abonnement Unibet Coolblue
pi_39722733
Meld in dit topic alle transfers die rond zijn!

Geruchten uiteraard in het geruchtentopic plaatsen.

Enkele recente deals:

Steven Defour van Genk naar Standard (hebben voor hem betaald!)

Jerrel Hasselbaink van Middlesbrough naar Charlton Athletic

Luis Suárez van Nacional naar FC Groningen

Jelle ten Rouwelaar van PSV naar Austria Wien

Laszlo Csaba bondscoach van Uganda
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39722786
Chris Kirkland op huurbasis naar Wigan
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:26:51 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39722843
Cosí Agassa van Metz naar Hércules.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:38:49 #4
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_39723244
wat gaat ten rouwelaar in wenen doen?
De Narcis van Gabon
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:44:55 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39723454
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:38 schreef PogueMahone het volgende:
wat gaat ten rouwelaar in wenen doen?
Schnitzels eten.

Paulo Figueiredo gaat naar Osters IF, Erik Jendrisek vertrekt naar Hannover en Peter Beagrie naar Grimsby.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39723650
Opvolger van Joey Didulica, PM!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:54:00 #7
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_39723736
de vraag was verkeerd: wat moet austria met ten rouwelaar? Maar goed, misschien wordt hij wel een revelatie daar
De Narcis van Gabon
pi_39723743
Kily Gonzales naar Boca Juniors.

En een revelatie? het zou hoogst opmerkelijk zijn.
That's all folks!
pi_39723748
Liverpool verhuurd Cisse aan O. Marseille (waarschijnlijk kan hij pas in Oktober spelen vanwege zijn herstel)
pi_39723757
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Kily Gonzales naar Boca Juniors.

En een revelatie? het zou hoogst opmerkelijk zijn.
Volgens verschillende Argentijnse media heeft Boca Juniors gisteren een akkoord bereikt met Cristian González, oftewel Kily González. De 31-jarige middenvelder van Internazionale onderhandelde namelijk gisteren in Buenos Aires met de president van de Xeneizes, Mauricio Macri.

De Argentijn staat in de belangstelling van enkele Spaanse clubs, maar staat niet welonwillend tegen een terugkeer naar Boca Juniors. De speler speelde halverwege de jaren negentig samen met Diego Armando Maradona en Juan Sebastián Verón al bij Boca Juniors

Naar alle waarschijnlijkheid zal morgen de overeenkomst officiëel bekend worden gemaakt. Kily González moet nog wel zijn contract tot medio 2007 bij Internazionale afkopen.
pi_39723770
Toch was Jelle destijds hét keeperstalent van Nederland. Maar goed, eerst de concurrentie winnen daar. Ze hebben nog een Oostenrijker ook geloof ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39723771
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:

En een revelatie? het zou hoogst opmerkelijk zijn.
Ooit was hij dat toch echt bij Emmen
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:23:25 #13
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39724521
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Volgens verschillende Argentijnse media heeft Boca Juniors gisteren een akkoord bereikt met Cristian González, oftewel Kily González. De 31-jarige middenvelder van Internazionale onderhandelde namelijk gisteren in Buenos Aires met de president van de Xeneizes, Mauricio Macri.

De Argentijn staat in de belangstelling van enkele Spaanse clubs, maar staat niet welonwillend tegen een terugkeer naar Boca Juniors. De speler speelde halverwege de jaren negentig samen met Diego Armando Maradona en Juan Sebastián Verón al bij Boca Juniors

Naar alle waarschijnlijkheid zal morgen de overeenkomst officiëel bekend worden gemaakt. Kily González moet nog wel zijn contract tot medio 2007 bij Internazionale afkopen.
Kily
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_39726703
PATRICK PAAUWE VERLAAT FEYENOORD
Na acht seizoenen trouwe dienst, meer dan 300 officiële duels en 30 goals neemt Patrick Paauwe afscheid van Feyenoord. Paauwe (30) verruilt De Kuip voor het Franse Valenciennes, waar hij een contract voor twee jaar ondertekent. ‘Na al die jaren bij ons was Patrick toe aan een nieuwe uitdaging en wij gunnen hem die van harte’, aldus Chris Woerts over de transfer.
pi_39726801
Austria zal het toch af gaan leggen tegen de Rode Stieren. Dus Jelle krijgt er wel een paar om zn oren mocht hij inderdaad eerste keeper worden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_39726910
Wat moet Paauwe nu bij Valenciennes? Bij mijn weten hebben die nog niet echt spectaculaire transfers gedaan en dan gaat hij dus degradatievoetbal spelen....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39727736
Is Leo Beenhakker hier al vermeld als nieuwe bondscoach van Polen?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_39728078
AZ incasseert miljoen voor Sektioui

PORTO - De overgang van AZ-speler Tarik Sektioui (29) naar FC Porto is definitief beklonken. De Marokkaanse aanvaller zette zijn handtekening onder een contract voor drie jaar en wordt in Portugal herenigd met zijn oud-trainer Co Adriaanse.
pi_39746453
Laurent Robert naar Levante.

Kalou heeft een vergunning bij Chelsea en zal daar gaan spelen.

Miccoli blijft nog een seizoen bij Benfia.

Günther Vanaudenaerde van Brugge naar Nec.

Wim Rijsbergen coach Trinidad & Tobago.

TVP.
pi_39749290
Is er ergens een overzicht van alle vertrokken/aangetrokken spelen van de Eredivisie-clubs??
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_39749453
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:20 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Is er ergens een overzicht van alle vertrokken/aangetrokken spelen van de Eredivisie-clubs??
Nou?
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_39749895
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:25 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Nou?
Kom op jongens
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_39754346
Heracles gaat in zee met Kai Michalke

Lang zocht Heracles Almelo naar een linkermiddenvelder. Met het vastleggen van Kai Michalke is die zoektocht ten einde.
Trainer Ruud Brood zag in Michalke de gewenste middenvelder. Maar het was afwachten of diens club MSV Duisburg wilde afzien van een transfersom. Nadat de Duitse club zijn medewerking had verleend, kon Heracles zaken doen.

Ondanks een doorlopend contract bij MSV Duisburg was Michalke bezig een andere club te vinden. Zijn verblijf bij de Zebra's was op een dood spoor beland. De dertigjarige linkspoot speelde bij MSV Duisburg, dat degradeerde naar de Tweede Bundesliga, nog samen met Rob Maas, die aan zijn tweede seizoen in Almelose dienst begint.
Christian Gyan Ole Ole
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:26:27 #24
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39755951
Thijs Houwing zegt het profvoetbal vooralsnog vaarwel. De 25-jarige aanvaller gaat komend seizoen spelen voor hoofdklasser Kozakken Boys. Afgelopen seizoen speelde hij bij Cambuur Leeuwarden, maar kreeg geen nieuw contract aangeboden.
Houwing begon zijn profloopbaan bij FC Twente als groot talent. Na tachtig wedstrijden en vijftien doelpunten vertrok hij naar De Graafschap. Na één seizoen in de Achterhoek tekende hij voor Cambuur Leeuwarden, maar in twee seizoenen kon hij het vertrouwen niet terugbetalen door middel van goals.

opvallend

was talent toch
pi_39756447
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Thijs Houwing zegt het profvoetbal vooralsnog vaarwel. De 25-jarige aanvaller gaat komend seizoen spelen voor hoofdklasser Kozakken Boys.
Opvallend, maar als Houwing het amateurvoetbal ingaat had ik hem toch bij andere amateurclubs verwacht.
pi_39756588
wat een clubje waar Paauwe heengaat, dacht dat er voor hem wel een leuke premiership club in zou zitten
standaarddrinker
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:25:31 #27
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_39758003
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:38 schreef chrisgyan het volgende:
Heracles gaat in zee met Kai Michalke

Lang zocht Heracles Almelo naar een linkermiddenvelder. Met het vastleggen van Kai Michalke is die zoektocht ten einde.
Trainer Ruud Brood zag in Michalke de gewenste middenvelder. Maar het was afwachten of diens club MSV Duisburg wilde afzien van een transfersom. Nadat de Duitse club zijn medewerking had verleend, kon Heracles zaken doen.

Ondanks een doorlopend contract bij MSV Duisburg was Michalke bezig een andere club te vinden. Zijn verblijf bij de Zebra's was op een dood spoor beland. De dertigjarige linkspoot speelde bij MSV Duisburg, dat degradeerde naar de Tweede Bundesliga, nog samen met Rob Maas, die aan zijn tweede seizoen in Almelose dienst begint.
das wel een redelijke naam
De Narcis van Gabon
pi_39760774
quote:
Is er ergens een overzicht van alle vertrokken/aangetrokken spelen van de Eredivisie-clubs??
Niemand???
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_39760802
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Niemand???
vast wel! Je kan ook zelf gaan zoeken
pi_39760829
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:46 schreef DrDentz het volgende:
wat een clubje waar Paauwe heengaat, dacht dat er voor hem wel een leuke premiership club in zou zitten
Misschien na het seizoen dat ze de UEFA cup wonnen maar tegenwoordig toch niet.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39760937
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

vast wel! Je kan ook zelf gaan zoeken
Kan ze nooit allemaal achterhalen... tenzij er een site is waar het staat
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_39760983
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Kan ze nooit allemaal achterhalen... tenzij er een site is waar het staat
http://www.transfermarkt.de/
pi_39761062
Ik vroeg niet om de Bundesliga
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_39761098
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:11 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ik vroeg niet om de Bundesliga
Kijk nou voordat je niet al te slimme reacties gaat posten
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:15:14 #35
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39761144
Maxwell heeft bij Internazionale getekend. De oud-Ajacied (24) zette vandaag zijn handtekening onder een vierjarig contract bij de club uit het Giuseppe Meazza.

In de winterstop verkaste de Braziliaan al van Amsterdam naar de Serie A. Een half jaar lang was hij verhuurd aan Empoli, waar hij voornamelijk herstelde van zijn knieblessure. Maxwell kan op de linksbackpositie en op het middenveld uit de voeten.
pi_39761178
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:02 schreef Pritt het volgende:

[..]

