abonnement Unibet Coolblue
pi_39292396
mijn vriend en ik willen over een tijdje voor de eerste keer anale sex proberen. nou vroeg ik me af hoe was jou eerste keer anaal? en vond je het voor herhaling vatbaar of liever niet? welk standje deed je? enz.

wat mij tegenhoud is de angst dat er dan wat is wat vies is ofzo, hoe moet je dat schoonmaken van binnen dan? een klisma/ontslakken begin ik niet aan
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_39292598
tvp - (vriend in kwestie )
pi_39292777
hmmms gewoon je vriendje goed late spuige en huppa


en doe wel een condoom om tenminste je vriend
pi_39292797
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:34 schreef linqx het volgende:
hmmms gewoon je vriendje goed late spuige en huppa


en doe wel een condoom om tenminste je vriend
met een condoom anaal lijkt me wel zo slim, en ik gebruik liever glijmiddel dan spuug
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:38:06 #5
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_39292886
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:35 schreef Blackletter het volgende:

[..]

met een condoom anaal lijkt me wel zo slim, en ik gebruik liever glijmiddel dan spuug
Een gehele zin die enkel fouten bevat, knap.
Gewoon zonder condoom raggen en je vriendje zal je gewoon op je sterretje moeten tuffen, of je kontje desnoods schoon likken.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_39292926
tsja, je krijgt natuurlijk wel stront aan je pik of condoom, daar helpt alleen een klysma tegen. verder vind ik het nogal overgewaardeerd, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. voor mij hoeft het in ieder geval niet.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:39:05 #7
17138 ironx
Whatever...
pi_39292929
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:22 schreef Blackletter het volgende:wat mij tegenhoud is de angst dat er dan wat is wat vies is ofzo, hoe moet je dat schoonmaken van binnen dan?
Anaal douche?


En daarna gewoon flink heien...
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
pi_39292933
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Een gehele zin die enkel fouten bevat, knap.
Gewoon zonder condoom raggen en je vriendje zal je gewoon op je sterretje moeten tuffen, of je kontje desnoods schoon likken.
met condoom lijkt me frisser, en de rest heb ik geen problemen mee
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:40:31 #9
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_39293002
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:39 schreef Thrilled het volgende:

[..]

met condoom lijkt me frisser, en de rest heb ik geen problemen mee
Waarom lijkt je dat frisser.
Ben je bang dat je een naar geurtje op je penis krijgt?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_39293030
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Waarom lijkt je dat frisser.
Ben je bang dat je een naar geurtje op je penis krijgt?
omdat het gewoon een domper is om je penis eerst weer schoon te wassen om over te stappen op vaginaal/oraal.. en dan is het beter om condoom af te doen en dan verder gaan...
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:42:24 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39293066
glijmiddel en langzaam duwen in het begin. .
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:42:38 #12
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_39293079
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:41 schreef Thrilled het volgende:

[..]

omdat het gewoon een domper is om je penis eerst weer schoon te wassen om over te stappen op vaginaal/oraal.. en dan is het beter om condoom af te doen en dan verder gaan...
Als ze d'r eigen kontje niet goed schoon houdt en jij daarvan de dupe wordt (vieze lul) dan zal zij de gevolgen zelf ook maar moeten ondervinden, en jouw schijtlul gewoon klaar moeten pijpen.
Opgelost.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_39293081
is er trouwens een foto van persoon in kwestie

Heb het dan over de dame natuurlijk...

en anders laat je je eerst ffies anaal vingeren met 1 dan met 2 en misschien 3 ? beetje oprekke die zooi
en daarna zachtjes maar fluitend zo die lul naar binnen
pi_39293108
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:42 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Als ze d'r eigen kontje niet goed schoon houdt en jij daarvan de dupe wordt (vieze lul) dan zal zij de gevolgen zelf ook maar moeten ondervinden, en jouw schijtlul gewoon klaar moeten pijpen.
Opgelost.
Tjah maar ik hoef ook niet iets terug wat van mij is hoor

Bijv als je een mondje vol gespoten hebt
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:44:22 #15
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_39293155
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:43 schreef linqx het volgende:

[..]

