abonnement Unibet Coolblue
pi_40307113
Ik zou er maar niet op gaan wedden als ik jou was
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 29 juli 2006 @ 21:29:44 #227
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40307149
Real speelt 0-0 gelijk tegen Fulham. Cassano geblesseerd van het veld af en Emerson was al vandaag geblesseerd geraakt op de training.

Er wordt wel keihard getrained schrijven de kranten
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 29 juli 2006 @ 21:42:50 #228
113682 WeebI
Wee Bull
pi_40307394
Ernstige blessures?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zaterdag 29 juli 2006 @ 22:51:42 #229
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_40309034
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:29 schreef jojomen4 het volgende:
Real speelt 0-0 gelijk tegen Fulham. Cassano geblesseerd van het veld af en Emerson was al vandaag geblesseerd geraakt op de training.

Er wordt wel keihard getrained schrijven de kranten
Ik zal ook dit seizoen met popcorn en cola op de bank zitten als Real weer eens dure slippertjes maakt.

RvN zal het ook niet waarmaken bij Real. Hij speelt alleen de laatste 20 à 30 meter mee en loopt de rest van de tijd leven- en laveloos rond.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:11:01 #230
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40309509
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:42 schreef WeebI het volgende:
Ernstige blessures?
Is nog niet bekend. M'n ouders hebben een discussie over wat "tibia" betekend.. de ene zegt enkel en de ander deel van het scheenbeen. Het is gekneusd en ik weet niet hoe lang je er dan uitligt Zullen wel enkele dagen zijn tot een week ofzo (das Cassano dus).

Emerson heeft overbelasting van een knie waar die enkele jaren geleden aan is geopereerd maar ook hier spreken de kranten niet over een tijd dat ie eruit zou liggen. Misschien morgen meer
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:21:17 #231
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40309787
Dit heb ik trouwens ook nog nooit eerder gezien. Marca en As melden in een nieuwsbericht hoe Ruud z'n eerste training was. In de nieuwsberichten van beide kranten zijn exact dezelfde zinnen en woorden gebruikt in sommige stukken.

GOdver, ik zie nu dat het hele bericht en zelfs de titel hetzelfde is! Bij het bericht van Marca.com is er alleen een laatste alinea bijgevoegd. Vreemd!


http://www.as.com/articul(...)729dasdasftb_17/Tes/
http://www.marca.com/edic(...)sarrollo/675988.html
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 30 juli 2006 @ 13:19:35 #232
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40320435
Mejia (die vind ik best goed) is enkele weken uitgeschakeld nadat ie op de training geblesseerd raakte. Nog eentje dus. Ik vind de hele voorbereiding ook maar kut gaan eigenlijk. Veel spelers komen heel laat binnen door het WK. Veel spelers komen laat doordat ze laat worden aangetrokken. De meeste die er nu zijn zijn jongere spelers of bankzitters.

Op dit moment wordt er keihard getrained om de conditie op pijl te brengen... straks komen de basis spelers en die hebben dan geen enkel profijt van die keiharde trainingen en zijn ze helemaal niet op elkaar ingespeeld.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40321247
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:19 schreef jojomen4 het volgende:
straks komen de basis spelers en die hebben dan geen enkel profijt van die keiharde trainingen en zijn ze helemaal niet op elkaar ingespeeld.
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:31 schreef wolfrolf het volgende:
Weer geen prijzen voor Real dus dit jaar, daar durf ik (helaas) wel op te wedden
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_40321286
Real gaat in ieder geval langer meedoen om het kampioenschap.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40322082
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:11 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Is nog niet bekend. M'n ouders hebben een discussie over wat "tibia" betekend.. de ene zegt enkel en de ander deel van het scheenbeen. Het is gekneusd en ik weet niet hoe lang je er dan uitligt Zullen wel enkele dagen zijn tot een week ofzo (das Cassano dus).

Emerson heeft overbelasting van een knie waar die enkele jaren geleden aan is geopereerd maar ook hier spreken de kranten niet over een tijd dat ie eruit zou liggen. Misschien morgen meer
Tibia is kleinere bot in je onderbeen, niet je scneenbeen maar ...., ik weet alleen de latijnse naam .
  zondag 30 juli 2006 @ 14:55:32 #236
113682 WeebI
Wee Bull
pi_40322860
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:19 schreef jojomen4 het volgende:
Op dit moment wordt er keihard getrained om de conditie op pijl te brengen... straks komen de basis spelers en die hebben dan geen enkel profijt van die keiharde trainingen en zijn ze helemaal niet op elkaar ingespeeld.
relax, dat gebeurt overal..

en idd Mejía is echt goed. Ik hoop dat hij blijft want imo is hij na Ramos en Cannavaro de beste centrale verdediger die Real heeft.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 30 juli 2006 @ 15:03:04 #237
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40323030
Nog 1
quote:
Reyes wil vertrekken bij Arsenal
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 30 juli om 13:31

Jose Antonio Reyes wil Arsenal spoedig verlaten. Tegenover The News of the World stelde de aanvaller dat hij heimwee heeft en dat hij daarom terug wil keren naar zijn vaderland Spanje.

