Twee stammen 5600 achter elkaar? Dat kan ik me niet voorstellen...? Dat zijn toch twee BDs'en?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef Zug-Chef het volgende:
Als je om 8 uur op Ht aan kwam, was het volgens planning:
1742 (Lok)
5593
5738
5737
5105
5667
5630
Misschien was die stuk? Er kwam even geleden wel een stel Plan T's door Utrecht richting Amsterdam waarvan het achterste stel gesleept werd (waarbij de voorste flink liep te janken om het spul de fly-over op te krijgen).quote:Plan V:
Volgens planning had er een Plan T met nummer 509 moeten zijn
met een verrekijker, een pen, een papier, en een scanner (zo een om piloten 'af te luisteren' )quote:
Gelukkig hoef ik alleen pen en papier mee als ik ga spottenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met een verrekijker, een pen, een papier, en een scanner (zo een om piloten 'af te luisteren' )
Mwag, zo ben ik ook begonnen. Elke vrachtwagen die langskwam opschrijvenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:26 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik alleen pen en papier mee als ik ga spotten
En dan kwaad naar de juiste treineninstantie bellenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:25 schreef Zug-Chef het volgende:
Gelukkig kan je bij treinen precies van te voren weten wat er langs komt... bij vrachtwagens niet...
En als er dan iets niet helemaal klopt, kan je je daar weer mee bezig houden
De prototypes (4001-4007) in ieder geval al lang niet meer, als je die bedoelt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Die eerste versie's van de koploper, rijden die nog??
Dat is dus waar je links door de de slurf loopt..
waarom niet eigk? ik zie ze namelijk ook altijd alleen maar met de deuren (waar je doorheen zou kunnen lopen) dicht aan elkaar gekoppeld...quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:47 schreef JDude het volgende:
[..]
De prototypes (4001-4007) in ieder geval al lang niet meer, als je die bedoelt.
De deuren worden sowieso niet meer gebruikt, dat schijnt kosten en/of tijd te besparen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:09 schreef MoChe het volgende:
waarom niet eigk? ik zie ze namelijk ook altijd alleen maar met de deuren (waar je doorheen zou kunnen lopen) dicht aan elkaar gekoppeld...
Eentje is geloof ik nog als oefenobject naar Defensie gegaan .quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:23 schreef 2cv het volgende:
Alsof de NS het wat kan schelen hoe steil de trap is.
En ze zullen wel gesloopt zijn.
Nee, ze zetten er wat fake Molukkers in, en dan rammen ze het interieur aan gort.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef 2cv het volgende:
Defensie wil ook met treintjes gaan rijden ?
Beetje late reactie maar ja, dat is er:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
is er ergens trouwens een overzicht van het netwerk van hogesnelheidslijnen die geplanned staan in de EU?
Nee joh, alle autos van een bepaalde kleur bijhouden. Degene die oranje had verloor meestalquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag, zo ben ik ook begonnen. Elke vrachtwagen die langskwam opschrijven
Aangezien de HSL-Oost er ook tussen staat, lijkt me dat wel ja .quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:28 schreef Dante_A het volgende:
http://www.hslzuid.nl/hsl/vervoer/netwerk/index.jsp
Er staat overigens niet bij wanneer dit allemaar klaar is maar uit mijn hoofd is dit niet de situatie in 2007, iets verder weg volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |