zo. Echt geweldig zelfs
Ik ben zelf EITS meer gaan waarderen, hoewel ik met GY!BE ben begonnen; voornamelijk omdat die eerste iets meer structuur heeft en mij meer aanspreekt. A Silver Mt. Zion en alle nakomelingen heb ik na de eerste twee albums vaarwel gezegd; "He Has Left Us..." vind ik hun magnum opus, vooral vanwege "13 Angels..." – die is echt zo beeldschoon.
quote:
Zou Do Make Say Think iig ook even proberen.


Classic Noodlanding is zo geweldig mooi.
quote:
Ben in ieder geval nu "He Has Left Us Alone But Shafts of Light Sometimes Grace the Corners of Our Rooms" (die namen )aan het luisteren...ik heb kippevel
Het enige minpunt aan dat album vind ik "Movie (Never Made)". Dat nummer is ook meteen de reden dat ik na "Born Into Trouble..." ben afgehaakt.
Yoom, yoom, ze chocolat!
pi_43601840
Briljante band. Dat optreden in paradiso reken ik nog steeds tot een van m'n beste concerten. Zo intens. En dat tweeeneenhalf uur lang.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_43604493
Ik zag ze in 2002, in de oude Effenaar.
Supergave show!

Jammer dat ze op CD een beetje in herhaling vallen.
pi_43604591
Moya

helaas dat er geen nieuwe albums meer van ze zitten aan te komen. Ik heb lift your skinny fists en yangui X Y O legaal. Netjes in een doosje van gerecycled karton
  donderdag 16 november 2006 @ 15:13:55 #27
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_43609518
Goede band.
Ik ken ze van de film: 28 days later.
O)))
pi_43610144
Verdomme. blijken ze in 2006 ineens weer te hebben getoured in Europa (na 3 jaar).
En nog in NL ook (http://brainwashed.com/godspeed/news.html)
  donderdag 16 november 2006 @ 15:34:51 #29
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43610276
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Verdomme. blijken ze in 2006 ineens weer te hebben getoured in Europa (na 3 jaar).
En nog in NL ook (http://brainwashed.com/godspeed/news.html)
Dat was Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La Band
GY!BE staat op een zeer laag pitje...
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:18:00 #30
11502 nipeng
The last ride is free
pi_49924564
Godspeed You! Black Emperor ~ Lift Yr. Skinny Fists Like Antennas to Heaven!

Erg mooi album, vooral het nummer Static bevalt mij. Mooie atmosfeer trouwens over de gehele plaat.
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:44:43 #31
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_49925617
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:36 schreef webfreak het volgende:
Ik zag ze in 2002, in de oude Effenaar.
Supergave show!

Jammer dat ze op CD een beetje in herhaling vallen.
Daar was ik toen ook bij. Erg gave show was dat inderdaad! Mooie visuele ondersteuning ook.
  Moderator vrijdag 9 april 2010 @ 11:23:04 #32
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_80116783
Ze (GY!BE) gaan All tomorrows parties nightmare before christmas curaten

dat festival wordt ook met het jaar toffer
quote:
All Tomorrow’s Parties announce two new events for December 2010...


The Nightmare Before Christmas curated by
GODSPEED YOU! BLACK EMPEROR, 3rd - 5th December 2010

To conclude our yearlong celebrations of 10 Years of ATP, we are thrilled to be able to announce GODSPEED YOU! BLACK EMPEROR as curators of our Weekend 1 Nightmare Before Christmas festival this December.

ATP Founder Barry Hogan: "Godspeed performed at the Bowlie Weekender as well as at some of our early ATP festivals, and so we are very proud to have one of our favourite bands back after a long break to conclude our 10th anniversary along with Bowlie 2."

The festival weekend will run from the 3rd-5th December at Butlins Holiday Centre, Minehead featuring around 40 bands picked by Godspeed You! Black Emperor, who will also perform.

The group have released a statement about this reformation some of which appears below:

FOR IMMEDIATE RELEASE

after a decade's retreat, god's pee has decided to roll again.

we are, as always, stoked, stubborn and petrified.

between now and the live-dates, there'll be rivers of noise and distraction. and the internet is a petty tyrannical monster. please remember that really all that matters is the keep on keeping on. and all that really matters is the shows. and physical engagement in the world. and folks like us and folks like you. thanks for understanding, and thank you for still listening.

see you next winter.

xoxoxox godspeed you! black emperor

To read the full statement click here: http://www.1119732.net
Godspeed You! Black Emperor will not be doing interviews or other press for this event.

The first set of line-up additions are:

GODSPEED YOU! BLACK EMPEROR
BARDO POND
THE EX
DEERHOOF
TIM HECKER
MIKE WATT (Minutemen, fIREHOSE, Stooges)
SCOUT NIBLETT

Godspeed You! Black Emperor will perform on all three nights in the Centre Stage venue. As this venue does not hold the entire festival capacity, ticketholders will choose one night for which they will receive a guaranteed entry wristband. Once wristbanded people have entered the venue each night, others will be allowed in on a first come first served basis allowing some people to see multiple shows.

Tickets for Nightmare Before Christmas curated by Godspeed You! Black Emperor are priced at £165.00pp for room only and £175.00pp for self catering and go on sale this Friday 9th April at 9am from www.atpfestival.com

See below for full information on Early Bird and Instalment Tickets...

EARLY BIRD SPECIALS + GENERAL ON SALE

We will also be offering a small amount of early bird tickets at a £20 per person discount (£145pp room only and £155pp self catering). These will be available until Friday 16th April (unless they run out first). We will also be releasing a batch of early bird tickets at a £10 per person discount (early bird £155pp room only, £165pp self catering). These will be available until the following Friday 23rd April (unless they run out first).

INSTALMENT TICKETS

ATP will again be running a deposit scheme for the festivals to make it easier for some people to pay. We are offering a limited number of 4 berth apartments, both room-only and self-catering to be paid for with a deposit upfront, and the remaining amount to be paid by the end of September 2010. Both come with a booking fee of £7.50 per person (£30 per apartment). These apartments will be sold at full price; £165 per person room only or £175 per person self catered.

People who would like to hold a 4 berth room only, must pay a deposit of £65 per person, (£260 for the apartment). The remaining £107.50pp (£430 for the apartment) must be paid by September 30th.

People who would like to hold a 4 berth self catering, must pay a deposit of £75 per person, (£300 for the apartment). The remaining £107.50pp (£430 for the apartment) must be paid by September 30th.

As we will be holding the apartments for you, all deposits will be non-refundable, so please only apply if you are sure you can pay the remaining amount when it is due in September. If you are able to pay through a normal ticket agency upfront for your whole apartment, then please do so and leave the deposit scheme for those people who find it harder to get the full amount together in one go.

