pi_39881771
Die opa en oma gordijnen, die hele dikke velours dingen, die laten absoluut geen licht door. Op marktplaats zou je toch nog wel ergen sop de kop moeten kunnen itkken voor weinig?
Meestal zijn die oude dingen ook iets van 3,20 lang dus genoeg stof.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_39899811
mijn slaapkamer heeft een glazen wand (glas oppervlak 4 meter bij 2,2 meter) en ik kan niet slapen in een lichte kamer.....
had dus t zelfde probleem Ik heb uiteindelijk mijn gordijnen bij de kwantum gehaald

je moet opzoek gaan naar een dikke stof, tipje van mij, als je stof aan t uitzoeken bent hou deze voor je ogen en kijk naar de verlichting vd winkel/zaklamp/led voorlicht van je fiets als er geen licht doorkomt is dat de stof die je zoekt

bij mij hangen de gordijnen 0.5 cm boven de vloer en daar komt een klein beetje licht door, klein strookje licht maar dat weerhoud mij er niet van om lang uit te slapen
suck my asshole taco bender
pi_39900005
Rolgordijnen met een verduisteringskant, waarbij de zijkanten door borstelgootjes heen lopen. Absoluut lichtdicht.

En ja dat heeft een prijs. Ga eens kijken bij een gordijnenzaak ipv een bouwmarkt. Er kan meer voor minder geld dan je denkt.
- De klusperikelen van Marsepein (Deel 3)
- Disclaimer: Op voorhand welgemeende excuses voor de typefouten.
pi_40962112
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Budget
Neem aluminium folie en plak dat tegen het raam.
Top tegen zon licht en warmte.
Luxe
Neem rolluiken, die weren licht, warmte én lawaai
Medio oplossing
Neem dubbele gordijnen, één laag licht werend (van die aluminum coated) en één laag extra dikke velours.
Het weert licht en warmte, isoleerd geluid.
Ben zo blut als maar wezen kan. Maar ik zal er eens geld voor opzij gaan zetten.

Ik zit nu op marktplaats te kijken. en in de buurt (geen auto) zijn de 2de hands gordijnen al boven budget
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:55:53 #30
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_40968458
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:29 schreef outcast_within het volgende:

Ik zit nu op marktplaats te kijken. en in de buurt (geen auto) zijn de 2de hands gordijnen al boven budget
Ah, daarom klaag je zo over vuilniszakken. Je moet ook geen gebruikte vuilniszakken nemen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_40974862
Als ik een huis heb wil ik luxaflex nemen in combinatie met verduisterende gordijnen.En dan een soort bak(heet dat geen koof?) om de gordijnrails heen zodat daar al geen licht meer langs komt.Ik verwacht dat dat wel lichtdicht genoeg is. (en anders maak ik er luiken voor,het zal donker zijn op mijn slaapkamer).

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')