Misschien na het seizoen dat ze de UEFA cup wonnen maar tegenwoordig toch niet.
een club als Charlton toch wel, ze trekken immers ook Gibbs aan
standaarddrinker
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:24:22 #37
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39761363
Gibbs is een International dat scheelt ook wel weer
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_39761389
Paauwe heeft ook een aantal interlands achter z'n naam staan hoor
standaarddrinker
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:26:10 #39
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_39761407
6 jaar geleden
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_39761425
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:25 schreef DrDentz het volgende:
Paauwe heeft ook een aantal interlands achter z'n naam staan hoor
Ja in de tijd van Abe Lenstra!
pi_39761464
als hij Amerikaan was stond ie in de basis bij hun elftal
maar toch........................ ik vind een Franse promovendus te min voor hem, hij had best bij Wigan of Charlton aan de slag gekund
standaarddrinker
pi_39761486
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:28 schreef DrDentz het volgende:
als hij Amerikaan was stond ie in de basis bij hun elftal
maar toch........................ ik vind een Franse promovendus te min voor hem, hij had best bij Wigan of Charlton aan de slag gekund
Als ik Amerikaan was stond ik ook in de basis
pi_39761513
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja in de tijd van Abe Lenstra!
het was in de tijd dat Feyenoord kampioen werd: kregen we allemaal Feyenoorders als Konterman en Bosvelt in Oranje
standaarddrinker
pi_39761535
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:30 schreef DrDentz het volgende:

[..]

het was in de tijd dat Feyenoord kampioen werd: kregen we allemaal Feyenoorders als Konterman en Bosvelt in Oranje
Dat zeg ik!
pi_39764649
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Thijs Houwing zegt het profvoetbal vooralsnog vaarwel. De 25-jarige aanvaller gaat komend seizoen spelen voor hoofdklasser Kozakken Boys. Afgelopen seizoen speelde hij bij Cambuur Leeuwarden, maar kreeg geen nieuw contract aangeboden.
Houwing begon zijn profloopbaan bij FC Twente als groot talent. Na tachtig wedstrijden en vijftien doelpunten vertrok hij naar De Graafschap. Na één seizoen in de Achterhoek tekende hij voor Cambuur Leeuwarden, maar in twee seizoenen kon hij het vertrouwen niet terugbetalen door middel van goals.

opvallend

was talent toch
Opmerkelijk. Nog niets van gehoord ook. Zou wel een typische Kozakken Boys-aanwinst zijn, maar goed. Nog even afwachten voor de bevestiging lijkt me.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39767309
quote:
PSG en Lacombe kopen spits weg bij Lyon

12/7/2006 20:01

Pierre-Alain Frau is herenigd met coach Guy Lacombe. De aanvaller tekende een vierjarig contract bij Paris Saint-Germain. PSG betaalde Olympique Lyon een bedrag van vijf miljoen euro, meldt L'Equipe.

Frau en Lacombe kennen elkaar van FC Sochaux, waarvoor de 25-jarige aanvaller zeven seizoenen speelde, voordat hij in de zomer van 2004 naar Lyon verhuisde. Bij L'OL was hij weinig succesvol. Na zeven goals in zijn eerste jaar besloot de Franse kampioen hem de tweede helft van vorig seizoen te verhuren aan RC Lens.

'Ik ben tevreden', reageerde Frau op de website van Lyon. 'Het was mijn keus. Het feit dat Guy Lacombe trainer is van PSG was een van de aspecten die meewogen in mijn beslissing. Ik verlaat de ene grote club voor een andere grote club.'

Voor PSG is Frau de vijfde aanwinst. Eerder trok de Parijse club al Mickaël Landreau (FC Nantes), Amara Diané (RC Strasbourg), Sammy Traoré (Olympique Nice) en David Hellebuyck (Saint-Etienne) aan. .
pi_39776731
tvp
pi_39778367
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
Wat moet Paauwe nu bij Valenciennes? Bij mijn weten hebben die nog niet echt spectaculaire transfers gedaan en dan gaat hij dus degradatievoetbal spelen....
Hij speelt nog ver boven zijn niveau. Dat is ook een kwaliteit

Franco Costanzo naar Basel
pi_39784437
quote:
Timmer vertrekt naar Feyenoord
13 juli 2006

AZ en Feyenoord hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Henk Timmer naar de Rotterdamse club. Omdat de keeper nog een contract tot 2008 had, dient Feyenoord een afkoopsom aan AZ te betalen. Over de hoogte van dit bedrag doen beide clubs geen mededelingen. Door het vertrek van Timmer zal AZ zich op korte termijn trachten te versterken met een andere doelman.

Marcel Brands, directeur voetbalzaken van AZ: “Na het aantrekken van Joey Didulica heeft Henk bij ons aangegeven om voor een eventueel vertrek open te staan en daaraan hebben we vervolgens meegewerkt, ook gezien de staat van dienst van Henk bij AZ. We zijn nu druk bezig om een andere keeper aan te trekken, mede omdat onze tweede doelman Theo Zwarthoed onlangs is verhuurd aan Excelsior om daar meer ervaring op te doen.”

Clubs
Timmer maakte in 2000 de overstap van FC Zwolle naar AZ. Tussentijds werd de derde doelman van Oranje uitgeleend aan Ajax en zijn nieuwe club Feyenoord. Voor beide clubs speelde Timmer twee competitieduels. Bovendien veroverde de Hierdenaar in 2002 met de Rotterdammers de UEFA Cup. Tevens speelde hij twee interlands voor het Nederlands Elftal.

130 duels
Timmer, van 3 december 1971, speelde tot nu toe 419 duels in het betaalde voetbal, waarvan 130 voor AZ.


bron: www.az-alkmaar.nl
pi_39784520
Wat een goed beleid hebben ze toch in Alkmaar.
pi_39797135
Paulo César Wanchope naar Rosario Central

Richard Haklander naar FC Omniworld

Damien Francis naar Watford

Björn Runstrøm naar Fulham
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39802464
Fabio Grosso van Palermo naar Internazionale
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:19:38 #53
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_39802600
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Björn Runstrøm naar Fulham
Hee, die hebben we hiero in het noorden ook al eens op de korrel gehad, ben benieuwd hoe die het daar gaat doen.
pi_39802701
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef Urquhart het volgende:
Fabio Grosso van Palermo naar Internazionale
Joh .
pi_39803525
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Paulo César Wanchope naar Rosario Central
Waar is die bevestigt? Volgens mij is hij nu in Brazilie en niet in Rosario

Verder Pablo Barientos naar Benfica, prima speler voor niet teveel geld
pi_39813713
Khalid Sinouh naar AZ
pi_39813760
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:13 schreef Poepoog het volgende:
Khalid Sinouh naar AZ
Waar komt dit vandaan! Vind het opzich een redelijk opmerkelijke transfer. Ik had het idee dat V Gaal meer opzoek was naar een keeper met meevoetballende kwaliteiten
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:16:14 #58
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_39813778
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:15 schreef Vandalist het volgende:

[..]

Waar komt dit vandaan! Vind het opzich een redelijk opmerkelijke transfer. Ik had het idee dat V Gaal meer opzoek was naar een keeper met meevoetballende kwaliteiten
Alleen vanwege dat "tikkie terug"?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_39814170
Nee niet alleen vanwege dast tikkie terug ik heb al jaren een seizoenskaart bij RKC, dus kan denk ik wel iets zeggen over de voetballende kwaliteiten van Sinouh. Sinouh is een aardige keeper met soms fantastische reddingen maar ook met rare capriolen. Zeker voetballend is hij niet zo sterk als hij doet ogen en hij zelf denkt. Hierdoor kan hij nog weleens in de fout gaat. Verder geen nare woorden van mij over Sinouh want hij heeft het bij RKC over het algemeen naar behoren gedaan. Alleen vraag ik me af of Sinouh wel kan brengen wat Timmer niet kon.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:32:24 #60
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39814194
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:15 schreef Vandalist het volgende:

[..]

Waar komt dit vandaan! Vind het opzich een redelijk opmerkelijke transfer. Ik had het idee dat V Gaal meer opzoek was naar een keeper met meevoetballende kwaliteiten
de offciele az site
pi_39815100
Als 2e keeper vind ik het wel een leuke transfer voor AZ .
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:12:30 #62
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_39815354
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:31 schreef Vandalist het volgende:
Nee niet alleen vanwege dast tikkie terug ik heb al jaren een seizoenskaart bij RKC, dus kan denk ik wel iets zeggen over de voetballende kwaliteiten van Sinouh. Sinouh is een aardige keeper met soms fantastische reddingen maar ook met rare capriolen. Zeker voetballend is hij niet zo sterk als hij doet ogen en hij zelf denkt. Hierdoor kan hij nog weleens in de fout gaat. Verder geen nare woorden van mij over Sinouh want hij heeft het bij RKC over het algemeen naar behoren gedaan. Alleen vraag ik me af of Sinouh wel kan brengen wat Timmer niet kon.
Okee, jij hebt hem wekelijks aan de gang gezien, en wat je hier zegt lijkt mij ook wel wat realistischer: prachtige reddingen, maar ook onbegrijpelijke fouten...Hij is ook wel een clown genoemd. Maar als 2de keeper voldoet hij wel lijkt mij.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_39816523
ik geloof dat de transfer van Landzaat naar Wigan ook rond is, wachten op persbericht.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:26:47 #64
112897 wouter1988
Twente Enschede
pi_39817498
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:44 schreef Paul_NL het volgende:

[..]

Waar is die bevestigt? Volgens mij is hij nu in Brazilie en niet in Rosario

Verder Pablo Barientos naar Benfica, prima speler voor niet teveel geld
Paulo Wanchope begint Argentijns avontuur

13/7/2006 14:36

Rosario Central heeft zich verzekerd van de diensten van Paulo Wanchope. De Costaricaanse aanvaller tekent voor twee jaar bij de Argentijnse club.

Wanchope maakte na omzwervingen langs Engeland, Spanje en Qatar afgelopen seizoen bij Herediano zijn rentree in eigen land. Maar van lange duur is zijn terugkeer in Costa Rica niet geweest.

Zijn verleden heeft Wanchope het contract bij Rosario opgeleverd. In zijn tijd bij Derby County speelde de dertigjarige spits met Horacio Carbonari, die nu als algemeen directeur werkt bij Rosario.
------------------------------------
Verder:
Emile Mbamba -> Vitoria Setubal
Ten Rouwelaar -> Austria Wien
Postma -> Ado den Haag
pi_39821367
Pascal Zuberbühler naar West Bromwich Albion, lekker in the Championship geld scheppen.

Carlos Litos van Málaga naar Académica

Shao Jiayi naar Energie Cottbus
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39824856
Di Canio naar Cisco Roma (vierde klasse in Italie)
That's all folks!
pi_39827383
En op de zondagen bij de harde kern van SS Lazio
pi_39837667
Die van ons zie ik hier nog niet staan. Ondre Svejdik voor 4 jaar naar FC Groningen
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_39850559
Georg Geers, een Duitse verdediger, naar FC Emmen.

Espanyol haalt José Maria Lacruz van Bilbao.

Charlie van den Ouweland op huurbasis van Roda naar Dordt.

Abdoulaye Meïté van Marseille naar Bolton

Michael Delura en David Degen naar Borussia Mönchengladbach
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39852234
Bruggink naar duitsland > Hannover '96
pi_39856552
quote:
Sluijter tekent bij Bulgaarse subtopper'

15/7/2006 18:12

Thijs Sluijter staat voor een opmerkelijke overstap. RTV Oost meldt dat de aanvaller van Heracles Almelo een tweejarig contract heeft getekend bij het Bulgaars Litex Lovech.

