abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:49:38 #1
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39315639
Wij willen voor een vrij grote erker de vouwgordijnen zelf maken (bij de Karwei, Gamma etc. verkopen ze die sets). het raam is namelijk zo groot dat láten maken erg prijzig wordt.

Iemand ervaring met die doe-het-zelf-dingen?
Ging het inkorten (inbreden eigenlijk) een beetje?
Ziet het er wel netjes uit?
Of zeg je: kind koop een stel rolgordijnen?

Vouwgordijnen:

Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:59:08 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39315984
Ik heb er geen ervaring mee, maar hoe bedoel je zelfmaken? Een soort van standaard halen bij Ikea en dan zelf op maat maken? Lezen trut, dat staat er toch?
Geen ervaring mee dus.

Je kan evt. ook een stofje uitzoeken wat je zelf mooi vindt en ze dan echt helemaal zelf maken. Even bij zo'n marktkraam met knopen en ritsen enzo vragen. Daar verkopen ze als het goed is de spullen om ze zelf te maken. Die kunnen je dan ook uitleggen hoe het moet.
***
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:06:39 #3
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_39316237
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar hoe bedoel je zelfmaken? Een soort van standaard halen bij Ikea en dan zelf op maat maken? Lezen trut, dat staat er toch?
Geen ervaring mee dus.

Je kan evt. ook een stofje uitzoeken wat je zelf mooi vindt en ze dan echt helemaal zelf maken. Even bij zo'n marktkraam met knopen en ritsen enzo vragen. Daar verkopen ze als het goed is de spullen om ze zelf te maken. Die kunnen je dan ook uitleggen hoe het moet.
Dat zijn zo'n veertien handelingen te veel voor mijn luie gemoed En ik heb geen naaimachien.

Vraag me dan ook af of en hoe die bouwmarkt-vouwgordijnen moeten worden omgezoomd.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:20:23 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39316671