abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 juli 2006 @ 23:02:16 #31
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39644238
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:00 schreef frederik het volgende:

[..]

Daar hopen die bedrijven ook op, en daarom is de colportage wetgeving net gemaakt, om je tegen dit soort dingen te beschermen
Als het daar onder valt wel. Zaken als magische steentjes, mensenrechten en Jezus vallen er volgens mij weer niet onder.
pi_39644677
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:02 schreef Alicey het volgende:
Zaken als magische steentjes, mensenrechten en Jezus vallen er volgens mij weer niet onder.
quote:
c. colporteur: degene die in de uitoefening van een beroep of bedrijf door persoonlijk bezoek dan wel door of in samenhang met de aanprijzing van een goed of een dienst in een groep van ter plaatse van de aanprijzing aanwezige personen, tracht een particulier te bewegen tot het sluiten van een overeenkomst, strekkende tot het aan deze verschaffen van het genot van een goed, het aan deze verlenen van een dienst of het door deze als kredietnemer deelnemen aan een goederenkrediet;
Colportagewet, artikel 1.1
Vooral bij jezus vragen ze toch of je je wilt verbinden aan hem (overeenkomst met jezus/god) ten einde in de hemel te komen (verlenenen van een dienst).
Puur colportage dus
  zaterdag 8 juli 2006 @ 23:18:06 #33
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39644750
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:15 schreef frederik het volgende:

[..]


[..]

Colportagewet, artikel 1.1
Vooral bij jezus vragen ze toch of je je wilt verbinden aan hem (overeenkomst met jezus/god) ten einde in de hemel te komen (verlenenen van een dienst).
Puur colportage dus
Bij Jezus vraag ik altijd door naar de voorwaarden, en dan blijkt altijd dat ik het een en ander in mijn levensstijl moet aanpassen om tot een overeenkomst te kunnen komen. Dat is dan weer een meevaller. Bij de magische steentjes gaat het niet lukken de verkoper opnieuw te vinden, en mensenrechten vind ik wel een bijdrage waard.
pi_39644989
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:33 schreef Furious het volgende:
ECI. Nazi-praktijken.

M.a.w., je zit er aan vast.
nee hoor
ook ooit gevallen voor hetzelfde truukje bij een dochter bedrijf genaamd Circulo

je mag binnen 8 dagen van ondertekening het contract opzeggen zonder reden (dit is bij wet geregeld)

en als je slim bent vraag je om schriftelijke bevestiging...
pi_39646166
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

dan zeg je tegen haar dat je al een lang lid hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39647360
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:25 schreef mschol het volgende:

[..]

nee hoor
ook ooit gevallen voor hetzelfde truukje bij een dochter bedrijf genaamd Circulo

je mag binnen 8 dagen van ondertekening het contract opzeggen zonder reden (dit is bij wet geregeld)

en als je slim bent vraag je om schriftelijke bevestiging...
Nee, je moet opzeggen binnen 8 dagen nadat je contract is aangemeld bij de Kamer van Koophandel. Meldt een bedrijf het contract niet aan, dan kun je bij wijze van spreken na bijvoorbeeld een jaar nog opzeggen
  zondag 9 juli 2006 @ 00:56:41 #37
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39647564
jeuh!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_39647674
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:49 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Nee, je moet opzeggen binnen 8 dagen nadat je contract is aangemeld bij de Kamer van Koophandel. Meldt een bedrijf het contract niet aan, dan kun je bij wijze van spreken na bijvoorbeeld een jaar nog opzeggen
ow dus dat is dat lappie tekst m.b.t. kvk
et was zo neergezet dat dat er niet duidelijk uit werd
ach mijn contract is telefonisch en schriftelijk opgezegd
  maandag 10 juli 2006 @ 11:59:27 #39
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_39685725
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:25 schreef mschol het volgende:

[..]

nee hoor
ook ooit gevallen voor hetzelfde truukje bij een dochter bedrijf genaamd Circulo

je mag binnen 8 dagen van ondertekening het contract opzeggen zonder reden (dit is bij wet geregeld)

en als je slim bent vraag je om schriftelijke bevestiging...
Circulo Daar ben ik dus ook ooit ingetrapt. Meteen opgezegd ook. Krijg ik 5 dagen later nog 2 gratis dvd's die bij het abonnement zaten.
Die hebben ze verder niet meer opgehaald
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_39685947
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Circulo Daar ben ik dus ook ooit ingetrapt. Meteen opgezegd ook. Krijg ik 5 dagen later nog 2 gratis dvd's die bij het abonnement zaten.
Die hebben ze verder niet meer opgehaald
die heb ik nou nooit gekregen
had ik niet erg gevonden zeg maar
pi_39686363
Ik laat me ook vaak vanalles aansmeren. Maar nu zeg ik gewoon elke keer dat ik al lid ben van hun club.
Zijn ze uitgeluld en ben jij nog steeds 'aardig'.
pi_39687605
quote:
Op maandag 10 juli 2006 12:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik laat me ook vaak vanalles aansmeren. Maar nu zeg ik gewoon elke keer dat ik al lid ben van hun club.
Zijn ze uitgeluld en ben jij nog steeds 'aardig'.
Ik heb een vriendelijke uitstraling waardoor ze altijd op me afkomen, maar ik ben een botte lul met dit soort zaken (waardoor ze me nooit iets weten aan te smeren). Dat werkt altijd ("geen interesse", "is het om niet?", "u valt mij lastig" etc.).

En oh ja, je kunt er vanaf, maar dat hebben anderen al uiteengezet.
pi_39687696
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:04 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik heb een vriendelijke uitstraling waardoor ze altijd op me afkomen, maar ik ben een botte lul met dit soort zaken (waardoor ze me nooit iets weten aan te smeren). Dat werkt altijd ("geen interesse", "is het om niet?", "u valt mij lastig" etc.).

En oh ja, je kunt er vanaf, maar dat hebben anderen al uiteengezet.
Het lijkt me heerlijk om gewoon met een stalen smoel te kunnen zeggen: "U valt mij lastig."
Dat is voor mij niet vanzelfsprekend. Ik heb last van chronische vriendelijkheid, al kan ik je verzekeren dat de gedachten die ik op sommige van zulke momenten niet geheel conform mijn gedrag zijn. Best hypocriet eigenlijk.
pi_39687930
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:08 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het lijkt me heerlijk om gewoon met een stalen smoel te kunnen zeggen: "U valt mij lastig."
Dat is voor mij niet vanzelfsprekend. Ik heb last van chronische vriendelijkheid, al kan ik je verzekeren dat de gedachten die ik op sommige van zulke momenten niet geheel conform mijn gedrag zijn. Best hypocriet eigenlijk.
Gewoon een kwestie van doen. In het begin zul je misschien denken "oh ze vinden me vast niet aardig", maar je moet jezelf voortdurend voorhouden dat zij je op een onbeschofte manier lastig vallen (teneinde daar financieel gewin uit te halen). En je bent toch niet aardig tegen onbeschofte mensen?
pi_39688790
Mag ik u wat vragen ?.
Nee.
werkt altijd
pi_39688808
  maandag 10 juli 2006 @ 13:50:04 #47
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_39688930
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef Furious het volgende:
Maar wat als dat meisje er nu achter komt dat je het abbonement hebt opgezegd?
Maakt niet uit, zij heeft haar bonus toch al binnen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_39689163
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:08 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het lijkt me heerlijk om gewoon met een stalen smoel te kunnen zeggen: "U valt mij lastig."
Dat is voor mij niet vanzelfsprekend. Ik heb last van chronische vriendelijkheid, al kan ik je verzekeren dat de gedachten die ik op sommige van zulke momenten niet geheel conform mijn gedrag zijn. Best hypocriet eigenlijk.
Je kunt ook gewoon doen alsof hun 'mag ik u iets vragen' niet gehoord hebt. Een koptelefoon dragen helpt bij de geloofwaardigheid .

Nou ben ik zelf redelijk vriendelijk, en vaak kan er bij mij nog wel een 'nee, geen interesse' van af. Maar als je dan op een stuk winkelcentrum van nog geen 500 meter een keer of 6 gevraagd wordt of je lid wil worden van AD/Greenpeace/dierenbescherming/Foster Parents/Novib/anti-bont-clubje/ECI dan is het echt over met vriendelijk zijn...
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_39689903
ik vraag altijd gelijk van welke organisatie ze zijn.. hoef je ook niet eerst dat zwamverhaal aan te horen ( eci: ik heb een kortingspas voor je..)
dag
pi_39705574
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef petre86 het volgende:
ik vraag altijd gelijk van welke organisatie ze zijn.. hoef je ook niet eerst dat zwamverhaal aan te horen ( eci: ik heb een kortingspas voor je..)
Dat vraag ik nou nooit.
Ik heb namelijk geen interesse.