Sluijter maakt gebruik van een gelimiteerde transfersom in zijn contract om over te stappen naar de Bulgaarse subtopper. Litex kwam afgelopen seizoen in het UEFA Cuptoernooi nog uit tegen AZ. In de groepsfase waren de Alkmaarders op Bulgaarse bodem met 2-0 te sterk.

Bij Heracles stond Sluijter vijf seizoenen onder contract. De 26-jarige aanvaller, die zijn opleiding genoot bij SC Heerenveen, scoorde 27 keer in 150 competitiewedstrijden.


Bron: www.vi.nl
pi_39862104
Leondardo Pisculichi na een min of meer mislukt avontuur weer naar Argentinie, dit keer Indepidiente. Gaston Machin gaat de andere kant op

Leandro Gioda ook naar Indep
pi_39875704
Jörg Böhme, wiens contract bij Borussia MGB werd ontbonden, gaat naar zijn oude club Arminia Bielefeld

Edgar Marcelino is door Sporting Portugal verkocht aan Vitoria Guimarães

De Senegalese international Makhtar N'Diaye van Yverdon Sports wordt bij Rangers herenigd met zijn oude manager uit zijn Rennes-tijd, Paul Le Guen.

Duane Sinester van FC Haarlem naar Kozakken Boys.

Suat Usta van Galatasaray naar Sakaryaspor

De Angolese centrumverdediger Kali gaat, net als de Portugese middenvelder Carlitos (verhuurd), naar FC Sion
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39908375
Jos Hooiveld gaat bij de Oostenrijkse eerstedivisionist SV Kapfenburg spelen

Antonio Barragan van Liverpool naar Deportivo La Coruña
That's all folks!
pi_39909831
Pato naar Getafe.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_39910541
Lehmann naar Alemannia Aachen

Caneira naar Sporting Portugal

Wetzel nieuwe trainer van VVV-Venlo

Antoine Wellens naar Eindhoven terug.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39910672
Edit: Fijn dat je er voor de duidelijkheid de voornaam erbij zet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_39910681
Nee, Mathias Lehmann.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39930256
Franco Cangele + Capurro naar Sakaryaspor van Cólon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_39934760
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:

Caneira naar Sporting Portugal
Weer even twijfelachtig geworden, zijn medische keuring verloopt niet zo soepel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39936090
Vond deze wel amusant:


Celta contracteert George Lucas

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 18 juli om 12:07

Celta de Vigo bereikte gisteren een akkoord met de Braziliaan George Lucas. De 22-jarige verdediger komt transfervrij over van Gremio Alegre.

Vandaag zal Lucas een medische test ondergaan om zich vervolgens donderdag op het trainingskamp van de club in Frankrijk te melden.

De revelatie van het vorige seizoen in de Primera División haalde eerder al Matías Lequi (Lazio), Jorge Larena (Atlético de Madrid) en Guayre (Villarreal) voor volgend seizoen
pi_39936127
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 12:32 schreef mr_cucumber het volgende:
Vond deze wel amusant:


Celta contracteert George Lucas

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 18 juli om 12:07

Celta de Vigo bereikte gisteren een akkoord met de Braziliaan George Lucas. De 22-jarige verdediger komt transfervrij over van Gremio Alegre.

Vandaag zal Lucas een medische test ondergaan om zich vervolgens donderdag op het trainingskamp van de club in Frankrijk te melden.

De revelatie van het vorige seizoen in de Primera División haalde eerder al Matías Lequi (Lazio), Jorge Larena (Atlético de Madrid) en Guayre (Villarreal) voor volgend seizoen
Zal hij Luke Skywalker meenemen?
pi_39946092
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:53 schreef 6liNes het volgende:
ik geloof dat de transfer van Landzaat naar Wigan ook rond is, wachten op persbericht.
Voor drie jaar getekend bij Wigan.
pi_39973321
Jens Nowotny naar Dinamo Zagreb, best verrassend.

Okocha naar Qatar
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39984419
Paul Weerman naar First Vienna

Ahmet Kilic en Jurrick Juliana blijven toch op amateurbasis voor AGOVV spelen

Karim Haggui van Strasbourg naar Leverkusen

Marek Saganowski, wie kent hem nog, van Guimarães naar Troyes

Diego de Ascentis van Livorno en Giuseppe Pancaro van Fiorentina naar Torino

João Paulo van União Leiria en Diogo Valente van Boavista naar FC Porto

Lucas Matías Licht naar Getafe als opvolger van Pernía

Okan Buruk verruilt Besiktas voor zijn oude club Galatasaray
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39984677
Diegene die een overzicht van de transfers in de Eredivisie wilde: kijk eens op VI.nl's Dossier Transfers.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_39988753
Waar komt Licht vandaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:40:09 #88
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39991207
Zojuist heeft Real Madrid bekendgemaakt (op realmadrid.com) dat Emerson en Fabio Cannavro zijn overgenomen van Juventus, ben benieuwd of het ditmaal wel klopt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39991397
Dan klopt het natuurlijk.

www.transfermarkt.de meldt dat Manuel Fernandes voor 14 miljoen euri naar Portsmouth is, maar daar is nog geen bevestiging van volgens mij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_39991553
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef M0NTANA het volgende:
Zojuist heeft Real Madrid bekendgemaakt (op realmadrid.com) dat Emerson en Fabio Cannavro zijn overgenomen van Juventus, ben benieuwd of het ditmaal wel klopt.
Er stond ook al dat RvN gekocht was gisteren
  woensdag 19 juli 2006 @ 23:16:45 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39992863
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan klopt het natuurlijk.
Blijkbaar niet.
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Er stond ook al dat RvN gekocht was gisteren
Inderdaad, gisteren gingen ze ook gruwelijk in de fout:
quote:
Real publiceert per abuis komst Van Nistelrooy

Het moet wel heel raar lopen als Ruud van Nistelrooy niet binnenkort vol trots in het koninklijk wit van Real Madrid poseert. Oplettende Spaanse media betrapten de club op een voorbarige publicatie op de website, waarin de Nederlandse spits al werd voorgesteld aan de aanhang.

Onder de kop 'El delantero total' (de totale spits, een variant op het Nederlandse totaalvoetbal, red.) introduceerde Real Madrid Van Nistelrooy als de eerste aankoop van het Capello-tijdperk. De opdracht voor Van The Man is duidelijk: scoren zoals hij dat altijd heeft gedaan.

Real Madrid trok het bericht snel in en kwam met een verklaring waarin het sprak van een informatica fout. Het verhaal was voor intern gebruik en had niet openbaar mogen worden. 'Zoals gebruikelijk bij tal van redacties zet Realmadrid.com nieuws en spelersinfo klaar van mogelijke versterkingen.'

Tot nog toe soebatten Real en Manchester United over de transfersom voor de dertigjarige goalgetter. In Spanje denkt de pers dat het bedrag zo'n zestien miljoen euro gaat bedragen. ManU-manager Alex Ferguson doet voorkomen dat zijn club veel meer wil ontvangen.

Uit: [CENTRAAL] Blunders op voetbalsites. #1
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39992959
BBC meldt de transfer nu ook.
pi_39993029
De Emerson transfer kon je natuurlijk al van 5000 km zien aankomen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_39993967
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Emerson transfer kon je natuurlijk al van 5000 km zien aankomen
Inderdaad.

- Real heeft een verdedigende, controlerende middenvelder nodig.
- Emerson wil weg bij het gedegradeerde Juventus.

1+1 = 2
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_39994035
- Emerson werd bij zowel Roma als Juve gehaald door Capello
- Capello vindt Emerson de belangrijkste speler van Juve en eerder van Roma

1 + 1 + 1 + 1 = 5
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40038544
En de BBC meldt ook dat Thuram en Zambrotta voor 13milj pond naar Barcelona gaan.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:39:48 #97
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40039406
Wel grappig om te zien dat de redactie van veel websites dan al gesloten is, want bijvoorbeeld VI.nl heeft het nieuws vanmorgen pas kunnen plaatsen en ook andere sites waren érg laat.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40039897
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Wel grappig om te zien dat de redactie van veel websites dan al gesloten is, want bijvoorbeeld VI.nl heeft het nieuws vanmorgen pas kunnen plaatsen en ook andere sites waren érg laat.
VI is inderdaad erg laat met dit soort dingen. BBC is meestal een van de eerste; eurosport.com is er ook altijd wel snel bij.
pi_40047661
FC Porto verhuurt Fatih Sonkaya aan Académica voor één seizoen.

Zé Kalanga, de Angolese vleugelspeler die op het WK speelde, naar Dinamo Boekarest voor drie jaar.

Kily González verhuurd aan Rosario Central.

Dorus de Vries gaat keepen voor Dunfermline.

Melvin Holwijn naar Telstar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40050709
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:
Zé Kalanga, de Angolese vleugelspeler die op het WK speelde, naar Dinamo Boekarest voor drie jaar.
betalen ze in die landen zo goed dan, Ze Kalanga was toch het grote talent van Angola?
pi_40053810
Rini Coolen voor 1 jaar naar AGOVV Apeldoorn
Hooray for boobies!
pi_40058264
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:
Kily González verhuurd aan Rosario Central.
Wat is je bron MM? Ik leef nog steeds in de veronderstelling dat Boca het waarschijnlijkst is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40060926
Jézus Datólo van Banfield naar Boca Juniors voor 1 miljoen dollar voor 50% van de transferrechten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40061029
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat is je bron MM? Ik leef nog steeds in de veronderstelling dat Boca het waarschijnlijkst is
Het staat wel vermeld op vi.nl .
pi_40070407
Ook BRT Text meldt dat Kily naar Rosario is, Boca scheen afgehaakt.

Manuel Fernandes niet door de eerste medische test van Portsmouth gekomen en dus kan Benfica een flinke som, die het had bedongen, mislopen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:26:15 #106
779 WaStEd
Hellaluha
pi_40078268
Duff naar Newcastle (voorbehoud van medische keuring)
Del Horno naar Valencia
too much is not enough....
pi_40084255
Brayton Biekman naar Rijnsburgse Boys

http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=629
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40084296
ik heb biekmans keer zien spelen en die isbest goed, wat doet die nu?
pi_40103068
Naar Rijnsburgse Boys gaan dus, kan geen profclub meer vinden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40138941
Is Duff nu naar Spurs of NUFC gegaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 24 juli 2006 @ 18:21:31 #111
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40139791
NUFC
pi_40139915
Waarom is de transfer naar Spurs niet door gegaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 24 juli 2006 @ 22:10:00 #113
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40146573
Bij de Spurs waren ze al weekend aan het vieren, toen de interesse van NUFC vrijdagavond ineens concreet werd, dan Arjen Robben maar halen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 25 juli 2006 @ 00:09:30 #114
779 WaStEd
Hellaluha
pi_40151451
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
Bij de Spurs waren ze al weekend aan het vieren, toen de interesse van NUFC vrijdagavond ineens concreet werd, dan Arjen Robben maar halen.
Dat geld heeft the Spurs niet liggen denk ik
too much is not enough....
pi_40158011
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 00:09 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Dat geld heeft the Spurs niet liggen denk ik
Zou je denken

pi_40170790
Sander Westerveld naar Alméria. Ambitieuze club die wil promoveren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40171534
Hij had naar Vitesse moeten komen ipv die kneus van een Wappie
quote:
Topscorer Portugal naar promovendus Levante

25/7/2006 17:38

Albert Meyong Ze gaat aan de slag bij Levante. De Spaanse promovendus nam de 25-jarige spits over van Belenenses.
Namens die Portugese club maakte Meyong afgelopen competitie zeventien doelpunten, waarmee de Kameroener als topscorer van de Superliga eindigde. Hij kon echter niet voorkomen dat Belenenses degradeerde.

Levante betaalt circa twee miljoen euro voor Meyong, die een seizoen bij Belenses speelde na jarenlang te hebben gevoetbald voor Vitória Setúbal.
Benieuwd of hij het niveau van Spanje aankan, maar zo op het oog lijkt het een goede transfer voor Levante. Beter dan Arveladze denk ik, hier kunnen ze in theorie nog aan verdienden.

[ Bericht 87% gewijzigd door DeVinger op 25-07-2006 17:57:42 ]
pi_40193879
quote:
Liverpool heeft Pennant nu wel beet

26/7/2006 10:18

Waar de onderhandelingen met Feyenoord over Dirk Kuijt nog in volle gang zijn, heeft Liverpool wel al een akkoord bereikt met Birmingham City over de overname van Jermaine Pennant. The Reds betalen ruim acht miljoen euro voor de 23-jarige rechterflankspeler.
Het gedegradeerde Birmingham sloeg een eerder bod van 4,5 miljoen euro nog resoluut van tafel, maar legde Pennant nu toch geen strobreed in de weg. De voormalig jeugdinternational onderging al een medische keuring en moet het nu alleen persoonlijk nog eens worden over een contract.

Pennant werd op vijftienjarige leeftijd door Arsenal weggekaapt bij Notts County, maar kon op Highbury zijn grote belofte niet inlossen. Na verhuurperiodes bij Watford en Leeds United, nam Birmingham hem halverwege het seizoen 2004/05 definitief over van Arsenal.
Mooie aankoop
pi_40195320
quote:
Pennant mag nog niet weg bij Birmingham

26/7/2006 10:18

Waar Engelse media melden dat Liverpool met succes het bod op Jermaine Pennant heeft verhoogd, ontkent zijn huidige werkgever Birmingham City in alle toonaarden dat de flankspeler de club gaat verlaten. Birmingham wil ondanks degradatie zijn beste spelers behouden.
Liverpool is na een eerder bod van 4,5 miljoen euro nu bereid om acht miljoen euro op tafel te leggen voor Pennant. Ondanks de weigering van Birmingham om hem te laten gaan zou de voormalig jeugdinternational wel al een medische keuring bij Liverpool hebben ondergaan.

Pennant werd op vijftienjarige leeftijd door Arsenal weggekaapt bij Notts County, maar kon op Highbury zijn grote belofte niet inlossen. Na verhuurperiodes bij Watford en Leeds United, nam Birmingham hem halverwege het seizoen 2004/05 definitief over van Arsenal.
Nog even geduld dus .
pi_40204912
Wel rond:

Albert Meyong Zé, kortweg Meyong, naar Levante. Dit is een spits uit Kameroen die namens Belenenses vorig seizoen topscorer werd in de Superliga met 17 goals.

Ludovic Sylvestre, de Franse middenvelder van Barça die daar de voetbalnaam Ludovic droeg, gaat naar Sparta Praag.

Mista gaat van Valencia naar Atlético Madrid, nog een spits dus!

Khalilou Fadiga van Bolton naar Qatar, gaat 1.5 miljoen per seizoen verdienen.

Niki Mäenpää, Finse keeper, naar Den Bosch. Zat bij Lens en was ook even bij Telstar.

Fuat Usta terug bij Fortuna Sittard.

Sasa Stojanovic naar FC Eindhoven, dat nu nog twee spelers moet contracteren om aan de KNVB-eisen te voldoen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40205186
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Wel rond:

Albert Meyong Zé, kortweg Meyong, naar Levante. Dit is een spits uit Kameroen die namens Belenenses vorig seizoen topscorer werd in de Superliga met 17 goals.
Die had ik al
pi_40206904
Ah, ik zie het ja!

Benieuwd wat hij kan in Spanje. Toch net wat lastiger, al zijn de verdedigers in Portugal gemener.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40209889
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40214112
Pennant nu wel definitief
pi_40220259
quote:
Argyle agree fee for Dutch star

Plymouth Argyle boss Ian Holloway has revealed he has agreed an undisclosed fee with Belgian side Cercle Bruges for striker Ibad Muhamadu.

The Dutchman, 24, first appeared for Argyle on last the pre-season tour of Austria and was used as a half-time replacement in the 2-0 win over Yeovil.

Holloway said: "I had to agree a fee to get Ibad here and I've got to sit down with everybody and sort something out.

"I thought he was bright and you can tell he has played at a higher level.
Wie is die kerel
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:31:30 #126
779 WaStEd
Hellaluha
pi_40220794
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wie is die kerel
http://www.v-bal.nl/spelersggd/bekijk.php?naam=Ibad%20Muhamadu
too much is not enough....
pi_40221215
Ik wilde net zeggen volgens mij komt die van MVV. Hij heeft het vorig jaar zeker de eerste seizoenshelft helemaal niet verkeerd gedaan daar. Speelde erg opvallend
pi_40240041
Was ooit een talent van Twente, maar bij MVV pas echt een beetje doorgebroken inderdaad.

Benfica heeft Francisco Fonseca gecontracteerd, de Mexicaanse spits die op het WK scoorde tegen Portugal.

Silvino Soares van Excelsior Maassluis naar FC Zwolle.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40241142
Carrusca heeft getekend voor 5 jaar bij Galatasaray.
pi_40244219
Sa Pinto naar Standard.
pi_40246824
quote:
Gerald Sibon vindt onderdak bij Nürnberg

27/7/2006 17:37

De wegen van PSV en Gerald Sibon scheiden per direct. De 32-jarige aanvaller vertrekt transfervrij naar 1. FC Nürnberg, dat de aanvaller de kans biedt kennis te maken met de Bundesliga.
'De Bundesliga is voor mij nog eenmaal een grote uitdaging', zegt Sibon op de website van zijn nieuwe club. De spits tekende voor één jaar. 'Ik hoop dat ik met mijn kwaliteiten de club kan helpen de sportieve doelen te bereiken.'

'De gesprekken met Gerald en PSV waren absoluut positief', zegt technisch manager Martin Bader. 'Ik ben ervan overtuigd dat Gerald met zijn kwaliteiten voor de flexibiliteit in in onze aanval kan zorgen.'

Voor Sibon is Nürnberg zijn tweede buitenlandse avontuur. Van 1999 tot 2002 speelde hij in Engeland voor Sheffield Wednesday, dat weinig plezier beleefde aan de Drentse spits. SC Heerenveen haalde de spits terug naar Nederland, om hem na twee jaar over te doen aan PSV. In Eindhoven kwam hij niet verder dan een rol op het tweede plan.
pi_40248340
Ik zal je niet missen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:07:07 #133
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40250047
Ruud definitief naar Real Madrid.
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:24:38 #134
779 WaStEd
Hellaluha
pi_40250540
Fonseca (Mex) naar Benfica, goeie aankoop !
too much is not enough....
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:27:56 #135
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40250649
Goede koop idd.
pi_40258249
Heeft Benfica Cabral nu wel of niet gekocht?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40275056
Leandro Somoza van Veléz Sarsfield naar Villarreal

Franck Queudrue van Boro naar Fulham

Srdan Lakic van Kamen Ingrad naar Hertha BSC

Carlos Bueno van PSG naar Sporting Portugal
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40275820
Luke Wilkshire van Bristol City naar FC Twente
pi_40278650
Das een leuke transfer zeg, leuke winger
pi_40280617
Is toch die linksback die van Bronckhorst lomp onderuit schoffelde vlak voor het WK ?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:27:40 #141
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40281730
Mark Howard naar Brondby
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:36:43 #142
779 WaStEd
Hellaluha
pi_40281965
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is toch die linksback die van Bronckhorst lomp onderuit schoffelde vlak voor het WK ?
Ik las ergens dat het een spits was..
too much is not enough....
pi_40282107
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 20:36 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ik las ergens dat het een spits was..
Van Vi:De Australische international is zowel inzetbaar in de verdediging als op het middenveld. Bij Hiddink was hij reserve linksback.
pi_40282800
Daniel Bonera van Parma naar Milan.
pi_40288600
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:24 schreef DeVinger het volgende:
Das een leuke transfer zeg, leuke winger
Niet iedereen die op het WK speelt is een topper hoor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40288831
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet iedereen die op het WK speelt is een topper hoor
Alsof Twente opzoek is naar WK-toppers.
pi_40288902
Maar Wilkshire is niet veel hoor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40288985
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar Wilkshire is niet veel hoor
Hebben weinig van hem kunnen zien op 't WK. Clubvoetbal van hem ken ik niet. Maar als je op een WK speelt in kwalitatief redelijk team als Australië (want ze hebben gewoon goede voetballers daar) dan ben je voor Twente al snel een aanwinst . Maar we zullen zien, nogal een verschil Swansea uit of Utrecht uit .
  zaterdag 29 juli 2006 @ 00:56:03 #149
113682 WeebI
Wee Bull
pi_40289033
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar Wilkshire is niet veel hoor
Twente ook niet.

Je punt is?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_40289103
Wilkshire is slechter dan het gemiddelde niveau van het eerste van Twente
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40294271
Mauricio Pinilla, ooit nog begeerd door Feyenoord dacht ik, verhuurd door Sporting Portugal aan Hearts
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40294964
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 20:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Van Vi:De Australische international is zowel inzetbaar in de verdediging als op het middenveld. Bij Hiddink was hij reserve linksback.
Ow die Wilkshire
Nouja, zolang hij Heubach maar uit de basis houdt
pi_40302597
Marcelinho gaat tekenen bij Trabzonspor.
pi_40302880
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 11:37 schreef methodmich het volgende:
Mauricio Pinilla, ooit nog begeerd door Feyenoord dacht ik, verhuurd door Sporting Portugal aan Hearts
Op proef geweest toch?
pi_40303559
Volgens mij niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 29 juli 2006 @ 19:13:42 #156
113682 WeebI
Wee Bull
pi_40303666
Aimar van Valencia naar Zaragoza
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_40303686
Speelt ie eindelijk op niveau
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40310167
Milan versterkt zich met Parma-back Bonera

28/7/2006 20:06

Versterking voor de defensie van AC Milan. De Rossoneri rondden vrijdag de transfer van Daniele Bonera af. Hij tekende een contract tot de zomer van 2010.
De 25-jarige verdediger is afkomstig van Parma, waar hij vier seizoenen voor heeft gespeeld. De elfvoudig Italiaans international kan als linksback en als rechtsback uit de voeten. Hij maakte geen deel uit van de WK-selectie van de azzurri. Bonera was een van de laatste afvallers.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40322166
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:13 schreef WeebI het volgende:
Aimar van Valencia naar Zaragoza
Toch een opmerkelijke transfer vind ik, geplaagd door blessures en daardoor de afgelopen seizoenen de stap naar de definitieve top niet kunnen maken. Maar de potentie had/heeft hij wel. Voor Zaragoza natuurlijk een prachtige transfer.
  zondag 30 juli 2006 @ 14:34:57 #160
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40322362
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:25 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Toch een opmerkelijke transfer vind ik, geplaagd door blessures en daardoor de afgelopen seizoenen de stap naar de definitieve top niet kunnen maken. Maar de potentie had/heeft hij wel. Voor Zaragoza natuurlijk een prachtige transfer.
ja idd.. zo grote speler
pi_40331740
quote:
PSV vervult droom Ecuadoriaan Méndez

30/7/2006 15:18

Edison Méndez staat aan de vooravond van zijn eerste Europese avontuur. Een wens van de middenvelder uit Ecuador gaat naar eigen zeggen in vervulling: hij gaat tekenen bij PSV.
PSV had de concurrentie van Charlton Athletic, dat eveneens pogingen ondernam de middenvelder naar Europa te halen. Maar Méndez liet de financieel aanlokkelijke kans in het Premiership te spelen lopen en koos voor de Eindhovense club.

'Soms gaat het niet om het geld', vertelde Méndez tegen Canal Uno. 'PSV speelt in de Champions League. Bovendien wist de club alles over mij. Voor mij is belangrijker dat je je lekker kan voelen bij een club dan het geld.'

Méndez verwacht uiterlijk donderdag zijn handtekening te zetten onder het contract met PSV. 'Mijn droom komt dan meer dan uit', aldus de international, die zich ook liet leiden door hoe Zuid-Amerikanen als Farfán, Romario en Ronaldo zich hebben kunnen manifesteren bij PSV. 'Bovendien wordt er niet door de lucht gespeeld, maar over de grond. Die stijl past beter bij mij.'

Méndez is bezig aan zijn tweede seizoen bij LDU Quito. Bovendien kwam de 27-jarige middenvelder, die in 2002 zijn land op het WK al vertegenwoordigde, op het WK in Duitsland in vier duels in actie.
Middenvelder, waar precies?
pi_40335225
Linkspoot, dus vooral linkshalf of linksbuiten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40347071
quote:
PSV: 'Alleen serieuze interesse voor Méndez'

31/7/2006 11:07

In Ecuador mag de mare gaan dat Edison Méndez nog deze week tekent bij PSV, in Eindhoven heet de overgang van de international allerminst in afrondende fase te zijn.
Namens PSV spreekt technisch manager Stan Valckx de berichten tegen dat er binnenkort een handtekening kan worden gezet ter afsluiting van de overgang van WK-ganger.

'Mendez is een goede speler, maar PSV heeft geen bod op hem gedaan en er zijn geen gesprekken geweest met hem of zijn club', zegt Valckx in het Eindhovens Dagblad. 'We zijn wel aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om hem naar Nederland te halen. De interesse is serieus.'

Volgens Valckx kan de 27-jarige Méndez zeker een aanwinst worden voor PSV. 'Hij kan zowel rechts als links op het middenveld spelen. Hij zou in de toekomst de opvolger van Cocu kunnen worden.'

Afgelopen weekeinde deed ondermeer de bond van Ecuador melding van de afronding van de transfer. Ook Méndez, die een lucratief aanbod van Charlton Athletic had afgeslagen, sprak van een droom die uitkwam.
Iets te voorbarig dus
pi_40357387
Dat is VI de laatste tijd wel vaak overkomen zeg...

Nou, HSV heeft zijn topspits dan eindelijk binnen

[ Bericht 60% gewijzigd door DeVinger op 31-07-2006 19:26:49 ]
pi_40372728
Zongo (meneer met de knie) naar VVV.
Radhi Jaidi van Bolton naar Birmingham.
Woensdag wordt Carrick bij Man Utd gepresenteerd.
pi_40381933
Vieira naar Inter.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_40387715
Boubacar Sanogo (Kaiserslautern) naar HSV

Lorenzo "Lenny de Panna" Netteb (Spakenburg) naar KVSK United in België
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40387838
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:55 schreef methodmich het volgende:
Lorenzo "Lenny de Panna" Netteb (Spakenburg) naar KVSK United in België
Nu alweer weg?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40388255
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nu alweer weg?
Ja, zie VoZ:
quote:
Lorenzo Netteb alweer weg bij Spakenburg


1 augustus
Lorenzo Netteb, dit seizoen overgekomen van FC Lisse, gaat Spakenburg alweer verlaten. De 25-jarige 'pannakoning' zal gaan uitkomen voor de Belgische tweedeklasser KSVK United (het voormalige Lommel).


]Het bleef bij een eenmalig optreden in het Spakenburgshirt voor Lorenzo Netteb (rechts).

Foto: Ferry Tóth



Netteb, die in het oefenduel tegen Ajax (3-2) een helft meespeelde, zou aanvankelijk op proef gaan bij de Engelse tweededivisieclub Darlington. Omdat de manager van deze club nog niet was teruggekeerd van vakantie en het hem allemaal te lang ging duren, besloot de Amsterdammer om zijn heil elders te zoeken. Nadat de Belgen, die in de op één na hoogste afdeling spelen, concreet interesse toonden, hoefde Netteb niet lang na te denken.



Inmiddels heeft de aanvaller zijn besluit aan de Spakenburgse beleidsbepalers kenbaar gemaakt. Omdat de blauwen over voldoende aanvallers beschikken, zal er geen vervanger voor Netteb worden aangetrokken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40389757
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, zie VoZ:
[..]
Ken hem verder niet dus geen idee of het echt een 'probleem' voor ze is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40389794
Niet echt, denk ik. Ze laten hem vrij eenvoudig gaan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40392466
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:55 schreef methodmich het volgende:
Boubacar Sanogo (Kaiserslautern) naar HSV

Lorenzo "Lenny de Panna" Netteb (Spakenburg) naar KVSK United in België
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:29 schreef DeVinger het volgende:
Dat is VI de laatste tijd wel vaak overkomen zeg...

Nou, HSV heeft zijn topspits dan eindelijk binnen
Al de tweede keer binnen een week, kijk je wel of post je alleen blind

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
quote:
West Ham haalt Ghanees Pantsil binnen

1/8/2006 18:01

West Ham United heeft de slag om John Pantsil gewonnen. De Ghanese rechtsback speelde een sterk WK en stond in de belangstelling van meerdere clubs.
The Hammers betalen ongeveer anderhalf miljoen euro voor Pantsil, die afkomstig is van het Israëlische Hapoel Tel Aviv. De 25-jarige verdediger zette zijn handtekening onder een contract voor vier seizoenen.

Pantsil speelde 25 interlands voor Ghana. Tijdens het WK was hij de vaste rechtsback bij de Afrikanen die in de achtste finale werden uitgeschakeld door Brazilië (3-0).

Bij West Ham wordt Pantsil de opvolger van Lionel Scaloni, die na een verhuurperiode in Londen terugkeerde naar zijn eigenlijke werkgever Deportivo La Coruña.
Ghana conquer the world

Biseswar dus op huur naar Heracles.

[ Bericht 37% gewijzigd door DeVinger op 01-08-2006 19:10:43 ]
pi_40421110
DeVinger, ik had hem niet opgemerkt doordat je hem als link had geplaatst.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40430520
Joan Verdú nu officieel naar Deportivo.
pi_40431710
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zongo (meneer met de knie) naar VVV.
Zolang die heel blijft nuttige speler voor VVV.
pi_40445268
Die was toch werkloos eerst?
pi_40446769
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:54 schreef Erasmusch het volgende:
Die was toch werkloos eerst?
Zat bij de Graafschap vorig seizoen maar toen ging z'n knie weer is kapot en heeft deze zomer bij Vitesse mogen herstellen . Dus transfervrij ja.
pi_40446992
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Zat bij de Graafschap vorig seizoen maar toen ging z'n knie weer is kapot en heeft deze zomer bij Vitesse mogen herstellen . Dus transfervrij ja.
Was bij Twente dat ie gerevalideerd heeft van de zomer.
pi_40449706
Tim Nelemans (Geldrop AEK, zal Bos81 niet blij mee zijn) en Björn Becker (Schijndel) naar FC Eindhoven.
That's all folks!
pi_40453450
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Tim Nelemans (Geldrop AEK, zal Bos81 niet blij mee zijn)
Nelemans zou al vertrekken. Eerst naar Kozakken Boys, maar dat gingen wegens "studieredenen" niet door. Maar ja, toen had ie al bij Eindhoven gepraat. Dus dat is voor Geldrop als het goed is geen verrassing meer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40457435
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Zat bij de Graafschap vorig seizoen maar toen ging z'n knie weer is kapot en heeft deze zomer bij Vitesse mogen herstellen . Dus transfervrij ja.
Het seizoen voor vorig seizoen speelde die bij de Graafschap.
pi_40474036
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:14 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Het seizoen voor vorig seizoen speelde die bij de Graafschap.
Dan heeftie bij Twente gezeten. Boeiend trouwens .

Deportivo is wel aan 't aankopen zeg , nu weer een talentje van Liverpool overgenomen. Barragán tekent voor 5 jaar, Liverpool houdt er wel een 1e optie tot koop aan over.
pi_40483780
Alvaro van FC Kopenhagen naar FC Sochaux

Filip Sebo van Austria Wien naar Glasgow Rangers

Hertha BSC huurt Christian Giménez, ofwel Jimmy, voor een jaar van Marseille

Gerard Piqué, de verdediger van Man Utd die onlangs verrassend co-topscorer werd op het jeugd EK, op huurbasis naar Zaragoza

Jurado van Real naar Atlético Madrid

Luis Antonio Valencia, de WK-ster van Ecuador, door Villarreal verhuurd aan Wigan Athletic

Christos Karipidis van de club van Daggla, PAOK, naar Hearts

Rudolf Skácel van Marseille (was verhuurd aan Hearts) naar Southampton
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40543097
Imre Szabics naar Mainz, komt van Köln.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40548531
Jammer dat in deze topic lang niet alle transfers aan bod komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40573985
Crespo naar Inter.
quote:
CRESPO SIGNS FOR INTER
Monday, 07 August 2006 12:57:57

[FOTO Monday, 07 August 2006 12:57:57] MILAN – Hernan Crespo is an Inter player. The striker has signed a two-year contract until 30 June 2008. Crespo joins Inter on a two-year free transfer from Chelsea, who have an option to take the player back after one season.
http://www.inter.it/aas/news/reader?N=33806&L=it
pi_40574061
Benieuwd wat dat betekent voor Cruz (en evt. Dirk...)
pi_40574444
Berry Powell naar De Graafschap!!!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:33:02 #189
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40574513
Portillo naar Nástic
pi_40590314
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat in deze dit topic lang niet alle transfers aan bod komen
Wat wil je daarmee zeggen
pi_40593853
Dat niet alle transfers in dit topic aan bod komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40594795
Goh, op die manier
pi_40604442
Jammer is dat idd.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:48:49 #194
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40605604
Zlatan naar AC Milan voor 28 miljoen euro
pi_40605794
Waar heb je dat vandaan?
pi_40611806
quote:
Palermo ziet opnieuw international vertrekken

8/8/2006 15:11

Na de Italiaanse internationals Simone Barone (Torino) en Fabio Grosso (Internazionale) verliest Palermo ook Nigeriaans international Stephen Makinwa. De 23-jarige aanvaller tekende een vierjarig contract bij Lazio Roma.
'Het heeft lang geduurd maar ik ben blij dat ik eindelijk de transfer naar mijn droomclub heb afgerond', aldus Makinwa. De Nigeriaan is blij weer onder Delio Rossi te mogen trainen, die ook zijn coach was toen hij in het seizoen 2004/05 bij Atalanta Bergamo speelde. 'Hij heeft veel bijgedragen aan de ontwikkeling van mijn spel dus het is een grote motivatie om weer met hem te werken.'

Lazio wordt al de zevende Italiaanse club voor Makinwa in vier seizoenen. Naast Atalanta en Palermo, speelde hij ook reeds voor Reggiana, Como, Modena en Genoa. Bij Palermo was achtvoudig Nigeriaans international afgelopen seizoen goed voor vijf goals in 23 wedstrijden.
Het eerste wat me te binnen schoot: een neger bij Lazio is toch een zeldzaamheid en het zal waarschijnlijk niet al te lang duren voordat ie weer weg is
pi_40611882
Mwah, met Aron Winter, Fabio Liverani, Ousmane Dabo en Gaby Mudingayi zijn ze de laatste jaren aardig bezig qua negers.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40612030
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Portillo naar Nástic
Zo lijkt het net een Oost-Europese club.

Gimnastic Tarragona is het.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40612193
Munitis dan eindelijk naar Racing Santander. In ruil voor hem krijgt Deportivo de Israelische keeper Aouate. Dat moet dan de vervanger van Molina worden . Zonde, Munitis was best belangrijk en nu kunnen ze weer op zoek naar iemand op links. Alweer de 13e nieuwe aanwinst voor Deportivo .
pi_40613264
Munitis terug op het oude nest dus.

Aouate (ook wel eens gespeld als Awatt) is geen slechte keeper hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40613355
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Munitis terug op het oude nest dus.

Aouate (ook wel eens gespeld als Awatt) is geen slechte keeper hoor.
Maar Molina . Ik ken hem ook niet hoor .

Deportivo wordt wel een mooie jonge ploeg zo, over 3 jaar maar weer is kampioen .
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:23:22 #202
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40649886
Advocaat haalt Ricksen naar Sint-Petersburg

9/8/2006 16:51

Dick Advocaat staat op het punt Fernando Ricksen te verlossen van Glasgow Rangers. Zenith Sint Petersburg wil de Limburger huren.

Rangers en Zenith zijn het eens over de voorwaarden van een verhuurperiode voor één jaar. Ricksen zelf moet nog tot een akkoord komen met de Russische club en een medische keuring ondergaan in Sint Petersburg. Waarschijnlijk zal dat nog deze week gebeuren, maakte de Schotse club bekend via zijn website.

Advocaat en Ricksen zijn bekenden van elkaar. De coach haalde de dertigjarige speler in de zomer van 2000 naar Glasgow, waar de voormalig international na een moeizaam begin uitgroeide tot aanvoerder van The Gers.

Tijdens de voorbereiding op het huidige seizoen verbruide Ricksen zijn kansen bij de nieuwe coach, Paul Le Guen, door wangedrag in een vliegtuig op weg naar Zuid-Afrika. Hij kreeg vervolgens te horen dat hij beter kon vertrekken.

Als onderdeel van de huurovereenkomst heeft Zenith Sint Petersburg toegezegd om op 23 augustus een oefenwedstrijd tegen de Schotten te spelen op Ibrox Park.
pi_40649926
Oei oei oei, is dat nou wel het land voor Ricksen met al die wodka??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40650263
In Schotland heb je ook Whisky.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:49:14 #205
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_40650658
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Oei oei oei, is dat nou wel het land voor Ricksen met al die wodka??
ja, dat was ook mijn eerste associatie. ga je als alcoholist naar het land met de meeste alcohol verslaafden ter wereld
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_40650735
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:49 schreef evert het volgende:

ga je als alcoholist naar het land met de meeste alcohol verslaafden ter wereld
Ook veel inwoners he
pi_40715464
Ibad Muhamadu een jaar gehuurd door FC Dordrecht, komt van Cercle.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40722671
Crespo naar Inter
Die Poolse keeper van Albion naar MU en Steele en nog een speler de andere kant op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40737310
David James naar Portsmouth.

Zijn plek onder de lat bij Man City wordt ingenomen door Andreas Isaksson van Rennes, dat dus een prima club is om keepers voor te bereiden op de PL.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40737629
Hatem naar City, maar dat is natuurlijk niet interessant genoeg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40737689
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hatem naar City, maar dat is natuurlijk niet interessant genoeg
Eindelijk z'n topclub waar hij van droomde.
pi_40738090
Rennes is ook flink leegekocht afgelopen zomer zeg
quote:
Heracles heeft nu wel beet in Oost-Europa

12/8/2006 16:06

Nadat Heracles Almelo in een eerder stadium een streep door de naam van de Tsjech Pavel Krmas kon halen als nieuwe aankoop, heeft de club nu wel beet. Eddy Bosnar werd voor 200.000 euro overgenomen van het Kroatische NK Reijka.
Bosnar is een 26-jarige Australische centrumverdediger. Hij moet in Almelo de vacature opvullen van de gestopte Nico-Jan Hoogma. Bosnar stond eerder onder contract bij Dinamo Zagreb, Everton en Sturm Graz en speelde twee interlands.
Goede inkopen gedaan deze zomer, krijgen een leuke selectie

[ Bericht 59% gewijzigd door DeVinger op 12-08-2006 18:32:59 ]
pi_40825108
Kanu naar Pompey
pi_40832881
Jayson Trommel een jaar naar Cambuur Leeuwarden

Verder huurt Charlton Scott Carson van Liverpool, nu de gewenste Robert Green vermoedelijk naar West Ham gaat.

En Yaya Touré gaat naar Monaco.

[ Bericht 63% gewijzigd door methodmich op 15-08-2006 17:52:54 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40840105
Hoe betaald Heracles die niet EU´ers?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40842167
Rogers naar Hoerenveen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40871175
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe betaald Heracles die niet EU´ers?
Vrij simpel, Bosnar heeft een Kroatisch paspoort.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40876757
En is Kroatie EU dan?

Ik hoop maar dat jij je leerlingen geen aardrijkskunde hoeft te geven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40881413
Bosnar is niet de enige niet-EUer toch onderhand bij Heracles
pi_40884010
En Everton en die Jap.

Ook Boayke en Quansay maar die zijn volgens mij voor hun 18e naar Nederland gekomen en hoeven daarom niet 150% van het gemiddelde eredivisie salaris te verdienen.

Maar 3 spelers van buiten de EU is al minimaal anderhalf miljoen euro ongeveer aan salariskosten

[ Bericht 86% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 16-08-2006 22:33:20 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40906917
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En is Kroatie EU dan?

Ik hoop maar dat jij je leerlingen geen aardrijkskunde hoeft te geven
Kandidaatlid (2009 officieel) en dus bij de FIFA al niet meer als non-eu spelers geldend. Oftewel, een Kroaat kan je volgens mij halen zonder aan het mininumbedrag te hoeven voldoen.

Hirayama wordt gedeeltelijk meebetaald door investeerders (TenCate, van het kunstgras). Krijgt 340.000 euro per seizoen, volgens de berichten.

[ Bericht 5% gewijzigd door methodmich op 17-08-2006 17:10:54 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40909032
Heracles heeft zich goed versterkt deze zomer, nu maar hopen dat het een team wordt, want dat is wel belangrijk als je tegen degradatie vecht: alle neuzen dezelfde kant op.
pi_40921147
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kandidaatlid (2009 officieel) en dus bij de FIFA al niet meer als non-eu spelers geldend. Oftewel, een Kroaat kan je volgens mij halen zonder aan het mininumbedrag te hoeven voldoen.

Hirayama wordt gedeeltelijk meebetaald door investeerders (TenCate, van het kunstgras). Krijgt 340.000 euro per seizoen, volgens de berichten.
Fifa heeft er natuurlijk sws niks mee te maken. Het is een zaak van het CWI.

En Croatie is natuurlijk geen EU, zelfs niet als je het 1000 keer op en neer keert
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40923094
Als Kuyt er zelfs nog niet eens op komt te staan heeft deze topic denk ik weinig nut

Green is een Hammer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40936310
PSV huurt de Ecuadoriaan Edison Vicente Mendez (27) voor één seizoen van LDU Quito.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:11:48 #226
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40945967
Bijna Bevestigd: Boulahrouz van HSV naar Chelsea
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:13:45 #227
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40952795
Beste nieuws van de Zomer!!!!!! OL meld op z'n website dat ze een overeenkomst met Real Madrid hebben voor Diarra!


"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40952907
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:13 schreef jojomen4 het volgende:
Beste nieuws van de Zomer!!!!!! OL meld op z'n website dat ze een overeenkomst met Real Madrid hebben voor Diarra!


Da's zeker goed nieuws voor Lyon, wat een enorme zak met geld.
pi_40959160
En voor Arnhem ook.

Voor 25 miljoen euro had je beter Gago kunnen komen maar visie en Real gaan niet samen door een deur
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40960818
Ricardinho naar Bestikas

De transfers van Boula en Diarra horen hier niet thuis overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40963203
Cristiano voor 3 seizoenen naar FC Basel.