De 22-jarige Reyes speelt sinds januari 2004 voor Arsenal, dat hem toen voor 10,5 miljoen pond overnam van Sevilla. De Spanjaard ontpopte zich als een begenadigd talent, maar had eveneens moeilijkheden om zich aan te passen aan de Engelse levensstijl.

"Ik heb altijd gezegd dat ik terug wil keren naar Spanje", aldus Reyes. "Ik kan niet wennen aan het leven in Engeland. Ik heb niks tegen Arsenal. Het is fantastisch om hier te mogen spelen, maar ik voel mij beter thuis in Spanje."

Over zijn toekomstplannen is Reyes duidelijk. "Spelen voor Real Madrid zou geweldig zijn. Het is een fantastische club. We zullen moeten afwachten wat de nabije toekomst gaat brengen."
  zondag 30 juli 2006 @ 15:29:14 #238
113682 WeebI
Wee Bull
pi_40323583
Real Madrid had al interesse in Reyes toen hij nog bij Sevilla speelde.

Ik vind Reyes een beetje een arrogant ventje, maargoed, daar hebben we er wel meer van (Guti ).

Als ie niet te duur is mag ie van mij komen, mits er wel een schaduwspits vertrekt.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_40324035
Reyes - RvN - Robinho ? Kan je mee thuis komen .
  zondag 30 juli 2006 @ 15:48:15 #240
113682 WeebI
Wee Bull
pi_40324076
real speelt niet met buitenspelers op die manier, en al helemaal niet met Capello als coach.

dan eerder zo:

Beckham-Raúl-Reyes-Robinho
---------------RvN----------------

maar ik verwacht dat Baptista of Pablo García de voorkeur heeft om daar nog weer achter te spelen samen met Emerson
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_40324264
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef WeebI het volgende:
real speelt niet met buitenspelers op die manier, en al helemaal niet met Capello als coach.

dan eerder zo:

Beckham-Raúl-Reyes-Robinho
---------------RvN----------------

maar ik verwacht dat Baptista of Pablo García de voorkeur heeft om daar nog weer achter te spelen samen met Emerson
Reyes hoeft niet als winger te spelen, kan ook wat meer aanvallende middenvelder staan.

-------RvN-----Robinho---------
-Reyes---------------Beckham-
------Emerson--Bapista--------

Met wat opkomende backs .
  zondag 30 juli 2006 @ 16:27:34 #242
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40325083
Reyes hoef ik niet zo nodig.

Doe mij maar Ruud in de spits, daarachter 3 man (Beckham, als die in vorm in Cassano en Robinho) en daarachter Emerson en Diarra of 1 van die 2 andere brekers die we hebben.

Kranten blijven aangeven dat Real voor Kaka gaat. De Madrileense tv geeft aan dat 75% van de transfer al voltooid is (de speler van Kaka zou in Madrid een overeenkomst hebben afgesloten). Ik vind het wat voorbarig aangezien Milan niet echt graag wilt verkopen lijkt het. Verder verteld As.com dus van Reyes en Cesc. En als Cesc niet gaat dan X. Alonso (wat ik 2 redelijk verschillende spelers blijf vinden). En Capello zou een groot fan zijn van Diarra. Als we uiteindelijk toch nog Kaka kunnen halen en 2 van m'n 2 verdedigende middenvelder (Diarra of Alonso) dan krijgen we wel een goed elftal

------------------------------Casillas-----------------------------

Cicinho-----Ramos-------Cannavaro-------Carlos (of een andere goeie vervanger)

----------Alonso/Diarra---------Emerson----------------------------


Beckham-----------------Kaka------------Robinho---------------

----------------Van Nistelrooy-------------------------------------

Dan heb je nog een goeie bank ook. Ronaldo, Cassano, Raul, Guti, Baptista, Woodgate, Mejia, Pavon, Salgado, Raul Bravo, Gravesen en Garcia.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 30 juli 2006 @ 16:42:59 #243
113682 WeebI
Wee Bull
pi_40325529
Alonso is geen alternatief voor Cesc hoor.

Kaká is een alternatief voor Cesc.

Diarra is een alternatief voor Alonso.

mijn opstelling (tussen haakjes de eventuele aankopen):

-------------------------Casillas---------------------------
----------------Ramos---------Cannavaro--------------
Cicinho-----------------------------------R. Bravo (Abidal)
-------Pablo García (X.Alonso)---Emerson---------------
Beckham---------------Raúl (Cesc)--------------Robinho
--------------------Van Nistelrooij----------------------
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 30 juli 2006 @ 16:43:59 #244
113682 WeebI
Wee Bull
pi_40325561
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Reyes hoeft niet als winger te spelen, kan ook wat meer aanvallende middenvelder staan.

