abonnement Unibet Coolblue
pi_39378325
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

  • IKEA Sliedrecht: kalinho
  • IKEA Delft: Snarf (keukenafdeling)
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in - Irisvrede
  • IKEA Haarlem: GenderQ
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten






    Bovendien blijft het (voorlopig...) elke laatste woensdag van de maand

    Woonsdag; de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant! Iedere woonsdag na 17:00 uur: tweede maaltijd, één euro!

    Voorgaande topics:
    IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
    IKEA - Part XVII - Sliedrecht sluit
    IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
    IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
    IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
    IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
    IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
    IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
    IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
    IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
    IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
    IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
    IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
    IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
    IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
    IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
    IKEA [Centraal topic]

    Er is ook een topic beschikbaar in CUL
    Culinaire toppers van IKEA

    IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT

    Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.

    Vragen?

    Anna staat iedere dag voor je klaar!

    Klik hier voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

    [ Bericht 1% gewijzigd door E.T. op 12-07-2006 08:30:59 ]
  • Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_39378447
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 00:24 schreef DrunkenMuncky het volgende:

    [..]

    Haha, eeh Hengelo dan Meer dan 100 kilo zal het wel niet wegen.. dus 50,-
    Hahaha Hengelo is altijd goed!

    Je kunt ook eventueel een aanhanger huren bij IKEA. In Hengelo kost je dat 13.- voor drie uur. (ik weet niet hoelang het rijden is naar Zwolle hoor). Nog altijd goedkoper dan transporteren en je hebt het dezelfde dag nog in huis!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      vrijdag 30 juni 2006 @ 08:43:04 #3
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39381367


    laatste dagje vandaag
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_39388546
    vanavond groot feest met gratis ete en drinken
    ik zoek een huis heb jij wat voor me?
    als je naar rechts kijk zie je links niets
    pi_39389507
    ja das bekend kheb der eigenlijk wel zin in. Ik hoop alleen dat het niet een te groot tissue-festijn wordt. Tis misschien een egoistische gedachte, maar ja. Ik vind persoonlijk, maar ik werk er ook nog maar een jaar dus voor mij is het anders, dat de medewerekrs ipv verdrietig juist blij moeten zijn dat IKEA het zo geregeld heeft. Als je bv kijkt naar een NEDCAR vorige maand, dat er daar gewoon 1000 mensen hun baan kwijt zijn, zonder garantie,vind ik dat je als ikea-medewerker niet mag klagen. Het enige is dat je werkplek nu een kwartiertje-half uurtje verder weg is.
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      vrijdag 30 juni 2006 @ 23:00:37 #6
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_39409519
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 01:28 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Hahaha Hengelo is altijd goed!

    Je kunt ook eventueel een aanhanger huren bij IKEA. In Hengelo kost je dat 13.- voor drie uur. (ik weet niet hoelang het rijden is naar Zwolle hoor). Nog altijd goedkoper dan transporteren en je hebt het dezelfde dag nog in huis!
    Zwolle binnen 3 uur moet te doen zijn...moet je niet gaan leuten enzo onderweg....

    Hengelo > Almelo > allemaal kut plaatsjes > Zwolle

    Btw Bartjebart...ik fiets regelmatig langs de dienstingang van IKEA HEngelo maar ik zie nooit iemand met een naamkaartje met BartjeBart

    (tot hoelaat moest je vandaag nog werken? Om 21:15 kwam er een hele horde van +/- 25 ikea luitjes naar buiten...)
    pi_39409933
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 23:00 schreef wobbel het volgende:

    [..]

    Zwolle binnen 3 uur moet te doen zijn...moet je niet gaan leuten enzo onderweg....