Arie Haan bondscoach Kameroen
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40964916
In de Volkskrant staat dat Joe Cole nu bij West Ham speelt. Heb ik iets gemist
pi_40965002
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:38 schreef Erasmusch het volgende:
Heb ik iets gemist
Het feit dat de Volkskrant een kutkrant is?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_40974625
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:38 schreef Erasmusch het volgende:
In de Volkskrant staat dat Joe Cole nu bij West Ham speelt. Heb ik iets gemist
Ze zullen Carlton wel bedoelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40987306
Pizarro verhuist alsnog naar AS Roma

19/8/2006 23:13

AS Roma heeft de overgang van David Pizarro alsnog afgerond. De middenvelder van Inter tekent in Rome voor vier jaar.
De transfer had wat meer voeten in de aarde dan verwacht. De overgang leek vrijdag in kannen en kruiken, totdat Pizarro zich terugtrok omdat hij zich niet kon vinden in het aangeboden salaris.

Maar een persoonlijk onderhoud met Roma-coach Luciano Spalletti deed Pizarro terugkomen op zijn besluit. De Chileen vloog terug naar Rome om de laatste details alsnog naar tevredenheid in te vullen.

www.vi.nl

Jammer van deze geweldig mooie voetballer, die eigenlijk toch wel min of meer mislukt is bij Inter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40987339
Verder nog:

Ailton naar Kopenhagen van Ogyrte
Ferrari naar Volendam van FC Aarau
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:40:44 #237
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40997937
MAHAMADOU DIARRA (ex Vitesse ) Naar Real Madrid !!!!
pi_41003575
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ze zullen Carlton wel bedoelen.
Idd. En meteen gescoord.
pi_41038105
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Kuyt er zelfs nog niet eens op komt te staan heeft deze topic denk ik weinig nut
Achja, als je alle sites een beetje in de gaten houdt pik je overal wat mee
pi_41041125
Ja, maar dan is deze topic niet nodig.

Eigenlijk leuke topic, maar jammer dat hij nit goed gevuld wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41042582
Nee ben ik het wel mee eens, maargoed boeiend? Volg je alleen VI dan heb je ook niet alles, etc.
Volg je meerdere bronnen dan heb je bijna alles
quote:
Feyenoord haalt Leonard en aast op Tiendalli

21/8/2006 22:50

Feyenoord heeft een aanwinst binnen, maar niet eentje die de leemte van Dirk Kuijt gaat opvullen. De Belg Philippe Leonard is aangetrokken als versterking voor de linksbackpositie.
De 32-jarige Belg zat zonder club nadat zijn contract bij Standard Luik niet werd verlengd. De 24-voudig Rode Duivel werd al eerder in verband gebracht met Feyenoord en Standard leek hem alsnog een nieuw contract te willen aanbieden.

Leonard koos voor een verblijf in Rotterdam. Hij tekende een contract voor één seizoen. Feyenoord kampte met problemen op de linksbackpositie. Pascal Bosschaart ging meer dan eens in de fout op die positie en als alternatief heeft trainer Erwin Koeman alleen de jonge Royston Drenthe achter de hand.

Naast het aantrekken van Leonard aast Feyenoord ook op versterking voor de rechtsbackpositie. De Rotterdammers willen Dwight Tiendalli losweken bij FC Utrecht.
Tsjah, haal dan braafheid

[ Bericht 51% gewijzigd door DeVinger op 21-08-2006 23:28:33 ]
pi_41070032
Prutser Tiendali naar 010, held Sobis naar Racing
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41081469
Lugano naar Fener
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41097028
Tomasz Rzasa naar SV Ried

Theofanis Gkekas op huurbasis van Panathinaikos naar Bochum

[ Bericht 58% gewijzigd door methodmich op 23-08-2006 17:00:43 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41101953
Rzasa heeft er ook al wat avonturen opzitten na de UEFA CUP in 2002.
Dat die niet ergens normaal aan de bak komt en blijft, solide linksback (niet al te hoog niveau, maar degelijk).
pi_41138224
Sidney Lammens (ex-RBC) naar KV Oostende
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41153874
quote:
Panathinaikos FC have moved just before the close of the Greek transfer window to bring striker Dimitrios Salpingidis to Athens from PAOK FC in a ¤1.8m domestic record deal which sees Sándor Torghelle, Athanassios Tsigas and Konstantinos lambidis move in the opposite direction.

Four-year deal
The ten-times capped Greek international, who turns 25 on Friday, has signed a four-year contract with the UEFA Cup contenders. He said: "I am very happy to join a big, ambitious club. I will give my best for Panathinaikos, the way I have done all these years for PAOK."

Fond memories
Salpingidis, who scored 50 goals in 103 league appearances for PAOK over six seasons, had earlier issued a statement saying: "I know that PAOK will benefit from my transfer in these very difficult circumstances. I will never forget that I made a name for myself playing for PAOK and I will always have fond memories of my stay here."
Goede zet van Panathinaikos, zeker nu ze Gkekas hebben verhuurd/laten gaan.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41156436
Alle transfers in Spanje tot nu toe maar even :
quote:
The complete list of transfers and loan spells arranged until Thursday at midnight is:
Athletic Bilbao (4): Javi Martínez (Osasuna), Gabilondo (Real Sociedad), Alex García (Racing Santander B) and Sarriegi (Alavés)
Atletico Madrid (9): Jurado (Real Madrid), Mista (Valencia), Pernía (Getafe), Agüero (Independiente), Seitaridis, Costinha (Dinamo Moskow), Zé Castro (Académica), Miguel de las Cuevas (Hércules), Marcelo Sosa (Osasuna)
Barcelona (3): Zambrotta, Thuram (Juventus), Gudjohnsen (Chelsea)
Betis (7): Espinosa, (Albacete), Alecsandro (Cruzeiro), Damiá (Racing), Romero (Deportivo), Óscar López (Barcelona), Maldonado and Fernando Vega (Lorca).
Celta (4): Gabriel Tamas (Spartak), Nené (Alavés), George Lucas (Gremio de Portoalegre), Guayre (Villarreal).
Deportivo (14): Alcántara (Villarreal), Aouate, Antonio Tomás (Racing), Verdú (Barcelona B), Arbeloa (Real Madrid Castilla), Rodri (Barcelona B), Barragán (Liverpool), Estoyanoff (Cádiz), Cristian Hidalgo (Barça B), Riki (Getafe), Pablo Álvarez (Sporting), Juan Rodríguez (Málaga), Lopo (Espanyol), Bodipo (Alavés)
Espanyol (4): Jonatas (Flamengo), Rufete (Valencia), Lacruz (Athletic), Moha (Osasuna),
Getafe (9): Abbondanzieri (Boca Juniors), Lucas Matías Licht (Gimnasia de la Plata), Albín (Nacional Montevideo), Cortés (Mallorca), Casquero (Racing), Manu del Moral (Atlético Madrid), Sousa (Valladolid), Alexis Ruano, Nacho (Málaga)
Levante (11): Kapo (Juventus), Ze María (Inter Milan), Mathieu Berson (Aston Vila), Tommasi (Roma), Albert Meyong Ze (Belenenses), Álvaro (Levante), César (Deportivo), Robert (Benfica), Dehú (Olympique Marsella), Manolo Gaspar (Almería), Nino (Elche)
Mallorca (6): Jankovic (Crvena Zvezda), Héctor (Deportivo), Maxi López (Barcelona), Varela (Betis), Jordi López (Sevilla), Dorado (Sporting Gijón)
Nastic (11): Gil (Cruzeiro), Julio César Cáceres (Nantes), Makukula (Sevilla), Portillo (Real Madrid), Generelo (Zaragoza), Matellán (Getafe), Campano (Mallorca), Ruz (Valencia), Bizarri (Valladolid), Juan (Sporting Gijón), Mingo (Albacete)
Osasuna (4): Juanlu (Betis), Soldado (Real Madrid), Javad Nekouman (Al Sharjah FC), Héctor Font (Villarreal),
Racing Santander (10): Sobis (Internacional de Porto Alegre), Rubén, Balboa (Real Madrid Castilla), Catalayud (Málaga), Munitis, Momo, Rubén Castro (Deportivo), Colsa (Atlético Madrid), Luis Fernández (Betis), Cristian Álvarez (Tenerife).
Real Madrid (4): Diarra (Lyon), Van Nistelrooy (Manchester United), Cannavaro, Emerson (Juventus).
Real Sociedad (5): Diego Rivas (Getafe), Gerardo (Málaga), Felicio (Uniao Leiría), Juanito (Alavés), Claudio Bravo (Colo-Colo).
Recreativo (9): Marcelino Poli (Alavés), Mario (Barcelona), Dani Bautista (Sevilla), Iago Bouzón (Celta), Cazorla, López Vallejo, Arzo (Villarreal), Edu Moya, Jesús Vázquez (Tenerife).
Sevilla (5): Chevantón (Mónaco), Duda (Málaga), Cobeño (Real Madrid Castilla), Poulsen (Schalke), Hinkel (Sttutgart).
Valencia (4): Joaquín (Betis), Tavano (Empoli), Del Horno (Chelsea), Morientes (Liverpool)
Villarreal (5): Somoza (Vélez), José Enrique (Valencia), Nihat (Real Sociedad), Pires (Arsenal), Cani (Zaragoza).
Zaragoza (6): Diogo (Real Madrid), Piqué (Manchester United), Aimar (Valencia), Juanfran (Besiktas), D'Alessandro (Wolfsburgo), Sergio (Celta).
Levante zeg .
pi_41171549
Obafemi Martins van Inter naar Newcaslte United is ook rond.
pi_41196455
Mark van Bommel naar Bayern München. Bron: NOS.
pi_41197228
Kezman naar Fenerbace
pi_41197623
Evenals Deivid de Souza van Sporting Portugal.
pi_41327532
Sorín naar HSV.
Nørregaard naar Kopenhagen.
Seip naar Plymouth.
Hellings naar AGOVV.
Zigic naar Santander.
Sobis naar Betis Sevilla
Anderanik Teymourian (Iraanse WK-ganger) naar Bolton.
De ouwe Dheedene terug naar Beldië, GBA wordt zijn club.
Vieri naar Atalanta, althans, hij heeft wederom getekend . Ook Doni keert terug op zijn oude nest in Atalanta .
Ibagaza is overbodig geworden bij Atletico en keert terug naar Mallorca.
Ramzi nu definitief naar Roda.
Pablo Garcia is vertrokken vanuit Madrid naar Celta.
Buikema, ook zo'n topper, naar VVV.
Mido trouwens naar Spurs.

Zo, is dit topic ook weer een beetje up-to-date .

Edit:
Nog een leuke:
Petrov dan toch vertrokken bij Celtic, naar Aston Villa .

