abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:44:47 #1
89304 Nism0
Rockabilly Rebel
pi_39305366
Dit zal misschien al enkele malen gevraagd zijn, de zoekfunctie gaf me echter 300 topics over graffiti dus dacht ik even een nieuw topicje aan te maken

Weet iemand waar er verkooppunten zijn van graffiti spuitbussen?
liefst omgeving 's-Hertogenbosch? Maar andere verkooppunten zijn ook welkom!

alvast bedankt

groeten!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:49:29 #2
105263 Litso
Interlectueel.
pi_39305519
Ik weet niet of er in Den Bosch ook een is, maar in een aantal grote steden heb je een Britain of London, waar ze die meestal wel verkopen
Verder kan je uiteraard wat skate-winkels proberen. G-Sus heeft een aantal filialen door het land en die in Arnhem verkoopt (of verkocht, ik heb het al in geen jaren meer gekocht) ook graffiti.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_39305586
ow nou komt deze leek ook ff wat vragen!
ik wil namelijk graffiti op mn muur in kapsalon doen maar dacht dat t met gewoon van die gekleurde spuitbussen van bv gamma ofzo wel kon maar nu ik lees dat er speciale bussen voor zijn ga ik twijfelen of is t wel te doen?
wat is trouwens t verschil?
thx alvast
pi_39306986
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:51 schreef donnahvh het volgende:
ow nou komt deze leek ook ff wat vragen!
ik wil namelijk graffiti op mn muur in kapsalon doen maar dacht dat t met gewoon van die gekleurde spuitbussen van bv gamma ofzo wel kon maar nu ik lees dat er speciale bussen voor zijn ga ik twijfelen of is t wel te doen?
wat is trouwens t verschil?
thx alvast
Je kunt het beste graffiti spuitbussen kopen van het merk 'montana'. Deze zijn echt voor graffiti bedoeld,en druipen niet (wat goedkope bussen van de hema/gamma enz dus wel doen).
Je kunt even op hun website kijken voor bestaande kleuren enzo..ze zijn redelijk prijzig,maar dan heb je echt superkwaliteit . Plus dat je de caps kan verwisselen (het spraytuutje er bovenop)...hiermee verander je je spray uh dichtheid
In Rotterdam op de oude binneweg verkopen ze deze acter de toonbank..samen met hele vette graffiti bladen waar je gave dingen uit kunt halen
pi_39307120
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:34 schreef G-SaS het volgende:

[..]

Je kunt het beste graffiti spuitbussen kopen van het merk 'montana'. Deze zijn echt voor graffiti bedoeld,en druipen niet (wat goedkope bussen van de hema/gamma enz dus wel doen).
Je kunt even op hun website kijken voor bestaande kleuren enzo..ze zijn redelijk prijzig,maar dan heb je echt superkwaliteit . Plus dat je de caps kan verwisselen (het spraytuutje er bovenop)...hiermee verander je je spray uh dichtheid
In Rotterdam op de oude binneweg verkopen ze deze acter de toonbank..samen met hele vette graffiti bladen waar je gave dingen uit kunt halen
ja ik zit net ff te googlen maar ik geloof niet dat ik dat talent heb mja is een witte muur dus ik kan hoop oefenen maar zijn er nog bepaalde dingen waar je op moet letten?
heb trouwens nog geen idee wat ik erop ga zetten maar het is een muur in mn kapsalon die nu errug saai is
ideetjes?
pi_39307293
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 00:40 schreef donnahvh het volgende:

[..]