Tjah maar ik hoef ook niet iets terug wat van mij is hoor

Bijv als je een mondje vol gespoten hebt
Snowballen.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_39293166
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Snowballen.


Lijkt mij igg niks beetje je eigen warme troep in je bek hebbe

voor de mense die niet wete wat snowballe is

Meisje slikt niet door en dan samen tongen. Dat is snowballen. Wie doet het en wat vinden jullie ervan?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:48:45 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39293314
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:44 schreef linqx het volgende:

[..]



Lijkt mij igg niks beetje je eigen warme troep in je bek hebbe

voor de mense die niet wete wat snowballe is

Meisje slikt niet door en dan samen tongen. Dat is snowballen. Wie doet het en wat vinden jullie ervan?
het koelt wel wat af gedurende de overdacht...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39293348
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het koelt wel wat af gedurende de overdacht...
Nou dat lijkt me stug want het borrelt in je zak en het knalt er gewoon met een vaart uit ....

dus echt afkoelen zal het niet doen !!!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:52:14 #19
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_39293418
Goed topic, gewoon proberen
Tot zover de kwaliteitspost
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:54:15 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39293493
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:49 schreef linqx het volgende:

[..]

Nou dat lijkt me stug want het borrelt in je zak en het knalt er gewoon met een vaart uit ....

dus echt afkoelen zal het niet doen !!!
ja kan ook leuk bovenop liggen en dan van redelijk hoog die draadjes priecies in haar bakkes mikken. moet jij eens opletten hoe lekker fris je zaad wordt
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39293521
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja kan ook leuk bovenop liggen en dan van redelijk hoog die draadjes priecies in haar bakkes mikken. moet jij eens opletten hoe lekker fris je zaad wordt
pi_39294259
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja kan ook leuk bovenop liggen en dan van redelijk hoog die draadjes priecies in haar bakkes mikken. moet jij eens opletten hoe lekker fris je zaad wordt
ff ontopic weer aub

is er nou echt niemand die me kan vertellen hoe zijn/haar eerste keer was sjezus
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:23:09 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39294467
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:17 schreef Blackletter het volgende:

[..]

ff ontopic weer aub

is er nou echt niemand die me kan vertellen hoe zijn/haar eerste keer was sjezus
mijn eerste keer was dramatisch, ging voor geen meter en zij maar met haar achterlijf drukken om dat ding er in te krijgen. later heb ik wel fijne ervaringen gehad..

en zoals ik al zei gaat dat in het begin niet zonder glijmiddel en rust.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39294735
Ik maak de boel van binnen nooit schoon, je darm is zelfreinigend dus als je niet het idee hebt dat je naar de wc moet, is ie hoogstwaarschijnlijk schoon genoeg. Bij mij komt er iig 9 vd 10 keer (risico van 't vak he) niks naar buiten. Je moet in ieder geval niet vies zijn van elkaar, en houd er rekening mee dat als ie in je klaargekomen is het ook een ranzig verhaal wordt (dat hoor je er nooit bij ). Maargoed, jullie gebruiken een condoom dus dat is dan meteen opgelost.. Niet panisch doen als er wat meekomt, gewoon een nieuw condoom erbij en weer verder, anders kan je er beter niet aan beginnen, dat risico hoort er gewoon bij.

Lepeltje lepeltje is een goede manier om te beginnen, jij op je rug en hij voor je zittend is ook een goeie, kan jij je ondertussen vingeren en kan je je meer ontspannen. ben je ook niet zo op je kont gefocussed waardoor je je daar niet onbewust toch aanspant. Het gaat ook beter als je hem niet laat bewegen maar jezelf over hem heen duwt (omdat je het dan zelf doet vertrouw je er meer op dat het geen pijn gaat doen).

Ik was na de eerste keer nog een dag in de wolken
pi_39294865
thanx ZwarteMagika en zoals het is voor de eerste posts waar ik echt wat aan heb
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')