[ Bericht 6% gewijzigd door Dubnobasswithmyheadman op 30-08-2006 15:00:49 ]
  woensdag 30 augustus 2006 @ 14:46:15 #254
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41327593
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sorín naar HSV.
Opmerkelijke transfer vind ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41327958
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Seip naar Plymouth.
Seip ging toch naar Kayserispor?
pi_41328068
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:56 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Seip ging toch naar Kayserispor?
Dat was een gerucht .
pi_41331302
En vers van de pers: Guilliano Grot door NEC verhuurd aan Excelsior.

Leandro Cufré van Roma naar Monaco

Thomas Gravesen van Real naar Celtic
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41340185
Wael Goaa naar Newcastle (volgens mij al bevestigd?)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41340459
Wies dah
pi_41340548
Egyptenaar, een van de beste verdedigers in Afrika.

Maar het is nog niet rond, de onderhandelingen zijn gaande al verwacht ik wel dat het rond komt al staat zijn club niet bekend om het makkelijk verkopen, dus misschien wordt het januari

[ Bericht 54% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 30-08-2006 21:29:04 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41356134
Woodgate op huurbasis en Huth naar Boro
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41356208
Kluivert naar PSV(volgens De Telegraaf komt er geen presentatie,is dus al rond ?)
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:35:01 #263
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41356244
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:33 schreef NickFeyR het volgende:


Kluivert naar PSV(volgens De Telegraaf komt er geen presentatie,is dus al rond ?)
Hij ondergaat vandaag de medische keuring.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_41356909
Nou Milan heeft zijn spits binnen: Oliveira, Vogel dus de omgekeerde richting.

Vi.nl
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:10:41 #265
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41357322
Wel druk nog zo vandaag.. Hopenlijk nog wat nieuws uit Madrid
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41357549
quote:
Engelaar naar FC Twente
Door Jeroen (JJdJ1984) op donderdag 31 augustus 2006 11:40
Bron: Soccernews

Het Belgische Racing Genk en FC Twente hebben een akkoord bereikt over de transfer van middenvelder Orlando Engelaar. Indien FC Twente voor donderdagnacht een akkoord bereikt met de Rotterdammer speelt Engelaar komend seizoen voor de Tukkers.

Engelaar kan bij Racing Genk niet meer op speelminuten rekenen. Genk gaf dan ook al aan dat bij een goed bod de Nederlander zou mogen vertrekken. Naast FC Twente toonden ook Willem II en NAC Breda serieuze interesse.
Dat Twente koopt ook goed in zeg
pi_41358527
Andy Cole naar Pompey.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:06:29 #268
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_41361446
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat Twente koopt ook goed in zeg
prrrima prima zooo
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:07:06 #269
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41361464
Beasley naar man city op huur
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:08:50 #270
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41361515
Brian Pinas naar Nac
pi_41363084
Niko Kranjcar naar Pompey.
Sasa Papac naar Glasgow Rangers.
pi_41363414
Mendez naar PSV, lijkt mij beklonken...
pi_41363909
Kromkamp ----> PSV
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:33:21 #274
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41364324
Den Ouden - Willem II
pi_41364554
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Den Ouden - Willem II
bron?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:42:26 #276
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41364615
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:06 schreef Poepoog het volgende:
Mendez naar PSV, lijkt mij beklonken...
Das inderdaad al 1,5 week rond
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:43:27 #277
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41364650
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:40 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

bron?
rijnmond.nl
pi_41365378
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 14:55 schreef Radegast het volgende:
Niko Kranjcar naar Pompey.
Sasa Papac naar Glasgow Rangers.
Dat is nog niet rond.
pi_41365631
Giuseppe Rossi van Manchester United naar Newcastle United.

Marek Stech van Sparta Praag naar West Ham terwijl Real Madrid ook interesse had.

Steed Malbranque van Fulham naar Spurs.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_41365912
Gejat van Vi.nl:

Daniel Ljuboja naar Hamburger SV

Andy Cole naar Portsmouth

Wayne Routledge naar Fulham

Tottenham Hotspur (Eng)

José Molina naar Levante

Johann Vogel nu officieel van Real Betis

Fabricio Fuentes naar Villarreal.

Florent Sinama-Pongolle naar Recreativo.
pi_41366886
Mark van den Boogaart van Sevilla naar FC Dordrecht. Gehuurd voor een jaar. Oud jeugd-international en jarenlang in de jeugd van Feyenoord actief.
pi_41367002
Ik zat met zat met zijn vriendin in het laatste jaar van de middelbare school (twee jaar terug).
Zal ze leuk vinden haha, ze woonde daar perfect in Sevilla
pi_41367003
Heeft Dordt toch een best aardig elftal
pi_41367031
Zijn Tevez en Mascherano naar Hammers ook al bevestigd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:03:46 #285
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41367038
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn Tevez en Mascherano naar Hammers ook al bevestigd?
Neen
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:24:21 #286
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41367664
Ryan Donk naar AZ
pi_41367685
Kut-AZ
pi_41367688
Omdat?
pi_41367728
Zo'n mannetje speelt 3 wedstrijden in de basis en AZ kappt m alweer weg voordat RKC m een verbeterde aanbieding kan doen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:31:38 #290
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41367851
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:27 schreef Erasmusch het volgende:
Zo'n mannetje speelt 3 wedstrijden in de basis en AZ kappt m alweer weg voordat RKC m een verbeterde aanbieding kan doen.
Ligt ook aan de speler zelf.
pi_41367930
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:27 schreef Erasmusch het volgende:
Zo'n mannetje speelt 3 wedstrijden in de basis en AZ kappt m alweer weg voordat RKC m een verbeterde aanbieding kan doen.
AZ heeft hem toch gewoon nodig? RKC weet toch ook al wel langer dat hij een talent is, AZ ziet dat ook niet van de ene op de andere dag. Ze hadden hem ook vorig seizoen een aanbieding kunnen doen dacht ik zo (rkc).
  donderdag 31 augustus 2006 @ 17:35:00 #292
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41367965
Ach AZ is het Chelsea van Nederland op spelersbeleid
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41368002
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Ligt ook aan de speler zelf.
Uiteraard.
pi_41369814
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:35 schreef stefmans het volgende:
Ach AZ is het Chelsea van Nederland op spelersbeleid
Come on, ze hebben gewoon hele vette talenten. Maar geen échte toppers. Van Gaal is daar geknipt voor, en dat liet hij vorig seizoen zien, en dit jaar, met nog meer en betere spelers zal hij dat weer laten zien. Alleen Mathijssen (mc) en Molhoek (mc) snap ik niet.

West Ham heeft Maschenaro en Tevez binnen

[ Bericht 16% gewijzigd door DeVinger op 31-08-2006 19:02:36 ]
pi_41372350
Dwight Yorke naar Sunderland

Manuel Fernandes naar Portsmouth
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41374832
Charisteas naar Feijenoord

  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:54:16 #297
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41375400
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef savelkoul het volgende:
Charisteas naar Feijenoord

[afbeelding]
Sterkte aan het bestuur van Feyenoord ja.
pi_41375422
Geert den Ouden naar Willem II (persbericht ADO 20:47)



Geert den Ouden speelt de rest van het seizoen voor Willem II. ADO Den Haag bereikte vandaag met de club uit Tilburg een akkoord over zijn overgang. De 30-jarige aanvaller ging met de Tricolores een overeenkomst voor de duur van één seizoen aan.



Den Ouden was bij de residentieclub bezig aan zijn derde seizoen. Hij kwam in de zomer van 2004 over van het Zweedse Djurgårdens IF. Zijn contract loopt aan het einde van het huidige seizoen af.



Geert Den Ouden begon zijn loopbaan bij amateurclub SV Smitshoek. Daarna speelde hij betaald voetbal bij Excelsior en RBC Roosendaal. Voor Excelsior scoorde hij 33 goals in 94 wedstrijden in de Eerste Divisie. Vanaf het seizoen 2001/2002 kwam de 1 meter 93 lange spits uit voor RBC Roosendaal. Met de Brabantse ploeg promoveerde Den Ouden in zijn eerste seizoen via de nacompetitie naar de Eredivisie. In Roosendaalse dienst scoorde hij in 62 duels in totaal 29 doelpunten.



In de periode 2003-2004 speelde Den Ouden twee seizoenen voor Djurgårdens IF (DIF). In zijn eerste jaar in Zweedse dienst werd DIF, met Stockholm als thuisbasis, voor de tiende keer kampioen van Zweden. Den Ouden speelde voor DIF in totaal 23 wedstrijden waarin hij 14 keer tot scoren kwam. In de afgelopen twee seizoenen speelde hij 60 competitie-wedstrijden voor ADO Den Haag (17 doelpunten).
____________________________

Tweede persbericht (20:24):

Richard Knopper naar ADO Den Haag



Richard Knopper speelt de komende vier seizoenen voor ADO Den Haag. De 29-jarige middenvelder, die voor het seizoen 2006/2007 wordt gehuurd van Vitesse, bereikte een akkoord over een contract dat hem met ingang van het seizoen 2007/2008 voor drie seizoenen aan de residentieclub bindt.



Richard Knopper over zijn overstap: “ADO Den Haag heeft al lange tijd – ook vorig seizoen al – interesse in mij getoond. Ik hou van uitdagingen en bij Vitesse zat ik op een dood spoor. De ambitieuze doelstellingen van de club spreken mij bijzonder aan. Met behulp van het nieuwe stadion wil ADO zich permanent nestelen in de subtop van de Eredivisie en daar wil ik als geboren Hagenaar graag mijn steentje aan bijdragen.”



Richard Knopper begon zijn loopbaan in 1997 bij Ajax. Gedurende vijf seizoenen in Amsterdamse dienst speelde hij in totaal 66 competitiewedstrijden, waarin hij 19 maal wist te scoren. Na in het seizoen 2002/2003 te zijn uitgekomen voor het Griekse Aris Saloniki (21 competitiewedstrijden; 1 doelpunt), was hij in het seizoen 2003/2004 in het shirt van sc Heerenveen weer actief in het Nederlandse betaald voetbal (32 competitiewedstrijden; 9 doelpunten). De afgelopen seizoenen kwam hij uit voor Vitesse. Voor de Arnhemmers scoorde hij in 47 competitiewedstrijden 8 maal.



Knopper speelde (incl. het seizoen 2006/2007) in totaal 166 competitiewedstrijden in het betaalde voetbal (37 doelpunten). Daarnaast doorliep hij tot aan Jong Oranje alle nationale vertegenwoordigende elftallen.


  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:58:32 #299
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41375612
Bizar slot van de transferperiode.
2000 light years from home
pi_41376624
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef Merkie het volgende:
Bizar slot van de transferperiode.
Lang niet zo heftig meegemaakt eigenlijk .
pi_41377110
Vol trouwens .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')