abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_41448825
quote:
Op zondag 3 september 2006 03:53 schreef remlof het volgende:

[..]

oeps je bent 16
als je maar rondneukt voordat je trouwt ok? je moet wel weten wat er te koop is
Nog geeneens, ik ben nog bijna 3 maanden 15

Maar ik ga zeker kijken wat er te koop is, als de tijd rijp is.
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:08 schreef mstx het volgende:

[..]

Idd, op zondag stikt het daar van de zwarte pakken. En waar ze vandaan komen zou ik niet weten.
Jah van rustig naar bomvol in 0.3 secondes.
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ik heb daar vlak naast gewoond. Erger nog; mijn huisbaas was vooraanstaand lid van die sekte kerk, dus ons hele terrein diende op zondag als Refo-parkeerplaats.

Ik woon iets verderop van dat geval, maar de straat is telkens bomvol.
Ook toen ik nog op de Bettekamp woonde, in dat huis op de hoek van de Wilterdinkstraat (of hoe je het ook schrijft) werd er rond ons huis geparkeerd.
Altijd leuk als je ergens van opgehaald werd en mijn ouders hun eigen auto niet meer voor de deur kwijt konden.
  zondag 3 september 2006 @ 21:47:06 #252
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_41463349
quote:
Op zondag 3 september 2006 03:15 schreef keepwalking het volgende:

[..]

Laatst nog reunie geweest, toen ging mijn pa daar draaien, omdat ie dat in de tijd van Tizoc ook deed, naast achter de bar staan.
Mijn moeder werkte er toen ook overigens (en nu weer eigenlijk maar dan in Buitenzorg zelf)


Edese meldt.
Hé leuk. De enige die ik me nog kan herinneren is Caesar.
En draaide de latere Balthasar van Puffelen ook niet in Tizoc?
quote:
Ik weet ik weet!
Elke zondag en woensdag staat hier de straat vol geparkeerd en komt dat tuig voorbij zetten naar zo'n kerkje vlakbij het Guppy.
Hou op. Ik kon nooit met goed fatsoen mijn auto parkeren als ik naar de videotheek ging.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_41465063
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:47 schreef Price het volgende:

Hou op. Ik kon nooit met goed fatsoen mijn auto parkeren als ik naar de videotheek ging.
Video's huren op zondag?
Branden zal je!
  zondag 3 september 2006 @ 23:07:14 #254
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_41466693
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Video's huren op zondag?
Branden zal je!
Maar ik ging ze maandag pas kijken.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_41467483
quote:
Op zondag 3 september 2006 10:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ik heb daar vlak naast gewoond. Erger nog; mijn huisbaas was vooraanstaand lid van die sekte kerk, dus ons hele terrein diende op zondag als Refo-parkeerplaats.
Ellendig inderdaad. En omdat de gemeente Ede pro-refo is, zullen ze een kerkganger die op het laatste moment aankomt, geen plek vindt, en dan maar z'n auto 1 meter voor een rotonde parkeert ook geen parkeerboete geven...

(Overigens, voor de sceptici van buiten Ede: Lunteren, Veenendaal, Barneveld en omliggende dorpen zijn nog een tandje erger, daar werd ik al zowat met bijbels tegemoet gezwaaid als ik op zondagochtend met de mountainbike door de dorpsstraat ragde )
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_41480995
Wie maakt een mooie startpost voor deel 2?
  maandag 4 september 2006 @ 19:51:10 #257
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_41490480
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:23 schreef Gripper het volgende:
Ellendig inderdaad. En omdat de gemeente Ede pro-refo is, zullen ze een kerkganger die op het laatste moment aankomt, geen plek vindt, en dan maar z'n auto 1 meter voor een rotonde parkeert ook geen parkeerboete geven...

(Overigens, voor de sceptici van buiten Ede: Lunteren, Veenendaal, Barneveld en omliggende dorpen zijn nog een tandje erger, daar werd ik al zowat met bijbels tegemoet gezwaaid als ik op zondagochtend met de mountainbike door de dorpsstraat ragde )
Op zondag controleren ze sowieso nooit. Zou de parkeerwacht op zondagochtend een rondje langs de kerken doen, dan zijn ze voor de rest van de maand binnen.
pi_41492801
dan hoeven ze me ook niet meer aan te houden als ik voor winkeltijd door het dorp fiets
Tap tap tap
pi_41509073
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:48 schreef CherryLips het volgende:
dan hoeven ze me ook niet meer aan te houden als ik voor winkeltijd door het dorp fiets
Die toezichthouders?
pi_41513257
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:40 schreef tralalala het volgende:

[..]

Die toezichthouders?
:"Wil je even afstappen"
:"Nee, want jij bent geen wettelijk bevoegd ambtenaar, Permar-prutser, dus ik hoef niet te luisteren"
:
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_41513587
nee, was geen stadsbewaking of hoe je dat noemt, wel pliesie. winkels gaan op maandag pas later open, ik fiets iets over negenen door het dorp naar school. ik was al zo op tijd maar blijkbaar viel dat toch onder winkeltijden. alleen waarschuwing. beetje jammer dat ik zo'n haast had dat ik zei 'ja ok!' en zo doorfiets
Tap tap tap
pi_41514741
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:23 schreef Gripper het volgende:

[..]

(Overigens, voor de sceptici van buiten Ede: Lunteren, Veenendaal, Barneveld en omliggende dorpen zijn nog een tandje erger, daar werd ik al zowat met bijbels tegemoet gezwaaid als ik op zondagochtend met de mountainbike door de dorpsstraat ragde )
Ik vond het altijd wel grappig. Helemaal brak zondagochtend door het dorp fietsen. Allemaal vrome mensen die je netjes "goedemorgen" toewensen.
pi_41515772
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:17 schreef Gripper het volgende:

[..]

:"Wil je even afstappen"
:"Nee, want jij bent geen wettelijk bevoegd ambtenaar, Permar-prutser, dus ik hoef niet te luisteren"
:
Die gasten lopen er altijd goed verzorgd bij Niemand luisterdt naar die lui
pi_41519675
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:47 schreef Price het volgende:

[..]

Hé leuk. De enige die ik me nog kan herinneren is Caesar.
En draaide de latere Balthasar van Puffelen ook niet in Tizoc?
[..]

Hou op. Ik kon nooit met goed fatsoen mijn auto parkeren als ik naar de videotheek ging.
Ja die ken ik ook jah, toen ik nog kleiner was hebben we een paar keer 's avonds in zijn gedeelte van het huis boven gebivakeerd met een tv en een console tot ons mam klaar was met werken. Dan hadden Ceasar mijn moeder weer om weten te praten om toch 's avonds te komen werken, dan werden wij (ik en broertje) boven wel opgevangen en bezig gehouden. Ook kwam er dan regelmatig mensen van de keuken en soms bediening even naar boven om wat te eten te brengen, of wat dan ook. Erg leuk was dat altijd

Maar of de latere Balthasar van Puffelen ook daar draaide weet ik niet, zou best kunnen.
  donderdag 7 september 2006 @ 15:34:16 #265
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_41585721
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 7 september 2006 @ 19:27:25 #267
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_41592285
Héhé, eindelijk die moskee. Ik vind het het onbeschoft hoe lang men daar om heeft lopen emmeren.
pi_41594540
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Héhé, eindelijk die moskee. Ik vind het het onbeschoft hoe lang men daar om heeft lopen emmeren.
Als er maar geen luidsprekers op het dak komen...
  donderdag 7 september 2006 @ 20:52:17 #269
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_41594981
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:40 schreef tralalala het volgende:

Als er maar geen luidsprekers op het dak komen...
Wie hebben daar dan last van? De bejaarden die op dat moment aan het zwemmen zijn in De Peppel?

Persoonlijk ben ik niet gelovig of pro-moslim ofzo, maar ik vind echt dat de Islamitische gemeenschap in Ede belachelijk behandeld is.
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:25:45 #270
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_41603413
Ach, zolang de moslims daar lekker in die pauperbuurt blijven heb ik er geen last van.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:46:14 #271
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_41651673
Weet iemand tot wanneer Bernardo's open is? Op de site staat tot medio september, dus hij zou ieder moment zijn deuren weer kunnen sluiten.
pi_41652953
Ben en Linda wachten de laatste mooie dagen nog even af meestal.
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:34:37 #273
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_41653066
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:30 schreef DonJames het volgende:
Ben en Linda wachten de laatste mooie dagen nog even af meestal.
Wat Ben en Linda doen interesseert me niet, het gaat mij er om wat Bernardo doet!

pi_41654086
Deze link heb ik al in ander topic vermeld: Klik

Mooie site met veel foto's van vroegah



Bevrijding van Otterlo.
Een canadese Sherman-tank met kettingen om ruimt landmijnen op.



De bevrijding van Ede. Een "Sherman"-tank van het Calgary Regiment op de Arnhemseweg ter hoogte van café "De Paasberg" te Ede, gezien in zuidoostelijke richting.




Gevangen genomen bemanningen van twee Duitse anti- tankkanonnen, die opgesteld stonden nabij de Drieberg aan de noordzijde van de Oude Rijksweg Ede-Arnhem. Op de achtergrond tanks van het Canadese Calgary Regiment.


[ Bericht 24% gewijzigd door tralalala op 09-09-2006 19:13:30 ]
pi_41859595
Zodra we iets te huur hebben gevonden in Ede komen we die kant op Het idee was te wachten tot we iets konden kopen, maar onze huidige woonsituatie is gewoon niet meer uit te houden

Jammergenoeg is er net een leuk appartement (in De Wiek) aan onze neus voorbij gegaan, maar hopelijk vinden we snel iets anders..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')