-------RvN-----Robinho---------
-Reyes---------------Beckham-
------Emerson--Bapista--------

Met wat opkomende backs .
je kunt altijd hopen hoor, maar ik vertel je nu al: Capello gaat echt niet met twee spitsen spelen op die manier
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 30 juli 2006 @ 19:25:33 #245
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40330003
Ik vind Alonso ook niet echt vergelijkbaar met Cesc, heb het al volgens mij meerdere keren aangegeven. Maar het feit blijft dat de kranten blijven roepen dat als Cesc niet komt ze voor Alonso gaan. En volgens mij komt Cesc ook behoorlijk van achteruit opdraven.. dus als je die naast Emerson zet (en die wat meer achter blijft) kun je best met een Cesc spelen die de aanval ondersteunt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 31 juli 2006 @ 10:27:59 #246
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40345141
Als er aanbiedingen komen voor de volgende spelers mogen ze vertrekken: Salgado, Diogo, Miñambres, Pavón, Woodgate, Rubén, Raúl Bravo, Helguera, Mejía, Pablo García, Gravesen, Borja, Portillo, Baptista en Ronaldo.

Ik begrijp het aan de ene kant wel wat je kunt niet met 35 man werken maar je hebt toch ook reserves nodig voor posities. Als je Salgado verkoopt moet je toch een rechtsback halen als stand in
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 31 juli 2006 @ 10:56:12 #247
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40345976
Emerson trainde vandaag alweer mee met de groep en Cassano zal zich over 3 dagen weer aansluiten


Ik zit net op de site van Real te kijken naar de trainers... en ik zag dat we vanaf '89 maar 1 trainer hebben gehad die het langer dan 2 jaar uithield Er zijn er echt giga veel van enkele maanden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40346819
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:27 schreef jojomen4 het volgende:
Als er aanbiedingen komen voor de volgende spelers mogen ze vertrekken: Salgado, Diogo, Miñambres, Pavón, Woodgate, Rubén, Raúl Bravo, Helguera, Mejía, Pablo García, Gravesen, Borja, Portillo, Baptista en Ronaldo.

Ik begrijp het aan de ene kant wel wat je kunt niet met 35 man werken maar je hebt toch ook reserves nodig voor posities. Als je Salgado verkoopt moet je toch een rechtsback halen als stand in
Ach, men zegt toch wel is, alles is te koop . In ieder geval goed voor RvN dat Ronaldo ook in dat rijtje staat.
  maandag 31 juli 2006 @ 12:08:31 #249
113682 WeebI
Wee Bull
pi_40348129
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:27 schreef jojomen4 het volgende:
Als er aanbiedingen komen voor de volgende spelers mogen ze vertrekken: Salgado, Diogo, Miñambres, Pavón, Woodgate, Rubén, Raúl Bravo, Helguera, Mejía, Pablo García, Gravesen, Borja, Portillo, Baptista en Ronaldo.

Ik begrijp het aan de ene kant wel wat je kunt niet met 35 man werken maar je hebt toch ook reserves nodig voor posities. Als je Salgado verkoopt moet je toch een rechtsback halen als stand in
ze zeggen toch niet dat ze iedereen verkopen? Salgado en Diogo zijn beide rechtsback. als ze er een verkopen houden ze de ander.

Als Raúl Bravo weggaat moeten ze daar iig wel een andere linksback voor terughalen.


Even nog iets anders: Roberto Carlos heeft aangegeven te willen blijven.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 31 juli 2006 @ 12:20:11 #250
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40348450
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:08 schreef WeebI het volgende:

[..]

ze zeggen toch niet dat ze iedereen verkopen? Salgado en Diogo zijn beide rechtsback. als ze er een verkopen houden ze de ander.

Als Raúl Bravo weggaat moeten ze daar iig wel een andere linksback voor terughalen.


Even nog iets anders: Roberto Carlos heeft aangegeven te willen blijven.
Tuurlijk gaat niet iedereen weg maar waarom zeg je niet gewoon Salgado blijft en Diogo mag weg. Ik heb liever een Salgado op de bank dan een Diogo. En waarom niet eerst een linksback halen voordat je er eentje verkoopt? Straks ken je geen goeie meer krijgen voor een normaal bedrag.

En waarom zou je Ronaldo weg doen als je 4 dagen geleden nog roept dat je Ruud haalt om een dubbele bezetting te hebben? Dan kan er nu geroepen worden dat je met Cassano en Raul nog andere spitsen hebt maar dat zijn natuurlijk geen diepe. Ik heb er vanochtend 5 weggestreept die weg mogen en de rest moet blijven (en er moet nog 1 aanvallende middenvelder komen en een verdedigende en een linksback als Carlos weg gaat).

Minambres, Helguera, Diogo, Pavon en Gravesen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')