zaterdag 8 juli 2006 @ 12:04:23 #1
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39629385
GEK word ik ervan!!!

Ik heb een vreselijk gevoelige huid, dus een scheermes eroverheen zorgt acuut voor roodheid en irritatie
williams shaving oil...been there, didn't work
silkepil...been there, geen goed idee op je poes
bikinitrimmer..., been there, haalt haar niet goed genoeg weg
brazilian wax...been there, ook irri
ontharingscreme...been there, werkt bij iedereen, maar nooit bij mij

Ik wil g*dver nu eindelijk eens een poezelig poesje, die niet om de haverklap irriteert.
Ik weet ook wel dat elke dag scheren niet goed is, maar op mijn benen heb ik er geen last van.
Is laserontharing de enige weg of zijn er nog meer tips en truuks voor een irritatievrije poes?
pi_39629434
Poesje? Bedoel je sterretje? .
pi_39629467
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:06 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk dat ze poesje bedoeld veldmuis. Tenminste; ik ga er voor het gemak even vanuit dat als ze sterretje bedoeld had......ja....err......dat ze dat dan gezegd had.

Ofzo

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Klik hier NIET!!!!
pi_39629479
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef SHE het volgende:
GEK word ik ervan!!!

Ik heb een vreselijk gevoelige huid, dus een scheermes eroverheen zorgt acuut voor roodheid en irritatie

Ik wil g*dver nu eindelijk eens een poezelig poesje, die niet om de haverklap irriteert.
Ik weet ook wel dat elke dag scheren niet goed is, maar op mijn benen heb ik er geen last van.
Is laserontharing de enige weg of zijn er nog meer tips en truuks voor een irritatievrije poes?
Geh, op de eerste hulp 1x een meisje gezien die haar flamoes had laten laserontharen. Die had er vervelende brandwonen aan overgehouden. Je zou het kunnen proberen, maar ik denk dat dat bij jou net zo goed irritatie op wekt.
Helaas zijn sommige vrouwen daar ontzettend gevoelig. Heel veel vrouwen krijgen om de haverklap ontstekingen in dat gebied. Ook een ramp. Hydradenitis en atheroomcystes. Ik kende een meisje die iedere maand op de SEH haar abcesjes liet incideren door mij.
pi_39629484
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:06 schreef veldmuis het volgende:
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:10:35 #6
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_39629528
Of gewoon verdoemd tot een driehoek?
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:18:37 #7
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39629665
Bedankt allen, voor de uiterst behulpzame replies

Maar Konnie..geen laser doen dus? wat dan?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:19:35 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39629684
probeer het eens te scheren met een nieuw mesje en doe er na meteen flink wat nestosyl op.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39629707
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:18 schreef SHE het volgende:
Bedankt allen, voor de uiterst behulpzame replies

Maar Konnie..geen laser doen dus? wat dan?
Tja, je kan het overwegen te doen, maar het is geen garantie voor succes. Verder zijn mijn ideeen ook uitgeput...
pi_39629736
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef SHE het volgende:
GEK word ik ervan!!!

ik gebruik dat ding, SHE, en dan de versie voor de gevoelige huid, geen irritaties, niets, en ik krijg normaal gesproken ook overal last van.
"you left me standing here, a long long time ago"
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:22:57 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39629750
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:22 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]

ik gebruik dat ding, SHE, en dan de versie voor de gevoelige huid, geen irritaties, niets, en ik krijg normaal gesproken ook overal last van.
die heeft mijn meissie ook. ze is er erg blij mee. nestosyl erbij helemaal nergens meer last van.
pi_39629764
Die intuition krijg ik echt jeuk van...
Maar geen irritatie!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:25:34 #13
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39629801
Probeer eens om smallere banen weg te scheren ipv de hele breedte van het mesje te gebruiken. Steeds maar een cm dus.
Vampire Romance O+
Gezocht: italiaans fok-like forum
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:27:37 #14
92279 N.icka
Windforce 11
pi_39629847
Ik heb het ook hoor , alles al geprobeerd , scheren , waxen , mesjes . ladyshave. creme. talkpoeder . creme tegen rode billetjes ,zinkzalf en nog steeds en altijd geiriteerde huid en pukkeltjes
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:28:30 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39629871
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:27 schreef N.icka het volgende:
Ik heb het ook hoor , alles al geprobeerd , scheren , waxen , mesjes . ladyshave. creme. talkpoeder . creme tegen rode billetjes ,zinkzalf en nog steeds en altijd geiriteerde huid en pukkeltjes
nestosyl al geprobeerd?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:29:52 #16
92279 N.icka
Windforce 11
pi_39629896
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nestosyl al geprobeerd?
Wat is dat?
pi_39629933
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:29 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat is dat?
gewoon, een biermerk, hij was benieuwd enkel

http://www.consumed.nl/?l(...)ZC5waHAzP2lkPTE5MzI=
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:31:46 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39629941
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:29 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat is dat?
kan je bij de apotheek kopen. behalve zink nog wat helende bestandelen. werkt goed tegen de meeste huidirritaties.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:33:58 #19
92279 N.icka
Windforce 11
pi_39629982
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kan je bij de apotheek kopen. behalve zink nog wat helende bestandelen. werkt goed tegen de meeste huidirritaties.
Ik zal het eens gaan proberen. de gewone soorten zinkzalven deden niets bij me
pi_39629996
quote:

[..]

[afbeelding]

De eerste keer dat ik dat spul gebruikte ging het goed, maar daarna had ik steeds weer bultjes

Ik doe het nu altijd met talkpoeder, nog steeds niet perfect maar wel een stuk beter dan nat scheren. Wel zorgen dat de haartjes kort zijn (eerst met de tondeuze eroverheen) anders blijf je haken.. En zorgen dat je het op een moment scheert dat je voorlopig effe de deur niet uithoeft en je je broek uit kan laten, juist door die stof gaat het irriteren
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:36:16 #21
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_39630025
Wat is Nestosyl dan?
Heb namelijk ook wel een beetje hetzelfde probleem...

Weleens iets van Veet geprobeerd? Daar heb ik op zich wel goede ervaringen mee. Alleen heb ik het zelf eigenlijk nog niet op m'n bikinilijn geprobeerd bedenk ik me nu

Ik heb nu voor m'n benen (die zijn ook al zo gevoelig) van Veet in-shower ontharingscreme, met aloe vera. Werkte tot nu toe niet goed, maar ik denk dat je er gewoon echt een flinke laag van die gel op moet smeren wil het werken. Kost wat dan, maar ik ga het straks maar eens uitproberen. En dan neem ik meteen m'n bikinilijn mee. Ik hou jullie op de hoogte van het resultaat
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:38:08 #22
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_39630066
zijn dit jaar toevallig de heupboxers niet in voor de dames?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:38:10 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39630068
nestosyl is gewoon een zalf die huidirritaties tegengaat. dus je kan er niet mee scheren
pi_39630084
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:38 schreef kless het volgende:
zijn dit jaar toevallig de heupboxers niet in voor de dames?

Ik heb twee van zulke bikini's aangeschaft!
pi_39630155
Heb er ook eentje gehaald omdat ik geen zin had in gedoe
pi_39630243
quote:
Toch fijn om te weten dat je niet de enige bent met het probleem?
pi_39630390
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:46 schreef Devlinsect het volgende:
Oh ja joh? Je bent echt niet de eerste die het vraagt.

Tja dat krijg je he met dit weer..
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:07:06 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39630645
quote:
wat denk jij nou? dat ik voor mijn lol de zoekfunctie ga gebruiken?

terwijl er altijd wel een idioot is die dat voor me gaat doen?
waarvoor dank
pi_39630684
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:07 schreef SHE het volgende:

[..]

waarvoor dank
Geen dank. Wel een foto posten als je tevreden bent over het resultaat.
pi_39632043
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:07 schreef SHE het volgende:

[..]

waarvoor dank

maar probeer echt die Intuition eens, lekker snel en makkelijk zo onder de douche krijgt het amper tijd om in te trekken, het zeep/schuimgebeuren en vooralsnog hier dus geen irritaties
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:22:51 #32
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39632193
ik heb de gewone intuition dus al eens gebruikt en daar was ik niet kapot van...eerste dag wel mooi glad en zonder irritatie..maar de volgende dag meteen weer helemaal loos

er is er dus ook 1 voor het gevoelige velletje? if so, dan is het het proberen waard. SHE probeert alles

kan iemand me ook uitleggen waarom talkpoeder na het scheren zou helpen? Ik wil het best proberen namelijk..probleem bij mij is gewoon dat hoe voorzichtig en met de haargroei mee ik ook scheer, mijn huid het niet trekt. Of de haartjes groeien in, of mijn huid is rood, jeukt en geirriteerd..of ik het nou met gevoelige shizzle insmeer of niet.

overigens maakt het bij mij dus geen flaus aus of ik nu met de haargroei mee of ertegenin scheer. Ik scheer dus maar lekker ertegenin, want dan is het in elk geval superglad
pi_39632195
Hoe duur is dat nestosyl ongeveer?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:23:49 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39632209
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:22 schreef Gutnre het volgende:
Hoe duur is dat nestosyl ongeveer?
je hebt kleine en grotere tubes. ik denk vanaf een euro of 4? vraag ff bij apotheek. ik let er nooit zo op.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:24:13 #35
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39632219
overigens heb ik dit alleen bij bikinilijn en oksels..en gek genoeg alleen aan de zijkanten van de bikinilijn, maar nooit op de lipjes bijvoorbeeld..vreemd huh?

benen zijn bijvoorbeeld ook nooit een probleem

edit: en zoalshetis, die nesto shizzle..moet ik het daarmee scheren of erna erop kwakken?
pi_39632281
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:24 schreef SHE het volgende:
overigens heb ik dit alleen bij bikinilijn en oksels..en gek genoeg alleen aan de zijkanten van de bikinilijn, maar nooit op de lipjes bijvoorbeeld..vreemd huh?

edit: en zoalshetis, die nesto shizzle..moet ik het daarmee scheren of erna erop kwakken?
de zijkanten? je bedoelt de binnenkant van je dijen helemaal bovenin, of de onderbuikflanken

nesto shizzle is tegen uitslag, dus erna, het is geen scheerschuim
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:29:23 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39632312
quote:

nee scheren met wat milagro zegt en laten opdrogen met desnoods een föhn op koude, lauwe stand (scheelt ook een boel als het snel droog is na het scheren) dan zalf, nestosyl, erop.

zaterdag 8 juli 2006 @ 14:29:41 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39632315
nou, je hebt zeg maar het stuk boven je poes, waar je haar groeit? nou daar aan de zijkanten, dus richting je onderbuik?

ik scheer zo'n beetje alles eraf en onderin, dus bij de lippen en de clitoris, heb ik nergens last van. is toch vreemd dat de huid op mijn lipjes dus niet gevoelig is?
pi_39632320
er is toch van die speciale scheercreme voor de gevoelige huid?die van die hema is echt alles behalve irriterent..dus probeer die eens
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_39632324
Ik vind het altijd zo rot dat die dingen zo duur zijn.
Net zoals veet, dat gebruikte ik wel lang geleden, toen mijn moeder hetnog aangschafte, ideaal. Maar wel stinkend duur, want je doet het toch wel 1x in de week ofzo.

Nu gebruik ik ook die wilkinson intuition. Ook niet goedkoop, maar het neemt wel veel irritatie weg.

Ik ga zelf altijd eerst een tijdje onder de douche staan (warme douche) en scheer daarna met dat ding naast de douche (anders gaat hij zo snel op).
Bij mij wordt het gladder dan normaal, al krijg ik het op mijn oksels nogsteeds niet helemaal glad, en minder irritatie.