    Hengelo > Almelo > allemaal kut plaatsjes > Zwolle

    Btw Bartjebart...ik fiets regelmatig langs de dienstingang van IKEA HEngelo maar ik zie nooit iemand met een naamkaartje met BartjeBart

    (tot hoelaat moest je vandaag nog werken? Om 21:15 kwam er een hele horde van +/- 25 ikea luitjes naar buiten...)
    Gelukkig staat er op mijn naamkaartje gewoon Bart ...., IKEA zakelijk; ik heb er niet zo veel zin in dat klanten mij Bartje gaan noemen

    Ik heb vanavond gewerkt tot 21:00 maar kwam pas tegen 21:25 het pand uit hoor... dus ik zat niet bij die horde...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_39419798
    en dicht istie. Man wat een feest gisteravond toch nog, die bekende lach en traan. aan het begin 4 vliegtuigjes met de tekst;
    -sliedrecht bedankt
    -tot ziens in barendrecht
    -tot ziens in utrecht
    -tot ziens in breda

    daarna met zn allen nog 1x de winkel doorgelopen (tis te hopen dat er geen andere vestiging sluit want dan doe je er helemaal een uur over). Toen nog een paar speeches van de burgermeester, storemanager, etc. Daarna lekker buffet en bier.
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_39420043
    Ik wil ook in het lijstje>>> ik werk bij de IKEA in Hengelo.

    Ik moest gister om 18;00 ook wel ff slikken >>> de allereerste vestiging dicht . De meeste blijven gelukkig gewoon voor IKEA werken.

    Ben laatst door de winkel gelopen maar een aantal nieuwe dingen heb ik nog niet gezien en ik vraag me trouwens ook af wanneer die "kunst" binnenkomt....
      zaterdag 1 juli 2006 @ 12:54:32 #10
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_39420603
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Gelukkig staat er op mijn naamkaartje gewoon Bart ...., IKEA zakelijk; ik heb er niet zo veel zin in dat klanten mij Bartje gaan noemen

    Ik heb vanavond gewerkt tot 21:00 maar kwam pas tegen 21:25 het pand uit hoor... dus ik zat niet bij die horde...
    noh jammer....
    * wobbel wil we leens een fokker aaien
    pi_39426719
    Ik had vandaag post van Ikea.
    Onder het motto

    "IKEA laat Sliedrecht niet zitten"
    quote:
    Want vanaf zaterdag 1 juli t/m zaterdag 8 juli (maar niet op zondag) rijden er vanaf het parkeerterrein van IKEA Sliedrecht bussen naar de vestigingen van IKEA in Barendrecht, Breda en Utrecht. Helemaal gratis. Zodat je zelf kan ervaren welke IKEA jouw favoriete vestiging mag worden.

    De bussen vertrekken vanaf Sliedrecht om 10 uur, 14 uur en 18 uur
    en terug om 13 uur, 17 ur en 21 uur
    .
      zaterdag 1 juli 2006 @ 19:31:18 #12
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39429153
    Het gaat ze wel aan het hart hè?
    For great justice!
      zaterdag 1 juli 2006 @ 20:19:34 #13
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39430885
    Als je nagaat dat zelfs Ingvar Kamprad (oprichter en inmiddels 81 jaar) naar Nederland is gekomen om zich te laten overtuigen dat het NL board alle mogelijkheden eerlijk heeft afgewogen en beoordeeld, dan zegt dat wel wat jah

    Ook is het zo dat veel medewerkers in Sliedrecht zijn gestart of daar opleiding hebben gehad en dan doet het je wel wat dat de vestiging moet sluiten.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 1 juli 2006 @ 20:27:34 #14
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39431077
    Ik vind dat Amersfoort wel een keer open mag gaan, Utrecht ken ik inmiddels wel. En ik ben al elke dag in Amersfoort, dus kan ik keer mooi na mn werk langs.
    For great justice!
      zaterdag 1 juli 2006 @ 20:28:42 #15
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39431102
    23 augustus is de dag!

    maar dat zie je vast ook iedere dag ook als je over de A1 scheurt
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 1 juli 2006 @ 20:33:03 #16
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39431209
    Ik ga elke dag met de trein vanuit Utrecht dus zo vaak zie ik het niet. Ik weet het wel trouwens.
    For great justice!
      zaterdag 1 juli 2006 @ 20:36:09 #17
    100857 lordmedelo
    ondergedoken
    pi_39431312
    Volgens mij moet ik het hier vragen ipv in het ikea-keukentopic
    Kun je bij IKEA ook keukenkastjes zonder deur kopen? En zo ja, wat moet ik daar dan voor rekenen? Is er een standaardprijs voor? En, nog beter, kan ik dat ergens online opzoeken?
    Ik kan het op de IKEA-site niet vinden helaas.

    Ik wil nl wel graag de kastjes kopen bij IKEA, maar de deurtjes zelf maken.
    Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
    pi_39431888
    Kan IKEA niet eens wat doen aan die ontzettende slechte transportservice van ze (naar ik meen ALERT Koeriersdiensten)?

    Had een paar honderd kilo aan meubels bij ze aangeboden en ~ EUR 60 extra betaald voor transport naar de derde etage. Toevallig was mijn ma die dag sowieso in de buurt, dus die nam de spullen in ontvangst (ze bellen netjes een halfuur vantevoren).

    Ineens belt mijn ma in paniek op. Alles wordt neergeplempt in de hal van de flat. "Want ies trap naar lieft en lorrie niet trap kan". Bij aflevering van de goederen bij de transportbalie had ik al duidelijk aangegeven dat de lift alleen bereikbaar is met een trap van zes treden of met een invalidenlift (waarvan ik geen sleutel heb). Dat was geen probleem. De heren wilden mij toen wel spreken, maar er viel werkelijk geen woord mee te wisselen vanwege het gebrekkig Nederlands van de transporteurs. Dus het hoofdkantoor maar gebeld. Netjes te woord gestaan en het werd uiteraard geregeld.

    Drie (!) uur (!) later staat het spul dan boven. Ondertussen krijgt mijn ma van 62 woorden naar haar toe geslingerd dat ze verdomme ook wat meubels van 80 kilo moet helpen sjouwen en dat "JIJ BAAS GEBELD VER DOMME! IK BOOS OP JOU VER DOMME!".

    En daar betaal je dan 160 euro voor. Wat een waanzin.
    Government is not the solution to our problem, government is the problem.
    Far across the moonbeam I know that's who you are
      zaterdag 1 juli 2006 @ 21:13:05 #19
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_39432396
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 20:56 schreef nostra het volgende:
    Kan IKEA niet eens wat doen aan die ontzettende slechte transportservice van ze (naar ik meen ALERT Koeriersdiensten)?

    Had een paar honderd kilo aan meubels bij ze aangeboden en ~ EUR 60 extra betaald voor transport naar de derde etage. Toevallig was mijn ma die dag sowieso in de buurt, dus die nam de spullen in ontvangst (ze bellen netjes een halfuur vantevoren).

    Ineens belt mijn ma in paniek op. Alles wordt neergeplempt in de hal van de flat. "Want ies trap naar lieft en lorrie niet trap kan". Bij aflevering van de goederen bij de transportbalie had ik al duidelijk aangegeven dat de lift alleen bereikbaar is met een trap van zes treden of met een invalidenlift (waarvan ik geen sleutel heb). Dat was geen probleem. De heren wilden mij toen wel spreken, maar er viel werkelijk geen woord mee te wisselen vanwege het gebrekkig Nederlands van de transporteurs. Dus het hoofdkantoor maar gebeld. Netjes te woord gestaan en het werd uiteraard geregeld.

    Drie (!) uur (!) later staat het spul dan boven. Ondertussen krijgt mijn ma van 62 woorden naar haar toe geslingerd dat ze verdomme ook wat meubels van 80 kilo moet helpen sjouwen en dat "JIJ BAAS GEBELD VER DOMME! IK BOOS OP JOU VER DOMME!".

    En daar betaal je dan 160 euro voor. Wat een waanzin.
    Gewoon nogmaals bellen en een officiele klacht indienen.
    Krijg je misschien wel gehaktballetjes, chips en donuts om 't goed te maken
      zaterdag 1 juli 2006 @ 21:28:44 #20
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_39432904
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 20:56 schreef nostra het volgende:
    Kan IKEA niet eens wat doen aan die ontzettende slechte transportservice van ze (naar ik meen ALERT Koeriersdiensten)?

    Had een paar honderd kilo aan meubels bij ze aangeboden en ~ EUR 60 extra betaald voor transport naar de derde etage. Toevallig was mijn ma die dag sowieso in de buurt, dus die nam de spullen in ontvangst (ze bellen netjes een halfuur vantevoren).

    Ineens belt mijn ma in paniek op. Alles wordt neergeplempt in de hal van de flat. "Want ies trap naar lieft en lorrie niet trap kan". Bij aflevering van de goederen bij de transportbalie had ik al duidelijk aangegeven dat de lift alleen bereikbaar is met een trap van zes treden of met een invalidenlift (waarvan ik geen sleutel heb). Dat was geen probleem. De heren wilden mij toen wel spreken, maar er viel werkelijk geen woord mee te wisselen vanwege het gebrekkig Nederlands van de transporteurs. Dus het hoofdkantoor maar gebeld. Netjes te woord gestaan en het werd uiteraard geregeld.

