komt op de bon toch.. allemaal..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:55 schreef okkie-man het volgende:
Ik had hem express nog meer laten zagen. Vervolgens had ik het weer terug in het schap gezet met als reactie "sorry ik heb me vergist, ik heb al genoeg".
Na het zagen krijg je een bon volgens mij,. maar je kunt het gewoon terugleggen en die bon weggooienquote:
Alles terugleggen dus.. ja.. dat zou kunnen.. dat je een 4 platen van 19mm laat zagen.. en daarna zegt.. shit.. dat moest 15mm zijn..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:01 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Na het zagen krijg je een bon volgens mij,. maar je kunt het gewoon terugleggen en die bon weggooien
Precies ! .. maar uiteindelijk schiet je er natuurlijk niks mee op. Je bent een hoop tijd kwijt en je hebt je materiaal nog niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef Omkron het volgende:
[..]
Alles terugleggen dus.. ja.. dat zou kunnen.. dat je een 4 platen van 19mm laat zagen.. en daarna zegt.. shit.. dat moest 15mm zijn..
Wel grappig.. maar kruimelwerk.
Alle werknemers beschikken over een walkie-talkie, hiermee geven ze ook door na het zagen wat er is gezaagt en hoeveel planken. De cassieres controleren ditquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:01 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Na het zagen krijg je een bon volgens mij,. maar je kunt het gewoon terugleggen en die bon weggooien
Alle.. ik heb er nog nooit één gezien..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:07 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Alle werknemers beschikken over een walkie-talkie, hiermee geven ze ook door na het zagen wat er is gezaagt en hoeveel planken. De cassieres controleren dit
Niet een werknemer met zo'n lijp oortje? Zo is het wel iig geregeld in de vestigingen Malden(waar ik werk), Wijchen, Nijmegen en Uden. Als goed is wordt het ook in de overige gedaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:14 schreef Omkron het volgende:
[..]
Alle.. ik heb er nog nooit één gezien..
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:22 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik werkte in de vakantie bij een Praxis ooit en moest bij ieder ding waar geen prijsje op zat, vragen wat het was aan de klant omdat t mij niets zei en ik anders mn collega t niet kon laten opzoeken.
Zo gepest door mn collega's "Ja, Ingrid belde me weer, ze wilde de prijs weten van een vierkant ding, het was rood en zwaar" (baksteen )
Die hebben ze zeker verkocht op marktplaatsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:07 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Alle werknemers beschikken over een walkie-talkie, hiermee geven ze ook door na het zagen wat er is gezaagt en hoeveel planken. De cassieres controleren dit
En hoe zit het met klantvriendelijkheid en service gericht werken? Als bepaalde bewerkingen probleemloos uit te voeren zijn, maar geweigerd wordt door onprofessioneel personeel, vind ik dat erg slecht. Logischerwijs is het verstandig om het reglement aan te houden, maar er zijn uitzonderingen. Zeker wanneer de uitzondering uitstekend gemotiveerd en onderbouwd wordt. Daarnaast, waarom weigert men wigjes te gebruiken? Ten eerste is het beter voor de zaagmachine, ten tweede is dat dé manier om een rechte zaagsnede te genereren. Wanneer je geen wigjes toepast gaat je zaagsnede iets wijken wat resulteert in een bolvormige kopse kant. Tevens heb ik niet geklaagd bij de desbetreffende werknemer, heb alleen te kennen gegeven dat ik het weigeren frappant vond aangezien het voorheen nooit problemen heeft opgeleverd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:06 schreef lj_lightning het volgende:
*Werknemer meldt
En nu? zijn we nu allemaal slecht? welke vestiging was het?
Maar die meneer was niet van plan om dat kleine stukje te zagen, dit omdat het volgens het regelement niet mag/kan...en jij bent het hier niet mee eens? Dan moet je klagen bij de directie en niet bij hem. Hij volgt de regels op en dat kun je hem niet kwalijk nemen...
Zal ik zeker overwegen als ik opnieuw op pad ga.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Ga dan ook naar een houtspecialist. net of ze in een bouwmarkt mensen met kennis van zaken aannemen
Thanks!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
Clever thinking!
Als de bewerking of wat dan ook de medewerker in gevaar brengt ( zaagsnedes kleiner dan 10cm wordt ook vaak niet gedaan omdat je dan te dicht bij het zaagblad komt.) moet de medewerker deze ook niet uitvoeren, hoe lief die klant ook is. Maar verder ga ik hier niet mee in discussie, je bent ontevreden over 1 vestiging ( of misschien wel 1 medewerker?) dat wil niet gelijk zeggen dat compleet Praxis slecht en ondeskundig is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:31 schreef j0rrit het volgende:
[..]
En hoe zit het met klantvriendelijkheid en service gericht werken? Als bepaalde bewerkingen probleemloos uit te voeren zijn, maar geweigerd wordt door onprofessioneel personeel, vind ik dat erg slecht. Logischerwijs is het verstandig om het reglement aan te houden, maar er zijn uitzonderingen. Zeker wanneer de uitzondering uitstekend gemotiveerd en onderbouwd wordt. Daarnaast, waarom weigert men wigjes te gebruiken? Ten eerste is het beter voor de zaagmachine, ten tweede is dat dé manier om een rechte zaagsnede te genereren. Wanneer je geen wigjes toepast gaat je zaagsnede iets wijken wat resulteert in een bolvormige kopse kant. Tevens heb ik niet geklaagd bij de desbetreffende werknemer, heb alleen te kennen gegeven dat ik het weigeren frappant vond aangezien het voorheen nooit problemen heeft opgeleverd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |