abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 juli 2006 @ 23:58:24 #1
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_39462703
Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, welke ervaring? slaag je des te eerder? of des te later?
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
pi_39462725
----> PTA

Centraal rijbewijs/rijlestopic.
Back in business.
pi_39462751
> PTA
pi_39462861
volgens de rijschool waar ik na de zomer met mijn spoedcursus begin, zijn de kosten 10% lager en heb je 10% meer slagingskans. zo ongeveer.
you and I ain't done Zeke!
pi_39462934
Niet doen.....
GEwoon rustig alles aanleren... alle verhalen over, meer oefenen etc, is onzin... De oefeningen krijgen de tijd niet om te bezinken.
Ga gewoon naar een goede rijschool...
Op cbr.nl zijn de slagingspercentage's te vinden. Kies er een met een hoog slagingspercentage, en ga daar mee in zee.....
sub/
  FOK!fotograaf maandag 3 juli 2006 @ 00:20:34 #6
148247 taxibabe
pi_39463113
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:10 schreef mantamanta het volgende:
Niet doen.....
GEwoon rustig alles aanleren... alle verhalen over, meer oefenen etc, is onzin... De oefeningen krijgen de tijd niet om te bezinken.
Ga gewoon naar een goede rijschool...
Op cbr.nl zijn de slagingspercentage's te vinden. Kies er een met een hoog slagingspercentage, en ga daar mee in zee.....
Ik heb ook een snelcursus gedaan ... 1,5 week hele dagen rijles met nog iemand ... ieders iedere keer 3 kwartier. Ik vond het juist heel prettig, de oefeningen krijgen juist wel de tijd om te bezinken.
Als je 1 keer per week les hebt ben je de volgende les de helft alweer vergeten. Daar krijg je bij een snelcursus niet de tijd voor omdat je het zo vaak herhaalt.

En je zit hele dagen op de weg, dus je hebt meer inzicht in verkeerssituaties.

Owja ik ben in 1 keer geslaagd
pi_39463119
Sommige zijn positief, maar ik heb het negatief ervaren. Denk ook dat het persoonlijk is.
// Last.fm
  maandag 3 juli 2006 @ 00:22:30 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39463147
Ik denk dat het verschilt per type. Ik zag het niet zo zitten, die spoedcursus, simpelweg omdat ik er niet van hou wanneer er telkens iemand mee moet rijden. En vond 't lekker om 't gewoon lekker te laten bezinken, even een weekje nadenken over de fouten die ik maakte, hoe ik dat kan verbeteren, etc. etc.

Ben uiteindelijk bilj met m'n keuze, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het liever in 10 dagen doen.
  FOK!fotograaf maandag 3 juli 2006 @ 00:25:16 #9
148247 taxibabe
pi_39463193
Meestal krijg je ook eerst een intake les om te kijken of je wel geschikt bent voor zo'n snelcursus
pi_39463593
Ik heb m'n rijbewijs in 3 maanden gehaald, met een normale cursus. Reed ongeveer 2 a 3 keer per week, en ging door verschillende weersituaties heen. Geloof me, dat is vooral handig. Ik heb met een zeer scherpe zon gereden, maar ook met een flinke sneeuwstorm en een flink pak sneeuw.. Dat krijg je meestal niet zomaar in 1 week

Ik denk dat het gewoon aan jezelf ligt. Sommige mensen reageren beter op een spoedcursus, maar als je de tijd ervoor hebt, zou ik voor een normale cursus gaan. Zo kan je ook nog 1.5 weken gewoon andere dingen doen, je krijgt de kans om effe uit te rusten etc.
  maandag 3 juli 2006 @ 02:21:33 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39464925
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:25 schreef taxibabe het volgende:
Meestal krijg je ook eerst een intake les om te kijken of je wel geschikt bent voor zo'n snelcursus
Dat is meer voor de zieltjes die na hun 3e of 4e les nog de motor pijnigen door 30 in z'n 1 en 50 in z'n 2 te rijden, en na elke bocht weer hetzelfde geintje uithalen. Die test kan echt niet uitwijzen of jij het nou lekkerder vindt of je 't in 10 dagen of een half jaar doet.
pi_39465047
ik heb 't in 4 dagen, 22 uur, gehaald ben er tevreden over
pi_39466139
quote:
Op maandag 3 juli 2006 02:37 schreef erikkll het volgende:
ik heb 't in 4 dagen, 22 uur, gehaald ben er tevreden over
het pakket dat ik heb bevat ook 22 uur, zelf te verspreiden over 10 dagen - 8 weken.
you and I ain't done Zeke!
  maandag 3 juli 2006 @ 10:23:40 #14
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_39467558
quote:
Op maandag 3 juli 2006 02:37 schreef erikkll het volgende:
ik heb 't in 4 dagen, 22 uur, gehaald ben er tevreden over
Had je daarvoor ervaring oid?
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
  maandag 3 juli 2006 @ 10:35:38 #15
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_39467786
Ik heb mijn rijbewijs in 20 dagen gehaald met 37 uur les. Zo'n cursus als dat kan ik echt iedereen aanraden, je hebt namelijk je rijbewijs heel snel (je moet wel echt je best doen om het te halen!!) en dan ben je meteen overal van af. Ik heb gemiddeld 4 uur les per dag gehad, maar ook 3 dagen 6 uur en zelfs 1 dag 8 (!) uur op een dag, waarvan 6 uur aaneensluitend. Het is echt een geweldige manier om je rijbewijs te halen, maar zorg wel dat je echt even alles aan de kant zet hiervoor.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_39468000
Wat is vaak zie is dat mensen maar 1x per week les hebben. In mijn ogen zonde van je geld gezien je elke keer weer even in je ritme moet komen. ik stoom er dan liever even binnen 2 weken doorheen gezien je het echte auto rijden toch leert als je je rijbewijs hebt maar ok, iedereen zn eigen ding.

daarnaast valt de prijs me ook nog mee
you and I ain't done Zeke!
  maandag 3 juli 2006 @ 10:52:58 #17
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_39468164
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:46 schreef Johnns het volgende:
Wat is vaak zie is dat mensen maar 1x per week les hebben. In mijn ogen zonde van je geld gezien je elke keer weer even in je ritme moet komen. ik stoom er dan liever even binnen 2 weken doorheen gezien je het echte auto rijden toch leert als je je rijbewijs hebt maar ok, iedereen zn eigen ding.

daarnaast valt de prijs me ook nog mee
Precies, dat is dus ook wat ik bedoelde. Doe even een paar dagen alles aan de kant zetten voor je rijbewijs, en dan heb je het ook meteen als je er echt voor gaat.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_39469028
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:52 schreef JosvG het volgende:

[..]

Precies, dat is dus ook wat ik bedoelde. Doe even een paar dagen alles aan de kant zetten voor je rijbewijs, en dan heb je het ook meteen als je er echt voor gaat.
idd, hoop dan ook voor oktober mn rijbewijs te hebben
you and I ain't done Zeke!
  maandag 3 juli 2006 @ 11:31:12 #19
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_39469123
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:06 schreef Johnns het volgende:
volgens de rijschool waar ik na de zomer met mijn spoedcursus begin, zijn de kosten 10% lager en heb je 10% meer slagingskans. zo ongeveer.
Zou het andersom zijn?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_39469226
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:31 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Zou het andersom zijn?
wellicht dat de prijs hoger is bij andere rijscholen. maar waar ik mn lessen ga volgen betaal ik iets minder dan ¤1.000 voor 22,5 uur les te verspreiden over 10dagen-8 weken. dit is incl. eerste keer examen doen. ik vond het meevallen in vergelijking met andere pakketten.

en goedkoop is duurkoop is hier niet van toepassing. erg goede school en aardige instructeurs.
you and I ain't done Zeke!
pi_39469541
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:47 schreef GotC het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs in 3 maanden gehaald, met een normale cursus. Reed ongeveer 2 a 3 keer per week, en ging door verschillende weersituaties heen. Geloof me, dat is vooral handig. Ik heb met een zeer scherpe zon gereden, maar ook met een flinke sneeuwstorm en een flink pak sneeuw.. Dat krijg je meestal niet zomaar in 1 week
Ik heb 2,5 maand over mijn rijbewijs gedaan (3 uur les per week ongeveer, totaal 27). Dan zou je denken dat je tussen februari en april heel wat weersomstandigheden voor je kiezen krijgt. Niet dus. De eerste keer dat ik mijn ruitenwissers aan moest doen, was toen ik al lang en breed dat roze papiertje had... En tot mijn grote schaamte aan mijn vriend moest vragen hoe die krengen werkten Ik heb alleen maar met zon gereden... Dus wat dat betreft had ik net zo goed een korte cursus kunnen doen...
  maandag 3 juli 2006 @ 11:57:45 #22
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_39469948
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:44 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik heb 2,5 maand over mijn rijbewijs gedaan (3 uur les per week ongeveer, totaal 27). Dan zou je denken dat je tussen februari en april heel wat weersomstandigheden voor je kiezen krijgt. Niet dus. De eerste keer dat ik mijn ruitenwissers aan moest doen, was toen ik al lang en breed dat roze papiertje had... En tot mijn grote schaamte aan mijn vriend moest vragen hoe die krengen werkten Ik heb alleen maar met zon gereden... Dus wat dat betreft had ik net zo goed een korte cursus kunnen doen...
Ik daarentegen heb alleen maar in de regen en in het donker gereden... En was ook minder dan 3 maanden bezig...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 3 juli 2006 @ 12:04:05 #23
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_39470144
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:57 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Ik daarentegen heb alleen maar in de regen en in het donker gereden... En was ook minder dan 3 maanden bezig...
Toen ik de eerste week mijn rijbewijs had reed ik een keer alleen snachts, en ik heb moeten zoeken hoe eigenlijk de lampen aan moesten

Toch eigenlijk raar, dat dat soort dingen tijdens rijles niet een keer aangehaald worden. Ik weet nog dat mijn broer een keer in de stromende regen een keer is gestopt om zijn beslagen ruiten schoon te poetsen zodat hij iets kon zien, omdat hij niet wist dat de voor- en achterruitverwarming dit ook oplost
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:34:34 #24
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_39470924
Heb zo'n spoedcursus gedaan bij de ANWB en had hem toen meteen de eerste keer in 8 dagen dus eigenlijk alleen maar goede ervaringen daar
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  maandag 3 juli 2006 @ 21:59:18 #25
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_39487518
En wat hebben jullie eraan uitgegeven in totaal? En waar hebben jullie het gedaan?
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')