Maar de voedingsstoffen etc die er in zitten moeten toch ook opgenomen worden? Dus dat kost sowieso tijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:21 schreef Iksje het volgende:
urineren heeft niks met je darmstelsel te maken hoor... en de 'doorvoersnelheid' van je darmen hangt van het lichaam en van omstandigheden af. Er zijn gemiddelden, maar ja, weinig lichamen vallen altijd binnen de gemiddelden.
waterquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:15 schreef Burbo het volgende:
Hoelang duurt het voordat de inhoud van een glas water weer het lichaam verlaat? Ik heb namelijk vaak dat ik na een halve liter water meteen moet urineren maar het lijkt me sterk dat dat er na 10 minuten al weer uit komt.
Water was eigenlijk een voorbeeld. Ik neem aan dat dat bij alle vloeistoffen wel hetzelfde is of niet dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:20 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
waterWie drinkt nou een halve liter water achter elkaar.. Bier zul je bedoelen
![]()
Hoe zit het met eten, hoelang duurt het gemiddeld tussen eten en poepen?
Of iets wat goed kleurt, zoals spinazie of rode bietjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:31 schreef Iksje het volgende:
Maar naar 't schijnt kan je de test doen door iets te eten dat moeilijk verteert, zoals maïs en lijnzaad. Even in de pot kijken en je weet wanneer je laatste maaltijd eruit is![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Eet wat Norit op, wacht totdat je zwarte schijt ziet en je hebt je antwoord.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |