abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_39524579
wat is het doel dan van die schermen?
pi_39524730
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:29 schreef SNArky het volgende:
[afbeelding]

Alles is relatief in de mP....
Let op: vrij reine trein
pi_39527767
Vandaag dus Almelo - Valkenburg Heenweg via Nijmegen en Roermond, was er een seinstoring tussen Venlo en eens of ander gehucht, bussen in gezet al met al meer dan een uur vertraging. Terug via Utrecht wat een mooie trein rijd er van Maastricht naar Utrecht heerlijke airco(zeker na die trein tussen Nijmegen en Roermond was dat lekker) en heeel erg stil
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:02:53 #29
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_39530582
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef Carport het volgende:

[..]

Let op: vrij reine trein
Die is leuk hè! De machinist van die trein had een stapel "Let op: rookvrije trein!"-sticker meegenomen uit werkplaats Eindhoven en heeft die voor verschillende doelen verknipt. Omdat hij zelf rookt, zit op de cabinedeuren een sticker "Let op: rook".
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 5 juli 2006 @ 14:37:12 #30
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_39540891
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:24 schreef Steve-O het volgende:
[offtopic]
Oja flash ga je morgen ff mailen vergeete het steeds man
[/offtopic]
Niet vergeten he
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:58:12 #31
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_39541525
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:10 schreef PabloLopez het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de 10 grootste staions van NL zijn?

Ik gok zelf op A'dam CS, R'dam CS, Den Haag CS/HS, Utrecht CS, Schiphol, Leiden CS en welke 3 nog meer? (denk amersfoort, sloterdijk en den bosch ofzo?)

Graag nog even antwoord hierop, erg benieuwd nameljk!
Top-10 naar aantal in/uitstappers op een gemiddelde werkdag in 2005:

1 Amsterdam Centraal
2 Utrecht Centraal
3 Rotterdam Centraal
4 Den Haag Centraal
5 Leiden Centraal
6 Schiphol
7 Eindhoven
8 Hertogenbosch 's
9 Arnhem
10 Amsterdam Sloterdijk
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 5 juli 2006 @ 15:14:35 #32
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_39542059
En Zwolle dan?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:18:31 #33
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_39542178
Zwolle 15e, Amersfoort (werd hierboven ook genoemd zie ik nu) 14e. Haarlem, Nijmegen en Hollands Spoor zitten er nog tussen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_39544305
Morgen begint het 9 dagen geen trein verkeer tussen Arnhem - Zutphen. We zetten daarom maar fantastische bussen in. Traject van 10km wordt voorzien van beton bielzen en nieuwe rails, werd is hoogtijd!
pi_39547544
Amersfoort staat zeker zo laag vanwege de getelde in/uitstappers en niet de getelde overstappers
pi_39547669
Wat een k*tzooi daarnet in Sneek...

Buschauffeur van de Q-Liner Drachten - Sneek - Bolsward kreeg 'pech' toen ie net over de spoorwegovergang reed... Vervolgens bleef de bus minstens een uur staan. Treinverkeer natuurlijk ontregeld. Geen treinen meer van en naar Sneek uit/naar de richting Leeuwarden...

Natuurlijk geen bussen inzetten... Geen extra trein laten rijden. Treinen gewoon lekker laten staan in Leeuwarden... Was om 3 uur in Sneek om de trein van 15.18 te halen, toen die bus er al stond :S

Uiteindelijk ging de eerste trein naar Leeuwarden pas om 17.18
pi_39548166
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat een k*tzooi daarnet in Sneek...

Buschauffeur van de Q-Liner Drachten - Sneek - Bolsward kreeg 'pech' toen ie net over de spoorwegovergang reed... Vervolgens bleef de bus minstens een uur staan. Treinverkeer natuurlijk ontregeld. Geen treinen meer van en naar Sneek uit/naar de richting Leeuwarden...

Natuurlijk geen bussen inzetten... Geen extra trein laten rijden. Treinen gewoon lekker laten staan in Leeuwarden... Was om 3 uur in Sneek om de trein van 15.18 te halen, toen die bus er al stond :S

Uiteindelijk ging de eerste trein naar Leeuwarden pas om 17.18
Bwehehehehe, ik moest vandaag naar Heeg, zou met de trein naar Sneek en van daar met de bus.... Maar ik ben nu nog blijer dat mn ouders me even hebben gehaald en gebracht
pi_39548213
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Bwehehehehe, ik moest vandaag naar Heeg, zou met de trein naar Sneek en van daar met de bus.... Maar ik ben nu nog blijer dat mn ouders me even hebben gehaald en gebracht
Kom jij daar ook vandaan... de ouders van mn vriendin komen ook uit Heeg, wonen nu in Gaastmeer...

Kwam er vandaar nog langs trouwens... Heeg... leuk geinig doarpke
pi_39548243
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:40 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Kom jij daar ook vandaan... de ouders van mn vriendin komen ook uit Heeg, wonen nu in Gaastmeer...

Kwam er vandaar nog langs trouwens... Heeg... leuk geinig doarpke
Ik had er een sollicitatiegesprek, met een beetje geluk over een tijde dus elke dag in de Sneek-trein
pi_39549625
OW, voor degene die het niet weten: op die digitale borden die nu in Utrecht C staat, komt een blok met infotainment, nieuws, en reclame. Totaal 7 minuten, exact de gemiddelde wachttijd op utrecht...

Jammer dat je dan gemiddeld altijd je trein mist als je het hele blok wilt zien
pi_39549672
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:40 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Heeg... leuk geinig doarpke
Leuk tof meertje!
pi_39550065
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik had er een sollicitatiegesprek, met een beetje geluk over een tijde dus elke dag in de Sneek-trein
ik kom er niet meer

lekker in heerenveen de studie afmaken.. of in leeuwarden xD
pi_39550897
Ik was erg benieuwd voor trein dit is en waar hij voor gebruikt word:
stond op station zwolle gerangeerd




pi_39551051
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:19 schreef ILCILA het volgende:
Ik was erg benieuwd voor trein dit is en waar hij voor gebruikt word:
stond op station zwolle gerangeerd

[afbeelding]


[afbeelding]
Das de Nederlands/Zwitserse langeafstandstrein in de jaren 50-60 enzo... Ook wel TEE genoemd.

Wat hij in Zwolle doet. Een aantal hippies van een stichting heeft m naar NL gehaald om helemaal op te knappen en zo af en toe meer rond te rijden

pi_39551520
Ik dacht al, wat een rare treinkop die had ik nog nooit gezien, even met mob fototje van gemaakt op grote afstand (lagen 9 sporen tussen heb ze geteld )
Maar is wel leuke trein opzich, op de plaatjes van Zug Chef ziet hij er eigenlijk toch wel stuk gevaarlijker uit
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:00:09 #47
148385 Wadloper
Noorderling
pi_39552207
Aanstaand weekend werkzaamheden Groningen-Nieuweschans, zal kijken (mits het goed weer is) of ik foto's kan maken.
pi_39552395
gehele week vanaf 21.00 werkzaamheden zwolle, marienberg (traject zwolle-emmen) geen treinverkeer mogelijk... kwam vandaag al langs het materiaal maar vergeten foto's te maken...
pi_39554157
Ik denk dat ik het al eens gezien heb, maar is er een spoorkaart beschikbaar waarop de lijnen gescheiden op staan weergegeven als spoor met- en spoor zonder bovenleiding?
pi_39555936
geen idee of er een kaart ervan is, maar in elk geval alle arriva/.noordned lijnen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')