ja ik zit net ff te googlen maar ik geloof niet dat ik dat talent heb mja is een witte muur dus ik kan hoop oefenen maar zijn er nog bepaalde dingen waar je op moet letten?
heb trouwens nog geen idee wat ik erop ga zetten maar het is een muur in mn kapsalon die nu errug saai is
ideetjes?
http://www.montana-cans.de/
Waar je op moet letten??
Een mondkapje want t 'stuift' als de pest..en oude kleding..maar das logisch.
Kies een woord wat je aantrekt, iets symboliseerd of gewoon mooi vind...en maak dan verschillende schetsjes op papier. Speel met letters en vormen (graffiti bladen kunnen hier echt goed in helpen met bepaalde letters...of kijk eens op internet) Echt,het scheelt onwijs als je eerst wat schetst...
Daarna kun je het op eventueel lichtjes op de muur zetten. Als je er echt moeite mee hebt kun je het altijd met een diaprojector op je muur zetten en het als het ware inkleuren.
Mocht je wel echt willen sprayen uit de vrije hand, begin dat met de donkerste kleur,en bouw dit op naar licht
Kies overigens niet teveel kleuren,hoogstens 3...geen 8
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:16:54 #7
105263 Litso
Interlectueel.
pi_39307726
Montana, naam komt me bekend voor inderdaad. Was wel goed geloof ik ja
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:19:27 #8
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_39307765
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:51 schreef donnahvh het volgende:
ow nou komt deze leek ook ff wat vragen!
ik wil namelijk graffiti op mn muur in kapsalon doen maar dacht dat t met gewoon van die gekleurde spuitbussen van bv gamma ofzo wel kon maar nu ik lees dat er speciale bussen voor zijn ga ik twijfelen of is t wel te doen?
wat is trouwens t verschil?
thx alvast
De beste tip:

Ga zelf niet lopen klooien, maar zoek eoa artiestje bij jou in de buurt die t voor 100 euro voor je wil doen. Spaart je n hoop ergernis en gevloek!

[ik denk dat je te ver weg woont, anders was ik t graag voor je komen doen!]
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
  woensdag 28 juni 2006 @ 01:20:39 #9
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_39307778
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 23:44 schreef Nism0 het volgende:
Dit zal misschien al enkele malen gevraagd zijn, de zoekfunctie gaf me echter 300 topics over graffiti dus dacht ik even een nieuw topicje aan te maken

Weet iemand waar er verkooppunten zijn van graffiti spuitbussen?
liefst omgeving 's-Hertogenbosch? Maar andere verkooppunten zijn ook welkom!

alvast bedankt

groeten!
Vroeger hadden ze oa. Montana bussen bij Downtown, die sportwinkel op de [dacht ik] Hoge Steenweg, richting Eurocinema. Als ze ze daar niet meer hebben weten ze vast wel waar je moet zijn!

Succes!
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_39308153
Lageja skatewinkel,Kerkstraat,Eindhoven verkopen ze Montanas,in Den Bosch weet ik het niet.
Om je gevoel er mee uit te drukken?
Als het om te snuiven is,kan je beter lijm kopen.
pi_39320221
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 01:19 schreef Darkhelmet76 het volgende:

[..]

De beste tip:

Ga zelf niet lopen klooien, maar zoek eoa artiestje bij jou in de buurt die t voor 100 euro voor je wil doen. Spaart je n hoop ergernis en gevloek!

[ik denk dat je te ver weg woont, anders was ik t graag voor je komen doen!]
ah das een goeie tip idd en hoe vind ik zo artiest?
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:46:43 #12
89304 Nism0
Rockabilly Rebel
pi_39329239
Hee bedankt voor de reacties!

ga morgen in den Bosch wel ff kijken bij yankee dump of down town ofzo!

groeten

p.s iemand ook sites met wat mooie voorbeeldschetsen?

handoek!
pi_39331429
volgens mij al langs gekomen, maar zowieso de britan dus, dump, en in amsterdam vaak op de markt, ik weet niet hoe dat in andere steden is, utrecht iig niet.
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  donderdag 29 juni 2006 @ 01:36:07 #14
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_39342472
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:00 schreef donnahvh het volgende:

[..]

ah das een goeie tip idd en hoe vind ik zo artiest?
Kijk ns op marktplaats, of plaats daar n oproepje [of op 073.pagina.nl -> prikbord]. Let op: Degenen die echt goed zijn zijn wel iets duurder dan 100 euro, die rekenen eerder t dubbele per m2 ofzo. Dus zoek iemand die iets minder goed is en dus ook iets goedkoper...

Vraag vantevoren wel even fotos van wat ie eerder heeft gedaan, of probeer wat werk "live" te zien. Een fotootje is snel van internet gehaald natuurlijk...

Succes ermee!
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')