abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:12:09 #51
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39509554
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:06 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Je hoort mij niet zeggen dat ik die van NEC mooier vind dan die van Vitesse
Hehe, ok.

Ze zijn zó lelijk, ik begin het nu eigenlijk al cult-dingen te vinden.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_39511011
Wat een lul-verhalen op internet.

Hasselbaink moet weg bij M'borough (klopt) en kan kiezen tussen Celtic of NEC
Makaaij wil weg bij Bayern en denkt er aan om zijn loopbaan te vervolgen bij NEC.

Wat een lulverhalen kunnen mensen de wereld inbrengen

Hoorde vandaag nog een verhaal van mijn bron binnen NEC:
In het verleden speelde hier Youssef Rossi van Stade Rennes. Het schijnt dat hij na zijn vertrek geweigerd heeft zijn lease-auto in te leveren. Het heeft een paar weken geduurd voordat ze die terug hadden gekregen. Wat een gekke vent... heeft maar kort bij NEC gespeeld, maar had al gelijk ster-allures

[ Bericht 21% gewijzigd door -J-D- op 04-07-2006 16:58:24 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:12:13 #53
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39511621
Dat van Rossi was al een hele tijd bekend.

Maar welke mongolen hebben die Makaay en Hasselbaink-geruchten de wereld in gebracht?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_39511727
Toen Amoah werd verkocht en Vitesse opzoek moest naar een spits werden op het forum Makaay (ex-vitesse) en Kluivert (bagger overal, dus kon zich bij ons weer 'bewijzen') genoemd, en we zouden maar blij moeten zijn als ze er überhaupt over wouden nadenken blabla
pi_39511982
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat van Rossi was al een hele tijd bekend.

Maar welke mongolen hebben die Makaay en Hasselbaink-geruchten de wereld in gebracht?
Medewerkers van TV-gelderland onder andere
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:30:13 #56
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39512162
Rossi .

Dat was nog eens een verdediger.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:36:36 #57
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39513934
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:23 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Medewerkers van TV-gelderland onder andere
I don't really come from outer space || Last.fm
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:02:38 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_39514737
Dat nieuwe shirt doet me direct denken aan de tijd dat Feyenoord met zo'n prachtige gele Opel-balk op hun shirt speelde. Wat een gruwel.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_39515929
Heeft die Naïm Aarab geen nummer gekregen of is die echt voor Jong NEC gehaald?

Mooi nummer voor El-Akchaoui!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:46:26 #60
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39516031
Jong NEC idd.

Nummer 5 had El-Ak ook bij ADO toch?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_39516272
Ja, een nummer waar hij vertrouwen uit kan halen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:05:48 #62
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39528288
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:10:33 #63
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39528398
Het lijken wel tv-schermen op hun buik.. Kut-Teletubbies.
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ja, een nummer waar hij vertrouwen uit kan halen.
Ow, maar hij is echt gehaald voor de basis hoor. NEC heeft voor die positie alleen nog Theo Dams (ja, die), en er worden alleen nog middenvelders bijgehaald.

edit:
Ze schijnen nu toch echt achter Snoyl aan te gaan. Maar dat zal niet voor de backpositie zijn.
quote:
'Snoyl, Holman en Lurling in beeld bij NEC' | Door: Harold, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Gisteren 21:52 | Laatst bijgewerkt: Gisteren 22:26 | 7 reacties

Feyenoord is met NEC in onderhandeling over de transfer van Ferne Snoyl naar Nijmegen. De jongeling moet in de Goffert de vervanger worden van de gestopte middenvelder Björn van der Doelen. Volgens de Rotterdammers is NEC niet de enige gegadigde voor Snoyl

Ook Brett Holman en Anthony Lurling zijn in beeld bij NEC. Trainer Mario Been van de Nijmegenaren sprak al met beide aanvallers, die hij kent uit zijn tijd bij Feyenoord en Excelsior. Voorlopig zit het tweetal nog in de wachtkamer, want NEC wil allereerst een nieuwe rechtsback aantrekken. Pas daarna wil de club verder kijken naar andere posities.

Anthony Lurling staat ook in de belangstelling van FC Den Bosch. De eerstedivisionist kon echter nog niet tot overeenstemming komen met FC Köln, waar de oud-Feyenoorder nog twee jaar onder contract staat. De Duitsers willen van hem af, maar vragen niettemin de hoofdprijs. Lurling heeft aangegeven in te gaan op de eerste serieuze mogelijkheid die zich voordoet. Zowel voor NEC als voor FC Den Bosch staat hij open.

Feyenoorder Brett Holman voetbalde de afgelopen jaren voor Excelsior. De Kralingers wilden de Australiër ook dit seizoen huren, maar Feyenoord wil hem liever verkopen. De spits met het nog één jaar doorlopende contract kan alleen nu nog wat geld opleveren.


[ Bericht 62% gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 05-07-2006 01:17:16 ]
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 5 juli 2006 @ 05:35:18 #64
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_39530202
Ik dacht gisteren op TT te lezen dat Holman naar Feyenoord ging?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:31:28 #65
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39531735
Lurling . God have mercy.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:44:35 #66
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_39533431
Kan ik mijn seizoenskaart nog inleveren als Lurling komt?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_39533754
Hoe zit het nu met Denneboom dan? Die moest toch deze zomer verkocht worden omdat hij niet wou bijtekenen, en de 'sterren' Barreto, Boutahar en Niedzielan blijven dus toch nog?
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:06:19 #68
148059 Pritt
Atheïst
pi_39533980
Die shirts en de transfer van Lurling.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:10:24 #69
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_39534104
tvp
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_39535218
Hoe betrouwbaar is dat bericht rond Lurling?
pi_39535258
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 05:35 schreef Mark het volgende:
Ik dacht gisteren op TT te lezen dat Holman naar Feyenoord ging?
Feyenoord heeft hem opgeeist ( is eigenaar van hem) en wil hem dus verkopen. Gaat dus niet voor Feyenoord spelen.
pi_39535457
Hij begint in het tweede, bevalt hij dan kan Koeman hem er nog bijhalen. Maar het zal er wel op neerkomen dat hij verkocht wordt inderdaad.
That's all folks!
pi_39535798
Het zal niet de vervanger van Kuijt Kalou zijn nee
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:46:02 #74
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39539293
Bericht is betrouwbaar.

En de 'sterren' willen ze idd wel verkopen. Maar dan moet er wel een club zijn die ze wil hebben. Volgens mij is Denneboom een beetje opgehitst door z'n zaakwaarnemer. Levante zou een keer interesse in hem hebben gehad. Nu wil hij z'n contract niet verlengen, omdat-ie waarschijnlijk denkt dat-ie naar een club als Levante kan.

Barreto heeft wel een naam overal, maar speelde enorm bagger het afgelopen seizoen. Toch zullen de grotere clubs hem nog wel volgen. Volgens mij Werder Bremen nog.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_39539928
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Bericht is betrouwbaar.

En de 'sterren' willen ze idd wel verkopen. Maar dan moet er wel een club zijn die ze wil hebben. Volgens mij is Denneboom een beetje opgehitst door z'n zaakwaarnemer. Levante zou een keer interesse in hem hebben gehad. Nu wil hij z'n contract niet verlengen, omdat-ie waarschijnlijk denkt dat-ie naar een club als Levante kan.

Barreto heeft wel een naam overal, maar speelde enorm bagger het afgelopen seizoen. Toch zullen de grotere clubs hem nog wel volgen. Volgens mij Werder Bremen nog.
Denneboom naar Levante, GGD lijkt me beter (tegenwoordig Jupiler Leaque btw)

Als Barreto vertrekt vraag ik me af of je idd wel wat inlevert aan kwaliteit. Natuurlijk lever je wat in, maar ik bedoel zo goed speelde hij niet het afgelopen seizoen en als je nog een flinke duit voor hem kan vangen (het is wel een wk-ganger) kun je daar weer mee investeren. Niedzielan kan ik niet pijlen, als hij een tijdje achter elkaar speelt liggen er ook direct doelpunten in, maar daar zit hem 't probleem volgens mij. Die is vrijwel nooit volledig fit. Die raak je ook niet zo 123 meer kwijt denk ik. Boutahar zat vorig seizoen aan het begin op de bank Kon na RKC zelfs naar Glasgow, maar die wil (en zal ook wel moetne) zichzelf dit seizoen nu hij wél een basisplaatst krijgt (lijkt me?) zich weer gaan bewijzen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')