abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:11:51 #1
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_39142387
[afbeelding]

HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
World of Warcraft Wikipedia

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

Burning Crusade.

Er komt een expansion uit voor World of Warcraft genaamd de Burning Crusade. De verwachte release zal in het najaar liggen. Er komen twee nieuwe rassen in, de Bloodelves voor the Horde en de Draenei voor de Alliance. Ook zal er in de expansion de level cap omhoog gaan naar 70 en zullen er honderden nieuwe quests komen. Voor meer info daarover ga naar de Burning Crusade website.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:12:58 #2
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_39142422
Ben zelf nog niet in wpl/epl geweest maar ga vanavond even kijken .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_39144125
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 02:51 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

[caps]

HOUD OP MET DAT FREAKING GEZEUR FD BOT DAT JE BENT!

[/caps]
Ik vraag me toch nog steeds af wat 't precies is wat jij altijd tegen Hunters hebt gehad.
Is 't dan toch omdat 't de enige class is waar je moeite mee hebt om van te winnen?
Of heb je ooit een speler gehad die 'jouw' loot heeft 'gestolen' en dat was dan toevallig een Hunter?
Either way, je moet voor de lol eens een Hunter levelen tot 60.
Heb ik gedaan met een Warrior, want ik geloofde eerst geen flikker van hun gezever over al hun problemen en nu heb ik zelf dus een lvl 60 Warrior en moet ik toegeven dat ze gelijk hadden, niet over alles uiteraard, maar goed.
Maar ja, afgeven op de complaints van mensen is veel makkelijker uiteraard, gg
pi_39144613
/cheer trouwens @ de Tier 0.5 quest event in BRD.
Vet gaaf
Zulke events geven die 5 man instances weer wat leuks

Maar jeetje zeg, was laatst in LBRS en joh, wat hebben ze daar uitgevreten, de helft van de mobs is weg
pi_39144851
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 02:27 schreef Migwi het volgende:

[..]

Alsof Warlocks een legendary moeten
Alsof Priests een legendary moeten
Alsof Shamans een legendary moeten
etc.
En oh, het welbekende Thunderfury grapje.
Zeg dan niks.

En 2 epics voor de quest, ja inderdaad. En wat is nu je punt precies?
Wou je dat vergelijken met een Legendary?
lol inderdaad.

Fact is, Hunter itemization is de slechtste in de game, alhoewel Rogues 't ook slecht hebben heb ik begrepen (?). Dus ja, Hunters zouden ook wel eens iets willen hebben om echt naar toe te werken. Maar ja, dat snap je waarschijnlijk toch niet. Want Hunters zijn overpowered, blablabla.
whahahahaha

hunter itemization slecht? weliswaar komt het allemaal op attackpower en crit en hit enzo neer..
maar ff serieus shaman itemization is de slechtste van allemaal..
er is enhancment gear die je van hunters/rogues moet 'jatten' de gear dropt vrijwel alleen mar van 'eindbazen in instances' daarnaast leveren ze alleen voor solo op en dan heb je nog maar de helft (je blijft op luck depended)... elemental aardig weinig +dmg gear en dan heb ik het niet eens over hoe goed het de shaman beinvloed, we scale niet tot vrijwel niet met gear (hallo blizzard doe es een keer wat) en dan healing... op me shaman had ik een paar eartfury genoeg, de rest had ik CLOTH en LEATHER van diverse bosses om me enigszins 'redelijke healer' te maken... en dan ten storms! een grote grap! je hebt er 3x van de 3x niks aan.. het is puur 'towngear'. Elke shaman met brains switched zodra ie in raid komt naar zijn earthfury/leather/cloth gear.. pas nu in naxxramas komt er weer es redelijke healinggear, de vraag alleen is in hoevele mate het gaat ons helpen, want die totems zijn zo zwaar achtergesteld dat heel 'slim' horde erom kan janken.
pi_39145078
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:20 schreef koffiegast het volgende:

[..]