You will be required to pay both instalments by either cheque or paypal. Please email deposit(at)atpfestival.com with GODSPEED in the email subject line if you would like to take part in the deposit scheme. Please include: your name, address, which type of room you want (room only or self catering) and which payment method you would like to use (paypal or cheque). You will then be given details of how to pay by your chosen method. Chalets will be granted on a first come first served payment so please try to pay quickly once we have given you the details so that you won't miss out.

ABOUT THE VENUE

Butlins, Minehead looks out across a superb sandy beach. The site is equipped with a supermarket, newsagent, cash points and restaurants. Onsite facilities include a cinema, Splash Water World - a sub-tropical environment that has a huge wave pool, a swimming pool, 3 flumes and also a flume based raft ride - Ten-pin bowling and amusement arcade. Sports include Archery, Football, Basketball, Darts, Petanque, Fencing, Kwik Cricket, Netball, Rounders, Table Tennis, Outdoor Bowls and Crazy Golf.

Under 18s, children and babies are welcome at ATP, please see the FAQ section of our website for more details.

Room Only accommodation is available in 2, 3, 4, 5 and 6 berths and offers either double, single or bunk beds with private bathroom and TV, but no kitchen facilities or lounge, more like a hotel room. (£165 + booking fee per ticket)

Self Catering accommodation is available in 4, 6 and 7 berths and offers private bathroom, full kitchen facilities and separate lounge area with TV. (£175 + booking fee per ticket)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 9 april 2010 @ 12:36:10 #33
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_80119485
http://www.1119732.net/ (het nummer in deze url blijkt te slaan op het patent nummer van de tesla bulb)

couple of european dates

Maar ik heb ook wel zin om weer eens naar ATP te gaan

[ Bericht 9% gewijzigd door Bosbeetle op 09-04-2010 12:43:40 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_80122476
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.1119732.net/ (het nummer in deze url blijkt te slaan op het patent nummer van de tesla bulb)

couple of european dates

Maar ik heb ook wel zin om weer eens naar ATP te gaan
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe is dat ATP? Vind het vrij prijzig op het eerste gezicht of wat kan je er van verwachten?
  vrijdag 9 april 2010 @ 14:36:23 #35
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_80123735
Zo, dat is nog eens een kick! Maar wel een hele goede!
Hopen dat die 'european dates' hier in de buurt komen. Nu hopen dat ik een kaartje kan bemachtigen tegen die tijd, het zal wel snel gaan.
  Moderator vrijdag 9 april 2010 @ 14:39:50 #36
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_80123867
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:00 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe is dat ATP? Vind het vrij prijzig op het eerste gezicht of wat kan je er van verwachten?
Ik vond het echt super. Je moet het een beetje voorstellen als een festival op centre parcs/landal je hebt dus je eigen 'huisje' (als je met keuken doet voor 10 pond meer) een gewoon bed, douche, keuken, tv (geprogrameerd door de curatoren), bank. Al met al de meest relaxe festival ervaring die ik tot nu toe heb gehad. De concerten zijn binnen en ongeveer 20 sec van de huisjes af. Er zijn 3 ruimten waar concerten gehouden worden. Voor de dubbele concerten kun je bandjes halen en dan mag je sowieso naar binnen, Maar bij fantômas melvins buthole surfers en mastodon heb gewoon alle 4 bands 2 keer gezien.

Het mooiste aan ATP vond ik de line-up ik kende de bands amper en sindsdien zijn er zeker bands die ik daar gezien heb die bij mijn favoriten zijn gaan horen. Je kunt gewoon standaard rekenen op spannende bands.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_80124095
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:36 schreef webfreak het volgende:
Ik zag ze in 2002, in de oude Effenaar.
Supergave show!
Ik ook!

o wacht, die post is 4 jaar oud
I feel kinda Locrian today
pi_80124557
Hm, klinkt goed, en je kan ook gebruik maken van al de faciliteiten van dat park?
pi_80125718
Wat gaaf. Hopelijk is 1 van die "9 american towns" een beetje in de buurt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator vrijdag 9 april 2010 @ 15:55:11 #40
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_80126686
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 15:01 schreef mr_cucumber het volgende:
Hm, klinkt goed, en je kan ook gebruik maken van al de faciliteiten van dat park?
Ja er is dus gewoon een supermarkt etc.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_80153432
tvp
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:31:43 #42
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_80160554
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
tvp
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:57:31 #43
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_80165930
Lijkt me erg gaaf, ATP. De kans dat ik ze bij een andere show ga zien acht ik echter groter, even afwachten maar.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 13:26:06 #44
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_80517935
De kans dat ik naar ATP ga wordt steeds groter. En dan samen met mijn vriendin en trashcanman en gehenna
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 10:30:46 #45
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_80720354
ATP kaartjes zijn besteld whoei
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 21 juni 2010 @ 10:58:31 #46
168576 Idioteque
take the money and run
pi_83090357
Er zijn een aantal Engelse optredens toegevoegd:
Manchester Academy (December 7)
Glasgow Barrowlands (8)
Bristol Ansom Rooms (12)
London Troxy (13)

Ik zou best graag willen weten of ze ook een show in Nederland zullen geven, anders moet ik proberen om ze in Engeland te zien.
  woensdag 23 juni 2010 @ 17:06:11 #47
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_83199685
Het is absoluut een band die ik hoog heb zitten en erg graag eens live zou zien. En daar heb ik best een tripje naar Engeland voor over. Maar ik moet eigenlijk eerst eens kijken of dat een beetje te doen is.
pi_83239881
Hoop nog steeds dat ze de oversteek maken hiernaartoe, anders London maar eens overwegen.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:15:52 #49
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_85932404
19 januari in de Paradiso!!!! *O*
http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/GODSPEED-YOU-BLACK-EMPEROR.htm
Zaterdag 4 september in voorverkoop. Ik ga klaar zitten achter de computer, hier moet ik heen!
pi_85943969
Fantastisch ja, las het. Zaterdag overduidelijk kaarten scoren. :)
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:04:57 #51
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_86053822
Ik heb 2 kaartjes voor 19 januari! *O*
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:53:12 #52
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_86054504
Zo dan, ik ben er ook bij.
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:32:08 #53
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
  zondag 5 september 2010 @ 04:21:19 #54
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_86081277
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef kciR het volgende:
19 januari in de Paradiso!!!! *O*
http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/GODSPEED-YOU-BLACK-EMPEROR.htm
Zaterdag 4 september in voorverkoop. Ik ga klaar zitten achter de computer, hier moet ik heen!
whoa... Duurt nog wel lang... Maar dit is best wel gaaf...
The Light Is Leaving Us All
pi_86081403
ooooeh, spannend! Daar zou ik ook wel heen willen :o nu eens iemand mee krijgen...Verkoopt het snel uit denken jullie?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 5 september 2010 @ 13:56:11 #56
22944 Breetai
....Relax....
pi_86087791
Ik ken eigenlijk alleen het nummer "The Dead Flag Blues" maar dat vind ik dan ook een geweldig nummer.

