abonnement Unibet Coolblue
pi_39633861
Vaak vind ik de reportages en documentaires op National Geographic en Discovery Channel erg interessant, alleen vergeet ik het vaak omdat ik er amper langs zap en geen echte tv gids heb. Maar als ik er langs zap blijf ik er altijd wel hangen.

Zo zijn er vanavond twee maffia doucmentaires die ik niet wil missen.
quote:
The Mafia: The Great Betrayal

Het verraad van peetvader Buscette en de acties van de autoriteiten in de VS leidden tot een keerpunt: de ineenstorting van de Pizza Connection - de lucratieve heroïnepraktijken van de Siciliaanse en Amerikaanse maffia.

22.00
quote:
The Mafia: The Godfathers

Ontdek het verschil tussen de maffia in de VS en Sicilië. In de VS wankelt de maffia, maar aan de andere kant van de Atlantische Oceaan groeit zij. De glorie van de jaren 70 is misschien voorbij, de maffia zal er nog lang zijn.

23.00 op NG.
Ik ga zeker kijken, als ik het niet ga vergeten. (Vandaar dit topic eigenlijk ) Wie lijkt dit ook interessant?

Desnoods wordt dit een centraal NG/DC topic oid.
pi_39634154
Ze worden meestal aardig vaak herhaald iig.
pi_39642714
Nu dus
  zaterdag 8 juli 2006 @ 23:50:17 #4
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_39645755
Dit zijn inderdaad leuke documantaires ja. Ze zijn laatst ook al eens op tv geweest. Het zijn in totaal geloof ik vier delen. Dit zijn geloof ik de laatste twee. Ik zou de gids dus even in de gaten houden want ze komen regelmatig op tv.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')