whahahahaha

hunter itemization slecht? weliswaar komt het allemaal op attackpower en crit en hit enzo neer..
maar ff serieus shaman itemization is de slechtste van allemaal..
mwa...shaman komt er ook niet bovenuit
't probleem met hybrids is dat er geen sets zijn voor elke manier van spelen
Rogues kunnen alleen hard meppen en hebben verder geen healing of spelldmg gear nodig
hunters...ja, arcane shot build *proest*
beastmastery en pure DPS...zie ook hier: weinig nodig want voor alles heb je hetzelfde nodig (AP, Crit, Hit)

druids en shamans kunnen doen wat ze willen...de gear sluit er alleen niet op aan
pi_39145254
tvp ^^
pi_39145408
druids kunnen wel alles veel beter dan shamans, bij hun scaled de gear.. het jammere aan shaman is dat een beginners lvl60 vrijwel hetzelfde hp heeft als een shaman in epics...
pi_39146003
tvp en heeft iemand al een boss gekilled in Naxxramas. Zo ja pics please??
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2006 @ 12:57:58 #10
34726 Fratz
Max
pi_39146014
wat was het gister weer leuk! ik ben 15 keer achter elkaar gedisconnect. daarna was de server zelfs offline. een lat van 2000 ms. je weet het dat het elke keer zo is na elke patch, maar toch.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_39146060
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:37 schreef koffiegast het volgende:
druids kunnen wel alles veel beter dan shamans, bij hun scaled de gear.. het jammere aan shaman is dat een beginners lvl60 vrijwel hetzelfde hp heeft als een shaman in epics...
nummer 1 klacht feral druids: items scalen niet met gear
1dps of 80 dps op een wapen maakt voor kitty en beer niet uit, het gaat erom hoeveel str/agil je erbij krijgt, daar put de feral z'n "kracht" uit

klacht van balance druids: amper leather balance gear beschikbaar

de enige die wat kunnen krijgen zijn de healbots...yeehaa
pi_39147156
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Evertjan het volgende:
tvp en heeft iemand al een boss gekilled in Naxxramas. Zo ja pics please??
DjNivek aka Recca ja.
En toen ze bij de 2e waren op 1% werd TN offline gehaald.
Blizzowned!
pi_39148256
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Evertjan het volgende:
tvp en heeft iemand al een boss gekilled in Naxxramas. Zo ja pics please??
Yep, we hebben er alleen geen pic van genomen (Anub'Rekhan). Compleet in de haast om nog een boss te proberen vergeten. Als bewijs kan ik wel ff m'n allakhazam profiel updaten, loop nu met een Splinter of Atiesh rond

Vandaag gaat de 2de dood
pi_39148494
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Fratz het volgende:
wat was het gister weer leuk! ik ben 15 keer achter elkaar gedisconnect. daarna was de server zelfs offline. een lat van 2000 ms. je weet het dat het elke keer zo is na elke patch, maar toch.
Nieuwe realms ftw. zit op Tarren Mill nu, ping van 67ms gisteren, en voor het eerst in mijn WoW-carriere 0,0 lag of lagspikes in BWL
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:28:00 #15
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_39148903
Heeft iemand een linkje van dat nieuwe legendary caster item?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:46:26 #17
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_39155423
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:59 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ik vraag me toch nog steeds af wat 't precies is wat jij altijd tegen Hunters hebt gehad.
Is 't dan toch omdat 't de enige class is waar je moeite mee hebt om van te winnen?
Of heb je ooit een speler gehad die 'jouw' loot heeft 'gestolen' en dat was dan toevallig een Hunter?
Either way, je moet voor de lol eens een Hunter levelen tot 60.
Heb ik gedaan met een Warrior, want ik geloofde eerst geen flikker van hun gezever over al hun problemen en nu heb ik zelf dus een lvl 60 Warrior en moet ik toegeven dat ze gelijk hadden, niet over alles uiteraard, maar goed.
Maar ja, afgeven op de complaints van mensen is veel makkelijker uiteraard, gg
Nee hoor. Je bent alleen je class zo vaak aan het whinen, dus ik reageer gewoon semi-serieus.

Ik kan het ook wel hebben over de druid bugs die 1.11 teisteren, de meer dan beroerde manier om degelijke feral danwel balance items te vinden, de nog steeds lackende damage ten opzichte van classes die veel harder scalen dan druids, enzovoorts.

Maar dat doe ik dus niet, gewoon omdat ik vind dat het allemaal wel meevalt en omdat ik nog steeds met plezier mn klasse speel
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:58:17 #18
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_39155711
quote:
Ik wil alle splinters....nu!
pi_39155764
Gisteren Razorgore voor het eerst neer gekregen met mijn alliance. We zijn er al bijna een maand lang 1 a 2 avonden mee bezig en het is ons gelukt! . Gepwnd zelfs. . Heerlijk zo'n first kill met een groep. .
pi_39155799
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 17:58 schreef Takje het volgende:

[..]