Toch maar eens wat andere nummers van gaan beluisteren.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_86091986
Ik denk dat dit wel binnen een weekje of 2 zal uitverkopen.

Mijn kaartje is iig binnen :)
420 Train Wreck
  zondag 5 september 2010 @ 18:41:55 #58
213601 CatsInTheWell
Elevate me later
pi_86095958
Ook aanwezig ja.
  maandag 6 september 2010 @ 11:33:53 #59
168576 Idioteque
take the money and run
pi_86120487
Mijn kaartje is ook besteld. Deze band stond nog in mijn top5 bands die ik ooit nog live wil zien. Deze kan binnenkort dus van de lijst geschrapt worden!
pi_86123132
Ik heb ook al kaartjes natuurlijk :)

Maar wat een jaar is dit zeg. In één jaar zie ik zo ongeveer alles wat me de afgelopen 8 enorm heeft weten te raken. Gezien zijn al: Ulver, Joanna Newsom( O+ ) en Current 93. En daar komen nog Swans en GYBE bij! :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 6 september 2010 @ 13:50:54 #61
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_86125215
Waar speelde Current 93?
  maandag 6 september 2010 @ 14:00:30 #62
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_86125600
Vorig jaar op Roadburn
O)))
  maandag 6 september 2010 @ 14:10:31 #63
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_86125874
Ah. Ik ga niet wéér te weinig geld hebben dit jaar, en ik ga op tijd zijn met het kopen van een kaartje.
pi_86126307
quote:
Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef Darkestrah het volgende:
Waar speelde Current 93?
Londen :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_86518150
Gaaf, US tour data zijn nu ook bekend. Dichtstbijzijnde locatie voor mij is Chicago en daar staan ze in maart 2 avonden op rij. Zaterdag maar eens een paar kaarten voor 26 maart regelen. :).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_87000700
Ik heb toch ook maar kaartjes bemachtigd hoor, dit mag ik niet missen (was nog niet uitverkocht) :D Geen idee wie ik ga meenemen (heb 2 kaartjes) maar dat komt wel goed. anders ga ik in mijn eentje..dat ene kaartje verkoopt wel heb ik zo het idee :D

En op last.fm zeg, :o .. 400 mensen zijn er al bij ofzo, ongekend. Nooit zoiets gezien nog :P
http://www.last.fm/event/(...)o+on+19+January+2011
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 29 september 2010 @ 22:06:21 #67
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_87000764
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef Norrage het volgende:
Ik heb toch ook maar kaartjes bemachtigd hoor, dit mag ik niet missen :D

En op last.fm zeg, :o .. 400 mensen zijn er al bij ofzo, ongekend. Nooit zoiets gezien nog :P
http://www.last.fm/event/(...)o+on+19+January+2011
Ik zie er maar 287 :P
O)))
pi_87000920
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef arucard het volgende:

[..]

Ik zie er maar 287 :P
Ik keek denk ik ook bij andere concerten, desalniettemin best veel :P

edit: oh, de 370 is met 'maybe's' erbij :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Norrage op 29-09-2010 22:29:44 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87002141
De 2 concerten in Chicago waren allebei binnen een paar dagen uitverkocht. De zaal is geloof ik net iets kleiner dan de Paradiso, dus dat moet wel leuk worden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 30 september 2010 @ 00:28:28 #70
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_87007069
Ik heb zojuist nog iemand attent gemaakt op dit concert, die wist niet dat ze weer tourden. Kreeg spontaan een biertje aangeboden voor de mededeling. Maar, oh! Het duurt nog zo lang!
(Ik ben trouwens ook verbaasd dat het nog niet is uitverkocht, zal niet lang meer duren denk ik)
pi_87007302
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:28 schreef kciR het volgende:
Ik heb zojuist nog iemand attent gemaakt op dit concert, die wist niet dat ze weer tourden. Kreeg spontaan een biertje aangeboden voor de mededeling. Maar, oh! Het duurt nog zo lang!
(Ik ben trouwens ook verbaasd dat het nog niet is uitverkocht, zal niet lang meer duren denk ik)
_O- Geniaal. Wel grappig dat ze nu zo bekend zijn trouwens. Ik weet nog dat ik ze 6/7 jaar geleden ontdekte, en toen waren ze natuurlijk nog niet zo heel lang bezig en bijna niemand kende ze :)

En dan ook nog in Paradiso..betere plek is er niet lijkt me :D Wie zijn er eigenlijk al ooit naar een concert van ze geweest? Ik niet hoor, dus daarom dat ik dit moet meemaken :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87066173
In 2002 was ik erbij in Paradiso. Was erg goed alleen stoorde ik me toen enorm aan de hoeveelheid pratende mensen om mij heen. Hopelijk is dat dit keer minder.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:29:06 #73
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_87066212
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef mr_cucumber het volgende:
In 2002 was ik erbij in Paradiso. Was erg goed alleen stoorde ik me toen enorm aan de hoeveelheid pratende mensen om mij heen. Hopelijk is dat dit keer minder.
Daar wil ik me eigenlijk nog wel eens schuldig aan maken. Ik zal er op proberen te letten. ;)
pi_87066390
Ach af en toe wat praten is helemaal niet erg, maar die lui hebben ongeveer het hele concert lopen lullen. Vooral tijdens de rustige stukken was dat flink storend.

Maar ik zal dan niet bij jou in de buurt gaan staan :P
pi_87070320
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:29 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Daar wil ik me eigenlijk nog wel eens schuldig aan maken. Ik zal er op proberen te letten. ;)
Heb dat ook wel gedaan in het verleden, maar dat heb ik mezelf afgeleerd..Maar ik doe het sneller bij festivals en zo, daar heb je toch sneller muziek die je minder interessant vindt....en dan wil je meestal ook nog eens bespreken met je maten wat je nou van die muziek vindt die je daarvoor nog niet kende :P

En kan me best voorstellen dat je bij Godspeed gaat praten...gaat toch sneller bij instrumentale muziek dan anders..zeker ergens met zulke uitgerekte nummers...ik ga gewoon veel naar voren staan, dan heb je dat probleem meestal niet :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87820258
quote:
1.gif Op woensdag 29 september 2010 22:08 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik keek denk ik ook bij andere concerten, desalniettemin best veel :P

edit: oh, de 370 is met 'maybe's' erbij :)
Kan er nog steeds niet over uit hoe fucking gehyped Godspeed is op last.fm zeg. Wat een cult-band. "slechts" 7 miljoen plays (wel hele lange nummers natuurlijk) maar elk nummer heeft minstens 500 shouts, elke optreden heeft ronde de 400 tot 800 mensen die gaan...echt een last.fm band. Precies de doelgroep :P

Maar ok, ze zijn natuurlijk wel fucking goed. _O_ Ben weer even wat aan het luisteren nu, toch erg bijzonder. Kan nooit helemaal in Antennas komen though, andere albums vind ik beter.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89625179
_O_ heb alle 3 de sets (3×2 uur :o ) van GY!BE op ATP gezien wat een intense muziek _O_ (wat ze allemaal gespeeld hebben enzo moet je maar aan anderen vragen want daar heb ik niet op gelet) Wel had ik het idee dat ze de derde dag er het best in zaten, hoop dat dat zo blijft en dan belooft het veel goeds voor allen die ze in nederland gaan zien.

Ze hadden ook een erg leuk festival bij elkaar gecurate.
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_89680633
Waren het verschillende sets of iedere keer dezelfde?
  woensdag 8 december 2010 @ 16:08:28 #79
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_89680749
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:05 schreef mr_cucumber het volgende:
Waren het verschillende sets of iedere keer dezelfde?
Het waren 3 verschillende sets, maar een aantal nummers hebben ze vaker gespeeld.
Wel zo aardig voor de mensen die er 2 van de 3 keer niet bij waren denk ik zo, missen ze iig Rockets Fall... bijvoorbeeld niet.
pi_89692322
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:14 schreef OVchipkaart het volgende:
_O_ heb alle 3 de sets (3×2 uur :o ) van GY!BE op ATP gezien wat een intense muziek _O_ (wat ze allemaal gespeeld hebben enzo moet je maar aan anderen vragen want daar heb ik niet op gelet) Wel had ik het idee dat ze de derde dag er het best in zaten, hoop dat dat zo blijft en dan belooft het veel goeds voor allen die ze in nederland gaan zien.

Ze hadden ook een erg leuk festival bij elkaar gecurate.
Hardcore, drie keer, ik ben jaloers! Ik zag ze gisteren in Manchester en ook daar was het ejaculeren tot de laatste druppel er was uitgeperst. Zeer intens, zelfs met een pratend publiek tijdens de rustige stukken! Static is een monster, ik dacht dat ik ter plekke werd opgeslokt - Albanian deed daar nog een schepje bovenop, om over het onheil van afsluiter Blaise Bailey nog maar te zwijgen. Toch wat minpuntjes: 2.5 uur is uiteindelijk ietwat lang, zelfs voor doorgewinterde fanboys. Mijn benen snakten naar een stoel en op een gegeven moment werden de climaxen minder overdonderend (gewenning?). Moya en The Dead Flag Blues bleven achterwege, evenals de laatste tien minuten van Sleep. Daarbij liepen de vele muziekinstrumenten elkaar nogal eens in de weg, waardoor gitaargeschreeuw of tromgeroffel de neiging had om te verdrinken in een grote brij van geluid. Op dit gemierenneuk na was het de zeventien uur reistijd dubbel en dwars waard. GY!BE, de band die het einde der tijden aankondigt maar in deze apocalyptische dwaaltoestand toch een restje hoop weet te ontwaren.
der Zorn Gottes.
pi_89714594
Heeft er iemand nog een kaartje voor mij over? PM me maar als iemand nog een kaartje kwijt wil. Ik hou het tegenwoordig allemaal niet meer zo bij wat betreft muziek en zo, maar Godspeed heb ik grijs gedraaid toen ik tiener was, en ik heb ze nog nooit live gezien. Waarom kom ik altijd zo laat achter dit soort dingen?
pi_89715557
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:40 schreef Kroketvulling het volgende:
Heeft er iemand nog een kaartje voor mij over? PM me maar als iemand nog een kaartje kwijt wil. Ik hou het tegenwoordig allemaal niet meer zo bij wat betreft muziek en zo, maar Godspeed heb ik grijs gedraaid toen ik tiener was, en ik heb ze nog nooit live gezien. Waarom kom ik altijd zo laat achter dit soort dingen?
Ik heb er 3 en die krijg je nie :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:09:13 #83
168576 Idioteque
take the money and run
pi_89760244
Dit is een van de weinige snel uitverkochte concerten waar geen enkel kaartje voor te koop is op Marktplaats... wel genoeg advertenties van mensen die nog op zoek zijn naar een kaartje. Best apart!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 22:55:27 #84
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_91541969
Kickje, morgen is het concert!
pi_91542055
Oja! :P

*O*
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:09:55 #86
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_91542782
Ik moet wel weer eerder weg..


... Of iemand rijdt richting Rotterdam en wil me thuis afzetten.
pi_91543367
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ik moet wel weer eerder weg..


... Of iemand rijdt richting Rotterdam en wil me thuis afzetten.
En waarom zou je dan eerder weg moeten? Of bedoel je gewoon direct na het concert?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 19 januari 2011 @ 06:56:39 #88
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_91549291
Anders red ik het niet naar huis met het OV.
pi_91551649
quote:
19s.gif Op woensdag 19 januari 2011 06:56 schreef Darkestrah het volgende:
Anders red ik het niet naar huis met het OV.
Want? De laatste trein gaat nog om 23.30 ofzo (en er bestaat zoiets als een nachttrein)...of heb je problemen met bussen in Rotterdam?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:26:16 #90
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_91552299
Precies, ik moet vanuit Rotterdam nog met de bus naar m'n kutdorp, wat betekent dat ik om 11 uur de trein terug moet hebben.
pi_91552336
Hoe lang duurt een Godspeed concert trouwens doorgaans (of op deze tour)?
Dan kan ik daar ook al vast rekening mee gaan houden.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_91552916
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:27 schreef Norrage het volgende:
Hoe lang duurt een Godspeed concert trouwens doorgaans (of op deze tour)?
Dan kan ik daar ook al vast rekening mee gaan houden.
Ik denk iets van 2,5uur.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_91592351
Wow
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:28:20 #94
189520 Coiler
Monument van een vent
pi_91592501
Ik had dit zo graag willen zien ;( Kwam er te laat achter dat ze naar Nederland kwamen...
pi_91592715
Het begin was wat te hard (lees pijnlijk voor mijn oren, ook vanwege alle distortion en whatnot) maar daarna (vanaf vooral moya) was het geweldig!!! Unieke ervaring!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 20 januari 2011 @ 00:31:04 #96
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_91595858
Ik heb 3 delen daadwerkelijk herkend, voor zover ik het gezien heb. Zeg alsjeblieft niet dat het eind het beste deel was.. :')
pi_91596261
Ik was ook weg om 23u, geen toegift zover ik weet...afsluiter was wel erg vet ;) en ik herkende stukje sleep, stukje dead flag, moya, een van die datum nummers uit yanqui en was die opener niet gewoon static? Maar verder ben ik op zich geen echte kenner dus ben benieuwd naar de setlist!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_91596565
Een van die datum nummers was natuurlijk rocket fall, en storm hadden we natuurlijk. Lekker gespeculeer hier in de trein :p
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_91597235
Pfoe, was me wel wat :)
pi_91597320
setlist:

http://twitpic.com/3rjitp#

Het begin (na de drone) was natuurlijk albanian! :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_91597458
Zo, dat was lekker hard! O+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_91597964
:'(
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 09:43:08 #103
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_91601600
100 decibel bij dat laatste nummer :D
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:08:03 #104
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_91602225
Dat is toch niet erg uitzonderlijk? Die shit aan het begin was, zoals Norrage al zei, flink kut aan de oren.
Waar stonden jullie overigens? Ik stond zelf rechtsvoorin, zo'n 3 meter van de pilaren af.
pi_91602345
Ik stond precies in het midden tussen bar en podium aan de rechterkant. Prima plek.

Verder had ik soms wel behoefte aan oordopjes hoor..Waren de subtiliteiten misschien net wat beter doorgedrongen. Nu was het (voor mij) af en toe wat teveel van het goede. Om me heen zag ik ook veel mensen net een beetje hun oorschelp induwen, je weet wel :P

MAar wel heersend verder...Die drumbeat/bass de hele tijd...Alsof die het kloppen van mijn eigen hart 3 uur lang heeft geregeld :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:06:11 #106
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_91603882
Hij was fijn! Treurnis, onheil, vernietiging en hoop. Jammer dat ze Sleep niet helemaal uitvoerden.
pi_91603885
Filmpjes van gister: http://www.youtube.com/jacquestourneur

We zaten tweede balkon helemaal in de hoek, erg relaxte plek, keken zo van bovenaf op het podium.

Verder vond ik het erg goed, al had het voor mij niet de kippenvel factor van de eerste keer dat ik ze zag. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik inmiddels een verzadigde, oude, alles al gezien en gehoord hebbende lul ben :P

Erg tof trouwens ook dat die projecties gewoon met oude projectoren gedaan werden ipv een beamer.
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:19:54 #108
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_91604267
Projecties waren inderdaad erg mooi gedaan!
Kippenvel was er bij mij ook niet, ik zat niet echt in de concertsfeer ofzo. Drukke dag achter de rug, op de tijd letten omdat ik dus eerder weg moest, licht in je ogen van een medewerker ( :') ) of omstanders die gewoon aan het twitteren zijn tijdens het concert.. :N
pi_91604802
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:19 schreef Darkestrah het volgende:
Projecties waren inderdaad erg mooi gedaan!
Kippenvel was er bij mij ook niet, ik zat niet echt in de concertsfeer ofzo. Drukke dag achter de rug, op de tijd letten omdat ik dus eerder weg moest, licht in je ogen van een medewerker ( :') ) of omstanders die gewoon aan het twitteren zijn tijdens het concert.. :N
De hoeveelheid ge-twitter/sms/facebook van iedereen om me heen was inderdaad weer te absurd voor woorden :') Paar jaar terug ergerde ik me aan iedereen die altijd maar foto's en filmpjes zit te maken en nu is dat wat minder maar zit iedereen te social-networken :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_91606140
Inderdaad, en wat stoor ik me aan die bejaarden (no offence :)) die maar niet in de gaten hebben dat een foto met flits per definitie mislukt! De eerste keer is dat al duidelijk, maar dan hoef je niet nog vijf keer vaker te proberen. Tijdens de Hope drone werd een kerel vooraan er nog wel door één van de bandleden op aangesproken dacht ik :)
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:16:46 #111
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_91606427
Foto's met flits :')
pi_91606603
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:07 schreef Thijsssss het volgende:
Inderdaad, en wat stoor ik me aan die bejaarden (no offence :)) die maar niet in de gaten hebben dat een foto met flits per definitie mislukt! De eerste keer is dat al duidelijk, maar dan hoef je niet nog vijf keer vaker te proberen. Tijdens de Hope drone werd een kerel vooraan er nog wel door één van de bandleden op aangesproken dacht ik :)
Van die lui die met hun telefoon foto's met flits gaan lopen maken inderdaad..verschrikkelijk.

Viel me dit keer wel op dat het tijdens de rustigere stukken om me heen ook echt stil was. Dit in tegenstelling tot vorige keer toen iedereen dat leek aan te grijpen om maar weer te beginnen met ouwehoeren.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 15:44:45 #113
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_91615252
die flitsfoto's waren rete irritant inderdaad
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_91615669
Ach ik kreeg er wel een soort van postapocalyptisch bliksem-gevoel bij :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:49:22 #115
168576 Idioteque
take the money and run
pi_91618356
Het zijn negen van de tien keer geen bejaarden, hoor. Bijna iedereen maakt foto's met flits en snappen niet dat ze dan alleen de hoofden van de mensen die voor hun staan mooi scherp te zien krijgen :(

[ Bericht 2% gewijzigd door Idioteque op 20-01-2011 16:56:18 ]
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:55:22 #116
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_91618640
Of mensen met een iPhone die alleen een zwart beeld als resultaat krijgen.
pi_91626328
Ik kan aardig azijnzeiken wat betreft concertbezoek maar had nergens last van. Al dat gepriegel op telefoons ergert me niet. Ze hebben alleen zichzelf ermee. Gelukkig hield iedereen eerbiedig z'n smoel.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:16:10 #118
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_91628357
Dat heb ik juist niet. Ik sterf ieder concert een beetje omdat ik door kleine dingen als gepraat en mobieltjes constant aan het haten ben op de mensen rondom me :') Ook geen beste eigenschap.
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:40:32 #119
317126 Zware_jongen
Eloquente delinquent
pi_91632179
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:51:20 #121
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_91848659
Het gehele concert (de drone in het begin weggelaten) is hier te downloaden:
http://www.archive.org/de(...)11.remastered.flac16

Alle bedankjes mogen naar de last.fm user _tunic_
Ben het nu aan het luisteren, start voorlopig erg helder.
pi_91852385
Ben hem ook aan het luisteren, klinkt best goed.
pi_98732496
Wellicht oud nieuws voor sommige mensen, maar ik wist het nog niet; er komt een nieuw album aan. :). http://hour.ca/2011/05/27(...)orking-on-new-album/
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator maandag 27 juni 2011 @ 20:11:22 #124
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98733607
Ik ook niet cool, ben erg benieuwd :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_109382233
Beste band allertijden. Verdriet en woede lag nog nooit zo dicht bij elkaar. Niets is te vergelijken.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:20:08 #126
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_109382934


"Beste band allertijden. Verdriet en woede lag nog nooit zo dicht bij elkaar. Niets is te vergelijken."
pi_109383617


"Gohoho, wat een dekselse band. Deze muziektovenaars laten zich niet bij de neus nemen door de corporate megalomanen! En die klanken, alsof ze hun instrument aan een touwtje hebben! Het zal nog lang onrustig blijven in de popzaal."
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:38:29 #128
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_109383657
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:37 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]

"Gohoho, wat een dekselse band. Deze muziektovenaars laten zich niet bij de neus nemen door de corporate megalomanen! En die klanken, alsof ze hun instrument aan een touwtje hebben! Het zal nog lang onrustig blijven in de popzaal."
:')
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 12:39:45 #129
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109383713
Erm voetbal doe je maar in VBL
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_109383879
Het is al bijna een jaar geleden dat er een nieuw album werd vermoed. Heeft er nog iemand nieuws?
pi_109385813
Als ze net zo lang over dat nieuwe album gaan doen als het opnieuw bij elkaar komen voor die laatste tour, dan stop ik even met wachten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_109385962
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:37 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]

"Gohoho, wat een dekselse band. Deze muziektovenaars laten zich niet bij de neus nemen door de corporate megalomanen! En die klanken, alsof ze hun instrument aan een touwtje hebben! Het zal nog lang onrustig blijven in de popzaal."
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:27:50 #133
325683 AbXorb
Shoegazing forever.
pi_109391730
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:44 schreef On het volgende:
Het is al bijna een jaar geleden dat er een nieuw album werd vermoed. Heeft er nog iemand nieuws?
Hey, leven! :D

Geen idee, ik had juist doorgekregen rond hun concert in Paradiso dat ze op het moment zo goed als gestopt waren. ;(
I________have become. Comfortably numb.
  donderdag 22 maart 2012 @ 23:57:12 #134
369490 MrStokey
Quality, not quantity
pi_109413550
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef nr.126 het volgende:
Mijn meest favoriete stukje van GYBE is toch wel het begin van Sleep. Waarin in een oude man mijmert over het verleden en praat over Coney Island. En hoe daarna de muziek zachtjes begint.....

Van internet geplukt:

this next piece are spoke words from the song by an older man
speaking of past memories. this is also written in out to match
the man's dialect. hence, Coney Allen and not Coney Island.

And-ah... Anyways, lets see what else I-I, eh..
It was Coney Allen, they called Coney Allen the playground of the world.
There was no place like it, in the whole world.., like Coney Allen when I was a youngster.
No place in the world like it!
It was so fabulous, now it's shrunk down to almost nothing, you see, eh-heh.
And I still remember, in my mind how things used to be.
And-ah you know I feel very bad.
But people from all over the world came here, from all over the world.
There was a playground they called the playground of the worlds, over here.
Anyways, so but I-ah you know.
i even got, when I was very small I even got lost in Coney Allen.
But they found me. On the beach.
And we used to sleep on the beach here, sleep over night.
They don't do it anymore.. things changed.
They dont sleep anymore on the beach...


:')
_O_
pi_109418514
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:57 schreef MrStokey het volgende:

[..]

_O_
Hehe zo is het wat minder mooi :D Maar ook het enige mooie van Antennas, ik vind dat maar een wat te grote mengelmoes van instrumenten. F#A# inf _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_109419003
Ben je gek? Antennas is het beste album allertijden! Wat een emotie!
pi_109419010
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:33 schreef Lidlchips het volgende:
Ben je gek? Antennas is het beste album allertijden! Wat een emotie!
Ik vind het niks :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 14 september 2012 @ 00:45:21 #138
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_116766967
Kick!

Er komt weer een Nederlands optreden aan! :o Klein detail: niet van GY!BE zelf, maar van een band waar wel Bruce Cawdron in speelt. En nog iemand van Silver Mt. Zion.

http://www.effenaar.nl/agenda/7296
pi_116768128
7 November komt GYBE in Brussel. Geen NL show helaas.

Gelukkig woon ik niet zo overdreven ver van Brussel :P

Die van de Effenaar klinkt ook wel goed :Y
pi_117495301
Godspeed Return With New LP & 7"

Godspeed You! Black Emperor have announced their first release in a decade.

The influential Canadian post rock group are set to issue the 'Allelujah! Don't Bend! Ascend!' LP & 7" via Constellation on October 15.

The band "regrouped" in 2010 to play a small number of shows, including the curation of an ATP Nightmare Before Christmas festival in Minehead.

The album reportedly picks up again where they left off with Yanqui U.X.O. in 2002, and contains material which they started working on during the immediate aftermath of their last album.

A press statement by the adds: "Two twenty-minute slabs of epic instrumental rock music previously known to fans as 'Albanian' and 'Gamelan', now properly titled as 'MLADIC' and 'WE DRIFT LIKE WORRIED FIRE' respectively and two six-and-a-half minute drones (stitched into the album sequence on CD; cut separately on their own 7″ for the LP version)."

The band have also announced two live dates in London at the Kentish Town Forum on November 4 and 5.

http://cstrecords.com/cst081/
pi_117495512
Alleluja!
pi_117495807
Tof!
wel jammer dat ze op een zondag en maandag in de zaal met zo'n beetje het slechtste geluidssysteem in Londen spelen...
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 11:19:33 #143
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_117498323
Ik wou hem pre-orderen, maar vanuit Canada zit er iets van ¤25 verzendkosten op, dan wacht ik nog wel eventjes op een Nederlandse :P
nee, jij dan!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 11:34:37 #144
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_117498765
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:19 schreef Gehenna het volgende:
Ik wou hem pre-orderen, maar vanuit Canada zit er iets van ¤25 verzendkosten op, dan wacht ik nog wel eventjes op een Nederlandse :P
Ik doe wel mee. Scheelt weer iets.
pi_117502128
Oe, gaaf! Die gaat besteld worden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_117503310
Je zou denken dat verzendkosten rekenen veel te corporate voor GYBE is.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:09:09 #147
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_117503355
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef On het volgende:
Je zou denken dat verzendkosten rekenen veel te corporate voor GYBE is.
en dat ze oplopen naarmate je er meer besteld helemaal :N
nee, jij dan!
pi_117503884
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:07 schreef On het volgende:
Je zou denken dat verzendkosten rekenen veel te corporate voor GYBE is.
Ach ja, Constellation is nog zo aardig om te vermelden dat het voor mensen goedkoper is om te wachten op een pre-order buiten Noord-Amerika, en voor mensen in de VS op een pre-order daar vanwege USPS.

Eens kijken of 't vinyl op Amazon verschijnt, dan heb ik helemaal geen shipping.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:00:35 #149
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117505365
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:08:26 #150
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_117505698
quote:
gaat snel, vanmorgen las ik de aankondiging, vanmiddag was de leak er en over een week of 2 ligt ie al in de winkel :D

en dat terwijl ik tot gisteren dacht dat er nooit meer een GY!BE plaat zou komen :P
nee, jij dan!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 18:29:07 #151
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_117513693
Dat zag ik niet aankomen! Die nummers heb ik misschien 1x geluisterd in slechte kwaliteit, dus ben erg benieuwd :)
Ik zit nog te twijfelen of ik wacht op de release (na tien jaar, kunnen die laatste twee weken ook wel wachten) of dat ik nu voor de leak ga..

