abonnement Unibet Coolblue
pi_39442913
een van s'werelds grootste medicijn fabriekant heeft het aids virus in een van zijn medicijnen gestopt.
vreemd dat hier nog niks van in onze media en op het fok is geweest.
hierbij wil ik het toch even onder de aandacht brengen.

http://www.youtube.com/watch?v=XS3mhjt7TrY

ik wil hierbij ook zeggen dat dit niet iets is wat per ongeluk toevallig is...
dit soort dingen gebeuren vaak.natuurlijk niet met het aids virus maar dat er medicatie op de markt word gebracht dat gewoon slecht is.

let er goed op alsjebliefd en kijk en lees op het intenet met wat voor een medicatie jij te maken hebt voordat je iets slikt.

we kunnen dit topic gebruiken om elkaar op de hoogte te houden van de bevindingen en ervaringen of vermoedens die we hebben omtrend reguliere medicatie.

ik schrijf dit in tru omdat het vaak dingen zijn die niet in de mainstream media gevonden word en daardoor als conspiratie gezien word.
  zondag 2 juli 2006 @ 09:14:48 #2
8128 Boxkeeper
- //07 1337-
pi_39442946
'Ja' op alles...
  zondag 2 juli 2006 @ 09:23:15 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39442998
hmm apart...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39443079
Bayer verspreidt ook cursussen Nederlands
  zondag 2 juli 2006 @ 09:36:47 #5
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_39443090
quote:
Op zondag 2 juli 2006 09:07 schreef jojoja het volgende:
een van s'werelds grootste medicijn fabriekant heeft het aids virus in een van zijn medicijnen gestopt.
vreemd dat hier nog niks van in onze media en op het fok is geweest.
hierbij wil ik het toch even onder de aandacht brengen.
Misschien omdat het zo'n 20 jaar geleden is ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_39443180
Als het in Amerika van de markt is gehaald en daarna o.a. in Europa is gedumpt terwijl ze wisten dat het besmet was met aids is dat natuurlijk hele erg kwalijk te nemen, zelfs als het 20 jaar geleden was.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_39443272
gedumpt op de markten van frankrijk, europa, azie en latijns amerika
pi_39443281
en zelfs de familie van de mensen die die medicijnen gebruikt gaat dood aids is immers overdraagbaar via de lucht dankzij dit medicijn
pi_39443313
dat had ik dus even niet door ..
maar het gaat niet zozeer over dit geval maar over het algemeen.
bijvoorbeeld pijn stilling zoals vioxx dat al na twee weken hard problemen kan veroorzaken.
zonder dit goed te testen toch op de markt brengen en ondertussen slachtoffers maken.

het gaat in deze drug= maffia alleen om geld .....
  zondag 2 juli 2006 @ 10:23:55 #10
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_39443526
quote:
Op zondag 2 juli 2006 09:34 schreef snellejelle het volgende:
Bayer verspreidt ook cursussen Nederlands
pi_39443560
laat mij toch lekker dislecties zijn
de boodschap is toch wel duidelijk anders probeer ik het nog een keer op te schrijven
  zondag 2 juli 2006 @ 10:29:35 #12
11753 Roonaan
Strictly
pi_39443619
Maar jij slikt dus uit conspiracy overtuiging gewoon dan maar geen medicijnen meer?
  zondag 2 juli 2006 @ 10:32:37 #13
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_39443661
Ik vind het ook een vaag verhaal. Maar ik zag dat in het interview gesproken werd over een artikel in de NY Times 22 may. Ff googelen en je vind iets, waar wel het één en ander in staat.

http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?sec=health&res=9A00E4DA1F3EF931A15756C0A9659C8B63

Vaaaaaag
pi_39443800
quote:
Op zondag 2 juli 2006 09:07 schreef jojoja het volgende:
een van s'werelds grootste medicijn fabriekant heeft het aids virus in een van zijn medicijnen gestopt.
vreemd dat hier nog niks van in onze media en op het fok is geweest.
hierbij wil ik het toch even onder de aandacht brengen.

http://www.youtube.com/watch?v=XS3mhjt7TrY

ik wil hierbij ook zeggen dat dit niet iets is wat per ongeluk toevallig is...
dit soort dingen gebeuren vaak.natuurlijk niet met het aids virus maar dat er medicatie op de markt word gebracht dat gewoon slecht is.

let er goed op alsjebliefd en kijk en lees op het intenet met wat voor een medicatie jij te maken hebt voordat je iets slikt.

we kunnen dit topic gebruiken om elkaar op de hoogte te houden van de bevindingen en ervaringen of vermoedens die we hebben omtrend reguliere medicatie.

ik schrijf dit in tru omdat het vaak dingen zijn die niet in de mainstream media gevonden word en daardoor als conspiratie gezien word.
heb je ooit van de FDA en de IGZ gehoort? Dan weet je dat niet kan en dat een bedrijf het niet zijn hoofd jhaalt om het te doen. Het wordt nl zijn ondergang.