Ik wil alle splinters....nu!
Ik hoef er nog maar 39!

http://wow.allakhazam.com/profile.html?489644
pi_39156314
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik hoef er nog maar 39!

http://wow.allakhazam.com/profile.html?489644
eng..
pi_39157162
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik hoef er nog maar 39!

http://wow.allakhazam.com/profile.html?489644
Supergaaf DjNivek! Ik ben bijna jaloers
Krijg jij nu alle splinters die droppen in Naxx? Zo ja waarom heeft je guild jou uitgekozen? :p En hoe vaak staat Naxx dan gescheduled bij jullie?
pi_39157275
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:06 schreef Departak het volgende:

[..]

Supergaaf DjNivek! Ik ben bijna jaloers
Krijg jij nu alle splinters die droppen in Naxx? Zo ja waarom heeft je guild jou uitgekozen? :p En hoe vaak staat Naxx dan gescheduled bij jullie?
Yep, ik krijg nu alle splinters totdat ik de 40 heb . DKP heeft mij uitgekozen , ik had de meeste DKP van iedereen en had gespaard voor een wapen. Hele hap DKP weg nu, maar het is het waard. En we doen Naxx zo goed als elke dag nu, zijn gestopt met MC/BWL. Alleen AQ40 nog op de zondag. Hopelijk gaan we veel geluk hebben op de splinter drops
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:25:47 #24
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39157673
hmmm ik probeer damage meter te downloaden maar telkens geeft het in mijn client aan dat het out to date is... terwijl de nieuwste van de nieuwste heb gedownload van de curse website, versie 5.138

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:39:35 #25
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39158061
moet je in je inlog scherm load out of date add ons checke
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_39162243
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nieuwe realms ftw. zit op Tarren Mill nu, ping van 67ms gisteren, en voor het eerst in mijn WoW-carriere 0,0 lag of lagspikes in BWL
ben ik ook net naartoe verhuist. latency een stuk beter dan oude server (dunemaul) in ieder geval.
pi_39164033
Splinter status: 2/40

Instructor Razuvious met een raid MET randoms neergekregen, hadden maar 34 online door een of andere feestdag in Zweden. Idol, boot setitem en splinter als loot. En ja, deze heb ik gescreenshot
pi_39167678
Ik heb een lange tijd WoW gespeeld, en toen ben ik gestopt. En nu heb ik weer zo'n zin om het te spelen maar dan ben ik bang dat m'n vrije tijd er verloren aan gaat zoals vroegah.
pi_39167916
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 00:23 schreef _dajk het volgende:
Ik heb een lange tijd WoW gespeeld, en toen ben ik gestopt. En nu heb ik weer zo'n zin om het te spelen maar dan ben ik bang dat m'n vrije tijd er verloren aan gaat zoals vroegah.
hier ook :/
pi_39170372
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:44 schreef DjNivek het volgende:
Splinter status: 2/40

Instructor Razuvious met een raid MET randoms neergekregen, hadden maar 34 online door een of andere feestdag in Zweden. Idol, boot setitem en splinter als loot. En ja, deze heb ik gescreenshot
Recca van RnS.. hm die heb ik wel eens gezien volgens mij

Speel zelf Mantis, Troll mage op TN (evil monkeys)
pi_39174224
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 04:05 schreef Sakie het volgende:

[..]

Recca van RnS.. hm die heb ik wel eens gezien volgens mij

Speel zelf Mantis, Troll mage op TN (evil monkeys)
Volgens mij ook wel
Zijn er maar weinig die ik nog niet gezien heb op de server
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:35:13 #32
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39175744
Wie zitten er hier eigenlijhk allemaal op Frostmane ? Ik zat eerst op Ragnaros maar ben gemigrated.

Runetusk lvl 60 Shammy
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:36:48 #33
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39175786
Btw we zijn gister met 25 man tot Lucifron gekomen in MC.... Jammer dat ik toen net weg moest..
Moet wel toegeven dat tijdens de raid er nog 5 a 6 er bij zijn gekomen.. 2 epic drops. *drood en priest
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_39175806
ff serieus? mensen die nu pas lucifron tegenkomen? Ongelofelijk Oo
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:55:29 #35
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39176241
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:37 schreef koffiegast het volgende:
ff serieus? mensen die nu pas lucifron tegenkomen? Ongelofelijk Oo
Nee dat hebben we al lang maar niet met 25 man ... Lezen gozer
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_39176403
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef GaRleC het volgende:

[..]

Nee dat hebben we al lang maar niet met 25 man ... Lezen gozer
dan nog :/

(stond er niet eerst 35..)
pi_39176641
Gozer, ik zit in een relatief kleine maar hele leuke guild. Ik ben pas 1x MC in geweest, samen met een andere guild, en toen zijn we ook niet verder gekomen dan lucifron...
Ik heb helemaal geen tijd/zin om in een grote raiding guild te gaan, dus niet zo negatief tegenover mensen die 'lucifron nu pas tegenkomen'
pi_39176690
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 14:11 schreef Departak het volgende:
Gozer, ik zit in een relatief kleine maar hele leuke guild. Ik ben pas 1x MC in geweest, samen met een andere guild, en toen zijn we ook niet verder gekomen dan lucifron...
Ik heb helemaal geen tijd/zin om in een grote raiding guild te gaan, dus niet zo negatief tegenover mensen die 'lucifron nu pas tegenkomen'
ik ben helemaal niet negatief maar juist verbaasd
  zaterdag 24 juni 2006 @ 14:31:13 #39
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39177180
Nee ik ben ook pas 3x in MC geweest. tot Gehennas.
Ik speel al 3 maanden +- met een lvl60 Ik heb beta gedaan maar ben gestopt omdat ik het niet kon betalen (missen)
Met mn eerste loon gaan spelen
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_39177448
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:37 schreef koffiegast het volgende:
ff serieus? mensen die nu pas lucifron tegenkomen? Ongelofelijk Oo
Volgens mij zijn er nog dagelijks mensen die het spel beginnen, dus is het niet zo raar toch dat er ook nog guilds zijn die pas net aan MC beginnen ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_39178016
er zijn ook zat guilds die nooit aan MC beginnen. Ik speel het al vanaf het begin, tijd tussenuit geweest, en hoogste character is een level 46. Ik denk dat voor minstens 50% van alle spelers dit ook geldt.

Wat ik eerder zielig vind is dat Blizzard zo gefocust is op de high end content. Dit gaat weer gepaard met groepen van 40 man die nodig zijn voor de quests te voltooien. En dat betekent dus dat bijna niemand op de server ooit mogelijkheid zal zien om ergens aan mee te doen omdat ze nu eenmaal niet 4 avonden in de week aanwezig kunnen zijn.

Hoeveel procent van de spelers zijn in MC geweest denk je? Zullen er echt niet veel zijn heb ik het vermoeden. Ik weet geeneens waar het ligt...

En dan zitten deze guilds te zeuren dat er te weinig high level content is, krijgen ze eindelijk iets, zijn ze er binnen een weekje (bij wijze van) weer doorheen en hebben ze dan ook maar even die 40 shards bij elkaar door non stop te gamen.

Maar ik heb het gevoel dat het geeneens leuk is, die high level raid instances. Dit omdat alles tot in de puntjes geregeld moet zijn, de tactieken allang bekend zijn, en o wee als je dan eens iets verkeerd doet waardoor de groep dood gaat. Oh nee! die warlock cast een verkeerde spell! wat doet hij!! kick/kick. JE MOET DAAR STAAN LUL! NEE GEEN SPELLS CASTEN ALS HIJ OP 5% IS EIKEL! Iedereen moet leren als ze ergens aan beginnen, maar volgens mij verwachten de hoge level guilds dat je al die instances allang moet kennen. Dus als je er dan later bijkomt, en je doet iets verkeerd is het meteen exit.
  † In Memoriam † zaterdag 24 juni 2006 @ 15:20:07 #42
34726 Fratz
Max
pi_39178334
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:07 schreef _VoiD_ het volgende:
er zijn ook zat guilds die nooit aan MC beginnen. Ik speel het al vanaf het begin, tijd tussenuit geweest, en hoogste character is een level 46. Ik denk dat voor minstens 50% van alle spelers dit ook geldt.

Wat ik eerder zielig vind is dat Blizzard zo gefocust is op de high end content. Dit gaat weer gepaard met groepen van 40 man die nodig zijn voor de quests te voltooien. En dat betekent dus dat bijna niemand op de server ooit mogelijkheid zal zien om ergens aan mee te doen omdat ze nu eenmaal niet 4 avonden in de week aanwezig kunnen zijn.

Hoeveel procent van de spelers zijn in MC geweest denk je? Zullen er echt niet veel zijn heb ik het vermoeden. Ik weet geeneens waar het ligt...