Trouwens toch jammer dat ze Nederland niet aandoen met hun tour.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:54:24 #152
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_117524369
wow...converge, autechre, scott walker en nu ook al een nieuwe gsybe...hij klinkt erg goed :Y
= there is a light that never goes out =
pi_117525872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Aschkael het volgende:
wow...converge, autechre, scott walker en nu ook al een nieuwe gsybe...hij klinkt erg goed :Y
En dan vergeet je Neurosis nog ;)

Moet zeggen dat ik hem tot nu toe wel aardig vind klinken, het heeft zeker zo zijn momenten maar hij valt nog niet helemaal hier.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:21:29 #154
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_117526167
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Aschkael het volgende:
wow...converge, autechre, scott walker en nu ook al een nieuwe gsybe...hij klinkt erg goed :Y
Komt er ook een nieuwe Autechre? :9~
nee, jij dan!
pi_117526979
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:21 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Komt er ook een nieuwe Autechre? :9~
Ja las iets over iemand die artwork voor een nieuw Autechre album aan het maken was oid...

Staat in het Autechre topic :P

Werd wel eens tijd... zo lang wachten ze normaal nooit met een release. :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:37:29 #156
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_117527219
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja las iets over iemand die artwork voor een nieuw Autechre album aan het maken was oid...

Staat in het Autechre topic :P

Werd wel eens tijd... zo lang wachten ze normaal nooit met een release. :P
oh damn, zelfs als reactie op mijn eigen post, nooit gelezen :@

ontopic: dit nieuwe GYBE album is gewoon top ^O^
nee, jij dan!
pi_117527414
Ik ben 'm nu aan het binnenhalen :P
pi_117528024
Ow ik heb trouwens een kaartje voor 7 November in Brussel O+
pi_117989293
Een nieuwe GYBE album :o daar heb ik nou echt niks van meegekregen. Snel luisteren :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117991837
Ik vind het nieuwe album erg matig (naar GY!BE standaarden, dan). Wel nog altijd beter dan U.X.O.
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:30:46 #161
226981 Gehenna
Volksmenner
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:00:56 #162
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_118010511
quote:
:') Met een kortharige Bosbeetle op 4:10
En On rechts op 4:40.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 20:24:09 #163
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118011709
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

:') Met een kortharige Bosbeetle op 4:10
En On rechts op 4:40.
;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_118013728
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

:') Met een kortharige Bosbeetle op 4:10
En On rechts op 4:40.
:{
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:16:49 #165
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118019200
De laatste 8 minuten van We Drift Like Worried Fire zijn alvast adembenemend mooi.
En de eerste 12 minuten doen er niet veel voor onder.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_118020132
Ik kan hem online nog niet vinden :o heeft iemand toevallig even een PMetje? O-)

Heb trouwens sinds ik vorig jaar GYBE live heb gezien het nooit meer geluisterd :o maar snel weer eens doen...moet je wel echt in de stemming voor zijn :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118039169
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:59:03 #169
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_118039227
:D
O)))
pi_118053388
Oh helemaal niks meegekregen over een nieuw album :') Maar even luisteren dan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:25:35 #171
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_118138497
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
:D

Heb de nieuwe blind gekocht, lang geleden dat ik zoiets voor het laatst heb gedaan. Vooralsnog geen spijt van O+
  maandag 29 oktober 2012 @ 13:28:06 #172
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_118574922
Op de 7" staat een youtube link gekerfd, Ik lees volgens mij dit:
1youtube.com/watch?v=IFdOhztEUW2

maar die doet het niet... ;( -O-

ik heb ook al geprobeerd de met wat andere vergelijkbare tekens (i, 1, l, 0, o, O, 2, 9) omdat die op het schijfje wat ambigu lijken...

iemand het clipje al wel kunnen zien?
nee, jij dan!
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:38:07 #173
67089 Gillingham
The horror...
pi_118577379
'Allelujah! Don't Bend! Ascend! (wat een titel trouwens) is toch wel weer sterk. GY!BE krijgt zo een mooi, consistent oeuvre.
What's it going to be then, eh?
pi_118727702
Ik vind de nieuwe toch ook wel sterk hoor, Mladic _O_

't Gaat kriebelen voor woensdag :D
pi_118727867
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
Ik vind de nieuwe toch ook wel sterk hoor, Mladic _O_

't Gaat kriebelen voor woensdag :D
Mladic is ook mijn favoriet.

Helaas ga ik ze niet zien.
What's it going to be then, eh?
pi_118943833
Tijd om te vertrekken *O*
pi_118965712
2 Uur gespeeld _O_ _O_

Mladic live *O*

Maar wat is Brussel een fokking mierennest zeg :r
pi_118965994
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
2 Uur gespeeld _O_ _O_

Mladic live *O*

Maar wat is Brussel een fokking mierennest zeg :r
Tof :)

Wat is trouwens een mierennest in zo'n context?
pi_118966015
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 01:52 schreef emokid het volgende:

[..]

Tof :)

Wat is trouwens een mierennest in zo'n context?
Druk en onoverzichtelijk. Auto's die continu midden op de weg stilstaan, zodat je langs de trambaan moet (zullen wel stilstaan voor hun witwaswinkeltje, gezien de types...) wegwerkzaamheden, 3 verschillende banen, kies maar de juiste... hoge gebouwen, wegen waar je niet in mag etcetc...

Iets als Amsterdam kan ik nog mee leven, maar Brussel is echt erg :r
  dinsdag 19 maart 2013 @ 00:32:51 #180
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_124236428
Godspeed You! Black Emperor komt naar OFF Festival in Polen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:02:36 #181
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_124243244
Wow! Goede deal. Hopelijk laten ze het niet bij dat ene festival in Europa

Ze staan over drie weken in Tokyo, als ik er ook ben.
Kaarten kosten alleen (omgerekend) ¤55 per stuk, excl. Dat gaat mij dan toch iets te ver.. Paradiso was ¤25 weet ik nog.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:01:20 #182
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_125938554
http://www.podiuminfo.nl/(...)eror_naar_Amsterdam/

quote:
Godspeed You! Black Emperor komt naar Nederland. De band speelt op woensdag 14 augustus in de grote zaal van Paradiso. Eerder werd al bekend dat de groep op festivals als Oya en OFF speelt.

Kaarten zijn vanaf 4 mei verkrijgbaar en gaan voor 25 euro over de toonbank.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:03:25 #183
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_125938605
Ik ga ze al wel zien op Off, maar ben een beetje huiverig omdat dat een festival is. Denk dat ik ook gewoon een kaartje voor deze show koop.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:16:44 #184
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_125938977
nee, jij dan!
pi_125960003
Mooi, dan ga ik weer een kaartje halen. In Brussel was ik erg onder de indruk :Y
pi_125960816
hmm...interessant. Denk niet dat ik nog een keer ga. Vond het 1x heel erg mooi, maar ook net wat over de top. 25 euro...laat het nog even afwachten van mijn concert-groepje :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:19:50 #187
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_126028484
Ik denk dat ik ook ga. Wil dit toch wel een keertje live zien.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:33:31 #188
67089 Gillingham
The horror...
pi_126028911
Daar ga ik eens goed over nadenken. Erg tof.
What's it going to be then, eh?
pi_129895904
quote:
As. woensdag dus, zie dat er nog kaarten zijn. Loopt het niet zo storm dit keer?

