Wat een ellende is dit ook...
Ik heb ook heel veel geprobeerd, en af en toe krijg je gewoon last van irritatie.
Wat bij mij het beste heeft gewerkt is doorzetten met scheren. In het begin kreeg ik daar altijd last van, maar hoe vaker je scheert, hoe meer je huid zich aanpast (denk dat ie iets dikker wordt ofzo) en nu heb ik bijna nooit meer last.
Mijn methode: Af en toe als ik het heb laten versloffen en de haartjes lang zijn gebruik ik Veet voor gevoelige huid (eigen merk ontharingscreme werkt bij mij ook totaal niet, klotespul). Afspoelen met ijskoud water (is echt even

maar werkt heel goed) en dan wat zinkzalf of vernix creme erop (zwitsal)
Maar gewone routine is: Scheren met een GOED mannenmesje (ik gebruik Gilette Mach 3 of Mach 3 Turbo), altijd een nieuw mesje pakken na twee scheerbeurten (de gebruikte mesjes kun je nog prima op je benen/oksels gebruiken) en de huid heel goed strak houden. Het klinkt tegenstrijdig, maar als je zonder scheerschuim scheert wordt het minder geirriteerd. Gewoon onder water in bad of onder de douche, huid HEEL strak houden en dan met de richting mee, schuin, en dan ertegenin. (Als je namelijk scheerschuim gebruikt, slippen je vingers daarop, en hou je de huid niet strak genoeg. En dat irriteert weer.) Nadat je klaar bent, weer ijskoud water erop, en dan weer verzorgen met bijv. zinkzalf, talkpoeder of wat je prettig vindt. En dat gewoon volhouden. In het begin had ik altijd bultjes nu praktisch nooit meer. Het is jammer dat er niet een soort instant-oplossing is, maar als je maar afwacht komt het echt wel goed.
Trouwens SHE, heb jij een goed adres voor die brazillian of deed je dat zelf? Lijkt me namelijk wel wat, voor tijdens de vakantie ofzo.