1 negatief puntje: Je haartjes blijven er nogal inzitten, vrij ranzig. Je kunt ze aan de bovenkant wel wegspoelen maar daaronder blijft het gewoon zitten.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:30:35 #41
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39632332
Nou, Sjors gaat dat spul eens even proberen

is dat bij een Etos verkrijgbaar of moet ik ervoor naar een (weekend) apotheek?
pi_39632371
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:29 schreef SHE het volgende:
nou, je hebt zeg maar het stuk boven je poes, waar je haar groeit? nou daar aan de zijkanten, dus richting je onderbuik?

ik scheer zo'n beetje alles eraf en onderin, dus bij de lippen en de clitoris, heb ik nergens last van. is toch vreemd dat de huid op mijn lipjes dus niet gevoelig is?
apart wel idd, daar zou ik juist de irritatie krijgen, op de lipjes , en dat krijg ik dus niet met dat Intuition ding.
de huid van de buik is toch net even dikker tenslotte.

ms is het een combinatie van dingen dan, niet enkel het scheren maar de wrijving (van kleding) erna.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:35:13 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39632409
nog even een tipje, laten haren geen obsessie worden, tondeuse kan ook tegenwoordig al heel wat en zorgt voor veel minder irritatie. het gaat mannen vooral om het feit dat ze geen haren binnenkrijgen tijdens het beffen. en omdat het er verzorgt uitziet natuurlijk.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:36:27 #44
26688 Logician
Live @Enschede
pi_39632429
quote:

[..]

[afbeelding]

Deze gebruik ik sinds kort ook en idd ik heb ook helemaal geen last meer van uitslag oid
"Echte mannen eten geen honing die kauwen op bijen".
pi_39632430
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
nog even een tipje, laten haren geen obsessie worden, tondeuse kan ook tegenwoordig al heel wat en zorgt voor veel minder irritatie. het gaat mannen vooral om het feit dat ze geen haren binnenkrijgen tijdens het beffen. en omdat het er verzorgt uitziet natuurlijk.
]

Ik scheer mijn schaamhaar toch niet voor mannen?
pi_39632447
quote:
nou, ik vind het zelf gewoon mooier, praktischer, dat de mannen het ook leuk vinden is fijn, maar niet dé reden om er obsessief over te worden eventueel
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:44:43 #47
26688 Logician
Live @Enschede
pi_39632616
quote:
Euh ik denk dat dat toch niet zo werkt, aangezien als het niet lekker glad is het gaat prikken en dat wel eens een erg gevoelig mannelijk geslachtsdeel kan opleveren
"Echte mannen eten geen honing die kauwen op bijen".
pi_39632766
Ik heb er ook altijd ontzettend last van. Wat bij mij goed helpt tegen rode bultjes, is droog scheren met talkpoeder. Gewoon het te scheren gebeid helemaal volstrooien met talkpoeder, en dan met een goed scherp scheermesje eroverheen. En na het scheren ook gewoon weer inwrijven met talkpoeder. En speciale lotion van de Kruidvat, of het was Trekpleister, heb ik er ook voor.
Het bultjesprobleem heb ik nu grotendeels opgelost, maar nu het volgende probleem: ingegroeide haren.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:53:20 #49
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_39632805
Ik heb echt precies hetzelfde...

Heb je die Veet voor onder de douche al geprobeerd? (de aloë vera versie )

Bij mij is 't het enige dat normaal werkt...
Het blijft ook lang glad en je krijgt minder snel ingegroeide haartjes.

Zowiezo altijd insmeren met iets verzachtends, en minstens een uur bloot laten.
| | @ | Overal zanikt bagger...
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:55:41 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39632861
dat föhnidee moeten jullie maar eens proberen als je net nat geschoren hebt.
pi_39632964
fhonidee?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 15:02:24 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39633012
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:59 schreef Gutnre het volgende:
fhonidee?
droog föhnen op koude lucht na het scheren. heb ik het over kurkdroog. immers de liezen zweten ook. en hoe. denk dat daar vaak ook de irritatie vandaan komt.
pi_39633041
Allemaal zweetkutten....

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 8 juli 2006 @ 15:31:14 #54
57434 Marloes
Digital Love
pi_39633641
Ik heb het ook en word er schijtziek van. Heb 't niet alleen bij de bikinilijn, maar overal. Dus ook op m'n benen. Hopeloos
M'n benen hars ik nu, maar dat is ook verre van ideaal. Laat 't doen bij de schoonheidsspecialiste om de zoveel tijd. Maarja, is duur en er moet veel tijd tussen zitten zodat de haartjes kunnen groeien.