Storm O+

pi_130025239
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:47 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

As. woensdag dus, zie dat er nog kaarten zijn. Loopt het niet zo storm dit keer?

Storm O+

Kennelijk niet. Zag vanmiddag een poster hiervan hangen in de stad. Eerst pissig omdat ik dacht dat het al geweest was en ik het gemist had terwijl ik ze altijd al een keer live heb willen zien. Blijkt het morgen te zijn. Net ticket gekocht, dus nog genoeg plaats kennelijk. 8-)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:59:52 #191
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_130030336
Het is dat ik geen tijd heb, maar anders wel even heen geweest, want deze gasten live: _O_ _O_ _O_
nee, jij dan!
pi_130030420
Leuk dat ik met dit soort dingen er altijd zo laat achter kom :')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:02:56 #193
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_130030460
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Leuk dat ik met dit soort dingen er altijd zo laat achter kom :')
Het was al een tijdje bekent hoor, ik had het al maanden in mijn agenda staan :P maar je kunt nog steeds kaartjes kopen hoor :)
nee, jij dan!
pi_130030559
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Het was al een tijdje bekent hoor, ik had het al maanden in mijn agenda staan :P maar je kunt nog steeds kaartjes kopen hoor :)
True, maar dan vergeet ik het te noteren en ben ik het alweer kwijt als het zover is. Nu geen geld/tijd helaas ;(
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_130092323
Was er gisteren bij, voor mij de eerste keer om ze live te zien. Absoluut de moeite waard, ook al ging het op een gegeven moment echt over het randje van 'artsy-fartsy pretentious bullshit'. Ik ben een liefhebber van muziek, maar een kwartier lang op de grond zitten en met rare effecten spelen gaat mij toch iets te ver.

Verder erg tof, ga ze zeker weer zien als ik de kans nog eens krijg.
pi_130093052
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
Was er gisteren bij, voor mij de eerste keer om ze live te zien. Absoluut de moeite waard, ook al ging het op een gegeven moment echt over het randje van 'artsy-fartsy pretentious bullshit'. Ik ben een liefhebber van muziek, maar een kwartier lang op de grond zitten en met rare effecten spelen gaat mij toch iets te ver.

Verder erg tof, ga ze zeker weer zien als ik de kans nog eens krijg.
Ik weet nog van vorig jaar in Brussel dat de intro wel heel erg lang duurde. Ook zeker 15 minuten.
pi_130096521
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik weet nog van vorig jaar in Brussel dat de intro wel heel erg lang duurde. Ook zeker 15 minuten.
op ATP (hun eerste concert na de reünie) begonnen ze met de intro op het moment dat de deuren open gingen, toen de zaal vol was, begon het eerste nummer :)

Ik weet nog dat ik naar binnen liep dat er een meisje voor mij bij de ingang in tranen was "oh my god, they're here... they're playing... it's beautifull". Het voelde alsof ik naar Micheal Jackson ging :P
nee, jij dan!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:02:34 #198
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_130099023
Geweldig eerste en laatste half uur ^O^

Middenstuk kende veel minder interessante momenten die niet echt opvallen als je de muziek thuis draait. Overigens hielp de sfeer in het deel van de zaal waarin ik stond ook niet mee. Heel rumoerig en veel mensen die niet echt voor de muziek leken te komen. Waarschijnlijk veel toeristen die gewoon in de rij voor Paradiso zijn gaan staan..
Find hungry samurai...
pi_130099297
Rumoerige mensen bij concerten :r
nee, jij dan!
pi_130101025
Was er ook, superconcert! ^O^
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_130112123
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:02 schreef CoJackso het volgende:
Geweldig eerste en laatste half uur ^O^

Middenstuk kende veel minder interessante momenten die niet echt opvallen als je de muziek thuis draait. Overigens hielp de sfeer in het deel van de zaal waarin ik stond ook niet mee. Heel rumoerig en veel mensen die niet echt voor de muziek leken te komen. Waarschijnlijk veel toeristen die gewoon in de rij voor Paradiso zijn gaan staan..
Dat soort mensen moeten opbokken :(
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:55:24 #202
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_130116177
damn.. waren ze in nederland?!? goddamnit. heb ik gemist.
The Light Is Leaving Us All
  zondag 14 augustus 2016 @ 11:28:13 #203
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_164516479
Ze staan dinsdag in 013 en er zijn nog tickets.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_164517426
Nice. Meteen tickets gescoord.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_164517552
Ik heb mn tickets al een hele tijd binnen :P

Gaat de 4e keer worden
  zondag 14 augustus 2016 @ 13:49:59 #206
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_164518964
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 12:32 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nice. Meteen tickets gescoord.
Hiervoor doe ik het.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_164609501
Zelfde set als in Antwerpen vorig jaar volgens mij, maar man man man wat was dat weer genieten _O_
  donderdag 13 juli 2017 @ 23:06:04 #208
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172401967
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 14 juli 2017 @ 07:25:56 #209
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_172405320
Ah, nieuw album + tour. Goede vondst!
Maar waarom komen alle bands in november naar NL? Ik heb inmiddels al vier concerten staan en had gezegd geen kaartjes meer voor november.. Nu ga ik toch weer twijfelen ;)
  vrijdag 14 juli 2017 @ 09:55:29 #210
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172406939
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 07:25 schreef kciR het volgende:
Ah, nieuw album + tour. Goede vondst!
Maar waarom komen alle bands in november naar NL? Ik heb inmiddels al vier concerten staan en had gezegd geen kaartjes meer voor november.. Nu ga ik toch weer twijfelen ;)
Dat is ieder jaar zo in oktober/november :+ Dan is het zomerseizoen weer voorbij ofzo.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 10:15:21 #211
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_172407279
nice
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 10:18:10 #212
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_172407325
Genre: instrumental rock, avantgarde metal :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:55:54 #213
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_172546708
Oh dit nieuwtje even gemist, tof *O*
nee, jij dan!
  donderdag 20 juli 2017 @ 11:57:30 #214
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_172546742
quote:
Also, there will be “no export to Israel.”
:?

Ongetwijfeld iets politieks, is wel sneu om je fans te laten boeten voor hun regering.. :X
nee, jij dan!
  Moderator donderdag 20 juli 2017 @ 17:09:23 #215
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_172553222
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:57 schreef Gehenna het volgende:

[..]

:?

Ongetwijfeld iets politieks, is wel sneu om je fans te laten boeten voor hun regering.. :X
Dat zal de regering leren zeg dat ze niet naar het nieuwste vinyl van gods pee kunnen luisteren.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 20 juli 2017 @ 17:19:35 #216
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_172553448
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juli 2017 17:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat zal de regering leren zeg dat ze niet naar het nieuwste vinyl van gods pee kunnen luisteren.
nou dat dus :')

maar je benadeelt wel je fans daar.
nee, jij dan!
pi_173834340
Even op standje 10 zetten :9
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')