Laatst iemand van de [insert willekeurig goed doel]
Die liep gewoon met me mee. Toen heb ik gezegd dat ik érg egoïstisch was en leuke dingen voor mezelf ging kopen en dat als ik ooit rijk ben, ik misschien wel aan goede doelen ga geven HIj liep zonder wat te zeggen weer de andere kant op. Keek me nog wel erg raar aan

De lieve mevrouw met de collectebus van het kankerfonds krijgt wel altijd wat trowuens
pi_39706912
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef Knoekie het volgende:

[..]



Bij de Koopgoot staan ze best vaak. Dat zijn echt van die doordrammers
Inderdaad, die WNF meiden. Strontziek word ik ervan. Ik word ook op het verkeerde been gezet. In plaats van een spontaan gesprek met een leuke meid is het eerste wat ze vragen als ze op je af lopen, of je meerderjarig bent
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:08:21 #52
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39707260
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:59 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Inderdaad, die WNF meiden. Strontziek word ik ervan. Ik word ook op het verkeerde been gezet. In plaats van een spontaan gesprek met een leuke meid is het eerste wat ze vragen als ze op je af lopen, of je meerderjarig bent
'euhj! Da's mijn tekst!'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_39707284
Ik ga al nauwelijks meer op zaterdag de stad in vanwege die straatterreur. En het is gewoon chantage want die organisaties zetten er bewust bloedmooie meiden neer. Afgelopen weekend ook weer bijna verleid door een meid met reebruine oogjes en een zielig verhaal over SOS Kinderdorpen. En dan is het toch lastig afblaffen.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:16:22 #54
46794 Berkery
Fat bastard
pi_39707577
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:08 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het lijkt me heerlijk om gewoon met een stalen smoel te kunnen zeggen: "U valt mij lastig."
Dat is voor mij niet vanzelfsprekend. Ik heb last van chronische vriendelijkheid, al kan ik je verzekeren dat de gedachten die ik op sommige van zulke momenten niet geheel conform mijn gedrag zijn. Best hypocriet eigenlijk.
Bedenk dan dat de collectanten van vroeger gewoon vrijwilligers waren die met een collectebus door weer en wind langs de deuren gingen voor een paar gulden voor het Reumafonds, maar dat het tegenwoordig allemaal werkstudenten zijn die ervoor betaald worden/commissie krijgen, en ongetwijfeld verkooptraining gehad hebben, en je een long term commitment proberen te ontfutselen a 50 euro per jaar ofzo, waarvan de helft niet eens voor het goede doel is maar allerlei strijkstokken.

Dan is het makkelijk. Fuck them
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_39708348
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:08 schreef MaxPower het volgende:
Ik ga al nauwelijks meer op zaterdag de stad in vanwege die straatterreur. En het is gewoon chantage want die organisaties zetten er bewust bloedmooie meiden neer. Afgelopen weekend ook weer bijna verleid door een meid met reebruine oogjes en een zielig verhaal over SOS Kinderdorpen. En dan is het toch lastig afblaffen.
beste zin ooit van mij op dat soort mensen is:

sorry ben student en heb dus geen geld, dag!
pi_39709399
tvp
voor als ze terug belt
pi_39715963
Best irritant die verkopers ja; vooral omdat ze altijd vragen waarom ben je niet geinteresseerd in geld besparen?

Ik mag toch zelf wel weten of ik mijn geld verspil?
pi_39716154
Ik had zaterdag trouwens ook een vrij domme verkoper, die vroeg: 'Heb je haast?' 'Eeeh, ja! Doei!'
pi_39716838
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:33 schreef zatoichi het volgende:
Best irritant die verkopers ja; vooral omdat ze altijd vragen waarom ben je niet geinteresseerd in geld besparen?

Ik mag toch zelf wel weten of ik mijn geld verspil?
in het geval van ECI (en consorten) die dus dvd aanbieden zou ik glashgard tegen ze zeggen dat ze godschuwelijk duur zijn.
maar wat wil je als je alle dvd's tegen inkoopprijs kan krijgen
pi_39717767
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:33 schreef zatoichi het volgende:
Best irritant die verkopers ja; vooral omdat ze altijd vragen waarom ben je niet geinteresseerd in geld besparen?

Ik mag toch zelf wel weten of ik mijn geld verspil?
"Maar houd je dan niet van dieren? "
"Jawel, maar niet van mensen die geld van me willen ."
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')