abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:22:35 #1
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_39408458
Zag dat er nog geen topic over was geopend dus bij deze (vergeef mijn luiheid om er een fatsoenlijke OP van te maken).

SpikeTV heeft van de week de eerste aflevering uitgezonden van Blade, The Series, de serie begint daar waar de film trilogie eindigde en trapt af met een 2 uur durende episode (te bekijken op de welbekende plekken) waarin de vervanger van Wesly Snipes, Kirk 'Sticky' Jones, de rol van Blade prima op zich neemt.

Ook heeft hij een verse "whitstler" en het ziet er naar uit dat hij een vrouwelijke vampire als sidekick gaat krijgen.

Ik blijf em zeker volgen want qua effects en gevechtsscenes doet de serie (afgaande op de eerste ep) niet onder voor de films, hopen dat ze het niveau kunnen vasthouden.

Kijk en vel je eigen oordeel!

http://www.spiketv.com/#/shows/blade/index.jhtml
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_39410406
Pssht, je hebt precies gepost om 22:22

En verder... Dat ga ik zeker een keertje kijken dan
pi_39433055
Net de eerste aflevering gezien, ziet er wel vet uit. Openingscene met die keel vond ik een beetje overdreven, maar verder waren het geen overdreven neppe vechtscene's ofzo, zag er wel leuk uit.

Is een leuke afwisseling van alle drama series die er verder zijn en weer wat om deze periode door te komen.
pi_39435622
Moet hem nog kijken, maar lijkt me erg leuk.
  zondag 2 juli 2006 @ 02:06:46 #5
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_39440638
trailer oogde wat nep en cliche.. en die gozer lijkt op een ERG slechte mix van wesley snipes en ll cool j....
To Live and Die in LA
  zondag 2 juli 2006 @ 12:39:52 #6
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39446213
Beetje bloederig? of gewoon alle leeftijden?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:47:29 #7
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_39571918
2e aflevering was weer goed, en het is niet echt voor alle leeftijden, zo af en toe wat "functioneel" naakt, en best wel bloederig..
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_39573110
Was weer vette aflevering ja Preview van aflevering 3 zag er ook goed uit
pi_39598068
Gaat hem niet worden, Blade hoort niet down te gaan in een gevecht. En daarnaast kloppen enkle details ook niet helemaal wat het kijken minder leuk maakt.

Figuranten kwaliteit hoeft echt niet blockbuster niveau te zijn maar een beetje figurant is niet zo houterig als deze lui.
pi_39598125
Blade hoort niet neer te gaan in een gevecht? Nee hij's superman Van mij mag het best, zo'n superman figuur hoef ik nou ook niet een heel seizoen te zien..
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:52:11 #11
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_39617283
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:24 schreef Priezt het volgende:
Gaat hem niet worden, Blade hoort niet down te gaan in een gevecht. En daarnaast kloppen enkle details ook niet helemaal wat het kijken minder leuk maakt.

Figuranten kwaliteit hoeft echt niet blockbuster niveau te zijn maar een beetje figurant is niet zo houterig als deze lui.
welke details doel je op?
Ik vind het dat het verhaal van de films mooi wordt doorgetrokken.

En dat neergaan van Blade, tsja zijn enige edge op de kakkerlakken is dat hij geen last heeft van zilver knoflook en zonlicht, als ze dat weten te verhelpen zoals bij die grote dude, dan is het een bijna eerlijk gevecht, en dan gaat ook Blade op ze bek als die ander maar groot genoeg is..
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_39621377
Serie heeft wel potentie om groot te worden, aan de cijfers te zien op tv.com zijn de afleveringen van aardige quality! Zit nu ep 1&2 te downen let you know
I'm a fucking miracle worker !!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:29:19 #13
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_39623528
Heb in het verleden altijd de comic gevolgd en ben bij alledrie de films naar de bioscoop geweest. Voor mij is het op dit moment genoeg. Ik vind het uitmelkerij, maar goed dat was de film eigenlijk ook al.

laat me weten wat jullie van de serie vinden, en vooral van de Martial Arts scenes. Hebben deze mensen hun huiswerk gedaan en schieten ze scenes of zie je alleen flitsen van armen en benen langskomen en is alles in delen gefilmd en later in elkaar ge-edit.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:10:07 #14
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_39631936
de serie heeft zeker de potentie om een toppertje te worden.

Vondt het alleen effe wennen in het begin om geen Wesley Snipes te zien als Blade
Live for the moment. Because it may never come again.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:45:52 #15
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_39663730
Ziet er goed uit. Het is alleen ff wennen dat Wesly Snipes geen Blade meer is.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_39680011
heb beide eps bekeken, en ik vond ze 14.gif
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_40033186
Morgen ff een paar eps kijken
  maandag 31 juli 2006 @ 18:53:36 #18
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_40359474
Sinds een aantal weken op Spiketv: het arg amusante Blade: The Series



Beschrijving:
quote:
Blade: The Series is a television show based on the Marvel Comics character. It is nominally a continuation of the film series. It premiered on the cable network Spike TV on June 28, 2006.

The two-hour pilot was directed by Peter O'Fallon from a script by David Goyer and Geoff Johns, and stars rapper/actor Kirk "Sticky" Jones as Blade and Jill Wagner as Krista Starr, with Neil Jackson as Marcus Van Sciver, Jessica Gower as Chase and Nelson Lee as Blade's assistant, Shen. Thirteen episodes (including the two-hour pilot) have been ordered by Spike TV for the June 28, 2006 premiere.
Ik heb nu de eerste 3 afleveringen gezien en ik ben aangenaam verrast. Eigenlijk verwachtte ik een goedkope spinoff serie, maar het ziet er echt heel goed uit en de verhaallijn is tot nu gewoon erg onderhoudend.
De acteur die Blade speelt is niet echt een sprankelend acteur (understatement ) , maar wellicht moet hij nog wat groeien in zijn rol. Verder heeft de serie een uitstekende cast, waarbij met name de karakers Marcus en Krista de aandacht weten te trekken. Tevens heeft men er geen kinderachtige serie van gemaakt en er vloeit behoorlijk wat bloed.
Ze hebben het Blade universum iets aangepast. Met name de vampieren lijken wat kwetsbaarder/menselijker. Verder blijkt de as van vampieren te verwerken tot een drug en daardoor is het opjagen van vampieren voor sommige mensen opeens een interessante business geworden.

Iedereen die de Blade films de moeite waard vond raad ik aan om eens te kijken. Inmiddels zijn er al 5 afleveringen 'te vinden'. Ik denk niet dat deze serie prijzen gaat winnen, maar tot nu toe aangenoem kijkvoer voor de liefhebbers.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_40359517
Dat is geen Wesley Snipes, dus geen echte blade. Een kut serie dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjakie01 op 31-07-2006 19:09:45 ]
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 31 juli 2006 @ 19:01:56 #20
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_40359755
Whehe, die 2e van links is net Dirk Kuijt.
  maandag 31 juli 2006 @ 19:03:08 #21
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_40359800
Moet die acteur Blade voorstellen?
pi_40359832
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Dat is geen Wesley Snipes, dus geen echte blade. Een kut serieus dus.
Wesley Snipes heeft inderdaad echt zo'n recht-voor-je-smoel-kop en hij kickt gewoon ass

Ik ga het overigens wel kijken als het lukt
  maandag 31 juli 2006 @ 19:15:01 #23
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_40360173
Ziet er nice uit meteen downloaden
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  maandag 31 juli 2006 @ 20:31:03 #24
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_40362784
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:53 schreef Wepeel2 het volgende:
Sinds een aantal weken op Spiketv: het arg amusante Blade: The Series

[afbeelding]

Beschrijving:
[..]

Ik heb nu de eerste 3 afleveringen gezien en ik ben aangenaam verrast. Eigenlijk verwachtte ik een goedkope spinoff serie, maar het ziet er echt heel goed uit en de verhaallijn is tot nu gewoon erg onderhoudend.
De acteur die Blade speelt is niet echt een sprankelend acteur (understatement ) , maar wellicht moet hij nog wat groeien in zijn rol. Verder heeft de serie een uitstekende cast, waarbij met name de karakers Marcus en Krista de aandacht weten te trekken. Tevens heeft men er geen kinderachtige serie van gemaakt en er vloeit behoorlijk wat bloed.
Ze hebben het Blade universum iets aangepast. Met name de vampieren lijken wat kwetsbaarder/menselijker. Verder blijkt de as van vampieren te verwerken tot een drug en daardoor is het opjagen van vampieren voor sommige mensen opeens een interessante business geworden.

Iedereen die de Blade films de moeite waard vond raad ik aan om eens te kijken. Inmiddels zijn er al 5 afleveringen 'te vinden'. Ik denk niet dat deze serie prijzen gaat winnen, maar tot nu toe aangenoem kijkvoer voor de liefhebbers.
Ah daar is mijn openingspost gebleven uit het andere topic. Kut search. Maar bedankt voor het verplaatsen dan maar.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  maandag 31 juli 2006 @ 20:44:54 #25
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40363347
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:01 schreef Burbo het volgende:
Whehe, die 2e van links is net Dirk Kuijt.
Dat vind ik nou ook.
Wat een neppe vervanger voor Blade, hun hadden toch wel iets beters kunnen vinden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')