abonnement Unibet Coolblue
pi_39388542
Een klein stormloopje in mijn Inbox! Interview-NSS, een inVotes, een Limburgpanel en een aanbieding om weer mee te doen met Kijkshop-webtest van DECT-telefoons. Maar ik heb geen vaste aansluiting helaas.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_39390689
bij mij ook! Maar heb ook geen vaste telefoonaansluiting......

die van global opinion is wel erg lang...
pi_39393593
Ik had een intomart! Ik blij, want nog 90 cent tot 40 euro en dus uitbetalen...

Twee vragen was ik klaar voor de moeite....50 cent

Nou ja, nu nog 40 cent tot 40 euro dus (volledige enquete zou 2,20 zijn geweest zucht)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_39395041
Ahhh intomart is liev ze sturen me net een andere enquete die ik wel helemaal kon invullen voor 1,70 Bonnen!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_39409282
Wat een shitsite is dat van Synovate, ze mogen 'm weleens helemaal gaan vernieuwen want ik heb er altijd problemen mee met inloggen en de onderzoeken zelf. Vandaag nog een onderzoek van ongeveer een uur gedaan , toen ik rond de 86% zat kon (zoals gewoonlijk) de pagina niet gevonden worden.. gelukkig was alles wel opgeslagen toen ik later nog eens probeerde . Het hield bij mij ook al op toen ik ongeveer 93% gehad had .. 1800 punten heb ik daarvoor gekregen, dus wat nou 3600 zoals in de mail stond (wel als maximum, maar toch, ik heb toch veel meer dan de helft gedaan??). Het is dat ik verder weinig van andere bureaus krijg dat ik hier nog mee verder ga....
pi_39409821
Ik heb ook maar 1800 punten gekregen. Even een email gestuurd, dat ik toch 1 uur bezig ben geweest, dus dat er volgens mij iets niet klopt. Ben benieuwd of ik antwoord krijg.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 23:43:03 #132
56819 Kimske
Juf in wording
pi_39410738
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 22:51 schreef saksia het volgende:
Wat een shitsite is dat van Synovate, ze mogen 'm weleens helemaal gaan vernieuwen want ik heb er altijd problemen mee met inloggen en de onderzoeken zelf. Vandaag nog een onderzoek van ongeveer een uur gedaan , toen ik rond de 86% zat kon (zoals gewoonlijk) de pagina niet gevonden worden.. gelukkig was alles wel opgeslagen toen ik later nog eens probeerde . Het hield bij mij ook al op toen ik ongeveer 93% gehad had .. 1800 punten heb ik daarvoor gekregen, dus wat nou 3600 zoals in de mail stond (wel als maximum, maar toch, ik heb toch veel meer dan de helft gedaan??). Het is dat ik verder weinig van andere bureaus krijg dat ik hier nog mee verder ga....
Ik ga er wel mee kappen, wat een shit. Ook de vragenlijsten zijn gewoon niet leuk. Teveel mogelijkheden en dubbele vragen
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_39413484
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef Kimske het volgende:

[..]

Ik ga er wel mee kappen, wat een shit. Ook de vragenlijsten zijn gewoon niet leuk. Teveel mogelijkheden en dubbele vragen
als je de vragenlijst niet leuk vind, dan vul je hem toch gewoon niet in?

en die dubbele vragen is denk ik om er voor te zorgen dat je wel over de vragen nadenkt en niet telkens zomaar wat invult want dan krijg je zeer waarschijnlijk 2 verschillende antwoorden
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_39417805
Hebben hier meer mensen mee gedaan aan lezersonderzoeken van StemPunt. Dan werd er elke week gevraagd welke vrouwentijdschriften je had gelezen, en wat je van bepaalde artikelen vond. Voor elke 30 punten kreeg je 10 euro. Nu is het al een tijdje gestopt, en ik had natuurlijk 27 punten. Net niet genoeg voor een uitbetaling. Daarom maar even een email gestuurd. Onderstaande email kreeg ik terug. Ben benieuwd of ze er echt nog iets mee gaan doen.

Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Tot onze spijt is de opdrachtgeefster sinds enkele maanden met de
punten-onderzoeken ('lezersonderzoeken') gestopt.
De uitkering (ad Eur. 10,-) werd alleen gegeven bij een eenheid van 30 punten.
(zie de uitnodigingsmails, indien u ook deelnemer was van het lezerspanel)
Wij keren helaas geen deelbedragen uit; de rest van uw punten vervalt derhalve,
indien u een restsaldo had.
Wij hebben dit onderzoek te goeder trouw uitgevoerd, en we vinden het spijtig
dat een opdrachtgever er verder geen geld meer voor over heeft.
Het puntensysteem -zoals dat heeft bestaan- zal niet meer worden gebruikt.
Evenmin zal dat systeem in die vorm opnieuw worden ingevoerd.
U dingt wel -met de door u ingevulde vragenlijst- mee naar geldprijzen. (zie de
uitnodigingsmails)
Wij vinden het voor onze respondenten, maar ook voor StemPunt, onwenselijk dat
punten van onze respondenten zijn komen te vervallen.
Wij beraden ons op een wijze om 'punten'deelname alsnog te waarderen.
Binnenkort zullen wij ons beloningssysteem evalueren en in een nieuw jasje
gieten; we zullen u tegen die tijd concreter informeren.
Met vriendelijke groet,
Het StemPunt-team
pi_39421320
ik had wel een keer uitnodiging gehad van stempunt voor het blad Spam, ik gezegd dat ik daar wel aan mee wilde doen
krijg ik gister een mail dat ik deze week dat blad heb gekregen en dat ze me daar nu een aantal vragen over willen stellen
maar ik heb helemaal niks ontvangen

Edit: ik heb vandaag met de post 3 nummers gekregen

[ Bericht 9% gewijzigd door hannowannabe op 01-07-2006 14:52:39 ]
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 juli 2006 @ 13:43:20 #136
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39421607
Net een ellelange nipo ingevuld over luiers Wel weer ¤6,60 verdiend
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39421848
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:43 schreef Sjeen het volgende:
Net een ellelange nipo ingevuld over luiers Wel weer ¤6,60 verdiend
waarom krijgt iedereen zoveel van nipo?
ik krijg niks
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_39425846
had ook eentje van synovate, 1800 punten...later nog een, waar ik best wel even mee bezig was, voor maar 10 punten!!

wel weer 15 kroontjes verdiend ook vandaag....
pi_39428187
Ha die van 15 kroontjes had ik ook Was wel een lange zeg.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_39433571
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:22 schreef Kimske het volgende:
Heb een onwijs lange global opinion ingevuld, zeker een uur! Max,3600 pnt, krijg er 1500!!

grrrrrrr
Ja, die ben ik nu aan het doen. Verdomd lang. En had er nog één van Global Opinion en één van Nipo, maar die waren heel kort. Wel weer punten, en 1,70 erbij
Back in business.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 23:55:44 #141
107521 Furia
snoopy weer
pi_39437547
@ Lotjespieg: ik had precies hetzelfde! Ook 27 of 28 punten toen die grap kwam Nog 1 vragenlijst en ik zou weer een tientje gehad hebben!

Ik kreeg een cdrom van NIPO over de post, een onderzoek over reclame. Hij zou ongeveer 35 minuten duren, dus ik weet niet wat ik daarvoor krijg.

Ook net nog eentje van Pollland gedaan, daar zit ik alweer op 4 euro En of ze me over 2 weken weer mochten benaderen Tuurlijk!

Trouwens gisteren ook nog een kleintje van Nipo Business van 16 punten
  zondag 2 juli 2006 @ 00:58:54 #142
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_39439295
Hoeveel verdienen jullie gemiddeld per maand aan enquetes?

[ Bericht 0% gewijzigd door poohy op 02-07-2006 09:33:36 ]
pi_39442954
die van de nipo had ik ook! Maandag moet ie even ingevuld worden, heb nu 32 punten, heb nu één keer een blokkerbon thuisgestuurd gekregen, stond trouwens geen datum op oid, dat is wel makkelijk...die van mij duurt maar 10 minuten, dus dat zal wel niet zoveel opleveren jammergenoeg..

Hoeveel het is per maand, doe nog niet zó lang mee, ik heb nu één blokkerbon van nipo, een irischeque van de abnamro voor het meedoen voor een test met stemherkenning (moet ik nog krijgen ) en invotes loopt vrij goed...rest gaat wat langzaam, bijv. van pollland krijg ik bijna nooit iets...