    Drie (!) uur (!) later staat het spul dan boven. Ondertussen krijgt mijn ma van 62 woorden naar haar toe geslingerd dat ze verdomme ook wat meubels van 80 kilo moet helpen sjouwen en dat "JIJ BAAS GEBELD VER DOMME! IK BOOS OP JOU VER DOMME!".

    En daar betaal je dan 160 euro voor. Wat een waanzin.
    Alert werkt alleen voor IKEA Amsterdam en Haarlem voor zo ver ik weet, maar de keuze van IKEA voor een goedkope transporteur moet het helaas bekopen met een dramatische service . En helaas heeft ook het laatste stukje die de goederen afleggen (transporteur --> klant) invloed op de uitstraling van IKEA.

    Een klacht sturen naar Alert? Bespaar je de moeite Een klacht indienen bij de IKEA vestiging waar je de artikelen hebt aangeschaft is het beste wat je kunt doen. Misschien vergoeden zij eventueel het ongemak dat de transporteur (externe partij) heeft veroorzaakt. In elk geval kaarten zij wel dit soort klachten aan bij de transporteur en als hoofdsponsor van zo'n klein transportbedrijfje maken ze iets meer indruk dan jij als enkele particulier
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 1 juli 2006 @ 23:55:15 #21
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_39437531
    BartjeBart, wist je dat de lantaarnpalen van de IKEA heerlijk zijn om tegen te slapen?
    Vorige week zaterdag ben ik tegen 'n lantaarnpaal bij de IKEA gaan slapen werd ik ok 04:00 ofzo gewerkt door een motoragent

    Maargoed...toen reed ik dus weer langs die IKEA
    pi_39439270
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 12:30 schreef IrisVrede het volgende:
    Ik wil ook in het lijstje>>> ik werk bij de IKEA in Hengelo.

    Ik moest gister om 18;00 ook wel ff slikken >>> de allereerste vestiging dicht . De meeste blijven gelukkig gewoon voor IKEA werken.

    Ben laatst door de winkel gelopen maar een aantal nieuwe dingen heb ik nog niet gezien en ik vraag me trouwens ook af wanneer die "kunst" binnenkomt....
    Je staat er tussen hoor!

    Het IKEA art event, waarbij 6 verschillende schilderijen in een oplage van 1000st per schilderij verkocht wordt in een aantal landen, is alleen in geselecteerde vestigingen. In Nederland gaat Amsterdam in ieder geval deze actie voeren. En volgens mij nog 2 andere vestigingen; Eindhoven en Amersfoort meende ik
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_39439383
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 23:55 schreef wobbel het volgende:
    BartjeBart, wist je dat de lantaarnpalen van de IKEA heerlijk zijn om tegen te slapen?
    Vorige week zaterdag ben ik tegen 'n lantaarnpaal bij de IKEA gaan slapen werd ik ok 04:00 ofzo gewerkt door een motoragent

    Maargoed...toen reed ik dus weer langs die IKEA
    Je moet niet alleen LANGS de vestiging rijden, maar kom er ook eens naar binnen! Koop dan gelijk wat leuks voor jezelf, je moeder of je vriendin!

    Heb je trouwens je KOLON vloermat al gekocht? Ze zijn weer op voorraad namelijk!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zondag 2 juli 2006 @ 08:52:15 #24
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_39442859
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 01:03 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Je moet niet alleen LANGS de vestiging rijden, maar kom er ook eens naar binnen! Koop dan gelijk wat leuks voor jezelf, je moeder of je vriendin!

    Heb je trouwens je KOLON vloermat al gekocht? Ze zijn weer op voorraad namelijk!
    Hebik maandag al gehaald
    En hij rolt heerlijk

    Maargoed, ons hele huis is nu zowat van IKEA...alleen geen smalland om het zo maar te zeggen

    Verder kom ik altijd voor de donuts...8 stuks voor ¤3 haal ik d'r altijd
      zondag 2 juli 2006 @ 10:45:53 #25
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_39443862
    MINNEN bedjes?? Iemand info?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')