Ik epileerde de bikinilijn eerst altijd, maar daar kreeg ik uiteindelijk ook bultjes van. Ik heb ook idd al alles geprobeerd. Die intuition nog niet, maar ik denk dat dat ook niet gaat werken eerlijk gezegd :p
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_39635092
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:30 schreef SHE het volgende:
Nou, Sjors gaat dat spul eens even proberen

is dat bij een Etos verkrijgbaar of moet ik ervoor naar een (weekend) apotheek?
Whud? Jij heet ook Sjors?

Ik vraag me af of er uberhaupt iets is wat werkt als je huid zo gevoelig is.
quote:
Denk niet dat ze het doet, zodat meneer dan beter zicht heeft en geen haren in z'n bek krijgt.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:35:54 #56
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39635132
Ik heb gisteren nog het advies gekregen om het met een speciale soort shampoo te doen waar betadine in verwerkt zit, en dan gewoon met een mes te scheren. Die shampoo zou moeten zorgen voor een minder heftige reactie. Verkrijgbaar bij de apotheek.

Ik heb het nog niet uit kunnen proberen.
Als je een klok hebt horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt, houd dan gewoon je bek dicht.
pi_39635704
-edit: topic wat opgeschoond
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:14:21 #58
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39636229
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Whud? Jij heet ook Sjors?

Ik vraag me af of er uberhaupt iets is wat werkt als je huid zo gevoelig is.
[..]

Denk niet dat ze het doet, zodat meneer dan beter zicht heeft en geen haren in z'n bek krijgt.
Georgina

'Sjors' voor intimi
pi_39636244
Misschien na het beffen scheren. Dan is de huid soepel en vochtig.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:32:39 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39636762
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:14 schreef pberends het volgende:
Misschien na het beffen scheren. Dan is de huid soepel en vochtig.
goed idee

ik zal manlief vragen de kwast er in het vervolg bij te pakken
pi_39636819
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:32 schreef SHE het volgende:

[..]

goed idee

Hij kan toch zijn baard laten staan?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 17:38:06 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39636928
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:34 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Hij kan toch zijn baard laten staan?
dat mag niet van zijn moeder
pi_39637960
Wat een ellende is dit ook...
Ik heb ook heel veel geprobeerd, en af en toe krijg je gewoon last van irritatie.
Wat bij mij het beste heeft gewerkt is doorzetten met scheren. In het begin kreeg ik daar altijd last van, maar hoe vaker je scheert, hoe meer je huid zich aanpast (denk dat ie iets dikker wordt ofzo) en nu heb ik bijna nooit meer last.

Mijn methode: Af en toe als ik het heb laten versloffen en de haartjes lang zijn gebruik ik Veet voor gevoelige huid (eigen merk ontharingscreme werkt bij mij ook totaal niet, klotespul). Afspoelen met ijskoud water (is echt even maar werkt heel goed) en dan wat zinkzalf of vernix creme erop (zwitsal)

Maar gewone routine is: Scheren met een GOED mannenmesje (ik gebruik Gilette Mach 3 of Mach 3 Turbo), altijd een nieuw mesje pakken na twee scheerbeurten (de gebruikte mesjes kun je nog prima op je benen/oksels gebruiken) en de huid heel goed strak houden. Het klinkt tegenstrijdig, maar als je zonder scheerschuim scheert wordt het minder geirriteerd. Gewoon onder water in bad of onder de douche, huid HEEL strak houden en dan met de richting mee, schuin, en dan ertegenin. (Als je namelijk scheerschuim gebruikt, slippen je vingers daarop, en hou je de huid niet strak genoeg. En dat irriteert weer.) Nadat je klaar bent, weer ijskoud water erop, en dan weer verzorgen met bijv. zinkzalf, talkpoeder of wat je prettig vindt. En dat gewoon volhouden. In het begin had ik altijd bultjes nu praktisch nooit meer. Het is jammer dat er niet een soort instant-oplossing is, maar als je maar afwacht komt het echt wel goed.

Trouwens SHE, heb jij een goed adres voor die brazillian of deed je dat zelf? Lijkt me namelijk wel wat, voor tijdens de vakantie ofzo.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:41:58 #64
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39638303
Heb ik ! Waar woon je?

Mijn brazilian tjik zit in A'dam

ze haalt alles weg, zelfs tussen je billen !
pi_39638331
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:41 schreef SHE het volgende:
Heb ik ! Waar woon je?

Je bent dus wel een vent? Vrouwen hebben geen haar tussen hun billen!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:45:06 #66
57434 Marloes
Digital Love
pi_39638368
Waar in Adam?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 18:48:30 #67
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39638426
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:43 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Je bent dus wel een vent? Vrouwen hebben geen haar tussen hun billen!
ben je een poot ofzo? elke vrouw heeft daar haar, ook al is dat dons
pi_39638488
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:48 schreef SHE het volgende:

[..]

ben je een poot ofzo? elke vrouw heeft daar haar, ook al is dat dons
Jahoor, tuurlijk .
En vrouwen poepen ook, zeker? .
pi_39638506
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:41 schreef SHE het volgende:
Heb ik ! Waar woon je?

Amsterdam zou perfect zijn..
Ik ben al tijden op zoek maar ik vind nooit iets waar ik van denk "daar durf ik even met m'n benen wijd te gaan liggen terwijl iemand me pijnigt met hars"
pi_39639996
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:32 schreef SHE het volgende:

[..]

goed idee

zondag 9 juli 2006 @ 18:47:50 #71
43653 sigme
Zwelstijfsel
pi_39665261
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 18:23 schreef Melusine het volgende:

Maar gewone routine is: Scheren met een GOED mannenmesje (ik gebruik Gilette Mach 3 of Mach 3 Turbo), altijd een nieuw mesje pakken na twee scheerbeurten (de gebruikte mesjes kun je nog prima op je benen/oksels gebruiken) en de huid heel goed strak houden. Het klinkt tegenstrijdig, maar als je zonder scheerschuim scheert wordt het minder geirriteerd.
Daar was ik ook net achter! Net als SHE heb ik op lipjes nooit enig probleem, maar liezen irriteren snel. Het scheelt om geen schuim te gebruiken (bij lipjes deed ik dat al nooit).

Ik had eerder een Wilkinson Diamond Blue (ofzo), pas toen ik deze Gilette MACH 3 kocht kwam ik erachter dat die Wilkinson k*t scheert. Figuurlijk bij letterlijk.
Ganselijk onbekwaam tot enig goed en geneigd tot alle kwaad
pi_39666860
Ik had een proefpakket Wilkinson Quattro gehad, en die vond ik ook veel slechter dan Mach3. Haalde mezelf eerder open en hij schoor gewoon minder lekker.
  zondag 9 juli 2006 @ 19:53:46 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39667263
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Daar was ik ook net achter! Net als SHE heb ik op lipjes nooit enig probleem, maar liezen irriteren snel. Het scheelt om geen schuim te gebruiken (bij lipjes deed ik dat al nooit).

Ik had eerder een Wilkinson Diamond Blue (ofzo), pas toen ik deze Gilette MACH 3 kocht kwam ik erachter dat die Wilkinson k*t scheert. Figuurlijk bij letterlijk.
ik heb dat al vaker zien staan, maar de huid van de lippen, clitoris en hood is natuurlijk heel andere huid dan die dunne vlies die je lies noemt.

hoewel de hood bij sommige vrouwen ook aardig geïrriteerd kan raken.
pi_39668739
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb dat al vaker zien staan, maar de huid van de lippen, clitoris en hood is natuurlijk heel andere huid dan die dunne vlies die je lies noemt.

hoewel de hood bij sommige vrouwen ook aardig geïrriteerd kan raken.
clitoris en hood scheren??? of begrijp ik iets verkeerd??
  zondag 9 juli 2006 @ 21:37:42 #75
43653 sigme
Zwelstijfsel
pi_39670701
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

De schurende beweging in de lies is ook heel anders dan tussen je benen. Ik vermoed dat dat ook uitmaakt.
Ganselijk onbekwaam tot enig goed en geneigd tot alle kwaad
  zondag 9 juli 2006 @ 21:41:56 #76
134435 Verlosser
Yeah that's right
pi_39670813
quote:

Niet op de lipjes? Dat hebben alleen turken hoor
Ben ik nou zo doof of ben jij nou zo blind

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')