Doe ook mee met mails lezen, moneym is heel leuk, en doublepoints gaat ook wel redelijk...
  zondag 2 juli 2006 @ 11:35:27 #144
107521 Furia
snoopy weer
pi_39444806
quote:
Op zondag 2 juli 2006 00:58 schreef poohy het volgende:
Hoeveel verdienen jullie gemiddeld per maand aan enquetes?
Dat is echt heel lastig te zeggen, maar als je bij mij alleen naar Nipo kijkt, dan ben ik lid sinds 29 september 2005 en zit ik nu op bijna 100 euro bonnen. Ik heb zelf toch wel regelmatig uitbetalingen, maar ik doe ook met heel veel GPT-programma's mee. Daarnaast is Ciao bij mij ook een goede, die brengt mijn maandelijkse gemiddelde toch wel op meer dan 30 euro.

Polland gaat bij mij wel lekker hard! Ben nog niet zo heel lang lid en kan zo over 1 euro mijn tweede bon aanvragen!

Als je nog een lijst wilt met goede enquetebureaus of GPT programmas moet je maar mailen!
  zondag 2 juli 2006 @ 17:36:08 #145
107521 Furia
snoopy weer
pi_39452401
Even een tip voor de Bol.com-bon-spaarders onder ons: je kunt nu bij diverse programma's (voor zover ik weet krijg je het meest bij Doublepoints) ook punten krijgen als je bij bv Bol.com koopt. Ik geef nu tegenwoordig dus mijn gespaarde bonnen uit via andere spaarsites, zodat je ondertussen direct weer voor een andere spaart!
  maandag 3 juli 2006 @ 12:29:34 #146
107521 Furia
snoopy weer
pi_39470796
Ik had weer een enquete van Internetpanel voor 20 kroontjes Nog 90 te gaan voor mijn Bol.com bon van 15 euro Wie het ook was: nog bedankt voor de tip!
pi_39476957
hee Furia, heb je een mail gestuurd op dat msm adres...is dat goed?
  maandag 3 juli 2006 @ 16:06:22 #148
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_39477177
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:36 schreef Furia het volgende:
Even een tip voor de Bol.com-bon-spaarders onder ons: je kunt nu bij diverse programma's (voor zover ik weet krijg je het meest bij Doublepoints) ook punten krijgen als je bij bv Bol.com koopt. Ik geef nu tegenwoordig dus mijn gespaarde bonnen uit via andere spaarsites, zodat je ondertussen direct weer voor een andere spaart!
Geniale tip! Ik wilde net vandaag een bestelling plaatsen. Nu krijg ik bij doublepoints nog 100 punten erbij, goede deal!
Ik vraag me alleen af of ze dit controleren door middel van de opgegeven emailadressen bij bol en doublepoints. Ik sta namelijk op een ander emailadres ingeschreven bij Bol dan bij doublepoints. Ik heb ze via de site deze vraag gesteld. Ik hoop dat het geen probleem is.
Spoilers!
  maandag 3 juli 2006 @ 16:11:53 #149
107521 Furia
snoopy weer
pi_39477369
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:00 schreef tine47 het volgende:
hee Furia, heb je een mail gestuurd op dat msm adres...is dat goed?
Prima, ik heb nog niets gezien, maar het is een doorstuuradres, dus duurt wel vaker even!
  maandag 3 juli 2006 @ 16:15:54 #150
107521 Furia
snoopy weer
pi_39477474
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geniale tip! Ik wilde net vandaag een bestelling plaatsen. Nu krijg ik bij doublepoints nog 100 punten erbij, goede deal!
Ik vraag me alleen af of ze dit controleren door middel van de opgegeven emailadressen bij bol en doublepoints. Ik sta namelijk op een ander emailadres ingeschreven bij Bol dan bij doublepoints. Ik heb ze via de site deze vraag gesteld. Ik hoop dat het geen probleem is.
Ik denk niet dat dat zo krap komt, je moet immers ook alle titels opgeven die je gekocht hebt en ze hebben bij beide bedrijven volgens mij ook je adresgegevens. Maar die 100 punten zijn mooi meegenomen! Zo spaar je nog harder voor de volgende bol bon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')