abonnement Unibet Coolblue
pi_40299822
Ik heb een beurs gekregen om een maand hier te studeren (ik studeer russisch), vandaar. Daarna naar oekraine, 3 weken rondtrekken. Ik ben erg benieuwd. Ik hoor alleen vaak verhalen over dat het in augustus erg moeilijk is wat betreft accomodatie. Ik wil ook niet van te voren boeken, want ik moet ook maar afwachten heo het gaat lopen met de treinkaarjtes (die nogal eens uitverkocht kunnen zijn). Misschien dat ik in odessa een hostel boek als ik weet dat ik een treinkaarjte heb. Maar in Yalta gaat dat niet werken, daar zijn niet eens hostels. Maar die oma'tjes bij het station lijken wel een oplossing. Ik spreek wel goed genoeg russisch hiervoor. Ze vehuren gewoon een kamer? En je deelt de rest van het huis met hen?
Bedankt voor je andere tips! Ben erg benieuwd naar Oekraine!
  zondag 30 juli 2006 @ 00:54:33 #102
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40312099
Soms verhuren ze een heel appartment (mijn vriendin en ik hadden een appartement in Sevastopol voor 30 USD per nacht), dan gaat het oma'tje wat erin woont even bij familie logeren. Voor dit bedrag vind ik een heel appartement fijner dan een hotel, waarvoor je soms zelfs nog meer betaalt.

Zie ook de vorige topics, Oekraine deel 1 t/m 4.
Confidence through competence
  zondag 30 juli 2006 @ 21:30:31 #103
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_40333660
Waarschijnlijk voorlopg mijn laatste berichtje hier. Morgenavond vertrekken Roos en ik naar Oekraine. Hebben er erg veel zin in. Nu lekker slapen, morgen spullen pakken en de auto laden en dan zijn we echt onderweg.

Tot over 4 weken!
  zondag 30 juli 2006 @ 22:19:48 #104
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40335347
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:30 schreef Henk-Wim het volgende:
Waarschijnlijk voorlopg mijn laatste berichtje hier. Morgenavond vertrekken Roos en ik naar Oekraine. Hebben er erg veel zin in. Nu lekker slapen, morgen spullen pakken en de auto laden en dan zijn we echt onderweg.

Tot over 4 weken!