En dan zitten deze guilds te zeuren dat er te weinig high level content is, krijgen ze eindelijk iets, zijn ze er binnen een weekje (bij wijze van) weer doorheen en hebben ze dan ook maar even die 40 shards bij elkaar door non stop te gamen.

Maar ik heb het gevoel dat het geeneens leuk is, die high level raid instances. Dit omdat alles tot in de puntjes geregeld moet zijn, de tactieken allang bekend zijn, en o wee als je dan eens iets verkeerd doet waardoor de groep dood gaat. Oh nee! die warlock cast een verkeerde spell! wat doet hij!! kick/kick. JE MOET DAAR STAAN LUL! NEE GEEN SPELLS CASTEN ALS HIJ OP 5% IS EIKEL! Iedereen moet leren als ze ergens aan beginnen, maar volgens mij verwachten de hoge level guilds dat je al die instances allang moet kennen. Dus als je er dan later bijkomt, en je doet iets verkeerd is het meteen exit.
Ik ben niet zo heel lang geleden begonnen met raiden (eerst als een gek honor gegrind).
Had alle high-end instances ook niet gezien. Zit nu bij een toffe guild. We raiden alle dagen (behalve vrijdag). We hebben altijd genoeg mensen (je moet je van tevoren altijd inschrijven) dus als je een paar avonden niet mee kan is dat ook geen probleem. Eerste paar keren dat ik mee ging voelde ik me inderdaad behoorlijk n00bish. Maar een goede classleader helpt ontzettend. Het is inderdaad zo dat de tactics allang bekend zijn en dat iedereen weet wat hij moet doen. Maar dat is bij alle instances zo. Of doe jij Scarlet Monastery elke keer anders? Wat ik zelf wel jammer vind is dat je zoveel mensen nodig hebt voor de high-end instances. Ik kan me nogal eens irriteren aan het lange wachten. Je hebt gelijk als je zegt dat er heel veel mensen nog nooit MC van binnen hebben gezien.
Dat percentage zal bij mij op de server nog wel veel hoger zijn zelfs, ik speel op een RP server. En MC is inderdaad nogal saai voor mijn guild is het een "walk in the park". We doen MC op nieuwe mensen van items te voorzien en om ze te laten wennen aan 40-men instances. (zelf ben ik een priest en voor nieuwe healers is het handig om bv te leren om te gaan met healing rotation).
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_39178715
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 17:46 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Nee hoor. Je bent alleen je class zo vaak aan het whinen, dus ik reageer gewoon semi-serieus.

Ik kan het ook wel hebben over de druid bugs die 1.11 teisteren, de meer dan beroerde manier om degelijke feral danwel balance items te vinden, de nog steeds lackende damage ten opzichte van classes die veel harder scalen dan druids, enzovoorts.

Maar dat doe ik dus niet, gewoon omdat ik vind dat het allemaal wel meevalt en omdat ik nog steeds met plezier mn klasse speel
Mijn class is fantastisch, anders was ik allang een andere class gaan spelen.
Dit gaat niet over de class, dit gaat over items, of eerder, lack of items.
Als Warrior/Shaman/Rogue/Paladin heb je iets echt gaafs om naar toe te werken. Legendary melee weapons. Nu heb je als Druid/Warlock/Priest/Mage ook iets om naar toe te werken, Legendary caster staff. Eh, vergeten we niet een class?
Als Hunter zijnde heb je je Tier set en een keuze uit 3 ranged wapens (alhoewel nu met Naxx het er 4 zijn denk ik), that's it. Zou leuk zijn als je ook iets unieks had om naar toe te werken.
pi_39178876
de dingen die in MC gebeuren zijn zwaar kinderspel, het is niets anders dan: tank blijf dmg krijgen, healers heal die tank lekker vol, de rest spuis je dmg consistent zonder uitschieters...

speciale dingen als movement/targetchange enzo, dat gebeurt veel later pas en in het begin is het ook nog simpel..

de dingen die gebeuren zijn voornamelijk pure common sense.

Kan begrijpen dat mensen zijn die niet elke avond kunnen komen en ben er ook mee eens dat op lvl60 het vrij saai ook weer is terwijl tijdens lvle je de leukste dingen soms meemaakt.
pi_39179079
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:07 schreef _VoiD_ het volgende:
er zijn ook zat guilds die nooit aan MC beginnen. Ik speel het al vanaf het begin, tijd tussenuit geweest, en hoogste character is een level 46. Ik denk dat voor minstens 50% van alle spelers dit ook geldt.

Wat ik eerder zielig vind is dat Blizzard zo gefocust is op de high end content. Dit gaat weer gepaard met groepen van 40 man die nodig zijn voor de quests te voltooien. En dat betekent dus dat bijna niemand op de server ooit mogelijkheid zal zien om ergens aan mee te doen omdat ze nu eenmaal niet 4 avonden in de week aanwezig kunnen zijn.

Hoeveel procent van de spelers zijn in MC geweest denk je? Zullen er echt niet veel zijn heb ik het vermoeden. Ik weet geeneens waar het ligt...

En dan zitten deze guilds te zeuren dat er te weinig high level content is, krijgen ze eindelijk iets, zijn ze er binnen een weekje (bij wijze van) weer doorheen en hebben ze dan ook maar even die 40 shards bij elkaar door non stop te gamen.

Maar ik heb het gevoel dat het geeneens leuk is, die high level raid instances. Dit omdat alles tot in de puntjes geregeld moet zijn, de tactieken allang bekend zijn, en o wee als je dan eens iets verkeerd doet waardoor de groep dood gaat. Oh nee! die warlock cast een verkeerde spell! wat doet hij!! kick/kick. JE MOET DAAR STAAN LUL! NEE GEEN SPELLS CASTEN ALS HIJ OP 5% IS EIKEL! Iedereen moet leren als ze ergens aan beginnen, maar volgens mij verwachten de hoge level guilds dat je al die instances allang moet kennen. Dus als je er dan later bijkomt, en je doet iets verkeerd is het meteen exit.
Het enige wat je mist aan 40-man instances is de loot. En bij ons in de guild de Hunters die in Molten Core en Blackwing Lair zoveel mogelijk kunnen verkloten als mogelijk is, overnuken, pulls doen die niet kunnen op dat moment, etc etc.
Verder mis je er niks aan hoor.
5-man instances > 40 man instances voornamelijk.
Alleen, ik heb die 5-man instances nu al zo vaak gedaan dat het bijna echt niet meer leuk is. Dus tsja.

edit: en dat verkloten is op een positieve manier uiteraard. In AQ zijn we wel serieus bezig en Naxx strats uiteraard ook. Maar MC en BWL zijn gewoon saai en dus maken we er zelf iets leuks van. Iratus Lepus Hunters ftw

[ Bericht 6% gewijzigd door Migwi op 24-06-2006 17:02:58 ]
  zaterdag 24 juni 2006 @ 16:31:11 #46
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_39179982
Tsja hier kan je lang over discussieren. Het leek mij eerst ook niks, maar ik ben toevallig in een erg gezellige guild terecht gekomen. We 40-man raiden 3x in de week en farmen MC nu. Het gaat er gewoon heel gemoedelijk aan toe en we hebben van tevoren afgesproken elkaar niet vol te schelden als iemand wat fout doet. We gaan heel precies te werk bij nieuwe bazen, lezen ons allemaal goed in, zodat iedereen weet wat hem/haar te doen staat. Tuurlijk whipen we eerst heel veel, maar het wordt nooit echt strontvervelend. Als er maar een beetje progressie in zit. We zijn nu net bij Chrommie en ik heb er alle vertrouwen in. Ik vind het erg leuk om de first kills mee te maken en vind deze raids het leukste van heel het spel. Echt niet alleen om de loot.
Maar het ligt gewoon echt aan de personen met wie je speelt, zij kunnen het spel maken of breken.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 17:24:05 #47
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39181408
Ik dacht altijd van ja als ik 60 ben maar n nieuwe char maken.... Maar dan begint t pas !!
Ik ben juist heel positief over 60 zijn. Ik bedoel iedereen word tog 60.
Mensen die zeuren dat er alleen voor 60ers wat komen (klopt) maar wordt dan 60 !
Anders sgiet het tog neit op... en in TBC komen tog weer low level stuff...
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_39181514
ja, en dat is nu net moeilijk om in een fatsoenlijke guild te komen zonder 15-jarige ventjes die de baas spelen.
Maar aangezien ik op een RP-PVP server zit zal het wel meevallen. Alhoewel, ik ben op level 41 nog niet veel mensen tegengekomen die echt aan RP doen
  zaterdag 24 juni 2006 @ 18:02:21 #49
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_39182786
Ja, die 15 jarige ventjes moeten zich bij ons altijd dubbel bewijzen
  zaterdag 24 juni 2006 @ 19:10:41 #50
19902 Hymn
CG Artist
pi_39184913
Wij nemen niet eens lui aan onder de 18.
Gros is TE irritant
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')