Wat wel kan gebeuren is dat namaak wat niet van acht te onderscheiden is op de markt komt. En dan heeft een bedrijf als Bayer zijn goede naam ook besmeurt. Dus doe alsjeblieft voorzichtig met dit soort berichtgeving ze blijken gewoon niet waar te zijn.

En natuurlijken worden er fouten gemaakt maar bewust een fout middel op de makrkt zetten nee daar geloof ik niet in.
pi_39443860
Damn dude..
Leer spellen man...
Op deze manier wordt je toch nooit serieus genomen ?
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_39443895
quote:
Op zondag 2 juli 2006 10:29 schreef Roönaän het volgende:
Maar jij slikt dus uit conspiracy overtuiging gewoon dan maar geen medicijnen meer?
nee dat heb je niet oed begrepen of maakte je een grapje.
het enige wat ik doe en ook beroepsmatig, is kijken naar wat er te vinden is op het net over een bepaalde medicatie en of er ook berichten zijn die anders beweren.
bijvoorbeeld dat voixx verhaal.
pi_39443999
quote:
Op zondag 2 juli 2006 10:41 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

heb je ooit van de FDA en de IGZ gehoort? Dan weet je dat niet kan en dat een bedrijf het niet zijn hoofd jhaalt om het te doen. Het wordt nl zijn ondergang.

Wat wel kan gebeuren is dat namaak wat niet van acht te onderscheiden is op de markt komt. En dan heeft een bedrijf als Bayer zijn goede naam ook besmeurt. Dus doe alsjeblieft voorzichtig met dit soort berichtgeving ze blijken gewoon niet waar te zijn.

En natuurlijken worden er fouten gemaakt maar bewust een fout middel op de makrkt zetten nee daar geloof ik niet in.
foot and drug administration en dat is geen gecorumpeerde organisatie???
en waaruit blijkt dat de berichtgeving niet waar is??
en natuurlijk worden er fouten gemaakt,maar je hebt fouten en dingen die naderhand fouten genoemd worden als dat uitkomt.

een kennis van mij heeft gewerkt als humanitair in een ziekenhuis in africa en hij vertelde mij dat zij in dat ziekenhuis de medicijnen uit europa importeren om het fijt dat de ZELFDE medicatie in africa gewoonweg minder werkzaam is.
pi_39444105
Lekker bedrijf dat Bayer..

http://www.corporatewatch.org/?lid=200
  zondag 2 juli 2006 @ 11:02:16 #20
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39444147
Je probeert het geeneens he?


ver·sprei·den1 (ov.ww.)
1 in allerlei richtingen, over een oppervlakte, door de ruimte verplaatsen => spreiden; <=> verzamelen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
pi_39444248
quote:
Op zondag 2 juli 2006 11:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Je probeert het geeneens he?


ver·sprei·den1 (ov.ww.)
1 in allerlei richtingen, over een oppervlakte, door de ruimte verplaatsen => spreiden; <=> verzamelen
ok wie wil of kan de fouten eruithalen
ik weet niet hoe dat moet
  zondag 2 juli 2006 @ 11:09:32 #22
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39444302
quote:
Op zondag 2 juli 2006 11:06 schreef jojoja het volgende:

[..]

ok wie wil of kan de fouten eruithalen
ik weet niet hoe dat moet
in het feedback topic kun je dat vragen aan de mods. Ik heb het filmpje niet gezien, maar waarom denk je dat Bayer het aidsvirus in z'n produkten verstopt?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
pi_39444317
Beroepsmatig ook nog eens
pi_39444412
quote:
Op zondag 2 juli 2006 10:53 schreef jojoja het volgende:

een kennis van mij heeft gewerkt als humanitair in een ziekenhuis in africa en hij vertelde mij dat zij in dat ziekenhuis de medicijnen uit europa importeren om het fijt dat de ZELFDE medicatie in africa gewoonweg minder werkzaam is.
probeer me die in normaal nederlands eens uit te leggen.
pi_39444521
quote:
Op zondag 2 juli 2006 10:02 schreef 7th_wave het volgende:
en zelfs de familie van de mensen die die medicijnen gebruikt gaat dood aids is immers overdraagbaar via de lucht dankzij dit medicijn
Het gaat hier over injectiespuiten voor hemofilie patienten. Medicijnen zitten niet altijd in een tablet.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')