abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 10 september 2007 @ 18:32:19 #276
43556 miss_dynastie
pi_53077555
Een second opinion kan nooit kwaad. Ik ben wel heel benieuwd wat je arts er zelf van vindt, bubseltje? (ik bedoel dus van het afvallen, niet van de second opinion)
  maandag 10 september 2007 @ 18:40:35 #277
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53077757
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Een second opinion kan nooit kwaad. Ik ben wel heel benieuwd wat je arts er zelf van vindt, bubseltje? (ik bedoel dus van het afvallen, niet van de second opinion)
De laatste keer dat ik hem zag in mei toen ging ie zitten rekenen dat is dan zoveel per jaar (afgevallen gewicht / aantal maanden * 12). En daar komt ik echt niet meer aan de internist was ook niet echt blij ermee.

Weet dat de risico's groter zijn gaan van 4% naar 20% ofzo maar ja dit is ook niet gezond. Als er echt niks gedaan kan worden tja dat word dan een hele zure appel ben ik bang

Ik neem heel mijn dossier mee van Terneuzen en wil ie meer zien dan horen we dat wel denk ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 september 2007 @ 18:49:51 #278
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53078001
Geeft je internist zelf een oorzaak aan of weet hij het ook niet?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 september 2007 @ 19:07:42 #279
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53078392
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:49 schreef Rewimo het volgende:
Geeft je internist zelf een oorzaak aan of weet hij het ook niet?